Autor Tema: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)  (Llegit 34867 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)
« Respondre #180 el: 06 de Agost de 2007, 01:17:17 am »

També estic content de tota la gent que hi havia al camp, per ser un partit de copa a l'Agost.. i per les queixes d'alguns per algo tan lògic com haver de pagar entrada  :ejem (fins hi tot hi havia cua a les taquilles quan jo he arribat al camp)

El que passa Ojx és que no es tracta de mirar avui, sinó mirar SEMPRE TAMBÉ 2 dies més enllà. Avui potser algú hagués vingut -un no-soci- i veient el bon partidet del nostre equip, s'hagués fet soci l'any vinent. Segur que surt més a compte això que dic jo, i de fet aquests partits sereveixen per això també.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #181 el: 06 de Agost de 2007, 01:22:17 am »
no podem treure conclusions amb un partit com el d'avui, però la veritat és q crec q hem fet un partit força digne tenint en compte q és el primer i q jugàvem contra un equip no pas dels dolents de Segona B, q suposo q tmb debia ser el seu primer amistós o com a molt el segon.
La nota en general és positiva, m'ha agradat molt com a jugat Miki, i bueno Carrillo a donat bones sensacions tmb l'estona q a jugat. De la resta de la temporada passada doncs com sempre, gran gol d'Ollés el primer eh! i també increible el de Sierra.
En fi...... passem de ronda i ara a per l'Hospi!!!!

Estic d'acord amb l'analisi que fas. Poquetes conclusions es poden treure del partit d'avui. S'han pogut veure alguns detalls i prou. Encara es porten pocs entrenaments i gairebé a la 1a meitat s'ha vist el mateix equip de l'any passat. De totes formes podriem dir que no hem estat malament i hem fet un bon partidet.

Per cert, la Grama, es veu a venir que estarà ben abaix a la classificació. Després de la desbandada general de la plantilla de la temporada anterior i de la retallada de pressupost i sobretot la baixa de Gorka Pintado, es nota que tindran MOLTS problemes per mantenir la categoria. He vist un equip fluixíssim i més si Xavi Muñoz és qui ha de repartir el joc......  :ejem
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #182 el: 06 de Agost de 2007, 01:31:23 am »
Los dos extremos se tendran que poner las pilas, y de navas un poco nervioso, por lo demás por ser el primer partido, ha sido aceptable :beer2

de navas nervioso?

Desconnectat ALBERTSABA

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #183 el: 06 de Agost de 2007, 01:32:23 am »
Doncs jo crec tenen un bon equip,i Xavi Muñoz per mi ha estat del millor de la Grama.
Nosaltres hem arribat 3 vegades i 3 gols que hem marcat però ocasions n'han tingut més ells.No ens hem de confiar,ja que no he vist que siguem superiors a ells.
Per ser el primer partit un 3-1 no està mal!!!! :D

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #184 el: 06 de Agost de 2007, 02:00:17 am »
Ja tenim "cervell", crec que amb el Miki i el Jose Mari tindrem una molt bona parella de mitjos.No ho teniem gaire clar, pero crec que de moment s'ha fitjat be, en el mateix bloc de l'any passat(que hagues donat molta guerra a segona B) em fitjat el miki que supera a Juanje i a Nauzet, el lateral esquerra pirri m'ha semblat bastant bo (que Roca no s'adormi) i a la davantera amb el Carrillo (que abans no m'agradaba) si no juga junt amb l'Olles, tenim per fer un canvi de davanter amb certa garantia. I els "nanos" si el Moya els hi va donant minuts crec que no ens decepcionarant.
En fi, crec que tenim un equip bastant arrecladet.
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2007, 10:33:10 am per sebastia »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #185 el: 06 de Agost de 2007, 02:23:23 am »
A mi tampoc m'agradat la Grama i destacar que l'ex madridista Meca que podia haver fichat pel Sabadell no ha rascat bola en els 90 minuts i l'unica que ha tocat la tirat fora gairebe a porta buida   :Hecho_polvo:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #186 el: 06 de Agost de 2007, 07:52:55 am »
A mi m`han agradat molt els nous sobre tot el Miki, cerc que son uns bons fitxatges.
per cert que dolent el arbit
VISCA EL SABADELL

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #187 el: 06 de Agost de 2007, 11:18:20 am »
Yo creo que el punto más débil del CE SABADELL es el lateral izquierdo. En velocidad no paramos a nadie. Y es que los años, aunque te cuides mucho, se notan, para lo bueno y para lo malo.

Por cierto, el año pasado también se le ganó al principio de la temporada. Buen augurio? Ojalá sea así.

Salud

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #188 el: 06 de Agost de 2007, 12:39:50 pm »
Hem podeu dir més o menys quanta gent de la Grama va anar a la NCA?  ;)

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #189 el: 06 de Agost de 2007, 12:43:02 pm »
nose si deurien arribar a 40-50 :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #190 el: 06 de Agost de 2007, 12:52:09 pm »
Vale, llavors es va "liar" una mica...  :laugh:

antcarcer

• Visitant
« Respondre #191 el: 06 de Agost de 2007, 12:53:43 pm »
Ferni, seguro que sería la tieta :ejem

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #192 el: 06 de Agost de 2007, 12:55:47 pm »
a la part superior de tribuna banda dreta, per entendrens mes a on està la cabina de la ''speaker'' hi havia un sector important de colomistes. Quan van marcar el gol sels va sentir força.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #193 el: 06 de Agost de 2007, 12:58:50 pm »

es va liar en el moment de les expulsions, bueno almenys jo li vaig dir de tot al numero 11 de la Grama i al arbit durant tota la tangana xD inclus vaig veure com "volaba" un vas de coca cola e impactaba per sort a la banqueta i no va tocar ningu sino encara ens sancionen el camp el primer dia ja jeje! la veritat es que es notava que tenim ganes de futbol ja!
28-05-2011 - Eibar -

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #194 el: 06 de Agost de 2007, 13:00:27 pm »

es va liar en el moment de les expulsions, bueno almenys jo li vaig dir de tot al numero 11 de la Grama i al arbit durant tota la tangana xD inclus vaig veure com "volaba" un vas de coca cola e impactaba per sort a la banqueta i no va tocar ningu sino encara ens sancionen el camp el primer dia ja jeje! la veritat es que es notava que tenim ganes de futbol ja!

I de revenja (esportiva, això sí) també company!!  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #195 el: 06 de Agost de 2007, 13:05:13 pm »

I de revenja (esportiva, això sí) també company!!  :beer2

també, també  .. jo el primer  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #196 el: 06 de Agost de 2007, 13:13:10 pm »
He visto un partido, que analizandolo no se ve un mal equipo. En rasgos generales me ha gustado. Miki me ha gustado bastante aunque se le nota que solo lleva aqui una semana. Pero yo creo que cuando se acople bien al equipo y conozca bien a sus compañeros y la manera de jugar de ellos, va a ser un buen puntal en el equipo. De Ollés ¿que voy a decir? Es una maquina. Aunque el que destacaría sin duda ninguna, por su trayectoria el año pasado y por lo que estoy viendo en lo poquito que llevamos de esta pretemporda, es a Roberto "pata negra" Morales. Simplemente INCREIBLE. Cada día va a más.
Con respecto a lo de que si De Navas estaba nervioso, no lo creo, simplemente es el comienzo de la temporada, estan cogiendo forma, y supongo que como el resto de compañeros, a medida que avance la temporada ira a más.
La grama muy flojita. Están forjando un nuevo equipo practicamente, pero la verdad, al igual que Mutiu, los veo luchando por no descender.
A ver el miercoles contra el hospitalet si podemos sacar mas conclusiones y que sean positivas.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #197 el: 06 de Agost de 2007, 13:16:30 pm »
He visto un partido, que analizandolo no se ve un mal equipo. En rasgos generales me ha gustado. Miki me ha gustado bastante aunque se le nota que solo lleva aqui una semana. Pero yo creo que cuando se acople bien al equipo y conozca bien a sus compañeros y la manera de jugar de ellos, va a ser un buen puntal en el equipo. De Ollés ¿que voy a decir? Es una maquina. Aunque el que destacaría sin duda ninguna, por su trayectoria el año pasado y por lo que estoy viendo en lo poquito que llevamos de esta pretemporda, es a Roberto "pata negra" Morales. Simplemente INCREIBLE. Cada día va a más.
Con respecto a lo de que si De Navas estaba nervioso, no lo creo, simplemente es el comienzo de la temporada, estan cogiendo forma, y supongo que como el resto de compañeros, a medida que avance la temporada ira a más.
La grama muy flojita. Están forjando un nuevo equipo practicamente, pero la verdad, al igual que Mutiu, los veo luchando por no descender.
A ver el miercoles contra el hospitalet si podemos sacar mas conclusiones y que sean positivas.

QUÉ GRANDE BERMOS!!  :clap  ;)

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #198 el: 06 de Agost de 2007, 14:15:48 pm »
Ferni, seguro que sería la tieta :ejem

no no, q estava potente i todo la amiguita rubia q llevaba....

La tieta estaba 5 o 6 filas mas arriba de la "amiga rubia" de Ferni, donde habia unos chavales jovenes da la grama y detras los padres, pues una de esas mujeres era la tieta (la oi hablar del sobrino) :ejem.

Por cierto Ferni tu estabas al lado de JOS, con unas gafas...  :mmmm
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #199 el: 06 de Agost de 2007, 14:44:57 pm »
ferni ja t'has mirat kin dia toca nar a SANTAKO ?  ho dic perquè puguis kedar amb la rosa  i li explikes això de l'òpera, m'he partit el cul :laugh: :laugh: