Autor Tema: Premier League  (Llegit 2208 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

• Visitant
Premier League
« el: 10 de Agost de 2007, 22:47:00 pm »
Dema comença la Premier League amb grans partits ara els poso

PREMIER LEAGUE  Jornada 1

13:45 Premier League: Sunderland - Tottenham
 16:00  Premier League: Bolton Wanderers - Newcastle
 16:00 Premier League: West Ham Utd - Manchester City

16:00 Premier League: Derby County - Portsmouth
 16:00 premier League: Bolton               Newcastle
 16:00 premier League  Everton             Wigan 
 18:15 Premier League: Aston Villa - Liverpool

Diumenge

13:00 Premier League: Arsenal - Fulham
14:30 Premier League: Chelsea Birginaham
17:00 Premier League: Manchester United - Reading

antcarcer

• Visitant
Re: Premier League
« Respondre #1 el: 11 de Agost de 2007, 11:59:36 am »
El partido aston villa - liverpool, lo dan a las 18.15 por la 2, y mañana el manchester united - reading, a las 17.00 por teledeporte.
Que empiece el espectaculo :beer2

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #2 el: 11 de Agost de 2007, 14:23:32 pm »
Minuto 30 Sunderland - Tottenham   0  - 0

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Agost de 2007, 20:23:17 pm »
Aston villa 1 - 2 liverpool :clap
Esto es futbol,el liverpool es una maquina, balon que se acerca al area zapatazo y a porteria :beer2

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #4 el: 11 de Agost de 2007, 21:05:20 pm »
Els Resultats de la premier League 1 jornada

Aston Villa 1 - 2 Liverpool
Bolton       1 - 3 Newcastle
Derby County 2 - 2 Portsmouth
Everton     2  - 1  Wigan
Middlesbrough 1  2 Blackburn
Sunderland 1  0 Tottenham
West Ham 0  2 Manchester City

i Dema

Arsenal    Fulham
Chelsea    Birmingham
Manchester U.    Reading 

CLASSIFICACIO PROVESSIONAL

1  Newcastle 3
2  Manchester City 3
3  Blackburn 3
4  Everton 3
5  Liverpool 3
6  Sunderland 3
7  Derby County 1
8  Portsmouth 1
9  Arsenal 0
10 Birmingham 0
11 Chelsea 0
12 Fulham 0
13 Manchester U. 0
14 Reading 0
15 Aston Villa 0
16 Middlesbrough 0
17 Wigan    0
18 Tottenham 0
19 Bolton       0
20 West Ham 0

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 11 de Agost de 2007, 21:15:27 pm »
Ho sento RANDEL  >:D

1-2  ;D  :balla :balla :balla

Per cert, quan he vist les que estava fallant el Liverpool he dit: li empaten al 90 i guanya al descompte. M'he equivocat per 3 minuts, jaja!!

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Agost de 2007, 01:02:09 am »
Tottenham 1  3 Everton   Jugat Ahir

Avui:

20:45  Manchester City  -   Derby contry
20:45  Portsmorth         -   Manchester United
20:45  Fulham               -   Bolton
20:45  Birgirgham          -   Suderland
21:00  Wigan                -   Middlesbrough
21:00  Reading             -   Chelsea

S' ha ajornen el Arsenal I el Liverpool per la fase previa de la champions

Classificacio Actualizada : 15 / 08 / 07
1  Everton 6
2  Newcastle 3 
3  Manchester City 3
4  Chelsea 3
5  Arsenal 3
6  Blackburn 3 
7  Liverpool 3
8  Sunderland 3
9  Derby County 1
10 Portsmouth 1
11 Manchester U. 1
12 Reading 1
13 Birmingham 0
14 Aston Villa 0
15 Fulham 0
16 Middlesbrough 0 
17 Wigan 0
18 Bolton 0
19 West Ham 0
20 Tottenham 0

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 15 de Agost de 2007, 08:41:19 am »
Hoy por teledeporte, reading - chelsea :ok :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2007, 02:52:05 am »
ROB STYLES NO PITARÁ EN LA PRÓXIMA JORNADA

El árbitro del Liverpool-Chelsea, castigado por señalar un penalti que no era.

i no només es sancionat sino que a sobre demana perdó al Liverpool :

Rob Styles reconoció que había cometido un error y pidió disculpas al conjunto que dirige el español Rafa Benítez por haber "afectado el resultado del partido", informa la prensa británica.

"Ayer, al conceder penalti de forma errónea, acepto que pude haber afectado el resultado del partido y por lo tanto pido disculpas", reconoció Styles.

podrien pendre l'exemple en el nostre pais !!

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 22 de Setembre de 2007, 23:10:14 pm »
Mal partido del liverpool, que solo ha podido empatar con el birmingan :mmmm

:beer2

Ferni

• Visitant
TVE-2 o TVE-Gunners?¿?¿?¿?
« Respondre #10 el: 01 de Gener de 2008, 20:25:22 pm »
Ja sé que Televisió Espanyola té els drets per a Espanya per a retransmetre la Premier League, però q no creieu que cansen una miqueta donant sempre a l'Arsenal i el Liverpool?

Vale que jugui Cesc, vale que hi hagi Xabi Alonso, vale q un equip sigui del Benítez però estic agafant mania a aquests dos equips pel simple motiu d'embafament q està fotent TVE amb aquests equips... és horrorós!! possis la tele a la hora q la possis tot el dia estan donant els partits de l'Arsenal ( per mi q han donat tots els q a jugat cada jornada i per postres la copa) i bueno, al Liverpool 3/4 del mateix, potser no tan però tela.... en 5 dies he vist ja 3 partits de l'Arsenal, i alguns fins i tot dsp els repeteixen a Teledeporte....

És necessari que a Espanya donguin 5 partits a la setmana de l'Arsenal, entre en directe i repeticions? Fins i tot avui dia 1 de gener no m'he lliurat de fer zàpping i veure els Gunners a "La 2"....

Si abans era tv3  q em va fer agafar més mania al Barça, només falten ara els de TVE tot el p... dia donant a l'Arsenal o al Liverpool...

Ja us dic, m'agrada la lliga anglesa i sóc una persona q em passaria el dia veient futbol però perq sempre han de donar aquests dos equips i les seves paxanguetes hi ha sigui lliga o copes?

Que no donguin tants partits o bé si els han de donar a la força que hi hagi una miqueta de varietat d'equips per favor: Manchester City, Chelsea, Everton, Newcastle, Blackburn....també juguen a la Premier,   q estic fins els nassos de veure els Gunners... mare meva, si fos un equip d'aquí almenys, però és un equip anglés que total tampoc a guanyat res en els últims anys, simplement és el líder momentani de la Premier!!!!  :paret :paret :paret

Ja se que ara saltareu tots els simpatitzants del Liverpool i algun q altre de l'Arsenal intentant justificar-ho, però q reconeixeu que no té cap sentit que a TVE donguin 5 partis a la setmana d'un equip de la Premier League... q fotin un CANAL GUNNER o algo però q no es fotin pessats...... :**** :**** :****.

Jo em pensava q em tragaria la Premier però no pensava q només donguessin a 2 equips

A LES 4 DE LA TARDA ELS DONAVEN A LA 2 I ARA ELS TORNEN A DONAR AL TELEDEPORTE EN DIFERIT!!!!  :paret :paret :ko :ko :ko :ko :ko

Després m'haure de buscar la vida jo per veure al millor equip del món per Internet mentre donen 50 partits a la setmana de 2 equips anglesos que fot temps q no guanyen res.
« Darrera modificació: 01 de Gener de 2008, 20:29:17 pm per Ferni »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 01 de Gener de 2008, 20:30:22 pm »
Es curioso. Viendo el partio esta tarde con mi familia, comentabamos exactamente lo mismo.... Que no hay mas equipos en la Premier??  Ni que solo sea dar también al Tottenham, ya que tambien tiene técnico español, y asi vemos como juegan...    La verdad es que no se quien toma la decisión, pero...    :ko

Por cierto, no viene a cuento ahora, pero un :ok   rotundo a la Premier, y a la idea de jugar en fiestas... La verdad es que da gusto ver partiditos de futbol en estas fechas...  Como diria aquel... "que n'aprenguin..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 01 de Gener de 2008, 20:36:21 pm »
Y ahora también que pienso, Ferni, tu como milanista no te interesa ver todos los partidos posibles de los gunners..?    :mmmm    Para ir tomando notas por si acaso..   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #13 el: 01 de Gener de 2008, 20:37:40 pm »
En parte tiene razon Ferni y en parte no. TVE lo que busca es audiencia, siendo un canal español es logico que televisen algun equipo que intervenga algun jugador o técnico español para captar la audiencia. Lo que no veo bien es que den el partido en directo y luego seguido lo den en diferido, vaya estupidez. Pero es cierto que podrian televisar partidos de otros equipos también.
Estoy de acuerdo también con Murciano, que podrian dar al Totenham, sin ir mas lejos el domingo quedaron 6-4, debio ser un partidazo.

Y sobre lo que dice Murciano de que jueguen mas partidos ahora en Navidad, es que es de lógica, el futbol es un entretenimiento, y esta echo para que la gente pueda ir a ver los partidos, si cuando los niños y padres tienen vacaciones les quitas partidos, no le veo la gracia. En Holanda también juegan en Navidad.

PD.: Es una de las razones por la cual no creo que Ronaldinho se vaya al Chelsea, dile a Ronaldinho que se tiene que quedar en Navidad trabajando y encima el doble... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #14 el: 01 de Gener de 2008, 20:52:34 pm »
haber si ya os digo q para mi, ver fútbol en estas fechas es como una terapia, hoy por hoy me miraría hasta un partido de Regional que dieran en el C-33 o d juveniles. Yo no se estar sin fútbol mas de 4-5 dias, y mas ahora q llevabamos un ritmillo bueno con partidos entre semana entre Copa del Rey, Champions, Uefa o Fase d clasificación d la Euro... pero es que me cansa cada vez poner la tele y ver los mismos equipos, y pienso... serà el partido q lo repiten por 3ª vez? pero no... resulta q es otro partido de los Gunners...

Si os fijais insisto mucho en el Arsenal porq aparte de Fábregas no tiene ningú español.. el liverpool almenos tiene alguna justificación, y es que además deciis q son los partidos de audiencia, ahora vale porq va líder pero q pasará cuando no lo sean, tmb nos los tragaremos? Q yo sepa el grande d los últimos años en Inglaterra siempre a sido el Manchester UTD y no el Arsenal, por eso no entiendo prq tanto cuento con este equipo.. porq son líderes?

Es como si ahora en España se pusiera líder el Villarreal, q darian cada semana los partidos del Villarreal? sin ser ni el grande d la liga española ni ser campeón de nada...
No siempre el mejor partido de la jornada tiene q ser el del líder, por mucho q sea el Arsenal... a veces un Chelsea-Tottenham puede ser mas interesante q un Arsenal-Porstmouth, en fin....es horroroso  de verdad, q un equipo q a mi ni fu ni fa me le están haciendo cojer rabia.¡, y es q además no dan solo la liga, que dan q si la CARLING CUP q si la Copa Inglesa... solo falta q den los entrenamientos!!!

Murciano, yo al final si quisiera me aprenderia de memoria la alineación del Arsenal y todas sus tácticas, si nos lo dan 5 veces a la semana ya ves tu, si vemos mas partidos del Arsenal nosotros en España que el propio presi del Arsenal seguramente....
Eso sí... el día del ARSENAL-MILAN de Champions tendré q mover tierra y mar para poderlo ver por Internet porq entonces en "La 2" estarán dando un concierto de música clásica y en Teledeporte darán patinaje sobre hielo :exxxx :exxxx :exxxx :ostres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 01 de Gener de 2008, 22:50:43 pm »
Doncs a mi, tant Liverpool i Arsenal, m'estan començant a mosquejar.

Crec que els de TVE, no veuen més enllà d'on hi han jugadors seleccionables, i ens acabaran avasallant amb els partits d'aquests dos equips anglesos. On estan els Chelsea, Manchester United, Newcastle, Everton, Aston Villa, Tottenham, etc...? Ens oferiran els derbis de Manchester , Birmingham? Son capaços d'entendre l'espectacularitat d'un Newcastle-Sunderland?

Igualment passa últimament amb la NBA amb els Memphis i Toronto amb altres canals.

Em sembla que a les televisions, no volen veure gaire més enllà del seu melic.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...