vic@rlekinat... els homes som esclaus de les nostres paraules... o en un fòrum de les nostres lletres.
El Ferni és un gran paio, però si el busquen... no es quedarà callat, evidentment. Ni ell ni molta gent.
-Si algú em diu que està fins la **** polla de mi, que passi de mi, que m'oblidi.
-Si algú està fins a la **** polla de la majoria de gent del fòrum, que ens oblidi.
-Si algú només se sent comprés per tres persones del fòrum, que només parli amb ells.
-Si algú insisteix que és un fòrum portat per amiguets, doncs que pensi el que vulgui.
-Si algú pensa que a mi o algú altre s'ens consenteix molt a l'hora de publicar algunes coses, que protesti a algun x-men o a l'administrador.
-Si algú pensa que en aquest fòrum el censuren sovint, que pensi per quina causa és.
-Si algú pensa que és educat dient en un fòrum 'britanico de m*****' o 'joderos mamones ingleses', que s'ho faci mirar (i que pensi que en el fòrum hi ha gent que tenim família anglesa).
-Si algú pensa que normalment troba grosseries i mofes cap a ell, és que té un problema.
-Si algú pensa que vull que es baixi els pantalons... jo no soc pas gai.
Fa poc hi havia un altre forero, un tal ARRAHONA, que acostumava a insultar a tort i dret i a barallar-se amb la majoria del fòrum. No sé si va marxar per propi peu o va desaparèixer, ni ho sé ni m'importa, però hem passat uns mesos tranquils fins ara.
Normalment aquest és un fòrum educat, on diverses persones de diverses idees i tendències compartim l'arlequinadisme. Si algú, toca la moral a altres membres del fòrum, que no s'esperi que els demés ens quedem callats.