Soc soci com cada any desde fa un munt d'anys, i com seguiré sent sempre, ja tinc el carnet, i hi aniré... quin problema hi ha? Si encara no el tingués, me'l hagués tret per anar al partit
Doncs el problema és molt senzill ojx.
El Sabadell és un club humil i està fent TOT el possible per a que la gent que podria enganxar-se després de l'ascens es fagi enrrera. Fer pagar 160 euros és normal a un nano de 19 anys que està estudiant i que difícilment pugui pagar-se el carnet.....
Seria normal si TOTS els clubs de 2a B tinguéssin aquests preus, però veient el que hi ha és dels més cars. I si estiguéssim fent un equipàs, em callaria, però tampoc és el cas.
Jo prefereixo fer 3000 o 4000 socis a 100 euros, que no pas 1500 o 2000 a 160.
I com deien més amunt, l'any passat el Sabadell va jugar al camp de la Grama i l'entrada era LLIURE. Si els preus són posats per la federació, doncs no s'hi pot fer res, però si els posa el Sabadell, sabent que hi ha gent que NO ha pogut treure's el carnet per problemes econòmics, et sembla just que no pugui anar a veure aquest partit
Si a tu et sembla bé, doncs a mi NO. La coherència em diu que és una estupidesa.