Autor Tema: bueno llega el momento  (Llegit 7395 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: bueno llega el momento
« Respondre #20 el: 15 de Agost de 2007, 16:52:14 pm »
si vic era aquell partit,  :xin-xin per cert jo vaig estar al partit de anada el de la remontada a la nova creu alta, plovent a bots i barrals  :mmmm

Aquell partit,  se m'està posant la pell de gallina, va ser nit de pluja  i els tres gols a la segona part a la portaria on estava, DE TAN EN TAN ENS DONA UNA NIT MÀGICA EL  :bandera :bandera :bandera
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2007, 21:52:56 pm per vic@rlekinat »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #21 el: 15 de Agost de 2007, 19:08:50 pm »
Si, nos robaron en la ida y a la vuelta, si no recuerdo mal butragueño marcó a ultima hora y en la prorroga marcaron otro :paret

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 15 de Agost de 2007, 20:10:35 pm »
Aquella nit màgica (i jo sense paraigües), va provocar que agafés una de les primeres grips bèsties de la meva vida.

I la bronca que em vaig guanyar. Va valer la pena :icon_exclaim: Allò era fútbol, i no les mariconades d'ara, que cauen 3 gotes i els jugadors ja es posen els tacs d'alumini per aguantar-se millor sobre el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #23 el: 15 de Agost de 2007, 21:51:52 pm »
Si, nos robaron en la ida y a la vuelta, si no recuerdo mal butragueño marcó a ultima hora y en la prorroga marcaron otro :paret

Va bé refrescar la memòria, passen els anys i ja no és tot tan clar. Ara que ho dius llavors els gols a camp contrari no tenien pas valor doble, vam acabar perdent 1-0  amb un gol a l'ultim minut i a la prorroga ens van matxacar amb un segon gol, tot i que el primer 90 m  nosltres l'haviem fotut dintre i no ens el van concedir

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #24 el: 15 de Agost de 2007, 22:49:52 pm »
L'últim gol el va marcar un ilustre del futbol i del Real Madrid, en el que crec que va ser la seva última temporada com a jugador actiu, Santillana, i com no, de cap.

• Entrenador
« Respondre #25 el: 16 de Agost de 2007, 00:02:30 am »
L'últim gol el va marcar un ilustre del futbol i del Real Madrid, en el que crec que va ser la seva última temporada com a jugador actiu, Santillana, i com no, de cap.

si chemanez si, ja ho havia comentat al principi del post que ens el va fer Santillana, però no recordava el primer del Buitre,  em semblava que amb 1-0 ens havien eliminat i en canvi tenia present l1 de la pròrroga, sort que antcarcer ha colaborat a la recionstrucció del partit.

Saps la crònica del partit de copa Catalunya contra l'Hospi que t'enviava en VISI, estava escrita per mi us navem informant als que no podieu ser a la NCA minut a minut que pasava alguna cosa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #26 el: 16 de Agost de 2007, 05:59:49 am »
Es que me acuerdo como si fuera ayer :plora en el segundo 50 de partido, zamora marcó un gol, y maceda sacó el balon de dentro de la porteria y el :arbit nada que siga el juego :paret

• Entrenador
« Respondre #27 el: 16 de Agost de 2007, 12:47:17 pm »
Es que me acuerdo como si fuera ayer :plora en el segundo 50 de partido, zamora marcó un gol, y maceda sacó el balon de dentro de la porteria y el :arbit nada que siga el juego :paret

ETS UN k****N   em fas posar la pell de gallina cada vegada, jo també ho recordo el gol de Zamora i vam maleir tot el partit que ens l'anulés. Els petits no tenim mai res a fer, en condicions justes aquella eliminatòria feiem fora al Madrid..........  eh l1 de k****n és broma
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2007, 14:10:18 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #28 el: 17 de Agost de 2007, 10:35:34 am »
bueno recuperant una mica el inici del post haig de dir que avui mateix a la 1 del mitgdia surto cap a un poblet de caceres a prop de portugal, hi estare tot el cap de setmana i no podre ni conectarme al foro ni rebre trucadas al movil  :ostres  esta tant perdut de la ma de deu que no hi ha ni televisio  :boig  espero que demá tinguem un bon partit contra el barsa B ja anireu possant sensacions i el dilluns las mirare apa nois una abraçada  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #29 el: 17 de Agost de 2007, 13:05:51 pm »
Jo estic a Malaga a la feria

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 17 de Agost de 2007, 13:48:23 pm »
Que suerte, Angel, que festival se montan los malagueños... y que pescaito.... y que MUJERES!!!     :cor   Pasalo bien y disfruta!!

Y lo mismo digo Pansete, esos son los pueblos que molan, los que no hay cobertura y desconectas de todo...  Yo estuve hace poco en Cuenca en uno igual....  Disfrutad lo que os queda Panso & family, y nos vemos todos a la vuelta!!!      :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 17 de Agost de 2007, 14:15:02 pm »
Doncs si, disfruteu TOT el que pogueu i desconecteu. Que és el millor.

Jo dilluns ja torno a treballar......  :bigcry:

Una abraçada als dos... i a tu panso també 1 petó  :-*
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #32 el: 17 de Agost de 2007, 22:11:05 pm »
panso  :pilotasso :pilotasso :beer :borratxo :balla :balla que te lopases cachi piruli llevate la camiseta arlekinada ya que en madrid vive una familia arlekinada lo mismo te topas con ellos dale .
si pasea por civeles le das recuerdos alos del cuartel de marina .
Ojito al pasar por la calle que da ala puerta del sol desde avenida jose antonio y las tabernas que hay des de plaza mayor hacia abajo felices vacaciones  :scut :scut :scut :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #33 el: 20 de Agost de 2007, 11:21:53 am »
apali dons ja estic aqui de tornada  :hurra  bueno aqui aqui tampoc es veritat ...   :mmmm ja he arribat a madrid jejejeje   ;D   he pasat un cap de setmana de **** mare al poblet aquell que us explicaba, sense cobertura ni res de res, he estat al costat de valencia de alcantara (el poble de la amiga del murciano , la soraya  :cor  ) he pasat la frontera de portugal un parell de cops i e anat al Riu Tajo  i he menjat estil poble per afartarme mmmmm    :visca que bo es el menjar del poble i sobre tot el pa  :pilotasso , en definitiva un cap de setmana genial  :oooooo:

Jessy

• Visitant
« Respondre #34 el: 20 de Agost de 2007, 12:46:14 pm »
Hola, gracias por la bienvenida y lo del cambio de nick..... :ejem, no creas, que me lo estuve pensando, ehh.
Que termines tus vacaciones muy bien al lado de tu familia q es bonita y a tu niño q es un amor, ya lo vi cierta vez en el estadio. Asi que ..... a disfrutar de las vacaciones  :clap2
Buena suerte.  :yes:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #35 el: 21 de Agost de 2007, 18:59:24 pm »
apali dons acabo d´arribar a sabadell!!!!   :hurra :hurra  tot i que encara em queda fins el 27 d´aquest mes ara nomes em moure per aqui aprop aixi dons puc dir que he acabat la primera part de les vacances, una salutació a tothom!!!!!    :xin-xin

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #36 el: 21 de Agost de 2007, 19:06:59 pm »
apali dons acabo d´arribar a sabadell!!!!   :hurra :hurra  tot i que encara em queda fins el 27 d´aquest mes ara nomes em moure per aqui aprop aixi dons puc dir que he acabat la primera part de les vacances, una salutació a tothom!!!!!    :xin-xin

Saludos panso! vienes trayendo lluvia  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #37 el: 22 de Agost de 2007, 11:31:46 am »
joe jos tienes toa la razon macho  :blink  he pasado de estar en los madriles a 30º C a venir aqui con frio y lluvia, joe que cambio   :ostres

Desconnectat arlekinada

• Infantil
  • Missatges: 185
  • Gènere: Femení
« Respondre #38 el: 25 de Agost de 2007, 12:08:05 pm »
gente rekuerdos desde kadiz!!
sigue aciendo mal tiempo por alli?
aki emos llegao a star a las 6 de la tarde a 37 grados xDDD
nos vemos la semana q viene!! ;D

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #39 el: 25 de Agost de 2007, 13:02:33 pm »
pues si no hace demasiado buenos dias por aqui  :disappointed:  disfruta tus vacaciones... y que tengas un feliz regreso  :xin-xin