Autor Tema: Mateix nom...Entitats diferents???  (Llegit 12123 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Mateix nom...Entitats diferents???
« Respondre #20 el: 23 de Juliol de 2005, 14:48:30 pm »
Amic Cudi:

Quant ens trobem que jugadores del femeni denuncient al masculi per impagament de salaris, es que quelcom no es fa be.

dons cudi tu que respaldes a les noies, sabies que habian fet aixo de denunciar al masculi?
a mi no em sembla gaire bona fe ¿no?
aquest son uns dels problemes que comporta tenir un club petit que un problema mes de diners i t´enfonsa i ara mateix nosaltres amb la economia que tenim no podem ficarnos en mes lius de calers. ho sento per que tu defenses a les noies a capa i espassa pero " va a ser que no " que ara mateix no ens interesa fernos carreg del femeni. :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #21 el: 23 de Juliol de 2005, 16:03:16 pm »
Doncs a mi no em val la excusa que l'esport femení esta marginat. Si ho està, es potser perque la gent va amb aquesta mentalitat. Però bé, no es el cas. El que volia dir... No perque siguin el mateix club, una secció ha de pagar als jugadors de l'altra. M'explico. Es podria fer que fos un mateix club, però que continués com ara: Cadascu te el seu pressupost, tret de la seva recerca d'esponsors, de manera individual. Així seria un mateix club i no haurien problemes economics perque aquests aspectes continuarien fent-se de manera individual.
I pel que algu deia per aqui... som molts els que recordem la copa de la reina, el subcampionat de lliga, i el de copa ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #22 el: 23 de Juliol de 2005, 16:18:32 pm »
Pansobao, clar que s'havia que habien denunciat al  :scut pero NO van denunciar al masculi sino al  :scut, al club (en aquelles dates practicament era 1 mateix) Yo mai e demanat fusionar els 2 clubs, nomes demanu MÉS col·laboració per part del  :scut  ja que ultimament tant com la directiva del masculí com del femení an fet coses per espatllar-ho tot, pero excepte la mort, en aquesta vida es pot solucionar tot i la millor solució no es marginar el futbol femeni o inclus com desgraciadament an dit per aqui, eliminant-lo :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 23 de Juliol de 2005, 17:13:00 pm »
Respecto el que penseu Cudi i Adry, però diria que sou ben pocs els que recordeu la consecució de la Copa. És un esport maltractat en general, no només pel Sabadell. I si ens haurien de dur problemes tindre-les, el millor és eliminar l'equip. Si no haurien de crear problemes doncs endavant, però com diu el Pansobao van denunciar al  :scut, i amb això ja esta tot dit. Si tenen problemes per jugar, doncs això no en té culpa el Sabadell, ja que el primer equip juga en un camp municipal que no és pas seu. I jo diria, que preferiu, que el Sabadell femení guanyi la lliga o que aquest any el sabadell jugui play-off d'ascens.... penso que no hi ha color.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #24 el: 23 de Juliol de 2005, 17:49:29 pm »
En que et bases per dir que poca gent recorda la cosecució de la copa, el sots-campionat de lliga i el sots-campionat de copa???

SI el camp es municipal perque les noies tenen prohibida l'acces???

que preferiu, que el Sabadell femení guanyi la lliga o que aquest any el sabadell jugui play-off d'ascens.... penso que no hi ha color.

Perque no es pot aconseguir les dues coses???

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 23 de Juliol de 2005, 18:07:14 pm »
Jo recordo el títol de copa, contra l'Estudiantes, recordo que es va lesionar de gravetat una noia de l'equip Onuvenc, recordo la calor brutal que feia aquell dia i recordo que a la segona part vem poder entrar a tribuna.

Aquell dia vaig arrastrar a la meva nòvia i el meu pare a veure un partit de futbol femení :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 23 de Juliol de 2005, 18:08:12 pm »
Perque tenen prohibida l'entrada?? Això imagino que hauria de respondre l'ajuntament, no pas el Sabadell masculí!!

Està ben clar Cudi, que si interessa força poc el Sabadell masculí.... imagina't el femení!!
Estic segur que ben poca gent -no em refereixo als arlekinats de debò- recorda alguna fita important de les noies!!

Es podrien aconseguir les dues coses, però una no es pot comparar amb l'altre!! Almenys per a mi!!

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 23 de Juliol de 2005, 18:19:27 pm »
Ven ve no se perque la tenen prohibida, nomes se que amb l'entrada de la nova directiva van haber de marxar (des de el club es diu que es cosa de l'ajuntament i desde l'ajuntament es diu que es cosa del club... qui te rao?)
Perque no es pot comparar una amb l'altre??? estan en nivells diferents, per tant no te res a veure el futbol d'un i el futbol de l'altre, els s son iguals de dificils i importants

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 23 de Juliol de 2005, 18:21:33 pm »
Mutio:

El dia del 4-0 al bar$a aquesta temporada passada, haguessis disfrutat del futbol que les 3 últimes temporades no ha sabut jugar el masculí.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 23 de Juliol de 2005, 18:26:16 pm »
bé, no ho crec, ja que no em diu res el futbol femení i en general l'esport femení. Però respecto absolutament als qui aneu a veure-las i difruteu amb elles, però és que sincerament no m'agrada.
Cosa de gustos!!

Salutacions.

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 23 de Juliol de 2005, 18:41:28 pm »
Sino t'agrada digau i ja esta, pero perque no t'agradi no fagis les critiques que as fet demanant inclus la seva eliminació :disappointed: ami tampoc m'agrada el waterpolo i no vaig demana la eliminació dels equips...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 23 de Juliol de 2005, 18:46:03 pm »
Estic segur que ben poca gent -no em refereixo als arlekinats de debò- recorda alguna fita important de les noies!!

:o Agh, el que has dit! :o

I jo, que per defensar als egarencs he sigut vilipendiat ampliament >:D

Tu aquí més o menys dius que no ets arlequinat de debó :o . Estàs afectat de culeritis :icon_question: :laugh:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #32 el: 23 de Juliol de 2005, 19:03:17 pm »
Exactament, ami tampoc m´apasiona el futbol femení, però em sembla bè que el nostre club en tingui secció. Recordo i n´estic orgullós de les fites conseguides.

Això sí, com molt bè diu l´Andreu Gil, plantejant-se la manera que no sigui un càrrega econòmica per l´entitat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #33 el: 23 de Juliol de 2005, 19:27:47 pm »
Birrero, quan dic aixo d'alguna fita important de les noies, em refereixo a alguna cosa aconseguida per l'equip femení del Sabadell. no em malinterpreteu!

Cudi, no m'agrada però és que és evident que una secció que no interessa -interessa a poca gent- i no és rentable pel club, doncs està clara la solució no¿¿??

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #34 el: 23 de Juliol de 2005, 19:30:56 pm »
Et sembla poc aconseguir una copa de la reina i al seguen any perdre la lliga contra el Bilbao al penultim partit i a més jugar la final de la copa i perdrela a la prorroga???

Quina mania t'ha entrat amb lu de una nova seccio!!!! yo nomes e demanat mes colaboracio, no la fusio!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 23 de Juliol de 2005, 19:45:53 pm »
Birrero, quan dic aixo d'alguna fita important de les noies, em refereixo a alguna cosa aconseguida per l'equip femení del Sabadell. no em malinterpreteu!

1 Copa estatal.
1 sub-campionat de copa estatal.
1 sub-campionat de lliga estatal.

Això, és important.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 23 de Juliol de 2005, 19:48:19 pm »
Pot ser que sigui important, pero no te cap mena de repercusió mediàtica -o molt pobre- i segueixo dient que molt pocs són els que ho recoden!!
Em sembla bé, això que diu el Cudi en que hi hagi ajuda entre clubs, però no més que això!!

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #37 el: 23 de Juliol de 2005, 19:49:59 pm »
Tot es important, encara que avui dia sigui un esport minoritari. El problema es que si es vol fer un equip realment important s'ha de tenir pasta i d'això avui dia el sabadell masculi no en va gaire sobrat. Com be sabeu, els principals dominadors ultimament "si no vaig errat" han dominat el bilbao i el llevant, a més del sabadell. Es un tema molt complicat que jo crec que la directiva afronta de moment amb criteri
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 23 de Juliol de 2005, 19:52:12 pm »
Clar que recordem també el gol del Coemann a Güemblei, ens l'han passat 32.056.374 vegades per TV3, 843.312 vegades per TV2 i 21.062 vegades per TV1.

La copa de les noies la van fer per C33 en diferit i l'he vist unes 10 vegades per C50.

Però per mi té més valor e importància. Mira el pressupost del far$a i el del  :scut femení.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #39 el: 23 de Juliol de 2005, 20:04:22 pm »
El problema del femeni es que no genera pasta, si generes el 3/4 o igual que generen els homes veurieu com tots perderieu el cul per veure un partit i ja de la prensa "ni te cuento".

La jugadora que mes cobra al  :scut aquest any cobra uns 100€ al més... i la gran majoria no veura un €. Un altre exemple, les bilbaines CAP cobra un centim, nomes els hi donen primes per aconseguir els objectius que es marquen... Jo no crec pas que generin tan gasto pero be, almenys un copet de ma...