Autor Tema: Campanya captació de socis i retirada de carnets  (Llegit 8954 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Campanya captació de socis i retirada de carnets
« el: 20 de Juliol de 2005, 20:49:31 pm »
M'està agradant molt la campanya de capatació del socis i la trobo molt bé.
L'última sorpesa han sigut les banderoles a les principals avingudes de la ciutat (de moment n'he vist a Pl. Espanya, Eix Macià i Gran Via).

Ara bé trobo ridícul que es faci aquesta campanya quan no pots retirar el carnet de soci físicament fins el 16 d'agost com he pogut llegir a l'apartat Última hora d'aquesta web. Que no es puguin tenir els nous carnets fins a mitjans d'agost és una molt mala imatge que contradiu la gran campanya de captació de socis.

Torno a repetir trobo un error molt greu la descoordinació de la campanya de captació de socis i la disponibilitat de carnets.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Campanya captació de socis i retirada de carnets
« Respondre #1 el: 20 de Juliol de 2005, 21:29:06 pm »
Yo no estic pas d'acord amb el que dius :no: (wenu amb el que es la campanya si jjeej) pero aixo que dius de no poder retirar el carnet fisicament no ho trobu pas tan malament. Com qualsevol cosa xula, las de reservar abans de aconseguir-la, tingues en compte que aquest any durà incorporat un microxip, no sera tan senzill que els anys anteriors...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 20 de Juliol de 2005, 21:39:20 pm »
Estic totalment d'acord amb el Minotaure!
Esta clar que ja pots renovar el carnet, però no rebras fisicament la tarjeteta que a partir del setembre et farà entrar a la Creu Alta. La veritat és que em sembla molt bé aixo del comerç centre -k sincerament no se ni de k va  :bigcry: - però és un error MOLT greu que quan ara vagis a renovar o fer-te soci no et donguin el carnet.
Està clar que qualsevol persona que vulgui fer-se soci i li diguin que fins el 16 d'agost no rebrà el carnet; la resposta serà: "ja tornaré", i segurament ja no tornarà. Altre cosa son els socis de sempre, que tot i ser força incomode esperar fins el 16 d'agost, el renovaran segur.
Bé, fins ara és l'unica pega que he trobat des que hi ha la nova directiva, però ho trobo un error molt gran; més que res per qüestio d'imatge -no pot ser que nomes hi hagi 12-13 dies des que pots retirar el carnet fins el 1r partit de lliga- i dificilment s'aconesguiran més socis tot i els bons fitxatges!!

Res més i salutacions!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 20 de Juliol de 2005, 21:57:01 pm »
A veure, això de treure el carnet el dia 16 la veritat es que no ho veig tan malament. Mutio, si algu es vol fer soci i va a secretaria i li diuen que pots fer la inscripció i el carnet te'l donaran a partir del dia 16, tan se m'en fot. Ja s'ha fet l'inscripció i es pot dir que ja s'es soci. Qui per això no es faci soci...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 20 de Juliol de 2005, 22:01:54 pm »
MOLT greu que quan ara vagis a renovar o fer-te soci no et donguin el carnet.
Està clar que qualsevol persona que vulgui fer-se soci i li diguin que fins el 16 d'agost no rebrà el carnet; la resposta serà: "ja tornaré", i segurament ja no tornarà.

Et puc ven asegurar que si que i tornara ja que tel fan pagar cuan hi vas, et donen un resguard i a esperar. si no vols fer 2 viatges, vesi apartir del dia 16, no es tan greu senyors... ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 20 de Juliol de 2005, 22:06:03 pm »
Està clar que vosaltres SI anireu el 16 perque tan us fa esperar. Perque sou socis fa anys, i estimeu al Sabadell.
Creieu que 1 nou soci pensarà com vosaltres. Doncs segurament que no, i molts pensaran que fins que no tinguin el carnet a la mà no paguen i si de cas ja tornaran. De veritat que no està ben fet. Baix el meu punt de vista claR!!  :smoking:

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 20 de Juliol de 2005, 22:09:52 pm »
Sento dir-te mutio, que aquest serà el primer any que em fare soci i probablement arrastrare a més d'un amic, i encara que no sabes res del problema i hagues anat a fer-me soci i hagues hagut de tornar, tornaria de cap. Per cert, a tu t'he vist al camp més d'un cop, em sembla. Perque sempre veiem un home apuntant i feiem la conya de que venien "ojeadores" a espiar els jugadors...  :Paletas:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 20 de Juliol de 2005, 22:23:55 pm »
 :surprised: 1 home diu!!  :bigcry: cagun si que semblo vell!!
per cert, per on seus al camp tu?? potser no era jo, n'he vist més d'1 k apunta! jo desde fa uns mesos m'assento al lateral, cap al mig del camp amb 1 altre forero, el pansobao!!. Tu per on seus??  ???

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 20 de Juliol de 2005, 22:25:59 pm »
Allà mateix  :laugh: :laugh: si que eres tu, ja que et vaig reconeixer a les fotus de la kdada nocturna, tot i que en algunes d'aquestes fotos...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 20 de Juliol de 2005, 22:31:07 pm »
hostia, doncs veiam si saludes!!!!!!!!!!  :yes:  el que sempre esta al meu costat es el pansobao!!
Que ja he llegit també k a la kedad nocturna ens vas veure i no vas dir res!!  :surprised:   :tongue3:

Salutacions!!

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 20 de Juliol de 2005, 22:33:05 pm »
Vaig d'incognit  >:D >:D >:D

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 20 de Juliol de 2005, 22:34:12 pm »
 :surprised: :-\ :no: dolent!!  :tongue3:

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 20 de Juliol de 2005, 22:35:12 pm »
pos mu malament sabadellfrak  >:( >:( al final ns nfadarem amb tu per no presentarte,e  :tongue3:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 20 de Juliol de 2005, 22:35:45 pm »
El primer partit  no podre anar a la NCA perque m'en vaig de vacances el dia 27 i no estarè aqui, però al proxim si et veig et diré algu, paraula  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 20 de Juliol de 2005, 22:36:54 pm »
veiam si és veritat nano!!  :yes:  :tongue3:  :smoking:

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 20 de Juliol de 2005, 22:54:14 pm »
Estic totalment d'acord amb el Minotaure!
Esta clar que ja pots renovar el carnet, però no rebras fisicament la tarjeteta que a partir del setembre et farà entrar a la Creu Alta. La veritat és que em sembla molt bé aixo del comerç centre -k sincerament no se ni de k va  :bigcry: - però és un error MOLT greu que quan ara vagis a renovar o fer-te soci no et donguin el carnet.
Està clar que qualsevol persona que vulgui fer-se soci i li diguin que fins el 16 d'agost no rebrà el carnet; la resposta serà: "ja tornaré", i segurament ja no tornarà. Altre cosa son els socis de sempre, que tot i ser força incomode esperar fins el 16 d'agost, el renovaran segur.
Bé, fins ara és l'unica pega que he trobat des que hi ha la nova directiva, però ho trobo un error molt gran; més que res per qüestio d'imatge -no pot ser que nomes hi hagi 12-13 dies des que pots retirar el carnet fins el 1r partit de lliga- i dificilment s'aconesguiran més socis tot i els bons fitxatges!!

Res més i salutacions!!

Tornant al fil del post (ai ai ai... q us aneu sempre per les rames!) jo tambe penso que es un error que no et donin la tarjeta de soci al anar a pagar, que com diu l'amic Mutio, alguns que hauran anat a les oficines un primer cop potser no hi aniran un segon... i aixo es perdre socis.

No es pot negar l'existencia d'un tant per cent "x" de possibles socis perduts.

:beer
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #16 el: 20 de Juliol de 2005, 22:59:02 pm »
JO TAMBÉ ESTIC EN CONTRA D'AQUÍ NO ENS EL DONIN FINS AL 16... LA VERITAT ÉS QUE LA GENT MARXA A L'AGOST I JUSTAMENT QUAN TORNEN JA S'HA DE TORNAR A LA FEINA I A NINGÚ LI VE DE GUST TORNAR-HI  :Hecho_polvo:

wimpi

• Visitant
« Respondre #17 el: 20 de Juliol de 2005, 23:07:12 pm »
Hola,

primer, jo tb soc del parè que s'auria de donar abans el carnet... encara ke man explicat els motius del retard. per altre banda, cal recordar ke les oficines estan tancades del 1 al 15 d'agost.... i clar, putsé els carnets estan el dia 2, pero com ke estan de vacanses....  ( que els treballadors de l'oficina tb es mereixen uns dies de vacances...)

Per altra banda, els motius ke man exposat son que aquest any an adquirit un programa com deu mana per al control i la gestió de socis i entrades, i que akesta implantacio no es fa en 2 dies, i que la instalació del xip a les targetes també requereix més temps (no se pq).

Els ke ja eu anat us aureu fixat ke a tots els demanen ke tornin a donar les seves dades per tal de refer la desactualitzada base de dades.

siguem comprensius, ke el sabadell esta en profunds canvis a tots els nivells, i un dakets nivells tb es la gestio i control de socis i entrades.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #18 el: 21 de Juliol de 2005, 00:03:01 am »
Hola,

primer, jo tb soc del parè que s'auria de donar abans el carnet... encara ke man explicat els motius del retard. per altre banda, cal recordar ke les oficines estan tancades del 1 al 15 d'agost.... i clar, putsé els carnets estan el dia 2, pero com ke estan de vacanses....  ( que els treballadors de l'oficina tb es mereixen uns dies de vacances...)

Per altra banda, els motius ke man exposat son que aquest any an adquirit un programa com deu mana per al control i la gestió de socis i entrades, i que akesta implantacio no es fa en 2 dies, i que la instalació del xip a les targetes també requereix més temps (no se pq).

Els ke ja eu anat us aureu fixat ke a tots els demanen ke tornin a donar les seves dades per tal de refer la desactualitzada base de dades.

siguem comprensius, ke el sabadell esta en profunds canvis a tots els nivells, i un dakets nivells tb es la gestio i control de socis i entrades.

El q explica el company Wimpi, sobretot els 15 dies de vacances, canvien bastant les coses  :yes: Ho sento pero no havia pensat amb els amics de l'oficina... q de ben segur es mereixen les vacances.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 21 de Juliol de 2005, 18:58:33 pm »
Doncs encara amb més raó!! Gran campanya de captació i........... oficines tancades. Mala política!! No pots fer una campanya, gastar-te calers i que ni tan sols puguis fer-te soci!  :icon_exclaim: :icon_question:
De totes formes crec que cada any per aquestes dates tanca la oficina i que evidentment es mereixn vacanes, però no aniria malament poguer mantenir-les obertes ni que fos en horari de matí, per una persona que treballés només a l'estiu!!

Salutacions. Ja sé que sóc una mica dur en el tema, però no és una bona política de marketing. Vaja, crec jo  ;)

Salutacions

www.miequipo.es