compañero jose quedarian 2 eliminatories
Una estafa de torneig t'ho miris com t'ho miris
Però bé, l'equip que es vagi rodant i ens doni més bones sensacions.
perque hu dius que es una estafa de torneig per mi esta molt be refereixo aquesta competicio que no pas la copa federacion
Per com està muntada: 3 semifinalistes fixos Nàstic Barça Espanyol, i un altre que surt de mil eliminatòries. Si per exemple el Sabadell guanya tots els partits, també la semifinal contra el Barça i a la final passa el Nàstic guanyant només a l'Espanyol i queden 2-2 i el Nàstic guanya per penals, qui haurà merescut més el títol? És absurd donar tant d'avantatge a 3 equips, collons si es vol fer un quadrangular entre els 4 catalans millor classificats no tinc cap inconvenient, qui no es classifiqui mala sort, o a tot estirar començar a quarts de final o si molt m'apures podria arribar a comprendre alguns equips a quarts i d'altres a vuitens; però jugar tantes eliminatòries per acabar convergint amb 3 equips directes a semifinals em sembla grotesc.
La Copa Federación penso directament que no hauria d'existir, en canvi de l'altra, de la Copa Catalunya, el que faria és un canvi radical de sistema de competició. Però bé, és només una opinió.