Autor Tema: CAIXA GIRONA APORTA 400.000 EUR. AL GIRONA....I EL BANC SABADELL??  (Llegit 5513 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: CAIXA GIRONA APORTA 400.000 EUR. AL GIRONA....I EL BANC SABADELL??
« Respondre #20 el: 12 de Agost de 2007, 23:29:20 pm »
Labtec, quien esta en el bar de la peña frente a la NCA?
Creo que comenzamos a faltarnos al respeto, y estamos pasando de tener opiniones distintas entre barça y madrid a atacarnos personalmente. No crees que te has pasado con el comentario?

Lo que quiero decir, es que aunque estés próximo al Club, lo más cerca la Peña que está frente a la NCA y yo tan lejos podría explicarte lo que se cuece en el entorno antes que tú me lo digas, nada más, no he querido faltar ni mucho menos.
                                                         :beer2

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 12 de Agost de 2007, 23:32:51 pm »
Pues imagino que si. Seguramente. Yo no te he dejado de quitar la razon con respecto a que lo que mueve el futbol es el dinero, lo unico que te digo es que pese a eso hay que tener ilusion aunque parezca ingenuo, pq si no no seriamos seguidores del sabadell, pq dinero aqui siempre ha habido poco. Pero si no confiamos en lo deportivo, que nos queda?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 12 de Agost de 2007, 23:49:32 pm »
Nuestro equipo siempre ha sido y ha estado huérfano de ayudas de gran calibre, por los 60 y 70, algunos empresarios de la ciudad apoyaron pero en realidad no bastó para consolidar al equipo en 1ª división, siempre doy el ejemplo del Villarreal, si nos ponemos a pensar que equipo es este o que historial tenía hasta que entró su propietario nos daremos cuenta de que el dinero es lo primordial, con el puedes hacer un giro de 180 grados como sucedió en este Club que ha llegado a la semifinales de la liga de campeones, no podemos esperar a realizar estas gestas para que luego llegue una entidad bancaria para decir esto es mío, así no es.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #23 el: 17 de Agost de 2007, 17:21:57 pm »
manifestemosnos con carteles colgados portoda la ciudad,aligual a bririan los ojos :**** :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #24 el: 18 de Agost de 2007, 03:03:05 am »
Sabadellatlantic, és una marca del Banc Sabadell, pero en veritat l'empresa és Banc Sabadell que es fa propaganda a traves de sbdatlantico, banco herrero, urquijo etc...
Respecte les ajudes que realitzen cap el club no se quines son, pero suposu que els directius estan més pendents de guiar el banc que no pas un club de futbol. Respecte la caixa és el mateix que el banc el que els interesa és orientar el negoci, i i respecte l'obra social que realitzen no crec que estigui orientada cap a l'esport, a més ultimament no és que realitzin grans obres.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #25 el: 19 de Agost de 2007, 14:56:13 pm »
Quizá deberíamos hacer ver nuestro descontento con esta entidad, que no hace nada por el club.
Quizá de esa manera se pongan las pilas. Lógicamente a ellos no les gusta que la gente no opine bien de ellos, y menos en la ciudad que más clientes tienen.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #26 el: 22 de Agost de 2007, 21:05:55 pm »
amigos mios teneis toda la razon yo mañana canvio mi nomina de entidad y todos lo que hicieramos lo mismo tendriamos que mandar un escrito esplicandoles los motivos para que se enteren cuanto pagan al barça tanto el banco como la caxa que lo digan seguro que no es lo mismo que al equipo que leva su nombre un apoderado de uno de las citadas entidades me comento hace tiempo que invertir en el sabadell no hera rentable para ellos ya que para ser rentable teniamos que estar en segunda A enfin ya hace muchos años que aquello de jugar un partido y al dia siguiente ir a trbajar paso ala historia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 17 de Setembre de 2007, 23:25:20 pm »
Avui, les accions del Banc Sabadell/Atlántico, han baixat 4 punts... crisi :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #28 el: 18 de Setembre de 2007, 09:55:35 am »
Avui, les accions del Banc Sabadell/Atlántico, han baixat 4 punts... crisi :icon_question:
No ho crec, ja se'n cuidaràn prou de que aquesta baixada no els afecti, de fet, amb el que s'ha comentat a vegades de cancel.lar comptes amb el Sabadell-Atlantico per el poc ajut que ens ha donat sempre al Centre d'esports, la pressió seria similar a la que faria la ploma de un ocellet que cau sobre una viga de ferro.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #29 el: 18 de Setembre de 2007, 11:55:10 am »
Doncs amb la meva nomina ja no hi conten i d'aquí a poc tanco el compte. Ells mateixos.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

futbolista

• Visitant
« Respondre #30 el: 18 de Setembre de 2007, 15:19:52 pm »
sera que el banco se pregunta todavia quien se quedo sus acciones en su momento al igual que la caixa y por eso no se fian del pescao que se vende por la creu alta? :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #31 el: 18 de Setembre de 2007, 20:54:04 pm »
si fessim el nostre personal boicot a totes les empreses amb seu a sabadell o sabadellenques que no recolzan el nostre club, al menys moralment seriam guanyadors.
com dic a un altre post, jo no compro a determinats grans magatzems q estan a la vora del club, ni tinc la nomina  a caixa sabadell o banc sabadell...
potser no els hi fa ni pessigolles...pero de mi tampoc treuran beneficis...i jo estic satisfeta de mi mateixa.
ala
Millor Moderadora Forera Novell

futbolista

• Visitant
« Respondre #32 el: 19 de Setembre de 2007, 00:08:29 am »
tienes toda a razon umbria habria que hacer una protesta todos on banco y caixa de sabadell sabes la fortuna que se dejam en barcelona y español y en muchos mas campos y plazas de españa y aqui reniegan para pagar una pancarta de publiucidad :anims :anims :anims :anims :anims :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #33 el: 02 de Octubre de 2007, 13:25:54 pm »
El Banc Sabadell patrocinara el conde de godo relevando a Seat como principal patrocinador como minimo tres años

segun diari de Sabadell
VISCA EL SABADELL

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #34 el: 02 de Octubre de 2007, 15:22:16 pm »
el problema es la cantidad que aporta y a nosotros migas duras

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #35 el: 02 de Octubre de 2007, 15:56:10 pm »
tres millones de euros para los señoritos de las raquetas y para el sabadell que de que me conformo con un millon de euros para nuestro club y sino que se vall el banco a galici o madrid o bilbao