jajajajaaja Doncs em sembla que vaig veure un altre partit... ja que al descans vam acabar 1-1
Com bé a començat el company, als primers 5minuts ens vam abançar gràcies a un xut llunyà desviat per una defensa local (Lidia
) que va descolocar completament a Laura. Poc despres, un penal provocat per la meva portera (s'hauria de veure les imatges...
) va ser transformat per Georg's. S'ha de reconèixer que la 1a a partir de l'empat el
es va fer l'amo i senyor del partit, no ens deixaven passar de mig camp.
La segona part va començar igual de disputada però vam conseguir trencar la dinàmica del joc gràcies a un golàs de falta que res va poder fer Segu. A partir d'aquí, a les noies locals li van entrar les ànsies de remontar fallant ocasions molt clares de gol (ja se sap... qui perdona ho paga) i la puntilla la vam fer a falta de 10min pel final, un greu (per mi va ser molt greu !!!) error defensiu se'n va aprofitar la meva interior per encarar portera i marcar (i com ha dit en Randel, una mala estirada va provocar la lesió de la portera). Un gol que em va recordar molt al 3r d'Ollés contra el Terrassa (no, Randel?).
Com a visió general, el partit va ser molt dolent en quan a joc ja que ambdós equips jugava molt al "patadón", joc molt dur i per mi, se'l va endur qui més serenitat mental va tenir... Com ho veus tu, Randel???
Us deixo la fitxa del meu equip, per si la voleu com a curiositat:
Sònia (portera), Alba, Laia O. (capitana), Raquel, Carla, Santa, Pedrals, Clara, Carmina, Eli i Mireia. També van jugar: Villa, Txiky, Núria (portera) i Cris.
Gols:
0-1 P.P
1-1 Georgina (p)
1-2 Eli
1-3 Villa