Enquesta

Al ser nou fureru :p, m'agradaria saber de quins altres equips sou seguidors, a part del CES. En cas d'escollir l'opció "altres", digueu quin és l'equip ;D

FC Barcelona
25 (32.5%)
RCD Espanyol de Barcelona
8 (10.4%)
Real Madrid CF
12 (15.6%)
Altres...
32 (41.6%)

Total de vots: 64

Autor Tema: A part del Sabadell...  (Llegit 15686 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: A part del Sabadell...
« Respondre #40 el: 16 de Octubre de 2007, 19:45:59 pm »
vic@rlekinat... els homes som esclaus de les nostres paraules... o en un fòrum de les nostres lletres.

El Ferni és un gran paio, però si el busquen... no es quedarà callat, evidentment. Ni ell ni molta gent.

-Si algú em diu que està fins la **** polla de mi, que passi de mi, que m'oblidi.
-Si algú està fins a la **** polla de la majoria de gent del fòrum, que ens oblidi.
-Si algú només se sent comprés per tres persones del fòrum, que només parli amb ells.
-Si algú insisteix que és un fòrum portat per amiguets, doncs que pensi el que vulgui.
-Si algú pensa que a mi o algú altre s'ens consenteix molt a l'hora de publicar algunes coses, que protesti a algun x-men o a l'administrador.
-Si algú pensa que en aquest fòrum el censuren sovint, que pensi per quina causa és.
-Si algú pensa que és educat dient en un fòrum 'britanico de m*****' o 'joderos mamones ingleses', que s'ho faci mirar (i que pensi que en el fòrum hi ha gent que tenim família anglesa).
-Si algú pensa que normalment troba grosseries i mofes cap a ell, és que té un problema.
-Si algú pensa que vull que es baixi els pantalons... jo no soc pas gai.

Fa poc hi havia un altre forero, un tal ARRAHONA, que acostumava a insultar a tort i dret i a barallar-se amb la majoria del fòrum. No sé si va marxar per propi peu o va desaparèixer, ni ho sé ni m'importa, però hem passat uns mesos tranquils fins ara.

Normalment aquest és un fòrum educat, on diverses persones de diverses idees i tendències compartim l'arlequinadisme. Si algú, toca la moral a altres membres del fòrum, que no s'esperi que els demés ens quedem callats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #41 el: 16 de Octubre de 2007, 19:49:58 pm »
vic@rlekinat... els homes som esclaus de les nostres paraules... o en un fòrum de les nostres lletres.

El Ferni és un gran paio, però si el busquen... no es quedarà callat, evidentment. Ni ell ni molta gent.

-Si algú em diu que està fins la p*** polla de mi, que passi de mi, que m'oblidi.
-Si algú està fins a la p*** polla de la majoria de gent del fòrum, que ens oblidi.
-Si algú només se sent comprés per tres persones del fòrum, que només parli amb ells.
-Si algú insisteix que és un fòrum portat per amiguets, doncs que pensi el que vulgui.
-Si algú pensa que a mi o algú altre s'ens consenteix molt a l'hora de publicar algunes coses, que protesti a algun x-men o a l'administrador.
-Si algú pensa que en aquest fòrum el censuren sovint, que pensi per quina causa és.
-Si algú pensa que és educat dient en un fòrum 'britanico de m*****' o 'joderos mamones ingleses', que s'ho faci mirar (i que pensi que en el fòrum hi ha gent que tenim família anglesa).
-Si algú pensa que normalment troba grosseries i mofes cap a ell, és que té un problema.

Fa poc hi havia un altre forero, un tal ARRAHONA, que acostumava a insultar a tort i dret i a barallar-se amb la majoria del fòrum. No sé si va marxar per propi peu o va desaparèixer, ni ho sé ni m'importa, però hem passat uns mesos tranquils fins ara.

Normalment aquest és un fòrum educat, on diverses persones de diverses idees i tendències compartim l'arlequinadisme. Si algú, toca la moral a altres membres del fòrum, que no s'esperi que els demés ens quedem callats.

El que diu el Birrero va a missa ja us ho puc ben assegurar :police: :police:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #42 el: 16 de Octubre de 2007, 19:55:10 pm »

-Si algú em diu que està fins la p*** polla de mi, que passi de mi, que m'oblidi.
-Si algú està fins a la p*** polla de la majoria de gent del fòrum, que ens oblidi.

Que gran que ets birrero!!! QUE GRAN!!! Has posat els punts sobre les i com ha de ser. :reverencia2 :reverencia2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #43 el: 16 de Octubre de 2007, 20:04:24 pm »
Jo, a part de ser del Sabadell, simpatitzo amb l'Espanyol i amb el Liverpool i el Tottenham Spurs de la Premier  ;)

ahora entiendo porq tanta mania al Milan... quizas por la rabia q te da la "Vendetta" del año pasado? Tranquilos q este año tu Liverpool no llegará ni a Cuartos d final no tendrá tanta suerte de ganar de churra en el Nou Camp como el año pasado....

Por cierto, aclárate de q equipo eres.. es q no se puede ser de vários equipos a la vez ( según tu), lo grave d ti es q 2 son del mismo país..... yo almenos los equipos q me gusta son de distintas categorias o paises: Sbd, Depor y Milan.....

:-*

Además de que vendetta me hablas? Si al Milan le escoció más lo de Estambul, ir perdiendo 0-3 y que le remontaran...
« Darrera modificació: 16 de Octubre de 2007, 20:13:48 pm per Arrrrrrlekinat »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #44 el: 16 de Octubre de 2007, 20:04:39 pm »

Dí que sí.
« Darrera modificació: 16 de Octubre de 2007, 20:14:31 pm per Arrrrrrlekinat »

Ferni

• Visitant
« Respondre #45 el: 16 de Octubre de 2007, 20:30:20 pm »
Jo, a part de ser del Sabadell, simpatitzo amb l'Espanyol i amb el Liverpool i el Tottenham Spurs de la Premier  ;)

ahora entiendo porq tanta mania al Milan... quizas por la rabia q te da la "Vendetta" del año pasado? Tranquilos q este año tu Liverpool no llegará ni a Cuartos d final no tendrá tanta suerte de ganar de churra en el Nou Camp como el año pasado....

Por cierto, aclárate de q equipo eres.. es q no se puede ser de vários equipos a la vez ( según tu), lo grave d ti es q 2 son del mismo país..... yo almenos los equipos q me gusta son de distintas categorias o paises: Sbd, Depor y Milan.....

Ferni,  això que li dius de MANIA  em sembla que t'ho hauries de preguntar a tu mateix, perquè has anat a buscar un post de fa mesos per tornar-te a ficar amb aquest forero. La veritat em sembla que ell ha caigut en alguns errors i s'ha esverat però un veteano com tu no hauria de caure en aquestes trampes. deixa al noi que entri al forum i si trobi bé qllons que al final kedarem 4 gats i para de comptar.
Jo adoro al Liverpool m'entussiasmen els REEDS, però he sabut gaudir dels SPURS de  HODGE, més tard ARDILES, i el meu ekip favo de les illes és el LEEDS, i això vol dir que  és greu, eh que no?
M'ENTUSIASMA que al MILAN no li vagi B, i no te res a veure amb res, é molto semplice uno ormai é un diavolo e non gli piaciono di piu. Sempre avevo tifatto neroazurra ma una volta venti anni fa tutto ha canviato e adesso solo cé bianconereo quando di calcio si parla.
I no ho faig per tocar-te les pilotes, és així, però no m'agrada que et vagis posant sempre de punta amb un forero deteminat, saps que nosaltres dos podem tenir moltes diferències i en parlem en un privat i sabem acabar rient però buscar l'enfrontament directe és un error

Vic, no he anat a buscar un fòrum de fa mesos, simplement a donat la casualitat q el company Enric_sbd a contestat avui en aquest apartat i al mirar el tema he vist q l'havia començat el company Arrrrrrrrrlekinat q fa 3 dies em deia d tot perq simpatitzo amb 2 equips més apart del Sabadell, per això he tingut curiositat d veure q havia possat ell i le contestat. Res més.
Jo fa anys q no entro pels fòrums a discutir ni a provocar, però tal com diu el birrero si em busquen no em quedo callat, i aquest home fa dies q busca mals rollos per tot arreu, i on veu q hi ha algun post q no es discuteix ningú i fot el nas per a provocar com va fer ahir en el nostre catxondeo d Foreros B.... si ti has fixat, ni el vam contestar, total.....

Birrerooooooo allò de britanic d m... o vaig dir jo? és q ara no ho se, jo sé q em vaig picar molt amb el id**** q va saltar al camp del Celtic però q ara no se massa bé q vaig dir... si vaig dir això accepta les meves disculpes..... :-[

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #46 el: 16 de Octubre de 2007, 20:38:00 pm »

Ferni,  això que li dius de MANIA  em sembla que t'ho hauries de preguntar a tu mateix, perquè has anat a buscar un post de fa mesos per tornar-te a ficar amb aquest forero. La veritat em sembla que ell ha caigut en alguns errors i s'ha esverat però un veteano com tu no hauria de caure en aquestes trampes. deixa al noi que entri al forum i si trobi bé qllons que al final kedarem 4 gats i para de comptar.
Jo adoro al Liverpool m'entussiasmen els REEDS, però he sabut gaudir dels SPURS de  HODGE, més tard ARDILES, i el meu ekip favo de les illes és el LEEDS, i això vol dir que  és greu, eh que no?
M'ENTUSIASMA que al MILAN no li vagi B, i no te res a veure amb res, é molto semplice uno ormai é un diavolo e non gli piaciono di piu. Sempre avevo tifatto neroazurra ma una volta venti anni fa tutto ha canviato e adesso solo cé bianconereo quando di calcio si parla.
I no ho faig per tocar-te les pilotes, és així, però no m'agrada que et vagis posant sempre de punta amb un forero deteminat, saps que nosaltres dos podem tenir moltes diferències i en parlem en un privat i sabem acabar rient però buscar l'enfrontament directe és un error

Vic, no he anat a buscar un fòrum de fa mesos, simplement a donat la casualitat q el company Enric_sbd a contestat avui en aquest apartat i al mirar el tema he vist q l'havia començat el company Arrrrrrrrrlekinat q fa 3 dies em deia d tot perq simpatitzo amb 2 equips més apart del Sabadell, per això he tingut curiositat d veure q havia possat ell i le contestat. Res més.
Jo fa anys q no entro pels fòrums a discutir ni a provocar, però tal com diu el birrero si em busquen no em quedo callat, i aquest home fa dies q busca mals rollos per tot arreu, i on veu q hi ha algun post q no es discuteix ningú i fot el nas per a provocar com va fer ahir en el nostre catxondeo d Foreros B.... si ti has fixat, ni el vam contestar, total.....

Birrerooooooo allò de britanic d m... o vaig dir jo? és q ara no ho se, jo sé q em vaig picar molt amb el id**** q va saltar al camp del Celtic però q ara no se massa bé q vaig dir... si vaig dir això accepta les meves disculpes..... :-[

antcarcer

• Visitant
« Respondre #47 el: 16 de Octubre de 2007, 20:46:07 pm »

Jo... macho, no sabia que apuntabas los fallos de cada uno, cuando pongas los mios, por lo menos necesitarás tres paginas ;D ;D ;D

:ok                                                :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 16 de Octubre de 2007, 23:07:08 pm »

No, no ho vas dir tu. Tu tampoc vas ser excessivament dur amb el borratxo. Igualment una persona que salta per fer el que va fer... és un personatge lamentable.[

Jo... macho, no sabia que apuntabas los fallos de cada uno, cuando pongas los mios, por lo menos necesitarás tres paginas ;D ;D ;D

:ok                                                :beer2                                   

No, no apunto pas les equivocacions de ningú. Jo segurament en tindré bastantes més que qualsevol. El que em reventa és la gent que insulta, menyspreua, provoca i a sobre desprès es fa la víctima.
« Darrera modificació: 16 de Octubre de 2007, 23:28:17 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #49 el: 16 de Octubre de 2007, 23:31:21 pm »
Apreciats companys foreros:

No desvirtuem el tema ni el portem més a terrenys personals, siusplau.

Gràcies.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
« Respondre #50 el: 17 de Octubre de 2007, 00:25:51 am »
SABADELL, SABADELL.... pero tmb teenmos GRANADA CF, CD LOGROÑES Y DEL GETAA

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #51 el: 17 de Octubre de 2007, 12:22:04 pm »
Vil.lareal...
quan vaig deixar de ser cule vaig posar els meus ulls en aquets equip que just acavaba de pujar a 1a i mira...estic contenta i sempre q venen al camp del barça vaig a animar-los.

i una miqueta de l'hospi...per allo q soc riberenca de naixament...pero sempre i quan no sigui rival directe del sabadell!!!
« Darrera modificació: 17 de Octubre de 2007, 15:55:59 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #52 el: 23 de Octubre de 2007, 22:38:09 pm »
Vil.lareal...
quan vaig deixar de ser cule vaig posar els meus ulls en aquets equip que just acavaba de pujar a 1a i mira...estic contenta i sempre q venen al camp del barça vaig a animar-los.

i una miqueta de l'hospi...per allo q soc riberenca de naixament...pero sempre i quan no sigui rival directe del sabadell!!!

Així doncs, umbria, si haguéssim aguantat 5 minuts més a "Sadrià", per tú hagués estat un cap de setmana perfecte, esportivament parlant....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #53 el: 23 de Octubre de 2007, 23:23:09 pm »
Vil.lareal...

Així doncs, umbria, si haguéssim aguantat 5 minuts més a "Sadrià", per tú hagués estat un cap de setmana perfecte, esportivament parlant....
doncs mira...quasi xq el terrassa va guanyar i va  acabar de espatllar el tema  :paret 

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #54 el: 23 de Octubre de 2007, 23:37:21 pm »
El meu segon equip és el Vila-Real,amb el qual vaig disfrutar aquest dissabte passat amb el 3 a 1 que els hi van clavar als de can fanga.Vaig veure el partit a un bar de culés amb la samarreta del Vila-Real i celebrant els gols com un possés. :beer2 :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #55 el: 24 de Octubre de 2007, 08:32:56 am »
El meu segon equip és el Vila-Real,amb el qual vaig disfrutar aquest dissabte passat amb el 3 a 1 que els hi van clavar als de can fanga.Vaig veure el partit a un bar de culés amb la samarreta del Vila-Real i celebrant els gols com un possés. :beer2 :beer2 :beer2

nen estas malalt  :laugh: :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 24 de Octubre de 2007, 11:19:18 am »

nen estas malalt  :laugh: :laugh: :laugh:

malalt no ho se...pero q qualsevol dia acaba al tauli... :ejem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #57 el: 24 de Octubre de 2007, 13:27:49 pm »

que gran! xDDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #58 el: 24 de Gener de 2008, 20:50:43 pm »

Ce Sabadell el primer  :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Sevilla, Bristol Rovers, Caen i el Mancheter Und.

Basquet:Pamesa Valencia
     Hanbol:Portland
     F1:Raikonen
     Rugbi:Santboiana
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #59 el: 29 de Gener de 2008, 10:22:01 am »
1º TERRASSA (2ª B GRUPO 3)
2º REAL ZARAGOZA (en este caso aki voté como otros equipos) (1ª DIVISIÓN)
3º SABADELL (2ª B GRUPO 3)
4º CÓRDOBA (LIGA BBVA)
5º TOTTENHAM SPURS (TAMBIÉN ME ENCANTAN LOS SAN ANTONIO SPURS DE NBA) (PREMIER LEAGUE INGLESA)
6º PALERMO (SERIE A ITALIANA)
7º LORCA (2ª B GRUPO 4)
8º SAN CRISTÓBAL
9º SAN LORENZO (TANTO EL SAN LORENZO BARRIO DE TERRASSA COMO EL SAN LORENZO ARGENTINO)
10º MÓNACO (1ª FRANCESA)
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.