Autor Tema: L@S MASCOTAS DE L@S FORER@S  (Llegit 12046 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat moon

• Aleví
  • Missatges: 41
  • Gènere: Femení
  • Confirmado: Es Misino!!!
L@S MASCOTAS DE L@S FORER@S
« el: 09 de Agost de 2007, 21:51:17 pm »
Weno, después de haber conocido a mi misina, me han sugerido x ahí (quién habrá sido ::)) q abra un post, así que la he vestido para la ocasión y hasta aquí he llegado. :tongue3:
Seguro que muchos d vosotros tenéis algún bichillo por casa. Podíais animaros también y nos los vais presentando.
La mía es medio-adoptada (y digo medio xq seguro q se acaba quedando x aquí muxo tiempo, jeje) y mientras pensábamos un nombre, la íbamos llamando mishi o misha, y se acostumbró, así q con eso se ha quedao.
Os enseño un par de fotillos para q la conozcáis:

http://img211.imageshack.us/img211/4923/mishaarlekinatge5.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/8211/mishaborratxaii8.jpg

A q es wapa? :yes: Yo (y seguro que muxos otros) también quiero conocer a los vuestros (peixets incluidos), así que ya sabéis  ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: L@S MASCOTAS DE L@S FORER@S
« Respondre #1 el: 10 de Agost de 2007, 03:27:48 am »
Jajajajajaja...  :ok que buenas las fotos de tu mishina... i dijo "tu" pq estoy convencido que ya no podras hecharla... estos bichos se hacen querer y por las fotos que mandas, no creo que sea un "invitado" para unos pocos dias... lo siento por si no lo tenias previsto pero creo que vais a ser uno mas durante bastante tiempo  :yes:

Y yo para presentaros a mis mascotas tambiern lo tengo facil: ambos ya son conocidos -con mayor o menor fortuna- por los veteranos del forum... y vayamos por partes para quien no los conozca:

Els Meus peixets: Estos bichos marinos conviven conmigo desde mi divorcio hara ya un año y medio o por ahi si fa no fa. Son ampliamente conocidos por los foreros ya que tengo un 'semiblog' montado para ellos (vida y milagros dels meus peixets  aqui)

Aprovecho para decir a los bloggistas que seguian mi post de aquarium que las bajas veraniegas han sido notables aunque no cuantiosas y que en septiembre, una vez repoblado el aquarium, se haran las presentaciones de las nuevas especies a los amigos que sigan mi post.

I sigo con el tema mascotas... tengo el placer de presentaros, para quien no lo conozca, al p*e*r*r*o 'mes ben parit' q trajo perra al mundo: Joy, el mayor de los peludos que podeis ver en la foto adjunta, es un g*o*s* d'Atura Catala -o al menos eso pensamos nosotros- que se trajo mi hermano despues de encontrarlo perdido i tirado en unas obras de Sabadell. Es una passssssada de p*e*r*r*o: agradecido, respectuoso, inteligente, divertido... i bla, bla, bla... la verdad es que podria estar horas hablando de las virtudes de este esplendido can. Lo divertido del caso es que por muy 'humanizado' que pueda estar tras 9 o 10 años de convivir con nosotros, sigue fiel a sus instintos i es una passada ver como nos controla cuando salimos al campo: puede estar a 100 o 200 metros de nosotros pero siempre lo ves encima de qualquier repecho controlando a 'sus ovejas' (nosotros). Vaya, en definitiva, que os podria hablar horas y horas de este mi 'hermano peludo' y que recomiendo a quien pueda adoptar un perr@ de perrera o vagabundo, que no se lo piense mucho porque el cariño que te devuelven estos bichos es infinitamente mayor al que les has dispensado tu  :yes:

La 'peluda pequeña' que sale tambien en la foto es un 'jiugitzu' o como se llame en japones... vaya, un pequines... japones si quieres pero pequines  :yes: aunque a mi hermano, el propietario, no le haga ninguna gracia que le nombre asi. Tambien es una perra muy divertida, para que negarlo? aunque mi relacion con ella ha sido menor que con el 'hermano peludo', tambien es una buena perra y no le hago ascos si tengo que hacer de canguro algun fin de semana  :laugh:

Y ya sabes... "No lo abandones porque ellos nunca lo harian"

:beer2

PD.: Sigo buscando novia para mi 'hermano peludo' para conseguir una cria... los genes de este p*e*r*r*o no se pueden perder asi como asi  :plora
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2007, 03:41:11 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #2 el: 10 de Agost de 2007, 23:13:40 pm »
yo tengo 3 hamsters 1 pajarito i 3 tortugas de agua

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 11 de Agost de 2007, 11:35:25 am »
Jo tinc una parella de dragonets en la meva terrassa, cosa que fa que no tingui formigues per allà les plantes.

En canvi la meva dona em té a mí... una gran mascota.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #4 el: 11 de Agost de 2007, 18:22:38 pm »
Jo una gata! ;)
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 12 de Agost de 2007, 16:50:17 pm »
A casa tenim un gosset que el vam anar buscar a la gossera, i la veina de sota casa és una r**a de cloaca.
« Darrera modificació: 12 de Agost de 2007, 16:59:16 pm per X-Men Aigua »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 12 de Agost de 2007, 19:28:34 pm »
A casa tenim un gosset que el vam anar buscar a la gossera, i la veina de sota casa és una r**a de cloaca.

Una altra frase lapidaria?  :icon_mrgreen:

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
« Respondre #7 el: 12 de Agost de 2007, 22:28:32 pm »
jo tinc una gossa, una gata i un gat

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #8 el: 13 de Agost de 2007, 12:07:18 pm »
jo tinc un g*s ( snahuzer miniatura ) i dos canaris acabats de neixer jeje

abans tenia peixos i serps acuatiques pero ja fa anys que va desapareixer peixos serps i aquari.... :'(

Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 13 de Agost de 2007, 13:03:34 pm »
Aquests que teniu bestioles a casa... pq no poseu una foto pq les veiem tots? ;)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #10 el: 13 de Agost de 2007, 13:15:49 pm »
Jo a casa tinc una "tigresa" , però no poso fotos perquè me la voldríeu comprar  :laugh:  a Tunez em donaven la tira de camells a canvi d'ella  :laugh:

Ara en serio, a casa l'únic animalot que hi ha soc jo mateix, i aprofito per dir que estic de rodriguez perque la tigresa treballa, i si algú vol fer alguna birra als matins d'aquesta setmana o fins a les 6 de la tarda, doncs podem fer l'animal una estoneta   :pilotasso

Moon, muy buenas las fotos de la gatita arlekinada, me he reido un montón  :cheer

Forero Més Catxondo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 13 de Agost de 2007, 13:21:02 pm »
Això és el que li passa a algú quan el pillen borratxo, que després ve un graciós i et fa una foto xD A més s'ho mereix, per haver-me tret l'ampolla de martini xD Si és que té una gateta més dolenta la moon... xD   :borratxo    :xin-xin    Ah, i posada a treure coses li va treure la samarreta a la vaketa arlekinada xD

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #12 el: 13 de Agost de 2007, 13:26:25 pm »
Això és el que li passa a algú quan el pillen borratxo, que després ve un graciós i et fa una foto xD A més s'ho mereix, per haver-me tret l'ampolla de martini xD Si és que té una gateta més dolenta la moon... xD   :borratxo    :xin-xin    Ah, i posada a treure coses li va treure la samarreta a la vaketa arlekinada xD

a mí m'ho havia semblat que era la samarreta de la vaqueta eh ?

Forero Més Catxondo

Desconnectat moon

• Aleví
  • Missatges: 41
  • Confirmado: Es Misino!!!
« Respondre #13 el: 13 de Agost de 2007, 23:52:10 pm »
Moon, muy buenas las fotos de la gatita arlekinada, me he reido un montón  :cheer

:dance Los fotógrafos...  8)     (Y el estilismo no fue fácil, no) :tongue3:

Aquests que teniu bestioles a casa... pq no poseu una foto pq les veiem tots? ;)
Vaaaaaaaaa, q keremos verlas y el Sabadell Power es el único q se ha animao hasta ahora (ya había echo un intento y to con los peces, pero los perrines no staban y también se merecían este homenaje, q son bien wapos!!)

P.D: Weno visi, la foto de la vecina no hace falta q la pongas eh? Esa no me kita el sueño  :laugh:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 19 de Agost de 2007, 15:17:13 pm »
Que companys? ningu s'anima a fer fotos de les seves mascotes?

:mmmm
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 19 de Agost de 2007, 19:49:28 pm »
És que l'únic animal que hi ha a casa soc jo...

Però et deixo una foto d'algunes de les meves plantes...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Jessy

• Visitant
« Respondre #16 el: 20 de Agost de 2007, 22:30:15 pm »
Hola, yo tengo una lorita, es tan bonica, se llama REBECA,  :clap2, desde que llegó a casa, ya no la dejó salir mi madre, es la niña de casa, aunque yo quiero un perrito.
Haber si pronto le hago unas fotitos pa que puedan verla.   :-*

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #17 el: 20 de Agost de 2007, 22:35:40 pm »
pos yo tengo un xuxo en mi casa i un dogo aleman en el terreno :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2007, 19:06:11 pm »
bueno dons seguint amb la tonica del any passat li he tornat a comprar un peixet a la meva filla, l´nay passat teniam el PANSO i el MUTIO i tots dos van tenir un desenllaç mooolt trist (amb enterrament digne al water )  :laugh:  be dons aquest any tenim un nou component a la familia us el presento, el nom li ha possat la meva filla igual que els noms del any passat aquest peixet es diu:   MURCIANITO en honor al meu gran amic murciano i amb gran estima de la meva filla per ell mateix, apa espero que us agradi i que duri molt de temps amb nosaltres  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #19 el: 26 de Agost de 2007, 19:09:08 pm »