Apreciat Roger Garcia:
Sóc soci del Sabadell des de fa molts anys i tinc l'atreviment de dirigir-me a tu des d'aquest fòrum per demanar-te que valoris la possibilitat de integrar-te en el projecte del Club de la teva Ciutat. Aquest Centre d'Esports que tant heu estimat a nivell familiar.
Sabem que has pres la determinació de retirar-te del futbol per problemes físics, ja que per edat i sapiència futbolística encara no tens edat.
La teva professionalitat i probrablement l'estima cap al Sabadell que sentiu tota la familia fa que potser desestimis l'opció de jugar en el Club de la teva Ciutat per si el teu rendiment no és l'esperat.
Roger, sabem que no et vols aprofitar del Club que tant estimeu, però sabem de les teves circumstàncies...
Un jugador que ha estat a l'èlit del futbol internacional encara pot aportar molt a un equip de 2ªB, encara que no estigui en plenitud de condicions i no pugui aguantar 90 mn. de joc.
M'imagino a més que el fet de no acabar la teva carrera esportiva al Centre d'Esports no és un problema econòmic.
T'estimarem tal i com hem estimat al teu germà Genís, un professional exemplar que ho va donar tot per la samarreta arlequinada, un jugador que tot i no estar al 100% les dues últimes temporades per problemes de lesions va mostrar una entrega absoluta per l'equip de la seva ciutat, un jugador de vestidor un autèntic senyor del futbol que ens ha deixat una emprenta digne d'elogi.
No em voldria allargar més, i sobretot perdona el meu atreviment, i pensa que aquesta no és una opinió personal sinó la de molts socis que seguim la trajectòria del nostre estimat Centre d'Esports. Fins i tot el teu carisma podria fer augmentar la massa social del nostre equip....
De tota manera la decisió és teva, però m'agradaria que sabessis l'opinió d'na bona part de l`'afició arlequinada...
Amb tota la cordialitat.
ROGER ARLEQUINAT