Autor Tema: Televisió de Catalunya sembla que ens ha agafat carinyo...  (Llegit 26505 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Televisió de Catalunya sembla que ens ha agafat carinyo...
« Respondre #60 el: 30 de Agost de 2007, 15:07:19 pm »
Sense cap mena de dubte!! Invasió arlequinada!!
Això sí, a mí m'agradaria que només es pogués veure la rivalitat sana, i no insults que provoquen mala imatge, mala fama i no porta enlloc.

:bandera :scut :bandera

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • Gènere: Masculí
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #61 el: 30 de Agost de 2007, 19:06:30 pm »
:scut :banderaOjalá sea cierto y se vea bien claro en la televisión la invasión arlekinada en la pocilga egarense, y demos toda una demostración de colorido y apoyo a nuestro equipo :clap :bandera :scut

:scut :bandera K kede bien claro ahora k se ha confirmado la noticia, aunk es cierto k en cauces deportivos  :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Terrassa - Sabadell per TVC
« Respondre #62 el: 01 de Setembre de 2007, 00:53:17 am »
Segons Radio Sabadell sembla ser que el derbi contra el terrassa el faran per la tele... ;)

Ha quedat confirmat i, si no hi ha cap "problemes d'emissió", el derbi TERRASSA-SABADELL es transmetrà el diumenge dia 9 de setembre a les 18:00h per Televisió de Catalunya. I jo penso: hi anirà gaire gent ara que el faran per la tele?  ???

Es contra el terrassa s'ha d'anar-hi si o si, un partit aixi no es per quedar-se a casa mirant-so es per anar-hi!!!!!! :beer2 :beer2
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #63 el: 02 de Setembre de 2007, 18:00:50 pm »
Para los que no vemos C33 porque vivimos fuera de Catalunya: hoy me ha dado por mirar la programación de TVCi y parece que han despertado porque tienen previsto dar el partido Español B-Badalona esta tarde a las 18.30. Me ha entrado una alegría enorme pero se me ha quitado de golpe cuando he visto que no tienen programado retransmitir el Terrassa-Sabadell de la semana que viene. ¿Alguien sabe algo?
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #64 el: 02 de Setembre de 2007, 22:19:24 pm »
preguntaselo al Sr. Sunyer, tiene un mini post en el subbforo FUTBOL creo...  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 10 de Octubre de 2007, 17:53:32 pm »
Bé, reobro aquest tema per comentar que el Canal 33 donarà en diferit el partit entre Espanyol B i Sabadell.

El partit es jugarà a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià el diumenge 21 a les 12:00. I el Canal 33 el donarà en diferit a les 14,45.

Diria que això ho fan perque aquella mateixa tarda deu haver-hi la última cursa de F-1.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #66 el: 10 de Octubre de 2007, 18:30:54 pm »
Si aquell diumenge es l'ultim Gran Premi de F-1, però crec recordar que la cursa es a les 19.00, així que no entenc perquè no poden donar el partit en directe, si no a les 17.00, doncs a les 12.  ???
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #67 el: 10 de Octubre de 2007, 18:40:00 pm »
Hola, Almunia_Forever,

La resposta és senzilla; a les 5 per TV3 (o si no a les 6, però en tot cas coincidiria amb una hipotètica retransmissió) ja hi haurà prèvia de la F1, i no poden coincidir teòricament els dos esdeveniments.

I a les 12h30 sempre hi ha bàsquet ACB, que en principi té prioritat sobre les retransmissions de Segona B. És per això que el partit va a les 14h45 en diferit.

Jordi S.

Ferni

• Visitant
« Respondre #68 el: 10 de Octubre de 2007, 18:48:29 pm »
Jo la veritat és q per a donar un partit de Segona B en diferit ja preferiria q no el donguessin. No se fins a quin punt i pot haber algú q es miri sencer un partit d 2ª B en diferit ( excepte si és un derbi o algun partit molt important..).
En fi, q potser seria millor q a la hora q donen el futbol fessin alguna altre cosa.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #69 el: 10 de Octubre de 2007, 18:51:28 pm »
Home si jo no puc anari i sé que guanyem segur q mel miro... el que no se ja es si mel miraria si perdem xD

antcarcer

• Visitant
« Respondre #70 el: 10 de Octubre de 2007, 18:56:58 pm »
Jo la veritat és q per a donar un partit de Segona B en diferit ja preferiria q no el donguessin. No se fins a quin punt i pot haber algú q es miri sencer un partit d 2ª B en diferit ( excepte si és un derbi o algun partit molt important..).
En fi, q potser seria millor q a la hora q donen el futbol fessin alguna altre cosa.

Completamente de acuerdo ferni, no tiene ni pies ni cabeza, darlo a esa hora y en diferido :consol :ostres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 10 de Octubre de 2007, 19:22:52 pm »
No, home, no. El diumenge del 2-4, van repetir el partit en diferit per el 33 a la matinada i jo el vaig tornar a veure!

Clar que si, el CE Sabadell FC, encara que sigui en diferit, aconsegueix ser vist, i que la gent sàpiga que som els lluitadors de sempre!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #72 el: 11 de Octubre de 2007, 01:08:47 am »
Home, hi ha una cosa positiva, la gent que no pogui o no volgui anar a Sant Adrià tanca la radio de 12 a 14 i després el veu com si fos en directe xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #73 el: 11 de Octubre de 2007, 09:18:13 am »

Però precisament si ho fan per TU !!!!!!!!!
que el migdia encara dorms i et lleves ressacós. Han pensat que et deixaven llevar a les 2 i podies fer-te una dutxa per apalancar-te al sofà  i veure  com els quadres vermells guanyen  SADRIÀ.
uns altres ja estarem amb els Martinis i assaborint els 3 punts

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #74 el: 11 de Octubre de 2007, 10:43:02 am »
O perquè els que hi anem, si hi ha un penal dubtós, després puguem comprovar si ho era o no, el problema és que si l'àrbitre s'ha equivocat en contra nostre se'ns indigestarà el dinar  :-X

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #75 el: 11 de Octubre de 2007, 17:31:33 pm »
Ultimament ho critiquem tot,eh! jajaja

Si el volen fer en diferit, endavant! Sempre hi haurà gent que el mirarà, i això és positiu. Qui vulgui anar al camp, ja hi anirà i qui el vulgui escoltar per la radio ja ho farà! No ho critiquem tot home.........
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #76 el: 11 de Octubre de 2007, 17:58:59 pm »

Però precisament si ho fan per TU !!!!!!!!!
que el migdia encara dorms i et lleves ressacós. Han pensat que et deixaven llevar a les 2 i podies fer-te una dutxa per apalancar-te al sofà  i veure  com els quadres vermells guanyen  SADRIÀ.
uns altres ja estarem amb els Martinis i assaborint els 3 punts

no home Vic!! aquí t'equivoques eh!! Jo no dormo mai fins més tard de les 12 del migdia, no en se de dormir de dia jo... ( migdiada sí).
jo encara q surti a la nit i la ressaca sigui considerable em llevo per a veure el futbol. Més ressaca q la q tenia el dia del partit a Palafurgell... hi bé q em vaig llevar.
És més lo primer és lo primer i primer va el futbol q altres festes.
Pensa q al juliol jo vaig anar a entrenar a la Força Arlekinada a l'Olimpia en el partit amistós contra els @.com d'un dissabte en condicions realment lamentables jajaja.

Ara parlant en serio, no trobo necessari donar n partit de Segona B en diferit, a veure q si el donen bé, però q a mi m'és igual perq excepte q sigui un partit épic no el miraré pas. I bueno aquest cas encara és raonable, el partit és a les 12 del migdia i el donen a les 14.30 H però q recordo una jornada en que van donar un diumenge al matí un partit q s'havia jugat de Segona A el dissabte a la tarda.....

antcarcer

• Visitant
« Respondre #77 el: 24 de Octubre de 2007, 20:16:36 pm »
Según radio sabadell, hay muchas posibilidades de que el sabadell - girona del 18 de noviembre sea televisado por el canal 33 :beer2

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #78 el: 26 de Octubre de 2007, 18:21:21 pm »
Hoy lo han confirmado en radio sabadell.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #79 el: 26 de Octubre de 2007, 18:43:57 pm »

Hi ha moltes possibilitats, però aquesta retransmissió encara no està confirmada... fins dimecres de la setmana que ve, aproximadament. El partit és el dia 11.

Això sí, lògicament, tot partit que enfronti dos equips catalans és televisable.