Autor Tema: com els nostre fitxatjes cap ekip!  (Llegit 9611 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
  • Gènere: Masculí
Re: com els nostre fitxatjes cap ekip!
« Respondre #20 el: 21 de Juliol de 2005, 12:07:38 pm »
Crec que tothom estem il·lusionats. El fet de dir que hem d'anar pas a pas no indica el contrari. Però això de dir de que tenim la millor plantilla i que hem de ser primers, és contraproducent. El que hem de fer és trancar-nos les banyes per tractar de guanyar el següent partit i, cosa curiosa, el pròxim partit és de pre-temporada per tant, intrascendent de cara a aconseguir els punts necessaris per al play-off. Encara és dora per llençar les campanes al vol  :angel:...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 21 de Juliol de 2005, 12:21:19 pm »
Crec que tots, amb diferents paraules, volem dir el mateix: aquesta temporada l'hem de viure amb molta il·lusió :laugh: i molt d'optimisme ;D però sense prepotència :-X.

Com se sol dir: s'ha d'anar partit a partit. Les possibles lesions i sobretot que la piloteta vulgui entrar, serà a fi de comptes el què marcarà on estarà cada equip a final de temporada.

:scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat cholo20

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #22 el: 21 de Juliol de 2005, 14:06:34 pm »
Lo siento. Pero a mi me gusta mas ir de humilde y de tápado. Sino fijate en el año del playoff, bloque solido, partido a partido y zas! No es bueno crear demasiadas-demasiadas espectativas porque luego la caida puede ser mas grande. Una vez mas, fijate en el caso del Girona de este año pasado. El equipo que tenian era mas o menos como el nuestro de ahora. Tampoco me gustaria ver que pasaria si por casualidad perdemos 2 o 3 partidos al principio de temporada, que puede pasar, o que recibamos alguna goleada. Todo se volveria en contra y atacariamos a jugadores, entrenadores y directivos y la cosa seria fatal.

Asi que ya se que hay buen equipo, pero... mejor pasito a pasito, ok?
De acuerdo contigo murciano, mucha euforia antes de tiempo veo por aquí, menos fardar de fichajes y mas acoplarnos y esperar q den un buen rendimiento en segundab, y respecto lo q decia uno por ahi q otros equipos han fichado alguno de tercera.....a éste le diria q no tiene nada q ver, en tercera tb salen jugadores interesantes y válidos para esta categoría y alguno q ha fichado otro equipo no diré nombre, tenía ofertas d potentes d segundab y alguno de segunda a ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #23 el: 21 de Juliol de 2005, 14:25:04 pm »
La il·lusió mai ha de faltar pero amb moderació.Pero també cal dir que les coses fins ara les hem fet perfectes ara solament falta que funcionin
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #24 el: 21 de Juliol de 2005, 16:44:48 pm »
Yo tengo ganas de que empieze la liga, porque creo que tenemos muy buen equipo, pero siempre te queda esa cosa de que !y si no funciona el equipo¡. Lo cierto es que el año pasado al principio de temporada no se hablava con tanta ilusion como este año y se decia que habiamos fichado mal y se arremetia contra el presidente en cambio ahora no he visto a nadie que diga nada de la directiva y eso es buena señal, quiere decir que las cosas se han hecho bien y con un poquito de suerte estaremos luchando por arriba sin pasar penurias todo el año pensando en que vamos a descender  :'(.
Pues eso, a hacer como hace ya no se cuantos años que empezemos ganando 5 partidos seguidos y de ahi para arriba.  :laugh:
Visca el CE SABADELL (j**** que rollo he soltado) :Hecho_polvo: !toi cansao¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 21 de Juliol de 2005, 16:46:00 pm »
Jo estic il-lusionat, però amb precaució, i jornada a jornada podrem anar veient a que aspirem.
No m'agradaria començar fort i desprès desinflar-nos o confiar-nos. Prefereixo començar a assegurar la permanència i desprès a mirar més amunt.

Proposta: perquè no enviem al birrero a jugar amb els Egarencs :icon_question:
 :laugh: :laugh: :laugh: A tercera a mitja temporada  :laugh: :laugh: :laugh:

Que graciòs. Mentres em paguessin com si vaig a jugar al Monistrol de Calders.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #26 el: 21 de Juliol de 2005, 17:19:48 pm »
És evident que s'ha de jugar... q ningú gunya sense jugar el partit i q ningú puja sense fer una gran temporada. Ara només podem emetre les nostres opinions sobre la feina que s'ha fet des del club per reforçar l'equip... i, en aquest aspecte, l'optimisme està justificat. Anys enrere, l'aficionat sempre mostrava la seva il.lusió, però en el fons tothom sabia que altres equips tenien millors plantilles q nosaltres. Aquest cop no tenim res a envejar... i ara toca demostrar-ho sobre la gespa.

L'equip està bastant compensat -més encara si arriben Iván Díaz i Medina (jugador molt polivalent)- però encara faltarien per cobrir dues places sub-23 (sumarien les 22 permeses). Personalment, m'agradaria que arribés un altre davanter i un central esquerrà que pogues adaptar-se al lateral (o al inrevès). Una recomanació: Cortés, davanter centre que va destacar moltíssim al juvenil del Lleida ha sigut descartat per Rubio pel primer equip. L'any passat va jugar un parell de partits al primer equip a Segona A i li va fer un gol al Barça a un amistós. Busca equip, preferentment a la Segona B. Possible bon recanvi per Gallo i Madrigal (i Orife).

:scut
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #27 el: 21 de Juliol de 2005, 17:41:11 pm »
Estic indignat amb la mentalitat en general d'aquest forum!!

Aquesta plantilla és de llarg la millor del grup, a més que tenim la sort de que no hi són Hércules i Castelló, el Terrassa (ex segona) el denuncien per impagaments a jugadors, etc i encara així hi ha gent que no treu pit i orgull de ser arlequinat.

Aquesta mateixa plantilla que tenim està a Alacant o Castelló a la 2a B i ells s'autoproclamen clars aspirants al títol (ser primer es important en la fase d'ascens actual).

Res de manies de perdedors, aquest any som guanyadors i ho demostrarem!

El Sant Andreu no ens arriba a la sola de la sabata i no entenc com la gent li dona tanta corda.

Aquesta temporada, cada partit ha de ser un infern (o intent) pel rival, tant pels jugadors com per l'afició. Endavant Sabadell!!! :bandera

En que te basas cuando dices que es la mejor plantilla del grupo?Si me lo puedes explicar?No crees que un jugador joven te va a dar mas que uno que viene de primera etc?No vallamos de sobrados en el grupo, esta claro que hay mejor equipo que temporadas anteriores, pero tampoco pensemos en ascenso antes de empezar. Y no pensemos que somos exprimeras y exsegunda que desde eso a llovido mucho y precisamente desde esa epoca poco bueno hemos tenido, eso es historia de nuestro club, pero no como para que vallamos ahora aqui de lideres etc.

Sigo pensando que despues de estas ultimas temporadas y donde hemos acabado quedar entre los 8 primeros ya seria algo importante para pegar el salto final.

Espero que no vallamos de prepotentes

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 21 de Juliol de 2005, 19:10:24 pm »
AVIAM! akest ay a agut gent k sa jugat la pasta, molta pasta en l'ekip per ser un bon ekip nosaltres koom aficionats k som em de estar al costat de l'ekip (a tope) pk si no o estem akest any k de ben segur sera dels millors a 2a-b no o esterem mai!
us enrecordeu kuan va acavar el partit del peralta? el camp ple de gent a la gespa i aixo k ens jugavem la permanencia...imagi neu-vos el dia k pugem, al camp, a la plaça sant roc, als carrers...
per creurens aixo sa de comenzar a creure-s'ho un mateix! sino creiem en l'ekip ia podem plegar... :disappointed: :disappointed: :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #29 el: 21 de Juliol de 2005, 20:17:55 pm »
En conclusió, en l'apartat fixatjes podriem dir k som l'ekip k ha fet millor els deures, després la part deportiva ja la veurem durant la temporada, però amb akesta plantilla es pot aspirar a tot, però ara com ara solament es pot evaluar la política de fixatjes, la resta de coses son conjetures i imitacions barates d'en rapel.

salu2 ;)

P.D. La gent es molt impacient, ja ens empatxarem de futbol :Paletas:

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #30 el: 21 de Juliol de 2005, 22:35:32 pm »
Crec que tothom estem il·lusionats. El fet de dir que hem d'anar pas a pas no indica el contrari. Però això de dir de que tenim la millor plantilla i que hem de ser primers, és contraproducent. El que hem de fer és trancar-nos les banyes per tractar de guanyar el següent partit i, cosa curiosa, el pròxim partit és de pre-temporada per tant, intrascendent de cara a aconseguir els punts necessaris per al play-off. Encara és dora per llençar les campanes al vol  :angel:...

exactament  :yes: trankilitat!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #31 el: 21 de Juliol de 2005, 23:49:09 pm »

Aquesta plantilla és de llarg la millor del grup, a més que tenim la sort de que no hi són Hércules i Castelló, el Terrassa (ex segona) el denuncien per impagaments a jugadors, etc i encara així hi ha gent que no treu pit i orgull de ser arlequinat.

Aquesta mateixa plantilla que tenim està a Alacant o Castelló a la 2a B i ells s'autoproclamen clars aspirants al títol (ser primer es important en la fase d'ascens actual).

El Sant Andreu no ens arriba a la sola de la sabata i no entenc com la gent li dona tanta corda.

Aquesta temporada, cada partit ha de ser un infern (o intent) pel rival, tant pels jugadors com per l'afició. Endavant Sabadell!!! :bandera

En que te basas cuando dices que es la mejor plantilla del grupo?Si me lo puedes explicar?No crees que un jugador joven te va a dar mas que uno que viene de primera etc?No vallamos de sobrados en el grupo, esta claro que hay mejor equipo que temporadas anteriores, pero tampoco pensemos en ascenso antes de empezar. Y no pensemos que somos exprimeras y exsegunda que desde eso a llovido mucho y precisamente desde esa epoca poco bueno hemos tenido, eso es historia de nuestro club, pero no como para que vallamos ahora aqui de lideres etc.

Sigo pensando que despues de estas ultimas temporadas y donde hemos acabado quedar entre los 8 primeros ya seria algo importante para pegar el salto final.

No sé com contestar-te.
Primer. Em baso en la plantilla, perquè cap equip ha jugat encara i només sabem els components de les plantilles. Per tant, el Sabadell no el supera ningú. Potser perqué aquest any s'han posat més calers? No crec que hi hagi gaires amb el nostre pressupost aquesta temporada.
Segon. Els jugadors joves corren més però jo et preguntaria perqué el Llebant B i d'altres filials es reforcen amb jugadors no tant joves?
Tercer. Apelar a la historia del club no és faltar-li al respecte sinó totalment al contrari, no s'ha d'oblidar mai que aquest club no li pertany la Segona B, i per tant, cada any hauria de ser favorit per l'ascens com van fer anys enrere el Castelló i Hércules. Ara que nosaltres tenim calers hem de ser igual que ells perqué no som un club inferior en história.
Quart. Si posésim el llistó en el 8é lloc després de tot el que he argumentat, seria comparable a que el Barça o el Madrid es conformésin amb el segon lloc abans de començar la lliga. Nosaltres som el més históric del grup, els de més pressupost (em penso), els de millor plantilla, i per tant no ens podem conformar ni amb el segon lloc. Si pensem en quedar vuitens, llavors quedarem fóra del playoff, si pensem en quedar primers, segurament quedarem entre els quatre primers.
Honor al Sabadell

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #32 el: 21 de Juliol de 2005, 23:56:41 pm »
si senyor! bona kontestacio Grimber  :yes: jo nose lo k importa k hayi plugut massa  :disappointed:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #33 el: 22 de Juliol de 2005, 00:03:33 am »

Sense prepotència però amb ens d´humiltat. Em de fer que tots els equip ens tinguin por, que vinguin a la NCA pensant que tenen les de perdre.
La mentalitat guanyadora comença desde la rada, després de fitxatges mediocres, un cop ue es fan bé  le coses, és pertenir il.lusió.

Les conclusions: al juny del 2006 les veurem.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #34 el: 22 de Juliol de 2005, 17:18:14 pm »
... seguint amb la meva història dels 2 sub-23 que hi manquen.

Pels que vulguin conèixer més a Cortés.

http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,656116,00.html
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #35 el: 22 de Juliol de 2005, 18:32:01 pm »

No sé com contestar-te.
Primer. Em baso en la plantilla, perquè cap equip ha jugat encara i només sabem els components de les plantilles. Per tant, el Sabadell no el supera ningú. Potser perqué aquest any s'han posat més calers? No crec que hi hagi gaires amb el nostre pressupost aquesta temporada.
Segon. Els jugadors joves corren més però jo et preguntaria perqué el Llebant B i d'altres filials es reforcen amb jugadors no tant joves?
Tercer. Apelar a la historia del club no és faltar-li al respecte sinó totalment al contrari, no s'ha d'oblidar mai que aquest club no li pertany la Segona B, i per tant, cada any hauria de ser favorit per l'ascens com van fer anys enrere el Castelló i Hércules. Ara que nosaltres tenim calers hem de ser igual que ells perqué no som un club inferior en história.
Quart. Si posésim el llistó en el 8é lloc després de tot el que he argumentat, seria comparable a que el Barça o el Madrid es conformésin amb el segon lloc abans de començar la lliga. Nosaltres som el més históric del grup, els de més pressupost (em penso), els de millor plantilla, i per tant no ens podem conformar ni amb el segon lloc. Si pensem en quedar vuitens, llavors quedarem fóra del playoff, si pensem en quedar primers, segurament quedarem entre els quatre primers.

hi ha 7 ekips am mes pressupost k el nostre...

font:D.S. :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #36 el: 22 de Juliol de 2005, 22:40:00 pm »
Em quedo amb una frase del Grimber amb la que em solidaritzo totalment perque simplement, és la realitat, i més havent marxat del grup l'Hércules i el Castelló, que en realitat, tampoc superen al Sabadell en palmarès:

Nosaltres som el més históric del grup, els de més pressupost (em penso), els de millor plantilla.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat cholo20

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #37 el: 23 de Juliol de 2005, 02:30:18 am »
Em quedo amb una frase del Grimber amb la que em solidaritzo totalment perque simplement, és la realitat, i més havent marxat del grup l'Hércules i el Castelló, que en realitat, tampoc superen al Sabadell en palmarès:

Nosaltres som el més históric del grup, els de més pressupost (em penso), els de millor plantilla.

Més históric? en q te basas?, més presupost? (Alicante entre otros por encima), millor plantilla? puede ser ;D

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #38 el: 23 de Juliol de 2005, 10:16:10 am »
Més históric? en q te basas?

• Potser en que tenim 102 anys d'història :icon_question:
  • Potser perquè som l'únic equip de la categoria que hem jugat 14 temporades a Primera Divisió :icon_question:
  • Potser perquè som l'únic equip de la categoria que hem jugat 39 temporades a Segona A :icon_question:
  • Potser perquè som l'únic equip de la categoria que ha jugat una competició oficial internacional :icon_question:
  • Potser perquè som l'únic equip de la categoria que ha jugat una final de Copa :icon_question:

Ara mateix no sé pas per quin d'aquests motius podríem ser el club més històric... :angel:

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #39 el: 23 de Juliol de 2005, 11:05:40 am »

No m'agrada el pesimisme de molts.....
Es veritat que fa molts anys que estem esperant i mai arriba l'hora de pujar, però ara............ara es diferent......tenim que exigir que el CES puji a segona, els socis ho estem pagant, i a més l'afició ho demostra. La directiva té l'obligació de fer pujar l'equip de la nostra ciutat, no us oblideu que ho estem pagant tots nosaltres!!!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....