Autor Tema: Campanya captació de socis i retirada de carnets  (Llegit 8952 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

SG_fAk

• Visitant
Re: Campanya captació de socis i retirada de carnets
« Respondre #20 el: 21 de Juliol de 2005, 20:39:52 pm »
Doncs si, lo de la oficina k estigui tancada no ho vec molt be, jo k volia renovar el carnet i no podre pk cuan cobri no hi ha ningu a les oficines, però espero k tingin unes molt bones vacances els de l'oficina i k descansn, pk kuan tornin li espera un allau de peticions per fer-se soci :laugh: :laugh:

salu2 ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #21 el: 21 de Juliol de 2005, 22:14:49 pm »
Per aqui anava mes o menys el tema... la gent torna de les vacances amb la butxaca escurada  :(
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #22 el: 21 de Juliol de 2005, 22:32:41 pm »
Totalment d'acord amb les apreciacions del Mutio.
Jo tampoc sabia que les oficines estaven tancades de l'1 al 15 d'agost. Evidentment que vull que tots els treballadors tinguin vacances però crec que s'haurien d'haver tornat per no deixar l'oficina tancada en plena campanya de captació de socis (o sino com apuntava algú altre contractar algun substitut).

Jo evidentment que renovarè el carnet de soci, ja que soc fidel des de fa molts anys,  però un amic meu que tenia ganes de fer-se soci però no ho tenia clar del tot i jo l'he acabat d'animar ja tenia previst fer-se soci aquest juliol perquè estara tot el mes d'agost fora de vacances i això comporta que no es faci soci fins a primers de setembre. En aquest cas suposo que s'acabarà fent soci però pot haver-hi altres casos que al veure que no hi ha facilitats ho deixint estar.

Jo ara us poso un exemple. Imagineu-vos que un gimnàs fa una gran campanya publicitaria de captació de socis (anuncis a la tele, al cinemes, pubicitat a la bústia, banderoles, etc.). Al final et convenç i vas a l'esmentat gimnàs a fer-te soci.
Cas 1: vas a la secrateria del gimnàs  però et diuen que pots pagar l'alta però que ells no et donen el carnet fins a cap d'un mes (el 16 d'agost). Vosaltres que ferieu? Jo evidentment no pagaria ni un cèntim en aquell gimnàs i ja no em faria soci.
Cas 2: vas al gimnàs i el trobes tancat per vacances. Evidentment et penses aquest gimnàs són uns impresentables i ja no et faràs soci.

Per cert no trobeu una mica surrealista que s'hagi arribat a un acord perquè els socis del Sabadell tinguem un descompte per el partit Palafrugell - Sabadell que es disputa el 10 d'agost i en canvi sigui imposible tenir el carnet d'aquesta temporada.
En l'apartat última hora diu molt clar que s'haurà d'ensenyar el carnet de soci. Quin carnet el de l'any passat? I la gent que no era socia i ara vol ser-ho no podrà ni gaudir dels partit de pretemporada?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 21 de Juliol de 2005, 23:13:49 pm »
En això dels partits de pretemporada també hi havia pensat. Serà impossible enssenyar el carnet jejejeje!!  :surprised:
D'altra banda, estic d'acord amb el company Minotaure, ja que com tothom molt bé sap, i com diu el Power, la genttorna escurada de calers després de les vacances. Si poguéssin fer-se el carnet ara, una cosa k estaria pagada... però tornant .... no ho veig tan clar!!

Salutacions
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #24 el: 22 de Juliol de 2005, 11:49:03 am »
Això si que es veritat que no es una bona política de fer nous socis tenir que esperar fins el 16 d'agost. Aqui se ha fallat.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #25 el: 22 de Juliol de 2005, 18:34:56 pm »
Encara que lo ideal seria que te´l donessin a l´instant, la gent som la reostia.
Quan demanes una tarja de crèdit , te la donen al moment: no mínim 10 dies, lo mateix amb bitllets d´avió no electrònics. Llistes d´espera per la play, per portar el nen a la guarderia, per les pulseretes del Armstrong.... i la gent vinga a tragar i ni rexistar, però quan es tracta d´alguna entitat més petita com el Sabadell, tots tenim la boca per queixar-nos.
A pagar i callar i el dia 16 ja et donaràn el carnet. Total la lliga no comença fins al 28.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 22 de Juliol de 2005, 18:42:11 pm »

A pagar i callar i el dia 16 ja et donaràn el carnet. Total la lliga no comença fins al 28.
amic toni aquest to que has utilitzat no es gens agradable en un forum on la linea general esta en dir el que un creu que ha de dir  :-\  si tu no penses el mateix que altre gent no pots dirli que es calli i que pagi i punt estic segur que tots anirem a retirar el carnet pero tothom te dret a queixarse ¿o no?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 22 de Juliol de 2005, 19:02:22 pm »
Encara que lo ideal seria que te´l donessin a l´instant, la gent som la reostia.
Quan demanes una tarja de crèdit , te la donen al moment: no mínim 10 dies, lo mateix amb bitllets d´avió no electrònics. Llistes d´espera per la play, per portar el nen a la guarderia, per les pulseretes del Armstrong.... i la gent vinga a tragar i ni rexistar, però quan es tracta d´alguna entitat més petita com el Sabadell, tots tenim la boca per queixar-nos.

Amb una petita gran diferencia amic Toni23. En tots aquests exemples que dius tu les llistes d'espera estan perque no hi ha suficient stock i no donen a l'abast. Vendre 10 o 100 menys no passa res. El Sabadell és diferent, per cada carnet que es perd, suposa un lastre important per les pobres "arcas" arlequinadas. Penso que els teus exemples no són massa vàlids. I és que és de calaix!!!! Gran promoció, però enlloc pots fer-te soci. Estrria bé, també col.locar 1 stand al corte inglés durant aquests 15 dies vacacionals!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #28 el: 22 de Juliol de 2005, 19:21:03 pm »
Perdoneu si algú es sent molest, però es que estic tip que tothom es queixi per tot, però quan les grans empreses, no tenen suposadament stock ( i se del que parlo), tots acabem pagant i callant i esperant el que fagi falta.
 Ara quan la botiga del cantó, la petita empresa, en aquest cas el Sabadell, actua d´una forma semblant, dient que t´esperis, que el carnet no te´l poden donar, tot són queixes, i repeteixo perdoneu si algú se sent molest ( jo sempre escric de bon rollo i amb l´ humor que fagi falta), però n´estic una mica tip d´aquesta actitud permisiva cap els grans i canya cap els petits.

PD: les tarjetes de crèdit, si volguessin els bancs te les podrien donar el moment, disposant d´una màquina que val 200 Euros, per no parlar dels overbookins aeris o les xarxes ADSL.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #29 el: 22 de Juliol de 2005, 22:54:15 pm »
tinc poca paciencia vui tenir el carnet ja!!Pero si tenim que esperar que hi farem :-\ :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #30 el: 23 de Juliol de 2005, 17:18:47 pm »
Dios mio dame paciencia, PERO YA! :icon_mrgreen:
Yo tambien lo kiero ya :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #31 el: 24 de Juliol de 2005, 20:32:13 pm »
Trobo que l'spot publicitari del Sabadell per a recaptar nous socis està molt bé, i particularment el que més m'agrada és l'eslogan:

SOM EL SABADELL !!!  :yes:

Clar que sí, fora complexos, doncs el bon palmarès del club ja mai ningú li podrà prendre.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 24 de Juliol de 2005, 21:01:18 pm »
La història del nostre club és incontestable. 102 anys ens contemplen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #33 el: 24 de Juliol de 2005, 22:12:07 pm »
Toni23 em sembla a mi que estàs pixant una mica fora de test. El teu to del missatge no és gaire democràtic.
Si jo no vaig errat aquest és un fòrum per parlar del Centre d'Esports Sabadell, el nostre club.

Per això no entenc perquè dius que hi ha una actitud permisiva cap a les grans empreses, ja que això s'hauria de tractar en un altre fòrum, o com a molt a l'apartat "Opinions" d'aquest fòrum. Jo també opinio que les enitats bancaries són uns lladres, però això no ho hauria de dir pas aqui.

Per això el més normal és que en aquest fòrum hi hagin critiques, suggeriments, opinions i evidentment agraïments i missatges de suport relacionats amb els temes que especifica cada fòrum.

No sé si has llegit bé el meu missatge però començava dient que m'agradava molt la campanya publicitaria de captació de socis però en canvi no trobava encertat aquesta demora a l'hora de donar els carnets. El què es podria entrar a discutir és el motiu d'aquesta demora i si hagués pogut haver sol·lució amb una bona planificació.

A mi em sembla que la crítica constructiva és molt sana i en aquest cas ajuda a millorar el funcionament del nostre club, ja que potser al adonar-se d'aquests errors l'any que bé ja no es tornaran a repetir si aquest any ja no hi ha temps per rectificar-los.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #34 el: 24 de Juliol de 2005, 23:21:24 pm »
Es totalment democràtic ( elque no ho ets gaire ets tu em sembla, ja que jo només feia una comparativa) però és que després de uns grapat d´anys de fer les coses malament, un cop que es comencen a fer bè, fent fitxatxes de qualitat, esforçant per portar lo millor per aconseguir la gran cita, encara tinguem ganes de criticar per coses de poca importància.
En canvi l´any passat molts deieu que callessim quan el Piedrafita i el Rubi una mica més i ens porten a tercera.

Aquest és el motiu del meu cabreig, siguem madurs i esperem, que un tros de plàstic no vol dir res

PD:Segurament la demora dels carnet és degut que el probeedor de les tarjetes s´haurà retrassat per alguna raó, fer una campanya d´aquests tipus no es gens fàcil, vinculada a molts agents externs que no depenen de planificacions.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #35 el: 28 de Juliol de 2005, 00:54:08 am »
Despres de lleguir tots els vostres missatges crec varies coses, primer de tot les oficinies haurien d'estar obertes el mes d'agost. Veig normal que els que hi treballen tot l'any les tinguin les seves dues setmanetes de vacances ben merescudes, pero podrien contractar algu perque les tingues obertes.
Com deia un company que havia escrit abans, es cobra ara a final de mes i un pensa doncs mira aprofito i em faig soci pero que pasa, dos problemes el primer es que del 1-15 d'agost estan tancades, repeteixo es mereixen les vacances, i en cas de puguer fer-te soci et donen un resguard, vulguis o no a tothom li agrada tindre el carnet no?.
Que has de tornar el dia 16 per recollir-lo, em sembla molt be pero alguns com jo les vancances les fem la segona quinzena d'agost i fins setembre quan ja comença la lliga no podem tornar a oficines a recollir el carnet.
Per aixo lo mes util, crec jo, que els carnet ja haurien d'estar preparats per ara a l'agost i tindre a una persona les dues primeres setmanes d'agost.
Salutacions a tothom! :bandera :bandera

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #36 el: 30 de Juliol de 2005, 11:16:36 am »
Escolteu!!
No vegeu bona idea per la captació de socis, posar un anunci al Canal50, penso que tampoc té que ser molt car, s'anuncies moltes botigues i no ténen gaire pintes de tenir molts calers.... :laugh:
Penso que seria una bona iniciativa, som molta gent de la ciutat els que veiem aquest canal.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #37 el: 30 de Juliol de 2005, 11:24:04 am »
Escolteu!!
No vegeu bona idea per la captació de socis, posar un anunci al Canal50, penso que tampoc té que ser molt car, s'anuncies moltes botigues i no ténen gaire pintes de tenir molts calers.... :laugh:
Penso que seria una bona iniciativa, som molta gent de la ciutat els que veiem aquest canal.

:o :o :o :o :o ya fa com 2 mesus que es pot veure l'anunci en el canal que dius... diria que no tel mires gaire eh? :laugh: :o :o :o
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #38 el: 30 de Juliol de 2005, 11:29:06 am »
Ostres.......m'has deixat planxat.... :Hecho_polvo:
A partir d'ara, nomès veurè aquest canal... ;D
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com