Enquesta

Rectificariau i obririau portes al próxim partit de la Copa Catalunya?

Sí, sens dubta obriria portes
3 (11.5%)
No, peró cobraria un preu simbolic (1€)
12 (46.2%)
No, cobraría 6€ igualment
11 (42.3%)

Total de vots: 25

Votació tancada: 08 de Agost de 2007, 15:38:13 pm

Autor Tema: Preu entrades Sabadell-Hospitalet  (Llegit 1865 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Preu entrades Sabadell-Hospitalet
« el: 06 de Agost de 2007, 15:38:13 pm »
Si fosiu de la directiva i veient la acollida que ha tingut el cobrar entrada pel partit de la Grama, tornariau a fer el mateix o rectificariau?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Preu entrades Sabadell-Hospitalet
« Respondre #1 el: 06 de Agost de 2007, 15:57:22 pm »
jo als no socis els hi faria pagar un preu de 1 euro i als socis d'aquesta temporada i als de l'anterior els deixaria entrar gratuitament. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 06 de Agost de 2007, 16:02:41 pm »
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=11178.new#new

Confirmat per part del club, els preus seran els mateixos que ahir. Socis temporada 2007-2008 gratis, no socis, 6€.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #3 el: 06 de Agost de 2007, 16:06:06 pm »
la tornen a ***** :ko :ko :no:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 06 de Agost de 2007, 16:20:55 pm »
Vaya cagada colegaaaaa!!!  :****

Haber si lo ubieran puesto a 3 € estaría bastante bien...
Xk asi kieres o no kieras el club gana algo de dinero...
Y total la gente no variará tanto por 3 €....

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 06 de Agost de 2007, 16:34:37 pm »
algú de veritat es pensa q les queixes de la gent del fòrum li importa la més mínima part a la directiva?
Per molts foreros q siguem som una part mínima d'aficionats i socis del CE Sabadell, a part ja veieu q no tots estem d'acord en el tema preus, si almenys tots pensséssim igual... pero hi ha gent q no està d'acord amb la majoria.
Portem dies i dies queixant-nos del mateix i ja veieu quina és la resposta per la directiva....q 6 euros t'els gastes al cine o d festa, en compte d buscar una solució satisfactoria per a tothom.
Molts del fòrum ahir no van anar al partit, però d totes maneres suposo q els q vam anar esteu d'acord en q l'entrada d'ahir per ser 1ª partit d pretemporada i principis d'agost va ser bastant bona, llavors q passa? doncs q si ahir les coses van anar bé doncs no les cambiaran ara per  a la següent ronda... si lo extrany és q no hagin apujat els preus home... d veritat, és trist dir-ho però q a la directiva li és completament igual tenir contents als aficionats del Sabadell, ells mentre passem la majoria pel tubo tan s'els i refum tot, ni molt menys s'en recorden q l'any passat erem un mínim de 2000 en cada un dels partits, per a dir-ho d'alguna manera, d Tercera Divisió, hi ha cada partit a fora hi havia un mínim  d 100 espectadors arlequinats. Ells ja ni s'enrrecorden ni s'en volen enrrecordar, ara ja no ens necessiten per a res, qui vulgui anar al camp q hi vagi i qui no doncs adéu fins un altre....Algú d veritat pensa q la directiva tindrà un detall amb l'afició mai?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 06 de Agost de 2007, 16:56:24 pm »
estoy tan cansado de este tema de los precios que paso ya de escribir nada sobre el tema, es una pena pero es lo que hay la directiva no cambia de opinion y el socio que no puede desenbolsar el dinero para renovar el carnet se tiene que aguantar, bueno pues ya esta paso de decir mas cosas no tengo ganas de seguir golpeando un yunque que nunca se quiebra  :plora
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #7 el: 06 de Agost de 2007, 17:14:36 pm »
és trist dir-ho pero aixo tinc la sensació de que els directius deuen pensar ''mentres jo tingui el meu bon bistec a taula i tingui un bon cotxe tan sem foten els demes'' es trist dir-ho per que en teoria la gent que està dintre son gent que estimen al club pero un quan va recapitolant coses que van pasar la temporada pasada i pasen aquesta temporada s'ho pensa més de dos vegades si ells tenen aquesta idea. Ahir quan anavam cap a l'estadi jo i dos companys més de la força vam veure arribar a un directiu amb un cotxe que no fa falta dir ni marca ni model per que tots vosaltres us ho deureu imaginar. A mi aixo dels 6 euros no m'afecta per que ja me pogut renovar el carnet gracies als meus pares tot s'ha de dir, pero jo soc dels que si que penso en els demes i aixo que estan fent per la gent que si que s'estima al club es una p****a, res més a dir :ko :ko :no:

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #8 el: 06 de Agost de 2007, 19:16:13 pm »

Confirmat per part del club, els preus seran els mateixos que ahir. Socis temporada 2007-2008 gratis, no socis, 6€.

és el més coherent seguir igual  :clap2

a més, va haver-hi una bona resposta per l'afició (per molt que alguns s'esforcin a dir el contrari) i molta gent al camp (més de la que alguns esperaven), si les coses van bé, pq canviar-les?

Diferent hagués sigut si el camp hagués estat mig buit, pero la majoria de comentaris que se sentien eren del plan: "carai, si que hi ha gent per ser un partit d'aquests"
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 06 de Agost de 2007, 19:36:36 pm »
muy bien señores directivos seguir desangrando al socio y aficionado os lo estais currando y menos mal que no nos a tocao el terrassa que si no hacen jornada economica y hubieramos tenido que pagar hasta los socios
visca el sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #10 el: 06 de Agost de 2007, 20:37:30 pm »

a més, va haver-hi una bona resposta per l'afició (per molt que alguns s'esforcin a dir el contrari) i molta gent al camp (més de la que alguns esperaven), si les coses van bé, pq canviar-les?

Diferent hagués sigut si el camp hagués estat mig buit, pero la majoria de comentaris que se sentien eren del plan: "carai, si que hi ha gent per ser un partit d'aquests"

ojx, quin percentatge de benefici cobres per cada carnet de soci i cada entrada venuda del Sabadell? És q em dona la sensació q et dona de menjar el CE Sabadell o algo... molt interessat et vec en augmentar preus.... :ejem.
Ara en serio, no se si és q ho fas per a portar la contraria o bé tens algun interés personal a que la directiva cobri hasta per anar al WC a la Nova Creu Alta.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #11 el: 06 de Agost de 2007, 21:08:46 pm »

ojx, quin percentatge de benefici cobres per cada carnet de soci i cada entrada venuda del Sabadell? És q em dona la sensació q et dona de menjar el CE Sabadell o algo... molt interessat et vec en augmentar preus.... :ejem.
Ara en serio, no se si és q ho fas per a portar la contraria o bé tens algun interés personal a que la directiva cobri hasta per anar al WC a la Nova Creu Alta.

Mira noiet, jo l'unic interès que tinc és que el Sabadell vagi bé i pugi a segona A. Jo ja he ficat el meu granet de sorra pagant els meus 160 €, fent una nou soci i aniré a tots els partits que pugui a quedar-me afònic animant (mai criticant) al equip.

A partir d'aqui, pensa el que et dongui la gana.... ja n'estic fart de gent que només critica, critica, i critica absolutament tot.

Per mi el futbol és un hobby, i el Sabadell un sentiment.  El que vull és veure l'equip el més amunt possible, i per això no critico el fet de pagar 160 €, sino que ja ho he fet.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #12 el: 06 de Agost de 2007, 23:26:33 pm »
Jo també m'he fet soci perquè tinc el fútbol com a major hobby i perquè sóc del Sabadell, apart d q a la llarga se de sobres q per molt car q sigui el carnet sempre em sortirà més a compte q pagant entrada cada partit o buscant com un boig entrades anticipades a menor preu. Però hi ha una cosa q s'en diu possar-se en el lloc de les altres persones per un moment i reflexionar, i la veritat té q ser molt humillant ser tu i familia socis del Sabadell fa un munt d'anys i haver anat a un tou de desplaçaments ja sigui Mieres, Mallorca o altres i veure q perq no et va bé, cosa molt normal siguent època vacacional, perq no et va bé pagar 160 € d cop, veure't  obligat a pagar 6 euros si vols anar a veure un partit de costellada de la Copa Catalunya a mig agost..... nose, ja et dic és la meva opinió, i ante tot respecto la teva q consti ojx, però q és un tema delicat i q no ve pas d'ara.