Autor Tema: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)  (Llegit 34857 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)
« Respondre #100 el: 31 de Juliol de 2007, 18:13:01 pm »
Sr soteras no hace mucho fui uno de los que lo aplaudieron en este forum pero también dije que cuando se equivocaran  :paret :paret :paret :paret :**** :**** :**** :**** :****y creo que se equivocan no pueden con la euforia de la gente intentar hacer caja hay gente que por motivos x no a podido sacar el carnet pero la temporada pasada estaba a muerte con el equipo yo estuve en mallorca con mi mujer y había gente que salio el viernes porque el barco hera súper económico y bolvieron el domingo en el pasando la noche dando bandazos por mallorca ya que no les alcanza va para dormir en un pensión y ha ora hacéis esto en un partido que el único morbo que tiene es pasar por si el tarrasa pasa tener el rirmer en ferntamiento con ellos deje las puertas abiertas y que entre quien quiera en este partido sola mente seguro que el dia 6 algún socio mas tendremos :scut :scut :scut

friend

• Visitant
« Respondre #101 el: 31 de Juliol de 2007, 19:56:31 pm »
un diez para la directiva!!!  :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

pagar pa ver un partido de pretemporada, si señor buen reconocimiento por parte de la directiva despues de sufrir un año entero... no se cuanto dinero kedran recaudar, pero no llegara ni pa pagar al arbitro!!  :cheer

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
« Respondre #102 el: 31 de Juliol de 2007, 19:58:16 pm »
No ens aixequen el càstig, he trucat al camp, i si no presentes el carnet d'aquesta temporada, s'hauràn de pagar 6 €.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

friend

• Visitant
« Respondre #103 el: 31 de Juliol de 2007, 20:13:44 pm »
se puede renovar el carnet ese dia???

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #104 el: 31 de Juliol de 2007, 20:26:05 pm »
6€ val demà un Terrassa-Almería al poble del costat de Castellar.

Mira... de 3€ a 5€ hi hagués anat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #105 el: 31 de Juliol de 2007, 20:53:21 pm »
6€ val demà un Terrassa-Almería al poble del costat de Castellar.

Mira... de 3€ a 5€ hi hagués anat.

birrero, serà un poble però l'Almeria és un rival de 1ª Divisió encara q no ho sembli i la Grama un de Segona B.
Jo per un Sabadell- Nastic en Copa Catalunya o un amistós de pretemporada contra un equip d Segona A estil Sporting, Numancia o Castellón... vec raonable pagar 6 o fins i tot 8 € pero un partit d costellada contra la Grama, per molt q sigui 3ª ronda de Copa Catalunya doncs no....
En el supossat cas q en una propera ronda juguéssim a casa ( q em sembla q no és el cas) contra el Terrassa o l'Hospi q farien pagar 10 €? 12 o 15?

Repeteixo, estem a 4 d'agost i mig Sabadell està de vacances.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #106 el: 31 de Juliol de 2007, 20:53:47 pm »
Si, con tre euros, habria suficiente....
Se están cometiendo fallos, que no son nuevos :no: en la epoca del señor cano,cambió una eliminatoria de copa catalunya, para que se jugase en la creu alta, no recuerdo bien si era el manresa o el vilasar, la cuestión es que tambien como agradecimiento al socio hicieron pagar cinco euros.

Ferni

• Visitant
« Respondre #107 el: 31 de Juliol de 2007, 20:57:08 pm »
Aquest pas, de cara a la propera temporada q facin pagar també per veure els entrenaments, encara q siguin 2-3 eurets home, q visitar la NCA ja és una cosa en la qual s'hauria d fer pagar.
Ah! i per la presentació oficial també raro q no fessin pagar 10 €.  :Hecho_polvo:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #108 el: 31 de Juliol de 2007, 21:00:03 pm »
6 euros pues yo no ire ni teniendo el carnet ya renovado porque tenia pensado ir con dos personas mas que si fuera sido dos tres euros si pero 6 no pagaran

directiva en un mes nos habeis quitado la ilusion del ascenso
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #109 el: 31 de Juliol de 2007, 22:02:02 pm »
Para comenzar dando mi opinión sobre el tema, tengo que decir que si los precios los pone la Federación Catalana de Fútbol que es quién organiza el campeonato, no hay nada que decir, en cambio si es el Club quién  decide los precios para tal encuentro, si fuera  así tengo que decirle a los miembros de la Junta de que nuevamente se vuelven a equivocar, no creo que hacer pagar a los que todavía no han renovado el carné de socio sea tan importante como para que dicha cantidad solvente algún pago inminente que hay que realizar a corto plazo, también creo que si estos socios pasan sin pagar sea la hecatombe económica, más con la certeza que de aquí a que llegue el comienzo de la temporada todos habrán renovado su carné de socio, de esto estoy seguro que será así. Si la medida es para que se vean en la obligación de renovar dicho carné, hay que decir que se conoce muy pero que muy poco a los socios del Club, porque si hay alguno/s que han decidido no renovarlo es por la cantidad desorbitada que resultaría para los jóvenes y jubilados y aún así pienso que harán lo posible por renovarlo. Por tanto el dejar libre la entrada al socio mostrando el carné de la temporada pasada  creo que después de su apoyo incondicional y ánimo total al equipo durante tanto tiempo, creo que el Club y sus dirigentes pagarían parte de una deuda que tienen con sus socios por el saber hacer y estar en los momentos más difíciles por lo que ha pasado la Entidad, por otro lado hay que decir que es un partido solo uno.
                                                         :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #110 el: 31 de Juliol de 2007, 22:34:22 pm »
Pero a esta directiva sólo le preocupan los amigos de tribuna??
Nadie les puede hacer que pongan los pies en la tierra?

Son unos desagradecidos. Qué lástima que todas estas cagadas al final siempre lo tenga que pagar el club de nuestro corazón.  :bandera

Sabadell més que mai
Directiva mai més.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #111 el: 31 de Juliol de 2007, 23:14:39 pm »
M'esperaré a la Lliga... llàstima, potser em perdo el primer títol de la temporada  :cheer

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #112 el: 01 de Agost de 2007, 02:04:57 am »
Jajajajajajaja 6 euros a sobre?  :clap :clap2 :reverencia2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #113 el: 01 de Agost de 2007, 09:15:42 am »
A mi tampoc m´hi veuran.
Tal com diu el company labtec si son preus q imposa la Federació ens hem d´aguantar pero li està fent un pobre favor als equips catalans i a aquesta "competició" en general. Pero si els preus els posa la directiva.... malament anem, encara no ha començat la temporada i ja van amb jornades económiques. El més trist es que jo estaba convençent a uns amics x fer-nos tots socis i ja m´han dit q nanai.
Als de la directiva, si llegeixen aixó (que crec q ja no ho fan xq sino encara es més trist el tema) repensin´s-ho estant espatllant la il.lusió de molta gent i l´unic q conseguiran es que la gent sigui del Sabadell només en 4 partits a l´any i així no es crea massa social ni amor al club.   :plora

antcarcer

• Visitant
« Respondre #114 el: 01 de Agost de 2007, 09:52:48 am »
Con el señor la rosa como presidente, el partido de copa catalunya, que se jugó en la creu alta, fue de puertas abiertas :clap2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #115 el: 01 de Agost de 2007, 10:22:06 am »
A mi tampoc m´hi veuran.
Tal com diu el company labtec si son preus q imposa la Federació ens hem d´aguantar pero li està fent un pobre favor als equips catalans i a aquesta "competició" en general. Pero si els preus els posa la directiva.... malament anem, encara no ha començat la temporada i ja van amb jornades económiques. El més trist es que jo estaba convençent a uns amics x fer-nos tots socis i ja m´han dit q nanai.
Als de la directiva, si llegeixen aixó (que crec q ja no ho fan xq sino encara es més trist el tema) repensin´s-ho estant espatllant la il.lusió de molta gent i l´unic q conseguiran es que la gent sigui del Sabadell només en 4 partits a l´any i així no es crea massa social ni amor al club.   :plora

Jo crec que si que s'ho llegeixen. I encara que alguns ho volguin amagar, la quantitat  de gent que escriu al foro i que està en desacord en MOLTES coses, és un % força elevat de socis del Sabadell. Potser els fa mal que hi hagia gent que "raji" amagat darrera un nick, però sense anar més lluny, potser dels 1000 nicks que hi ha registrats, podria dir qui son i saber quina cara fan entre 150 i 200. Que no són pocs.
Posar el dia 5 d'agots en una eliminatòria entre Sabadell i Gramanet a 6 euros és de bojos. Posi el preu la federació o el posi el mateix Sabadell, que encara seria més greu.
Jo ja tinc el carnet de la propera temporada renovat, però i la gent que pensa fer-se sòcia i que gastar-se 160 euros ara en vacances no li va bé que passa  :icon_question:  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #116 el: 01 de Agost de 2007, 10:35:17 am »
Quines ganes que té tothom de criticar, criticar i criticar....

Jo ni m'havia plantejat aquesta "polèmica" que alguns voleu crear pels preus de les entrades.  :mmmm

Soc soci com cada any desde fa un munt d'anys, i com seguiré sent sempre, ja tinc el carnet, i hi aniré... quin problema hi ha? Si encara no el tingués, me'l hagués tret per anar al partit, o potser hagués pagat entrada o potser no hi hagués ni anat si estigués fora de vacances.... pero criticar per criticar-ho tot ja cansa.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #117 el: 01 de Agost de 2007, 10:43:15 am »
¡¡¡VENGA HOMBRE!!!.
Ahora resulta que es la Federació Catalana la que decide el precio de las entradas. Ah claro!!! ellos corren con los gastos del arbitraje, la luz, el agua, el gas, el costo del personal del CE SABADELL que trabaje ese día, ETC. VENGA YA!!!
Los precios los pone el club y si realmente costará 6€ ver al CE SABADELL se está equivocando.
Parece mentira que en el area de marketing no vean que entradas a más de 5€ no son factibles para esta época del año y mucho menos para esta competición.
Tema aparte el de hacer pagar a los socios del año pasado que aun no han renovado.
La verdad es que no están haciendo mucho para "enganchar" a la Ciudad.

Salud

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #118 el: 01 de Agost de 2007, 10:46:41 am »
Jo tampoc no donaria massa importància a aquests partits i als preus, la veritat si tan sacrifici és pagar 6 euros per veure un Sabadell-Gramenet doncs no s'hi va i ja està, si avui la gent surt un dissabte i es pren 3 cubates i es gasta 20 o 30 euros sense saber ni com  :borratxo

Una altra cosa és que el partit tingui poc interès però això és cosa de la Federació, i al cap i a la fi l'objectiu principal de la pretemporada és que l'equip es vagi conjuntant, agafi cohesió, els jugadors es posin a to, l'entrenador els vegi en diferents combinacions... no veure un Sabadell-Bayer Leverkusen o un Sabadell-Barça ni tampoc preocupar-se per si et podràs pagar l'entrada d'un Sabadell-Gramenet o un Sabadell-les Cases d'Alcanar de Copa Catalunya  ;D

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #119 el: 01 de Agost de 2007, 11:10:03 am »

Soc soci com cada any desde fa un munt d'anys, i com seguiré sent sempre, ja tinc el carnet, i hi aniré... quin problema hi ha? Si encara no el tingués, me'l hagués tret per anar al partit

Doncs el problema és molt senzill ojx.
El Sabadell és un club humil i està fent TOT el possible per a que la gent que podria enganxar-se després de l'ascens es fagi enrrera. Fer pagar 160 euros és normal a un nano de 19 anys que està estudiant i que difícilment pugui pagar-se el carnet.....  :icon_question: Seria normal si TOTS els clubs de 2a B tinguéssin aquests preus, però veient el que hi ha és dels més cars. I si estiguéssim fent un equipàs, em callaria, però tampoc és el cas.
Jo prefereixo fer 3000 o 4000 socis a 100 euros, que no pas 1500 o 2000 a 160.

I com deien més amunt, l'any passat el Sabadell va jugar al camp de la Grama i l'entrada era LLIURE. Si els preus són posats per la federació, doncs no s'hi pot fer res, però si els posa el Sabadell, sabent que hi ha gent que NO ha pogut treure's el carnet per problemes econòmics, et sembla just que no pugui anar a veure aquest partit  :icon_question: Si a tu et sembla bé, doncs a mi NO. La coherència em diu que és una estupidesa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es