Jo la veritat és q per a donar un partit de Segona B en diferit ja preferiria q no el donguessin. No se fins a quin punt i pot haber algú q es miri sencer un partit d 2ª B en diferit ( excepte si és un derbi o algun partit molt important..).
En fi, q potser seria millor q a la hora q donen el futbol fessin alguna altre cosa.
Però precisament si ho fan per TU !!!!!!!!!
que el migdia encara dorms i et lleves ressacós. Han pensat que et deixaven llevar a les 2 i podies fer-te una dutxa per apalancar-te al sofà i veure com els quadres vermells guanyen SADRIÀ.
uns altres ja estarem amb els Martinis i assaborint els 3 punts
no home Vic!! aquí t'equivoques eh!! Jo no dormo mai fins més tard de les 12 del migdia, no en se de dormir de dia jo... ( migdiada sí).
jo encara q surti a la nit i la ressaca sigui considerable em llevo per a veure el futbol. Més ressaca q la q tenia el dia del partit a Palafurgell... hi bé q em vaig llevar.
És més lo primer és lo primer i primer va el futbol q altres festes.
Pensa q al juliol jo vaig anar a entrenar a la Força Arlekinada a l'Olimpia en el partit amistós contra els @.com d'un dissabte en condicions realment lamentables jajaja.
Ara parlant en serio, no trobo necessari donar n partit de Segona B en diferit, a veure q si el donen bé, però q a mi m'és igual perq excepte q sigui un partit épic no el miraré pas. I bueno aquest cas encara és raonable, el partit és a les 12 del migdia i el donen a les 14.30 H però q recordo una jornada en que van donar un diumenge al matí un partit q s'havia jugat de Segona A el dissabte a la tarda.....