Autor Tema: Televisió de Catalunya sembla que ens ha agafat carinyo...  (Llegit 26439 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: Televisió de Catalunya sembla que ens ha agafat carinyo...
« Respondre #80 el: 26 de Octubre de 2007, 20:35:57 pm »
hay alguien que me pueda decir cuanto paga la te le al sabadell esta temporada  gracias

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #81 el: 26 de Octubre de 2007, 20:53:30 pm »
hay alguien que me pueda decir cuanto paga la te le al sabadell esta temporada  gracias

En principi TOTS els equips catalans de 2a B que hagin signat amb TV3, que diria que són tots, cobren un fix que crec que està entre els 50.000 i 54.000 euros per temporada, i per cada partit que et fan quan jugues a casa, uns 3.000 euros més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #82 el: 26 de Octubre de 2007, 20:59:44 pm »
Cuantos partidos tiene que retransmitir TV3 de los equipos catalanes? No sé donde leí que tienen que ofrecer un mínimo de partidos...  :mmmm

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #83 el: 28 de Octubre de 2007, 02:33:09 am »
mutio gracias

antcarcer

• Visitant
« Respondre #84 el: 02 de Novembre de 2007, 18:29:33 pm »
Ya es oficial, el proximo partido en casa contra el girona, será televisado por el canal 33 :beer2

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #85 el: 05 de Novembre de 2007, 20:22:27 pm »
Ya es oficial, el proximo partido en casa contra el girona, será televisado por el canal 33 :beer2

Hoy han confirmado en radio sabadell que al final no dan el partido por television.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #86 el: 05 de Novembre de 2007, 20:29:30 pm »

Hoy han confirmado en radio sabadell que al final no dan el partido por television.

Ya, tienen que dar al español para compensar :ejem

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #87 el: 05 de Novembre de 2007, 22:52:06 pm »
Hola a tots,

Per compensar... què, antcarcer?

Perdoneu, però m'encanten aquestes elucubracions al més pur estil "News of the World".  :blink

El canvi de partit respon a un fet ben simple i que s'ha sabut avui dilluns (no hauríem estat anunciant el partit durant les retransmissions aquesta setmana). Hi ha hagut un canvi referit a un esdeveniment del qual teníem prevista la retransmissió que ha obligat a fer un munt de canvis més programació, que no només afectaven la Segona B sinó també el bàsquet ACB. S'ha demanat al Sabadell si estava disposat a jugar a les 12 en lloc de les 17h (perquè el partit es jugués en diferit a les 3) i no s'ha acceptat. A partir d'aquí, com a única alternativa per a televisar (és a dir, partit que es jugués a les 12) només hi ha el partit del Gavà, però fins que els clubs no rebin el fax no serà oficial que el retransmetem.

És simplement això. "Punto pelota". Tingueu sempre present que les retransmissions de la Segona B es trien sempre per l'interès del partit.

Salutacions.

J.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #88 el: 05 de Novembre de 2007, 23:06:37 pm »
Tingueu sempre present que les retransmissions de la Segona B es trien sempre per l'interès del partit.

Crec que no s'ha de fer "mala sang" perque TV3 hagi de canviar el partit que tenia pensat retransemtre en principi.
Sempre he estat a favor de TV3 en quan a fer partits de 2a b en directe i ho trobo excel.lent.

Amb l'únic que no estic d'acord amb el Jordi i ni ell mateix pot estar-hi és amb el seu comentari final.
Evidentment NO sempre es trien els partits pel seu interès.

Per posar un exemple, infinitats de partits la temporada anterior del Barça B, que la meitat sobraven, i ho diu també un soci del Barça.
Aquest any, doncs bé, més o menys si que la majoria de partits que es fan, responen als partits, a priori, més atractius de la jornada.

PD, per cert, si tens al Mingo per aquí a la tele, dona-li records  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #89 el: 05 de Novembre de 2007, 23:13:51 pm »
Hola Mutio,

Quin Mingo vols dir? Ara no hi caic...

Amb el que dius, perdona, però estadísticament està demostrat que el Barcelona B no va ser l'equip més televisat de Segona B la temporada passada. I si ho va ser, mai en solitari, sino que hi va haver diversos equips que van "empatar" a 8 o 9 partits televisats. El company Amber, del fòrum del FutbolPlus, tenia el compte exacte.

Una cosa sí que m'agradaria que quedés clara, jo puc dir-vos coses fins on puc, però no menteixo mai. I quan dic que els partits es trien pel seu interès no menteixo. Després ens podem equivocar més o menys, o podem discutir el criteri, però que la intenció inicial és aquesta, com diu aquell, "aquí y en la China Popular".

J.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #90 el: 05 de Novembre de 2007, 23:17:23 pm »
Doncs jo celebro que la directiva no canvii el partit i el posi a les 12.

Els diumenges em desperto a les 11 i a les 12 faig el vermouth a la terrasseta, i baixar de Castellar sense un vermutillo a la panxa... com que no.

A més, que desprès es queixa la dona i l'haig d'acabar baixant al camp, per a no deixar-la sola a casa.

I quan dic que els partits es trien pel seu interès no menteixo. Després ens podem equivocar més o menys, o podem discutir el criteri, però que la intenció inicial és aquesta, com diu aquell, "aquí y en la China Popular".

Home, el Gavà té poquets seguidors, i el filial dels plumífers, poquets que el mirin. Crec que aquesta setmana us hagués anat millor posar un partit de Tercera amb més catxé. Fan un Sant Andreu-Europa, per exemple...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #91 el: 05 de Novembre de 2007, 23:21:01 pm »
Birrero,

El Sant Andreu- Europa tindrà (almenys així ho esperem) un reportatge especial al FutbolCat. Nosaltres només tenim els drets per fer Segona B, no Tercera... i negociar-ho en una setmaneta, com que... a més pensa que les programacions de tele s'han de comunicar amb prou dies d'antel·lació.

Jo no crec que sigui un mal partit el Gavà- Espanyol B. No està jugant gens malament el Gavà i l'Espanyol B tampoc, més després de guanyar l'Hospi, victòria balsàmica sens dubte per a ells. Són dos equips que, en principi, no han de jugar al patadon sino a tractar bé la pilota. Valdrà la pena segur. Al marge d'això, com deia abans, és l'únic partit que podríem televisar (no està confirmat encara insisteixo!!!) sense trasbalsar horaris d'altres clubs.

J.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #92 el: 05 de Novembre de 2007, 23:25:02 pm »
Hola Mutio,

Quin Mingo vols dir? Ara no hi caic...

Una cosa sí que m'agradaria que quedés clara, jo puc dir-vos coses fins on puc, però no menteixo mai. I quan dic que els partits es trien pel seu interès no menteixo. Després ens podem equivocar més o menys, o podem discutir el criteri, però que la intenció inicial és aquesta, com diu aquell, "aquí y en la China Popular".

J.

Jordi Dominguez.... encara que no sé si deus coincidir massa amb ell. A vegades sento la seva veu en alguns resums de 2a B.
Correcte, això del criteri és molt relatiu. Cadascú podria veure el seu propi interès.
El que si que està bé aquest any, és que de moment s'estan retransmeten partits que juguen sempre 2 catalans.
El que crec que hauria de ser just, és que els equips que arriben a un acord amb TV3, que diria que deuen ser tots, acabéssin la temporada havent sortit per la tele el mateix número de partits. O si no, que la diferència entre uns i altres no fos massa gran.

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #93 el: 05 de Novembre de 2007, 23:29:56 pm »
El Sant Andreu- Europa tindrà (almenys així ho esperem) un reportatge especial al FutbolCat. Nosaltres només tenim els drets per fer Segona B, no Tercera... i negociar-ho en una setmaneta, com que... a més pensa que les programacions de tele s'han de comunicar amb prou dies d'antel·lació.

:ok Mira, no ho sabia, que no tinguéssiu els drets de Tercera aquest any. Merci per la informació.

Jo segurament veuré el partit (vermouth en mà), a la meva terrasseta, ja que el Gavà, com tu dius, fa un futbol agradable, no gaire habitual per la segona 'B'. I a veure si els foten un sac als pajarracos, a pesar de que el Rubi em cau bastant bé i li agrada fer jugar als seus equips.

Pena que em coincideixi el derbi de Barcelona amb un cap de setmana tant atapaït per a mi, ja que per ser un partit de Tercera, és un partit espectacular.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #94 el: 05 de Novembre de 2007, 23:31:35 pm »
Segons he entes en el programa, el Gavà-Espanyol B el fareu a les 15h de la tarda, aìxò vol dir que tampoc serà en directe. Llavors perquè es volia cambiar l'horari del Sabadell-Girona si era per donar-lo en diferit :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #95 el: 05 de Novembre de 2007, 23:33:34 pm »
Segons he entes en el programa, el Gavà-Espanyol B el fareu a les 15h de la tarda, aìxò vol dir que tampoc serà en directe. Llavors perquè es volia cambiar l'horari del Sabadell-Girona si era per donar-lo en diferit :icon_question:

Home almunia...... si nosaltres juguem a les 5 i TV3 el farà en diferit a les 3...... la cosa no és possible. Donar un partit que encara no s'ha jugat.  :cheer
Per això volien que nosaltres juguéssim a les 12h. per després donar-lo en diferit a les 15h.

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #96 el: 05 de Novembre de 2007, 23:35:28 pm »
Y que es eso taaaan importante que tienen que dar, hasta el punto de tener que hacer tantos cambios en la parrilla??    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #97 el: 05 de Novembre de 2007, 23:36:44 pm »
Mutio...ja ho havia entés  :laugh:  :laugh: El que dic es que si han de cambiar el Sabadell-Girona a les 12 pero després donar-lo en diferit, no li veig el sentit per part del Sabadell, si el donessin en directe seria una altre cosa..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #98 el: 05 de Novembre de 2007, 23:39:26 pm »
Almunia, jo tampoc t'acabo d'entendre... volies posar el partit a les 15h? No t'anava bé a les 12?

Resposta a Murciano: Es tracta de la sortida de la Barcelona World Race de vela, la volta al món de vela que dura tres mesos i de la qual aquest any TVC produeix la senyal per a tot el món. Em diuen que l'equip que s'encarrega de la realització d'aquest espai porta dos mesos preparant tota la infraestructura. En principi s'havia pensat en donar la sortida en diferit però finalment s'ha decidit donar-ho en directe per la transcendència de tot plegat.

Resposta a Mutio: El tinc a poquets metres darrere meu. Ara el saludo i li ensenyo la foto de la teva firma  :icon_mrgreen:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #99 el: 05 de Novembre de 2007, 23:40:13 pm »
Y que es eso taaaan importante que tienen que dar, hasta el punto de tener que hacer tantos cambios en la parrilla??    :mmmm

Un partit d'aquell esport de 5 contra 5 i que llencen una piloteta carbassa per a ficar-la en un cèrcol.

Si, aquell esport on el Mutio va jugar en el mateix equip que el Pau Gasol fa anys... em sembla que es diu bàsquet, i que el millor equip de Catalunya n'és el Joventut de Badalona.

P.D.: Ah, no, és alguna cosa de barquitus. :blink
Felicitar als responsables d'esports de TVC per donar-se conta de que no tot és futbol i Barça.