Autor Tema: SAMARRETA  (Llegit 2229 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
SAMARRETA
« el: 21 de Juliol de 2005, 11:45:35 am »
Andreu:

Crec que els socis que portem tants anys patint amb el NOSTRE equip hauriem de com a minim de rebre una samarreta de les que regaleu quan portes un soci nou aixi en el camp hi hauria molt color sobretot quan fem el PLAYOFF.
Crec que pagan 150 euros podriem rebre una

MOLTES GRÀCIES

Leonderubi

• Visitant
Re: SAMARRETA
« Respondre #1 el: 21 de Juliol de 2005, 19:36:57 pm »
Quizás regalar la camiseta sea demasiado. Pero ¿por qué no las venden a un precio módico de 5 o 10 €? Como ya dije tiempo atrás no todo el mundo puede disponer de 60€ para comprarse la camiseta de su equipo (bastante esfuerzo el renovar el carnet), pero quizás si que pueda pagar hasta 10€ por una camiseta que identifica a su equipo y que además da colorido en la grada.

Creo que es una buena idea regalar una camiseta si llevas a un nuevo socio pero habría que dar la oportunidad a todo el mundo de conseguirla.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 21 de Juliol de 2005, 22:58:45 pm »
la camiseta k se regala no es kon la k juegan los jugadores!
es un simple camiseta donde an estampado el escudo los kolores i el eslogan "som el sabadell".
a demas no solo estas pagando la camiseta k tu dices sino la marca "JOMA" k no esk k sea la mas conocida ni tal...pero se paga...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 21 de Juliol de 2005, 23:07:37 pm »
Però una samarreta de cotó arlequinada amb l'escut per uns 8€ la podrien vendre com a merchandising i se vendria bastant bé, supose.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 22 de Juliol de 2005, 00:57:36 am »
La camiseta esta que regalan esta muy bien. Pero podrian hacerla tambien en blanco. Asi todo en todo el campo podria haber un colorido bastante bonito. Unos de azul y otros de blanco. Pero tendria que ser en todo caso gratis para los socios y asequible para los no socios. Eso de SOLO te la regalan si traes a un NUEVO socio lo veo un poco limitado.

Por cierto, una pregunta: Si llevo a alguno de mis sobrinos (de menos de 10 años) y los hago socios (simbolicamente, pero socios), tambien me la regalan ????
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 22 de Juliol de 2005, 09:10:47 am »
posats a fer trampes em dono de baixa i em faig soci de nou em reagalran una samarreta ALGUNA RESPOSTRA SR.ANDREU?

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 22 de Juliol de 2005, 12:09:35 pm »
Yo també voto perque es donir una samarreta per fer-se soci o renovar el carnet, o com a minim la venguint a un preu baix de 5 euros. Almenys a mi, m'agrada molt  :D.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 22 de Juliol de 2005, 13:50:25 pm »
Hola a tothom :icon_exclaim:

Aquest mateix matí he anat a "encarregar" el meu carnet i he fet sòcia a la meva dona, que aquesta temporada passada va venir a mitja dotzena de partits i només en un no vam guanyar :o. No fa falta que espero que aquesta propera temporada ens porti la mateixa sort... o més :angel:.

Al què anava, que ja m'he despistat :P, resulta que les famoses samarretes de les què parleu ja hi son a la venda. A 10 € per ser exactes, al igual que les ràdios, a 3 €, i també tenen per allà unes gorres a 5 €.

Manelinho informant pels forerus :icon_mrgreen:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #8 el: 22 de Juliol de 2005, 14:07:56 pm »

Aquest mateix matí he anat a "encarregar" el meu carnet i he fet sòcia a la meva dona, que aquesta temporada passada va venir a mitja dotzena de partits i només en un no vam guanyar :o. No fa falta que espero que aquesta propera temporada ens porti la mateixa sort... o més :angel:.

Al què anava, que ja m'he despistat :P, resulta que les famoses samarretes de les què parleu ja hi son a la venda. A 10 € per ser exactes, al igual que les ràdios, a 3 €, i també tenen per allà unes gorres a 5 €.

Pero si van dir que ere gratis!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 22 de Juliol de 2005, 16:06:41 pm »

Pero si van dir que ere gratis!

Les samarretes son gratis si aportes un soci nou i la ràdio te la donen al renovar el carnet, però jo parlo de preus sense aquestes promocions ;).

Ho sento si s'ha mal interpretat :-[.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 22 de Juliol de 2005, 19:12:51 pm »
no ho entenc de k us keixeu mai an donat res i akest any fan akesta promocio i totom en vol..
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 23 de Juliol de 2005, 18:12:09 pm »
Jo em compraré una samarreta també :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #12 el: 29 de Juliol de 2005, 17:27:08 pm »
Tothom a comprar-se samarretes  :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 29 de Juliol de 2005, 23:29:57 pm »
El Cudi ja en venia, ja!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...