Autor Tema: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)  (Llegit 34853 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Copa Catalunya: Sabadell-Gramenet (5 agost a les 19.00)
« Respondre #80 el: 30 de Juliol de 2007, 11:20:00 am »
No lo descartes PANSO, visto las ultimas decisiones de la directiva, todo es posible...si quieres salir de dudas, preguntaselo a Lolo.. :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #81 el: 30 de Juliol de 2007, 11:24:12 am »
Segons vaig escoltar a radio sabadell ja fa dies, els socis que tinguin el carnet de la propera temporada, o sigui la 2007-08, no pagaran. Pero els que no i, per suposat, els aficionats que no son socis, hauran de pasar per taquilla.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #82 el: 30 de Juliol de 2007, 11:28:34 am »
Segons vaig escoltar a radio sabadell ja fa dies, els socis que tinguin el carnet de la propera temporada, o sigui la 2007-08, no pagaran. Pero els que no i, per suposat, els aficionats que no son socis, hauran de pasar per taquilla.

:yes: :yes: :yes: :yes:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #83 el: 30 de Juliol de 2007, 12:21:35 pm »

:yes: :yes: :yes: :yes:

Correcte, això van dir. Però trobaria una cagada GRAN, que féssin pagar a la gent que l'any passat era sòcia.
Jo crec que haurien de deixar entrar enssenyant el carnet de la temporada anterior, o el d'aquest any. Jo per exemple ja me l'he pogut renovar, però hi haurà gent que no. Pel que sigui, tema diners, tema temps, tema vacances......
Srs. directius, després dels preus que han posat aquest any, tinguin ni que sigui un petit detall per a l'aficionat que a fet costat a l'equip en un any tan dur.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #84 el: 30 de Juliol de 2007, 12:44:16 pm »
bueno dons com be diu el MUTIO aixo de que nomes deixin pasar gratuitament als socis que ja tenen el carnet nou , ho trobo una cagada com una casa de pages de gran, primer per que ara per ara el 5 d´agost hi ha molt poca gent que vagi a veure al sabadell, segon per que aquest partit no te cap mena de motivacio especial (recordem que el equip porta 6 dies d´entrenaments) i tercer, vetar l´entrada a socis que em xupat desplaçaments a camps de tercera i ens em gastat els calers a mallorca i a mieres i ara no podem retirar el nostre carnet (sobre tot pel preu que a possat la directiva) ho trobo il.logig i desproporcional, ¿que volen fer caixa a aquest partit? es absurd, el any passat vam anar a partits de copa federació gratuitament i ni aixi ompliam tribuna, ¿que es pensen que anirá molta gent?nose directius sembla que nomes s´enrracorden dels socis amb paraules per que despres els gestos no crec que siguin els correctes.
resulta que ara mateix tractaran a molts socis del any passat igual o pitjor que a qualsevol aficionat rival.... VAYA PER MI ES PENÓS!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #85 el: 30 de Juliol de 2007, 13:44:45 pm »
me esperava poca gente este dia pero con eso de ke solo entran gratis los socios de este año me espero todavia menos gente... lo encuentro una tonteria ya que no van a estar puestos ni los tornos que querian poner hace dos años que tampoco los pusieron... :disappointed:  :-X :-X :-X :-X :dance
« Darrera modificació: 30 de Juliol de 2007, 14:03:49 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #86 el: 30 de Juliol de 2007, 13:56:40 pm »
Pero no lo digas publicamente 100%... :laugh: Más de uno se colará sin problemas...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #87 el: 30 de Juliol de 2007, 14:02:55 pm »
yo intentaré ir a renovar el carnet esta semana, pero que los socios del año pasado no puedan entrar gratis a este partido me parece una decision bastante penosa. :ko
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #88 el: 30 de Juliol de 2007, 14:16:59 pm »
Quina super-mega-chachi temporada ens espera  :visca no portem ni una setmana d'entrenaments i ja l'estan cagant... Aix vaya temporadeta tindrem  :ostres

Portu 6 anys de soci i encara no me pogut renovar el carnet i em faran pagar per un partit de la catalonia cup???? au va  :paret

esperem que no sigui una jornada econòmica i el preu sigui simbòlic...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #89 el: 30 de Juliol de 2007, 14:25:20 pm »
Pos jo trobo bastant normal que es pugui entrar de gratis només si ja tens el carnet de la temporada actual. ¿No és un partit de la copa catalunya 07-08?

A mi m'és igual.. pero si amb lo que hem pagat de carnet els que ja hem renovat (i fet socis nous), hem d'anar trobant que els que encara no son socis tenen els mateixos avantatges tampoc ho trobo just.... .

A més, és una manera més per invitar als indecisos a que se'l treguin  jejeje
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #90 el: 30 de Juliol de 2007, 14:35:59 pm »
Pos jo trobo bastant normal que es pugui entrar de gratis només si ja tens el carnet de la temporada actual. ¿No és un partit de la copa catalunya 07-08?

A mi m'és igual.. pero si amb lo que hem pagat de carnet els que ja hem renovat (i fet socis nous), hem d'anar trobant que els que encara no son socis tenen els mateixos avantatges tampoc ho trobo just.... .

AMB UN PARTIT DE COPA CATALUNYA?  ??? :o
crec que hi haura mes gent que s´enfadi per el poc tacte que tenen amb els sovis del any passat que no pas gent que els "convidin"a ferse soci.
de totas maneras per molt que em vulguin invitar amb un sabadell-gramanet, jo segueixo intentant reunir els 160 € que consta renovar el carnet
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #91 el: 30 de Juliol de 2007, 14:46:33 pm »
Doncs a mí que no m'esperin ni pagant un euro. Molt omplir-se la boca amb "la millor afició" i ara hauré de pagar per veure una competició on ja es coneixen tres semifinalistes? Un gran detall amb els fidels que som els que anem fins i tot a la presentació. Que no s'oblidin que sense afició no hi hauria futbol més o menys d'élit a aquesta ciutat, perquè si hi ha publicitat i inversors és per la gent que hi va al camp, no per dir que recolzen al nostre C.E. Sabadell.
Vale, i ara que ja m'he calmat, demanaria si us plau als lumbreres de tan genial idea que s'ho rumiessin una miqueta i ens deixessin entrar amb el carnet de l'any passat.
 :beer2

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #92 el: 30 de Juliol de 2007, 15:26:52 pm »
Això de deixar entrar gratis els socis de l'any anterior em semblaria (si es fes), una gran idea.  :yes:

Als qui no són socis ni de l'any anterior ni de l'actual, en pagar l'entrada se'ls podria dir que presentant l'entrada que han abonat, en fer-se socis se'ls descomptarà   ;)

(Ah per cert algú a la primera pàgina del fil deia que amb tres partits et plantes a semifinals a casa amb el Barça, Espanyol o Nàstic. Ara ja sabem que el "superviviente" de tota la criba jugarà semifinals amb el Barça... a Palamós. O sigui que unes gambes a la planxa potser sí però de jugar a casa contra un primera res.)
« Darrera modificació: 30 de Juliol de 2007, 15:31:55 pm per Daniel D.L. »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #93 el: 30 de Juliol de 2007, 15:37:44 pm »

A més, és una manera més per invitar als indecisos a que se'l treguin jejeje
AMB UN PARTIT DE COPA CATALUNYA? ??? :o
crec que hi haura mes gent que s´enfadi per el poc tacte que tenen amb els sovis del any passat que no pas gent que els "convidin"a ferse soci.
de totas maneras per molt que em vulguin invitar amb un sabadell-gramanet, jo segueixo intentant reunir els 160 € que consta renovar el carnet

Panso,  quina diferencia hi ha amb els que l'any passat ens vam gastar els nostres calerons anan a tots els desplaçaments inclos Mallorca i Mieres mentras algu estava a casa seva i ara si volem entrar a un partit de Copa Catalunya haurem de pagar o treure el carnet d'aquest any

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #94 el: 30 de Juliol de 2007, 15:40:48 pm »
Hace justo un año, jugamos en el campo de la Grama (si, era amistoso, pero pal caso es lo mismo) y tuvieron el detalle de dejarnos entrar y movernos por su campo TOTALMENTE GRATIS... Un año después, como se lo devolvemos?  Pues pagando hasta nosotros!!!   Porque pagar?  Porque tener una persona toda la tarde en taquilla?  Que no vale pasta eso?   Que os pensais que vendrá mucha gente de Santa Coloma?  Acaso la habia en su propio campo hace justo un año?    Yo todavia no he renovado. Lo pensaba hacer después de llegar de vacaciones, tengo que administrar la economia este verano.... Me parece muy fuerte que no pueda ir a ver a mi equipo, o tenga que pagar después de haber estado en Mallorca, Mieres, La Rapita, etc....     :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #95 el: 30 de Juliol de 2007, 15:48:07 pm »
yo pondria gratis enseñando el carnet del año pasado o el de este y como decian que solo abrian tribuna para el no socio 2 euros aunque yo hasta les dejaria gratis pero no veras como solo dejan entrar al que tenga el carnet nuevo como ya dijeron y al que no lo tenga y el año pasado estuvo por esos campos de dios aran pagar de 5 euros para arriba ojala me equivoque

directiva  :ko

de monento este año os estais luciendo carnets caros , camisetas carisimas , fichajes ojala me equivoque pero mal vamos y luego no se como sois capaces de idolatrar a los socios de este club decir por la tele cuando salgais idolatrandonos que no le ayudais en nada y solo qureis desangrarlos a toda costa
visca el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #96 el: 30 de Juliol de 2007, 15:55:23 pm »

En altres paraules, ara a més de ferte pagar un ull de la cara, t'obliguen a pagar-lo en cosa de 2 o 3 setmanes per poder veure al teu equip. Bé! molt bé senyors, en 1 mes ens hem carregat tota l'empenta guanyada l'any anterior. Bravo! A veure quina es la seguent clavada que hem d'aguantar  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #97 el: 30 de Juliol de 2007, 22:33:41 pm »
Crec que aquest podria ser el partit perfecte per fer jornades de portes obertes i fer una forta propaganda de la campanya de socis, no se repartir solicituds a tothom, nose qualsevol cosa així... segur que assisitira més gent i a més, algun soci nou cauria  :geek
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #98 el: 30 de Juliol de 2007, 22:35:20 pm »
Crec que aquest podria ser el partit perfecte per fer jornades de portes obertes i fer una forta propaganda de la campanya de socis, no se repartir solicituds a tothom, nose qualsevol cosa així... segur que assisitira més gent i a més, algun soci nou cauria :geek

Com a idea és bona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #99 el: 31 de Juliol de 2007, 16:50:23 pm »
Bona idea, que torna a caure al sac dels desperdicis  :'(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!