Hola a tots!
Bé, retornat de vacances i al fòrum em permetreu que us aclareixi una mica el tema de les primeres retransmissions que ara comenteu.
Està CONFIRMAT que el primer partit de Lliga, Miapuesta- Sabadell, serà televisat pel 33 el diumenge 26 d'agost a les 18h30. El motiu d'aquest horari és que en aquesta data, 26 d'agost, encara funcionem amb programació d'estiu i no pas dins el contenidor d'Esports 33 com és habitual durant la temporada. Si us fixeu, durant l'estiu les retransmissions esportives que hem fet en diumenge a la tarda han estat a les 18h30.
Respecte al derbi Terrassa- Sabadell, NO ESTÀ CONFIRMAT que es televisi. Simplement, com a duel entre equips catalans, que és la nostra prioritat, és susceptible de ser televisat, però encara no és segur.
I sobre el que escriu Manelinho que no farem partits des de la NCA, deixeu-me dir que jo no en tinc CAP notícia, que en principi l'acord televisiu entre clubs està subscrit entre tots (més o menys en els termes que dieu) i que, per tant, les retransmissions es poden fer des de qualsevol camp... però Manelinho, si saps més que jo ja informaràs
Fins aviat!
Jordi S.