Estic indignat amb la mentalitat en general d'aquest forum!!
Aquesta plantilla és de llarg la millor del grup, a més que tenim la sort de que no hi són Hércules i Castelló, el Terrassa (ex segona) el denuncien per impagaments a jugadors, etc i encara així hi ha gent que no treu pit i orgull de ser arlequinat.
Aquesta mateixa plantilla que tenim està a Alacant o Castelló a la 2a B i ells s'autoproclamen clars aspirants al títol (ser primer es important en la fase d'ascens actual).
Res de manies de perdedors, aquest any som guanyadors i ho demostrarem!
El Sant Andreu no ens arriba a la sola de la sabata i no entenc com la gent li dona tanta corda.
Aquesta temporada, cada partit ha de ser un infern (o intent) pel rival, tant pels jugadors com per l'afició. Endavant Sabadell!!! ![Bandera :bandera](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/arlequinat.gif)
En que te basas cuando dices que es la mejor plantilla del grupo?Si me lo puedes explicar?No crees que un jugador joven te va a dar mas que uno que viene de primera etc?No vallamos de sobrados en el grupo, esta claro que hay mejor equipo que temporadas anteriores, pero tampoco pensemos en ascenso antes de empezar. Y no pensemos que somos exprimeras y exsegunda que desde eso a llovido mucho y precisamente desde esa epoca poco bueno hemos tenido, eso es historia de nuestro club, pero no como para que vallamos ahora aqui de lideres etc.
Sigo pensando que despues de estas ultimas temporadas y donde hemos acabado quedar entre los 8 primeros ya seria algo importante para pegar el salto final.
Espero que no vallamos de prepotentes
No sé com contestar-te.
Primer. Em baso en la plantilla, perquè cap equip ha jugat encara i només sabem els components de les plantilles. Per tant, el Sabadell no el supera ningú. Potser perqué aquest any s'han posat més calers? No crec que hi hagi gaires amb el nostre pressupost aquesta temporada.
Segon. Els jugadors joves corren més però jo et preguntaria perqué el Llebant B i d'altres filials es reforcen amb jugadors no tant joves?
Tercer. Apelar a la historia del club no és faltar-li al respecte sinó totalment al contrari, no s'ha d'oblidar mai que aquest club no li pertany la Segona B, i per tant, cada any hauria de ser favorit per l'ascens com van fer anys enrere el Castelló i Hércules. Ara que nosaltres tenim calers hem de ser igual que ells perqué no som un club inferior en história.
Quart. Si posésim el llistó en el 8é lloc després de tot el que he argumentat, seria comparable a que el Barça o el Madrid es conformésin amb el segon lloc abans de començar la lliga. Nosaltres som el més históric del grup, els de més pressupost (em penso), els de millor plantilla, i per tant no ens podem conformar ni amb el segon lloc. Si pensem en quedar vuitens, llavors quedarem fóra del playoff, si pensem en quedar primers, segurament quedarem entre els quatre primers.