Autor Tema: com els nostre fitxatjes cap ekip!  (Llegit 9371 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: com els nostre fitxatjes cap ekip!
« Respondre #40 el: 23 de Juliol de 2005, 13:00:58 pm »
No t´equivoquis que la part d´abonaments i entrades, no cobreix ni una quarta part del pressupost. Tot i així ara és l´hora de pujar, fent un projecte seriós,fitxant gent contrasrada i deixant de criticar coses vanals(que si el carnet,que si els preus,que si le pretemporada,que si tal jugador,,,) i comensant a transmetre la il.lusió i les ganes de fre una cosa gran.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #41 el: 23 de Juliol de 2005, 13:42:15 pm »
jo penso que amb el grup que a quedat i l'equip que tenim no fer el play-off seria un fracas

Desconnectat Colomenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #42 el: 23 de Juliol de 2005, 20:20:30 pm »
Però oi que ens va sorprendre a tots que el Girona estigués allà baix, doncs vull dir que nosaltres, tenint un equip per mí més compensat que el d'ells i a sobre portant una samarreta histórica com la d'Hercules o Castelló, no com la del Girona, hem d'estar amb el cap ben alt i lluitar amb totes les forces pel primer lloc.

Per mí, quedar segons seria un premi de consolació, a més hem de tenir en compte que l'any del play-off teniem més competéncia que aquesta temporada i vam arribar casi per carambola a la última jornada.

Sé que no són matemàtiques, això del futbol, però per una p*** vegada hem de ser optimistes i senyors, que ja fan 12 temporades que estem a una categoria que no ens correspon (bé, no sé ja quantes si 11 o 12 perqué m'he descomptat).

Prou de comparar-nos amb Sant Andreus (on la seva afició és del Barça i després del seu barri), Gramanets (gespes artificials), Benidorms, Burrianas, Eibar B, Peñas Sports i tants equips que ens acostumat a enfrontar-nos...

Veure'm com es van conjuntant aquesta pretemporada.

I q te a veure la gespa artificial de la Grama, es d´ultima generacio, i molt millor q els patatals q n´hi han al grup

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 23 de Juliol de 2005, 20:26:03 pm »
I q te a veure la gespa artificial de la Grama, es d´ultima generacio, i molt millor q els patatals q n´hi han al grup

Això és veritat, que la vostra gespa és molt bona.

El que suposo que diu el meu company Grimber és que més val que ens fixem amb el que podem fer i que no ens comparem amb altres equips amb un potencial similar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Colomenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #44 el: 23 de Juliol de 2005, 20:29:41 pm »
La gespa artificial sempre es un excusa........

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 23 de Juliol de 2005, 20:31:56 pm »
Encara recordo el partit de copa contra el València que veu jugar al Narcís Sala o el del Osasuna, que veu jugar a la ciutat esportiva de l'apanyó.

Que covards.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #46 el: 24 de Juliol de 2005, 19:38:39 pm »

T'he de dir que sempre he estat a favor de que a la Copa del Rei els equips grans apetxuguin i juguin als camps que els hi toqui, sigui de gespa artificial, patatal, camps petits, etc.

Però, sincerament, penso que el Sabadell ha de pujar i deixar de visitar el vostre camp, perquè és molt incómode veure que des del mig del camp es pot xutar perqué equival a la distància de l'àrea gran de la NCA (exagero una mica però no tant) i si la pilota toca a terra fa un bot de 3 metres que despista a qualsevol porter que no estigui acostumat. Jo al camp de la Grama em poso molt nerviós.

Potser m'he passat, però penso que també ens falten bastant al respecte molts equips d'aquesta categoria (l'últim va ser el Badalona), així que vull marxar per la porta ràpida.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 24 de Juliol de 2005, 21:07:53 pm »
Potser m'he passat, però penso que també ens falten bastant al respecte molts equips d'aquesta categoria (l'últim va ser el Badalona), així que vull marxar per la porta ràpida.

Si ho dius per els crits de 'A tercera, a tercera' tota la raó. Però pensa que desprès d'haver llençat 2 petards per els dos primers gols, algun soci del  :scut va parlar amb els mossos i van obrir expedient contra uns socis badalonins.
Potser no compensa, però et rius una estoneta :laugh:.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #48 el: 25 de Juliol de 2005, 18:36:44 pm »
contra el badalona els i tenim ganes...akesta temporada els maxacarem...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #49 el: 22 de Juny de 2006, 20:06:37 pm »
doncs sembla k molts, teniem rao i altres anaven massa llançats, ningu es podia imaginar k el CESBD baixaria, tenir mes presupost i tot allo, k es va dir, no significa res  :no: partit a partit i amb humiltat
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #50 el: 22 de Juny de 2006, 22:21:56 pm »
que ganas de remover la m***** macho  :**** :**** :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #51 el: 22 de Juny de 2006, 23:27:46 pm »
como me estoy comiendo esas palabras colega...

gracias...  :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #52 el: 23 de Juny de 2006, 01:26:03 am »
menos mal que todavia no escribia, pero si realmente som gamas de remover la m*****...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #53 el: 23 de Juny de 2006, 01:40:00 am »
Esta próxima temporada en la 3ª división tendrías que ir de lobos pero con piel de cordero, la euforia tendríamos que dejarla en el forum, si cometemos la equivocación de ir por los campos de 3ª como favoritos, tendremos más de un disgusto, luego una vez empezada la temporada y pasen las jornadas, los resultados nos pondrán donde nos merecemos, hay que ir respetando a todos los demás y hacer el trabajo en el campo para sumar los puntos necesarios para clasificarnos para los Play-off. SALUDOS

:anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #54 el: 23 de Juny de 2006, 02:10:44 am »
No fa falta recordar akests posts, cadascu es conscient del k deia en akells dies i suficient es el pal k ens ha donat el descens del sabadell i estic segur k no aniran amb la mateixa confiança k van tindre l'altre temporada (inclos jo tambe, encara k soc una mica prudent i no vaig possar res, pero tenia les mateixes ilusions com el k mes). No recordem akest tipus de post  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

CONCOR

• Visitant
« Respondre #55 el: 23 de Juny de 2006, 04:25:54 am »
Despres d'un any, un usuari puja aquest post... rastrejem ip's i resulta que hi han duplicaçions d'usuaris amb la mateixa ip.

Com be es diu... ganes de remenar la m****.

Sr. SAURA... si voste no recorda la contrasenya dels seus altres nick nomes ... ostres... si resulta que hi ha la opcio de recordar contrasenya si quand l'introdueixes no es la correcta.

Fil tancat.