Autor Tema: CAIXA GIRONA APORTA 400.000 EUR. AL GIRONA....I EL BANC SABADELL??  (Llegit 5521 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
CAIXA GIRONA APORTA 400.000 EUR. AL GIRONA....I EL BANC SABADELL??
« el: 08 de Agost de 2007, 18:09:00 pm »
Doncs això, he llegit al diari que Caixa Girona aportarà 400.000 eur. per la temporada 2007-08 pel club de la seva ciutat.
I dic jo....tenint 2 entitats bancaries a la ciutat, com poden deixar que un club històric com el nostre estigui patint any rere any...
Si volguesin, podrien aportar molt més que la modesta Caixa Girona, amb tots els meus respectes...
Pero la meva pregunta es...Per què no participa activament ni el Banc Sabadell ni Caixa de Sabadell amb el club de la ciutat?? Son dos entitats molt importants, amb un capital molt gran i generen beneficis que no els hi suposaria res aquesta despesa.
Pot ser que la directiva no treballa el suficient per aconseguir aquesta ajuda? O què esperen els bancs a canvi??
Necessitem una ajuda d'aquest tipus com empenta si volem pujar de categoria.

Visca el  :scut
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: CAIXA GIRONA APORTA 400.000 EUR. AL GIRONA....I EL BANC SABADELL??
« Respondre #1 el: 08 de Agost de 2007, 18:14:35 pm »
Doncs això, he llegit al diari que Caixa Girona aportarà 400.000 eur. per la temporada 2007-08 pel club de la seva ciutat.
I dic jo....tenint 2 entitats bancaries a la ciutat, com poden deixar que un club històric com el nostre estigui patint any rere any...
Si volguesin, podrien aportar molt més que la modesta Caixa Girona, amb tots els meus respectes...
Pero la meva pregunta es...Per què no participa activament ni el Banc Sabadell ni Caixa de Sabadell amb el club de la ciutat?? Son dos entitats molt importants, amb un capital molt gran i generen beneficis que no els hi suposaria res aquesta despesa.
Pot ser que la directiva no treballa el suficient per aconseguir aquesta ajuda? O què esperen els bancs a canvi??
Necessitem una ajuda d'aquest tipus com empenta si volem pujar de categoria.

Visca el  :scut

NO es això Cor Sabadellenc el que passa esque el Banc Sabadell sua de nosaltres si fins i tot posa més diners al Sant Cugat que al nostre equip imaginat >:(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 08 de Agost de 2007, 18:16:08 pm »
Sempre estem donant voltes al mateix... segur que aporten algo, segur, sino no tindrien ni valles al camp... el que passa es que no es el que tots voldriem...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 08 de Agost de 2007, 18:26:37 pm »
Sobre el banco de sabadell que se os quite de la cabeza, hace muchos años si que podia haber sido, porque los dueños eran de sabadell, pero ahora que de sabadell solo tiene el nombre ya no hay arreglo :plora

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #4 el: 08 de Agost de 2007, 18:31:00 pm »
El Banc de Sabadell tan sols inverteix on li pugui generar beneficis. :'(
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #5 el: 08 de Agost de 2007, 19:55:13 pm »
si no ha canviat, Banc Sabadell pag 18000 euros any pels cartells que té i caixa sabadell crec que uns 12000.

la veritat, si fos per mi fotia foc a tots els anuncis de Banc Sabadell. Com deia la cançó: "antes muerta que sensilla". es més, justament als espais que te BS al camp segur que troben anunciants. i prefereixo aquests anunciants que BS, encara que sigui a costa de rebre 5000 euros menys.

si fa dos anys els constructors no van poder treure més suc al banc -en plena febre inmobiliària-, imagineu-vos ara.

en quant a la caixa sabadell es vergonyós que no patrocini l'equip (samarreta) i posi almenys 50 kilos al club. donen ganes de tancar els comptes d'aquesta entitat.

peró també crec que una gran part de culpa la té el propi club, ja que porta anys tontajant a 2aB i amb un projecte molt pobre -o sense projecte, vaja- en la seva base. crec que si tinguessim un futbol base com fa 15 anys i l'equip amunt, les coses potser canviarien.

peró és el que hi ha, resignació. més sort que els del figueres en tenim, tot i el descens, així que mira...  sort tenim aquest any que sembla que la cosa rutlla una miqueta.

i com diem alguns...  si la piloteta entra...  QUE JA TOCA QUE ENTRI...  millor !
ojalà comencem be una punyetera temporada de 2aB !!
ens ho mereixem !!

• Juvenil
« Respondre #6 el: 08 de Agost de 2007, 20:22:42 pm »
Sempre estem donant voltes al mateix... segur que aporten algo, segur, sino no tindrien ni valles al camp... el que passa es que no es el que tots voldriem...

Birri, això que fan es nomès pagar la publicitat que tènen contractada al camp.
Nomès faltaria que tenint publicitat a tots els camps de futbol no posin res al nostre.
Al marge de la publicitat, no participen en res més.
Una llàstima...
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 08 de Agost de 2007, 20:30:35 pm »
Siguem per un cop realistes...

El Banc de Sabadell, és un Banc, una empresa, amb els seus accionistes i objectius. El Sabadell-Atlántico (nom autèntic del banc), ja no és majoritàriament d'inversos de la ciutat ni de la comarca. Porten Sabadell al nom, perquè és com es deia el banc quan es va fundar.
Els accionistes que componen la seva massa social, només tenen un interés: el benefici. Creieu que aquesta empresa invertirà en el nostre club estan a Segona 'B'? Ni de conya. Saben que a Sabadell ja tenen la seva quota de mercat i que la tenen a més guanyada, ja que molts tenen una conta al Banc per el nom de la ciutat.

I la Caixa de Sabadell... és una Caixa. Tenen que destinar una part a obra social per el fet de ser caixa pública, i els que hi manen (Ajuntament, Generalitat, etc...) inverteixen en biblioteques, actes esportius, casals d'avis, etc... i suposo que els 12.000€ de les valles, és 'obra social'.

El Banc no invertirà més si no pugem, perquè no els interessa ficar calés en un equip que els donarà una propaganda limitada.

I la Caixa no invertirà més diners si no pressionen els seus clients (a base de cartes a la direcció) o no presionem als que la tutelen (ajuntament, Generalitat, etc...).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 08 de Agost de 2007, 21:43:06 pm »
Pues yo si soy socio o seguidor del CE Sabadell FC y fuera también cliente del Banc Sabadell, aunque lleve años, al ser persona libre me buscaría otra entidad que diera las mismas prestaciones que este o la Caixa Sabadell, a mi equipo, es decir nada, así que, los actuales dirigentes de la entidad bancaria podrían comprobar que hay algo que no les funciona, ¿cuántos clientes podrían tener de la ciudad de Sabadell? pues imaginar si ese número desaparece como tal, ¿cuánto dinero perderían? como ven que no hay fuerza de presión pues tampoco invierten, yo como socio o seguidor del CE Sabadell FC, me lo pensaría seriamente.
                                                             :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

• Juvenil
« Respondre #9 el: 08 de Agost de 2007, 23:04:56 pm »
Pues yo si soy socio o seguidor del CE Sabadell FC y fuera también cliente del Banc Sabadell, aunque lleve años, al ser persona libre me buscaría otra entidad que diera las mismas prestaciones que este o la Caixa Sabadell, a mi equipo, es decir nada, así que, los actuales dirigentes de la entidad bancaria podrían comprobar que hay algo que no les funciona, ¿cuántos clientes podrían tener de la ciudad de Sabadell? pues imaginar si ese número desaparece como tal, ¿cuánto dinero perderían? como ven que no hay fuerza de presión pues tampoco invierten, yo como socio o seguidor del CE Sabadell FC, me lo pensaría seriamente.

labtec, estoy totalmente de acuerdo contigo...

Pero lo que no entiendo es que, si las cajas tienen que destinar sus beneficios a obras sociales, como puede la caixa girona destinar tanto dinero al equipo de la ciudad???
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 10 de Agost de 2007, 23:01:09 pm »
No digueu bestieses... el Sabadell Atlantico es un dels 3 bancs mes importants d'Espanya, amb presencia a tot el mon... i no poca... sobretot a Sudamerica.

El volum que mou el grup Sabadell Atlantico i Banc Sabadell (que encara existeix com a tal), es inmens... creieu que si els socis del Sabadell que tenen contes en aquest banc els retiressin, aixo li importaria gaire al Banc? Gens.

Aixo es com tot... la publicitat que hi ha a la NCA, es el compromis de "ciutat"... un equip historic que fot anys que fa el b***o i no fot res de bo no tindrà mai una injecció forta de publicitat... anda que si pujessim a 2ªA i estiguessim a punt de pujar a Primera no canviarien les coses... i evidentment, a Primera ja no us dic... i si puguessim jugar a Europa encara mes... mes quota de publicitat... mes inversio... mes acords... jo estic segur, de que si van be les coses esportivament, Banc Sabadell... o SabadellAtlántico serà l'sponsor principal i el portarem a la samarreta...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 11 de Agost de 2007, 17:54:06 pm »
No digueu bestieses... el Sabadell Atlantico es un dels 3 bancs mes importants d'Espanya, amb presencia a tot el mon... i no poca... sobretot a Sudamerica.

El volum que mou el grup Sabadell Atlantico i Banc Sabadell (que encara existeix com a tal), es inmens... creieu que si els socis del Sabadell que tenen contes en aquest banc els retiressin, aixo li importaria gaire al Banc? Gens.

Aixo es com tot... la publicitat que hi ha a la NCA, es el compromis de "ciutat"... un equip historic que fot anys que fa el b***o i no fot res de bo no tindrà mai una injecció forta de publicitat... anda que si pujessim a 2ªA i estiguessim a punt de pujar a Primera no canviarien les coses... i evidentment, a Primera ja no us dic... i si puguessim jugar a Europa encara mes... mes quota de publicitat... mes inversio... mes acords... jo estic segur, de que si van be les coses esportivament, Banc Sabadell... o SabadellAtlántico serà l'sponsor principal i el portarem a la samarreta...

Pues si hay que esperar a que las entidades bancarias den su apoyo para cuando el CE Sabadell FC este en 2ª A o en 1ª división estamos aviados, me podrían decir como podríamos llegar a esas categorías con los dineros de ahora, cuando se ve que nos cuesta ahora fichar a los jugadores que queremos para la 2ªB; este tema se abrió porque el Girona que esta en la misma categoría que nuestro CES., ha recibido apoyo económico de la entidad gerundense, no ha tenido que espera a 2ªA o 1ª división para ello.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 11 de Agost de 2007, 18:15:40 pm »

Pues si hay que esperar a que las entidades bancarias den su apoyo para cuando el CE Sabadell FC este en 2ª A o en 1ª división estamos aviados, me podrían decir como podríamos llegar a esas categorías con los dineros de ahora, cuando se ve que nos cuesta ahora fichar a los jugadores que queremos para la 2ªB; este tema se abrió porque el Girona que esta en la misma categoría que nuestro CES., ha recibido apoyo económico de la entidad gerundense, no ha tenido que espera a 2ªA o 1ª división para ello.

Si pero Caixa Girona no es, ni mucho menos, lo que es el SabadellAtlántico, ni Girona el Sabadell... el Girona estando en Segunda B, es la maxima categoria que puede aspirar... el Sabadell hace 15 años que no esta donde se merece como minimo...

De 80 años que tiene la liga española, el Sabadell ha estado 55 entre la primera y la segunda, y llevamos 18 por debajo... estamos en el peor momento de nuestra historia... en Girona es muy distinto...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #13 el: 11 de Agost de 2007, 19:43:35 pm »
Fum,fum,fum estoy de acuerdo contigo. Pero nosotros hace 18 años que no tenemos lo que hay que tener (Y no se que es) para salir del pozo. La afición no, pero el club está donde merece, si no ya hacia tiempo que habria subido de categoria. Pero con elementos como los Gonzalez Cano, etc., es dificil salir del pozo. No estamos aqui porque nos esten puteando, aunque en momentos puntuales nos puteen, estamos aqui pq hemos luchado varias veces por no entrar en plazas de descenso, otras muchas por no jugar la promocion de descenso y las que menos por no ser capaces de ganar un play-off de ascenso, que a mi juicio nos robaron pero que no justifican 18 años.
Hace falta coordinacion desde arriba, hacer las cosas bien como se hicieron el año pasado y con eso y mucha suerte volveremos donde tendriamos que estar. Esperemos que este año no se empiecen a hacer las cosas mal y aunque no subamos podamos disfrutar del Sabadell y seguir soñando. Visca el CES.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 11 de Agost de 2007, 19:48:22 pm »
Fum,fum,fum estoy de acuerdo contigo. Pero nosotros hace 18 años que no tenemos lo que hay que tener (Y no se que es) para salir del pozo. La afición no, pero el club está donde merece, si no ya hacia tiempo que habria subido de categoria. Pero con elementos como los Gonzalez Cano, etc., es dificil salir del pozo. No estamos aqui porque nos esten puteando, aunque en momentos puntuales nos puteen, estamos aqui pq hemos luchado varias veces por no entrar en plazas de descenso, otras muchas por no jugar la promocion de descenso y las que menos por no ser capaces de ganar un play-off de ascenso, que a mi juicio nos robaron pero que no justifican 18 años.
Hace falta coordinacion desde arriba, hacer las cosas bien como se hicieron el año pasado y con eso y mucha suerte volveremos donde tendriamos que estar. Esperemos que este año no se empiecen a hacer las cosas mal y aunque no subamos podamos disfrutar del Sabadell y seguir soñando. Visca el CES.

Totalmente de acuerdo, estamos donde estamos per meritos propios, bueno, demeritos propios... yo solo explicaba el por que los bancos como el SabadellAtlántico no invertia en nosotros... eso no significa que no nos merezcamos estar donde estamos por lo que sea... cuando digo de volver donde tenemos que estar me refiero a la historia... ya que han hecho la comparativa con el Girona... y para que haya ilusion inversionista en nuestro club tenemos que estar por lo menos en Segunda A, que es donde hemos estado toda la vida como minimo... solo eso.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #15 el: 11 de Agost de 2007, 19:50:05 pm »
Ok Fum,fum,fum. En eso de acuerdo. El Banco de Sabadell solo invertira en el Sabadell cuando le salga a cuenta. O sea, cuando volvamos donde historicamente hemos estado siempre. Nada que decir a eso.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 12 de Agost de 2007, 14:25:05 pm »

Totalmente de acuerdo, estamos donde estamos per meritos propios, bueno, demeritos propios... yo solo explicaba el por que los bancos como el SabadellAtlántico no invertia en nosotros... eso no significa que no nos merezcamos estar donde estamos por lo que sea... cuando digo de volver donde tenemos que estar me refiero a la historia... ya que han hecho la comparativa con el Girona... y para que haya ilusion inversionista en nuestro club tenemos que estar por lo menos en Segunda A, que es donde hemos estado toda la vida como minimo... solo eso.

Veamos que el CE Sabadell FC., está donde está porque el mismo no ha sabido hacer las cosas mejor de lo que se ha hecho, pues bien, para estar en superior categoría o donde por historia le pertenece estar, el mundo del fútbol se mueve tan solo por dinero, según lo que tengas ahí estarás, ni por población, ni por socios ni por historia, el Villarreal debería estar en los lugares que ocupa en los últimos años, ha tenido una buena inyección de dinero y ahora vemos donde está, aquí si no hay un buen proyecto ya no deportivo, si no básicamente económico estaremos durante mucho tiempo por esta categoría, al tiempo que es el que da y quita razones.

La publicidad del BSA que hay en el estadio de la NCA, es más la propaganda para si mismo que para el Club, ¿qué ayuda hay ahí para el Club? imaginar que según he leído por aquí es el 4º banco de España, pues si estos dirigentes quisieran tener un representante en el mundo del fútbol y en 1ª división con toda la publicidad que lleva este mundo del balompié, que mejor que el CE Sabadell FC que lleva el mismo nombre y luego darle la categoría que este se merece para representar a dicha entidad, ojo solo como patrocinador no como propietarios, que luego puede suceder lo de Miapuesta.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 12 de Agost de 2007, 16:19:50 pm »
Te recuerdo que el Sabadell está en la categoría que está porque descendio hace 18 años por meritos deportivos. Después lo descendieron una categoria mas, o sea a tercera, por un cumulo de denuncias de jugadores y de la seguridad social. De tercera consiguió salir, pero de segunda b no ha pasado desde entonces. Que el futbol lo mueve el dinero? Si, no te voy a decir que no. Pero entonces para que sigues al Sabadell si sabes que por lo menos este año no va a subir a segunda A, ya que no ha habido inyeccion economica?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 12 de Agost de 2007, 23:10:30 pm »
Te recuerdo que el Sabadell está en la categoría que está porque descendio hace 18 años por meritos deportivos. Después lo descendieron una categoria mas, o sea a tercera, por un cumulo de denuncias de jugadores y de la seguridad social. De tercera consiguió salir, pero de segunda b no ha pasado desde entonces. Que el futbol lo mueve el dinero? Si, no te voy a decir que no. Pero entonces para que sigues al Sabadell si sabes que por lo menos este año no va a subir a segunda A, ya que no ha habido inyeccion economica?

Porque ya que nos conocemos, te diré que soy del CE Sabadell FC y tú no estabas ni en la testosterona de tu progenitor, así que lo que quieres decirme a tí te lo puedo yo explicar por mucho que estés en el bar de la Peña frente a la NCA.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 12 de Agost de 2007, 23:14:13 pm »
Labtec, quien esta en el bar de la peña frente a la NCA?
Creo que comenzamos a faltarnos al respeto, y estamos pasando de tener opiniones distintas entre barça y madrid a atacarnos personalmente. No crees que te has pasado con el comentario?