Autor Tema: haciedo amigos en el forum  (Llegit 8812 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: haciedo amigos en el forum
« Respondre #20 el: 03 de Setembre de 2007, 18:58:25 pm »
bueno ja esta ben dit...." mentre trobem alguna cosa oberta, ja si val....."   :laugh: ;D ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #21 el: 03 de Setembre de 2007, 19:07:17 pm »
....i aquest a part d'opinar dona consells

puffffff creo q se quién eres.... espero q t comportes más q por el mesenger, porq si no.....    q ya han habido bastantes malos rollos y gente provocadora por aquí este año...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #22 el: 03 de Setembre de 2007, 19:17:10 pm »
diga'm si aquesta també està fora de context

home...sempre podem montar la "juerga" els arlequinats que hi anem,no?...
alguna cosa trobarem oberta
  :laugh: :laugh:

jo per si decas m'apuntaria a la festa, sigui kin sigui el context, ah sàpigues que les discos stan CLOSED  diu el KITA

snifff...snifff
 :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
ja m'ho vaig pensar quan l'escribia, pero com l'intencio era animar a la gent a que hi vagi...
 :balla
 i si algu hi troba "quelcom" obert, i li va be, i li agrada i s'ho passa be...doncs
"va por ustedes"... i Visca el Sabadell
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #23 el: 03 de Setembre de 2007, 19:23:08 pm »
jo en vaig sentir una de molt bona  que li va dir l'aleix parisse a un jugador convidat.
va ser un dia que vaig anar en directe al programa i no recordo quin jugador hi havia pero anava molt engominat. amb els missatges sms que s'enviem al programa, algu li demanava que quina gomina era a lo cual ell va respondre que li havia deixat el paco valera, l'aleix s'el mira, amb aquella cara de cab....net que te quan vol i li diu:
-pues espero que no se te pegue nada mas.
al plato va haver uns moments de silenci, despres del programa li vaig dir que s'havia passat 3  pobles, hi han coses que es pensen pero no es diuen...ja,ja,ja
Millor Moderadora Forera Novell

• Entrenador
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2007, 19:49:59 pm »
La setmana del derby no podria faltar aquest comentari

tenia un vei que era de Terrassa que nomes m´inflava el cap de que el Sabadell era un equip de "poca monta"

i això només es pot replicar aconseguint als punts al futbolin del barri de montanya,  :mmmm  futbolin? o camp de plastic?  ;D

.......i avui en surt un empeltat de l'esprit del barri de montanya

El cas es que el Terrassa ha de guanyar ja que seria històric ......

i es que hi ha que està obstinat en escriure la història en lletra petita i suposo sense accent  :paret :paret :paret
« Darrera modificació: 04 de Setembre de 2007, 12:30:53 pm per vic@rlekinat »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 09 de Setembre de 2007, 22:32:14 pm »
Ja tenim les primeres reaccions del derbi:

ala egarenses,ahora ir presumiendo de equipo.BAÑO HISTORICO  .toda cataluña a visto quien es el dueño del valles.p*** egara p*** egara eh,eh!!ahora que salgan los frikis hablando del presente.TOMA PRESENTE.

No querian partido historico? TOMA HISTORIA!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #26 el: 09 de Setembre de 2007, 23:09:19 pm »
este mensaje es mio!!jeje esque encima han intentado calentar el derbi,pos toma calentura!!jaja.la peste del valles!!SABADELL CAPITAL DEL VALLES OCCIDENTALªª

Efectivamente hervi... me ha gustado mucho tu mensaje... sobretodo lo de TOMA PRESENTE! Un crack ;)

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #27 el: 09 de Setembre de 2007, 23:32:57 pm »
jajaja,esque la chuleria se saca despues de los partidos,y no antes!gracias a todos los jugadores que han dado  la talla!!un 10!! :bandera
SOM DE 2a A!!

• Entrenador
« Respondre #28 el: 10 de Setembre de 2007, 13:33:44 pm »
 a mi m'agrada el missatge i que l'hagi penjat algú aki, a veure si us animeu
TOMA PRESENTE.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #29 el: 13 de Setembre de 2007, 22:34:43 pm »
esta es buena...

"a la sogra a la NCA? q la vols matar a disgustos o k? no portis a la sogre a un lloc així q la faràs patir dels nervis home!!! per això espera't a cap d'any i compres el típic: " matasogres" q aquell no falla mai.
A més, amb la sogre al camp no pots ni tirar esclofies d pipes a terra, ni deixar els gots d cervessa a terra, ni fer avions d paper ni insultar a l'àrbitre, q llavors li pregunta a la dona si tmb fas això a casa i és quan surts criticat per totes bandes. "

xDDDDDDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 15 de Setembre de 2007, 14:19:52 pm »
Otra de reciente:

No quise decir nada para no echar leña en el fuego del árbol caido, pero sí me chocó la noticia

No esta mal eh? Jo tampoc ho vaig voler dir per no vendre la pell al mercat abans de matar l'ós del sac del blat, que no està ben lligat ;)

• Entrenador
« Respondre #31 el: 26 de Octubre de 2007, 09:18:32 am »
teniem aquest subpost una mica abandonat, però amb la nova incorporació forera, ara ja fa un mes que s'ha registrat, doncs la criatura ha fet amics i dels bons, aquí una petita perla que li dediquen
caca10  callate ya majito que no sabes

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #32 el: 21 de Novembre de 2007, 15:47:40 pm »
Recupero aquest post que estava una mica abandonat. Aquí deixo l'última perla de l'amic birrero:

"Jo m'ho miro tot, però últimament visito més sovint els fòrums privats als que tinc accés, ja que allà al ser la majoria només socis del CE Sabadell FC, no et trobes pallassos tocan-te les pilotes tant sovint, i es respira un ambient més distés i sa."
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

• Entrenador
« Respondre #33 el: 01 de Abril de 2008, 23:36:28 pm »
no se sap ben bé si vol fer amics, sembla ser que es vol autoproclamar campió absolut del trivial  :laugh:
Si en temes polítics no m'acostumo a equivocar dubto que en temes futbolistics m'equivoqui ja que se perfectament que el Terrassa F.C. romandrà a la categoria de 2ªb i no baixarà pas

de tota manera si teniu dubtes ja ho sabeu li envieu un privat i tot resolt, ell ho sap tot :ostres

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #34 el: 01 de Abril de 2008, 23:43:55 pm »
no se sap ben bé si vol fer amics, sembla ser que es vol autoproclamar campió absolut del trivial  :laugh:
Si en temes polítics no m'acostumo a equivocar dubto que en temes futbolistics m'equivoqui ja que se perfectament que el Terrassa F.C. romandrà a la categoria de 2ªb i no baixarà pas

de tota manera si teniu dubtes ja ho sabeu li envieu un privat i tot resolt, ell ho sap tot :ostres

I per acabar de demostrar que no s'equivoca mai, deixa anar aquesta perla en un altre post:

Això ja és veurà i ja et dic jo que de ben segur que el Sabadell s'ha enfrentat algun cop amb algun equip local de la ciutat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 01 de Abril de 2008, 23:49:08 pm »
Fent amics egarencs...

Tornarà l'autèntic derbi del Terrassa: Contra el Sant Cristobal!
Així baixin i se pudrexan a regional preferent.

Fent amics en general...

El que si vos dic que hi ha un altri, un tal Sabadellense que s'ha guanyat un premi ara en setmana santa que pujaré a Sabadell.
Com dieu els catalans, a cada porc li arriba un Sant Martí.

I no m'allargo més, ja que ompliria el post de frases de l'amic.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #36 el: 02 de Abril de 2008, 10:36:16 am »

Si hombre es adivino el hombre ... encima a mi me dijo el otro día que el Terrassa bajaría a 3ª con Lobera, este en un sitio dice una cosa y en otro otra, seguro k en el foro aki sacó el orgullo de egarense enrabietado pq si no no me lo explico  :ostres, claro k le faltó decir k el votó al partido k salio ganador obviamente :laugh:

Ah por cierto se me olvidaba, si tanto dice k se mantendrá, pq dice aki mismo k puede bajar a 3ª el Terrassa ... : http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=13860.0

Esto dice:

Jo com egararlekinat que sóc perquè ambdós equips em cauen bé i de fet tot el futbol català.
Puc afirmar que aquest equip com no reaccioni aviat anirem de capa caida a 3ª tot dependrà del Terrassa - Girona i puc assegurar que lo que acaba de dir el company Xandri es cert. Avui al finalitzar el partit, el consell d'administració del club s'ha reunit amb caràcter urgent per parlar de diversos temes.
Un d'ells es el que a comentat i el més important es el del tema Rojo.
El Segon és la situació actual del club que és patètica.
El tercer és la possible incorporació de dos entrenadors candidats que són Miguel Alvarez, Jordi Vinyals o Enrique Martín tots tres amb experiència Egarenca.
El quart tema és si és disoldrà o no el club que jo espero i desitjo de que això ultim no és faci mai però bueno.

I bé dir també que aquest consell d'administració i junta directiva estan molt dividides sobretot en el tema d'entrenadors de si Rojo si o Rojo no etc...
De si fer tornar a un d'aquests 3 entrenadors anomenats a dalt o no.

En fi...

Que com se sol dir aquest club és Can Pixa i espero que diumenge guanyem al Girona si no ja serà oficial lo del descens espero no equivocar-me. 

Un Salut a tots amics i amigues Arlekinats!

Ya os lo dije en un sitio dice una cosa y en otro otra en fin keda bien retratado, ahora si baja a 3ª él lo avisaba y si se mantiene el Terrassa en 2ª B también lo acierta  :ostres
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2008, 10:54:13 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 01 de Maig de 2008, 17:39:24 pm »
Una de les últimes incorporacions...

Jo se perfectament el que és una SAD ni tampoc necessito olleres, jope amb el rètol,

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 01 de Maig de 2008, 17:47:27 pm »
Una de les últimes incorporacions...

Jo se perfectament el que és una SAD ni tampoc necessito olleres, jope amb el rètol,

Es el que es posa l'Ollés per llegir?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 01 de Maig de 2008, 17:49:29 pm »
Olleres també podria ser quelcom que aguanti les olles, no :icon_question:  ;D