Autor Tema: gesto de la directiva  (Llegit 3223 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
gesto de la directiva
« el: 05 de Agost de 2007, 22:21:39 pm »
buenas noches familia arlequinada antes del comienzo del partido contra la grama he podido hablar con soteras del tema de las entradas y carnets le he comentado que estaba muy al lo que han hecho des pues de darme su razonamiento me ha dicho que todo socio del año pasado y que haya pasado por taquilla hoy que guarde su entrada y al renovar el carnet se le descontara el dinero de ella .
Sobre su razonamiento mirándolo desde el punto de vista suyo tiene toda la razón ya que sumar lo que nos gastamos en discoteca o bien en el cine y es mas barato el carnet que lo otro en fin guardad la entrada que sera descontada y el miércoles toca animar que el hospi viene que pena que no se el terrassa vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el  :xin-xin :scut :scut :scut :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: gesto de la directiva
« Respondre #1 el: 05 de Agost de 2007, 22:53:48 pm »
y el que se gasta esos 160€ en hipotecas , ropa de niño, y comida para alimentar a su familia y no se lo gasta en discotecas, como lo hacemos?    :**** :**** :****   que no os vendan la moto la directiva no lo hace todo bien y en las cosas que caga no es capaz ni de rectificar ni de pedir disculpas.
el miercoles que? otra vez 6 €?   :paret :paret :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #2 el: 05 de Agost de 2007, 22:56:41 pm »
Un gesto por parte de la directiva seria haber realizado hoy una jornada de puertas abiertas y no cobrando al mas puro estilo usurero.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #3 el: 06 de Agost de 2007, 00:58:00 am »
portes obertes=2000 persones

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 06 de Agost de 2007, 01:02:40 am »
buenas noches familia arlequinada antes del comienzo del partido contra la grama he podido hablar con soteras del tema de las entradas y carnets le he comentado que estaba muy al lo que han hecho des pues de darme su razonamiento me ha dicho que todo socio del año pasado y que haya pasado por taquilla hoy que guarde su entrada y al renovar el carnet se le descontara el dinero de ella .

y eso son formas de anunciarlo por parte de la directiva? ahora la gente cuando vaya a renovar el carnet que tiene que decir, oye me dijeron en el foro que soteras le dijo a un xico que me devolvias los 6 euros  :laugh: :laugh:
a mi no me afecta ya que entre con el carnet pero vaya me parece de xiste  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 06 de Agost de 2007, 01:26:22 am »
Si això és veritat la millor paraula per definir el gest, seria que és força lamentable. Ja que van posar els 6 euros, el millor que hagués pogut fer és callar i tragar. Si fan això del descompte és reconèixer la seva cagada, i no recoenixer-la en públic.

Vaja, que aquesta directiva té coses bones, però d'altres... és que semblen de pati de col.legi.  :ko

I torno a dir, si això que diu el company Ripollet és veritat, sino igualment és una cagada posar-les a 6 euros..... :plora
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #6 el: 06 de Agost de 2007, 01:37:28 am »
Aqui no hi ha cap cagada de ningu,senzillament, que s'ha de entrar amb el carnet vigent d'aquesta temporada i no s'ha de pagar l'entrada.Tant dificil es entendreu?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 06 de Agost de 2007, 01:41:57 am »
Aqui no hi ha cap cagada de ningu,senzillament, que s'ha de entrar amb el carnet vigent d'aquesta temporada i no s'ha de pagar l'entrada.Tant dificil es entendreu?

No si això s'entén prou bé  ;)

El que no s'entén és fer pagar quan era un partit per a que algún indecís pensés fer-se soci, res més. Això també és fàcil d'entedre-ho no  :icon_question:
PEr cert, pels que diuen que hi havia una bona cua a les taquilles, si comencem a treure i borrar la gent que ha vingut desde Santaco, podriem comptar amb pocs dits la gent de Sabadell que haurà pagat.  :Paletas:

PD, del que em queixo Sebastia és que si això que diu el company Ripollet és veritat, directament és de tontos. No es pot dir a un soci que portin l'entrada que els hi faran un descompte.... que si tal que si cual. Tan me fa que al DS sortís això del descompte el dimarts vinent, perque el mal ja estaria fet.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #8 el: 06 de Agost de 2007, 09:35:12 am »
Tal i com dieu, aquesta mesura sembla que reconeguin el seu error. Ja vaig trobar, en el seu moment, malament (tot i que a mi no m'afectes) el tema de pagar 6 euros contra la Grama. Trobo molt malament que es fes pagar al soci que va estar patint a 3a, menjant-se el "marrón" per així dir-ho.
Salut! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #9 el: 06 de Agost de 2007, 09:46:02 am »
Doncs ara si q no em faig soci.  :****
Si aixó m´ho diuen abans segurament hagués fet un esforç x anar al partit (estaba fora però hagués tornat abans) veure l´equip i si m´hagués agradat, com he llegit q us ha agradat a la majoria, doncs fer-me soci i tenir el benefici d descontar aquests 6 €, o en el cas de que no m´hagués agradat l´equip doncs no fer-me soci, però almenys tenir la opció.
Aquests "gestos" de la directiva no es poden fer MAI a toro pasat. La veritat no se qui es el q ho està fent malament però haurien de pensar en fotre´l fora abans no es perdi del tot la massa social.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #10 el: 06 de Agost de 2007, 10:03:57 am »
La verdad es que cada vez que hablan la c**an...
 En vez de rectificar a tiempo van sobre la marcha, ya lo dije en otro post que cada vez por desgracia, se parecen más al señor gonzalez cano :ostres :exxxx :paret :****

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #11 el: 06 de Agost de 2007, 14:01:35 pm »
El gesto de la directiva no es a toro pasado. Aunque yo no lo veo tanto gesto. Yo veria un gesto de la directiva jugar estos partidos a puertas abiertas. Todo lo que no sea eso no es un gesto. Pero lo de devolver el dinero de la entrada al sacar el carnet se sabe desde hace dias, no es a toro pasado.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #12 el: 06 de Agost de 2007, 14:08:32 pm »
desde hace dias se sabe? pues pienso que aqui no la sabia nadie, es mas una de las cosas que se pedian era exactamente eso.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 06 de Agost de 2007, 14:28:41 pm »
No se pedía eso no. Pero si que se había dicho ya que si llevabas la entrada te lo rebajaban del precio. Además esto ha sido cada año, hasta cuando había empezado la temporada si no habías podido hacerte el carné si llevabas la entrada te quitaban el precio de la entrada del carné.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #14 el: 06 de Agost de 2007, 14:35:00 pm »
No se pedía eso no. Pero si que se había dicho ya que si llevabas la entrada te lo rebajaban del precio. Además esto ha sido cada año, hasta cuando había empezado la temporada si no habías podido hacerte el carné si llevabas la entrada te quitaban el precio de la entrada del carné.

Birri si miras els missatges de queixes la majoria es per no poder entrar gratis amb el carnet de l'any passat perque encara no l'han pogut renovar (o sigui,tenen la intencio de renovar) si et tornen els 6 euros de l'entrada quan vagis a renovar es com entrar gratis xD jo crec que ho sabieu 4 gats aixo de que tornaran la pasta pero bueno.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #15 el: 06 de Agost de 2007, 14:35:43 pm »
Això de tornar els diners si ets soci s'ha fet com a mínim des dels últims 25anys, jo he vingut mots cops sense carnet i a la jornada següent em tornaven els diners presentant carnet sense marcar i entrada

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #16 el: 06 de Agost de 2007, 14:47:07 pm »
Jo es que sempre he renovat el carnet abans del primer partit, perdoneu la meva ignorancia.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 06 de Agost de 2007, 14:49:29 pm »
Jo ho vaig llegir akí al forum que algú ho havia comentat això de tornar els diners, no sé si es pq es el que sempre s'ha fet o pq sabia algo del club ;)

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #18 el: 06 de Agost de 2007, 15:33:54 pm »
De todas formas, aqui en el foro tampoco se va a saber todo. Cuando algo no se sepa y queramos informarnos basta con llamar por telefono a las oficinas del club. Lo de devolver el dinero al sacar el carnet no es nuevo.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #19 el: 06 de Agost de 2007, 21:23:55 pm »
garni ya puse en otro mensaje mi opinión sobre estos temas de directiva no vale la pena si yo se que siempre devuelven el dinero al renovar el carnet no digo nada pero piensa que el equipo no tiene la culpa de que la directiva en ocasiones no este ala altura de las circunstancias piensa otra cosa las gentes pasamos los jugadores igual junto con los directivos pero el nombre queda i cuando menos manchas negras tenga mejor .
espero que por mi culpa no dejes de ser socio ya que significaría que habría una garganta menos chillando y animando a nuestros colores y si queremos estar en la elite cada garganta animando vale su peso en horo