Autor Tema: GIRONA SABADELL A LA COPA CATALUNYA  (Llegit 18776 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
  • Gènere: Masculí
Re: GIRONA SABADELL A LA COPA CATALUNYA
« Respondre #80 el: 13 de Agost de 2007, 00:36:39 am »
Que opinión teneis de Fran Arevalo? No me gusta rajar por rajar pero este chico parece un poco pasota....No se entera de las cosas o no se quiere enterar, De Navas ha tenido que repetirle 4 o 5 veces que 3 en la barrera y el tio aún no se enteraba....Y LO ESTABA ESCUCHANDO YO EN LA GRADA!

doncs jo no crec ke sigui pasota.

Si, jo tb e escoltat el famos crit "3 en la barrera" , i ke? si estava concentrat en el que xutava... un despiste el te cualsevol. A més, a mi em sembla un jugador amb molt per aportar, esta clar que encara está molt tendre y li falta mooooltaaa experiencia y molts partits, pero jo apostaria per ell.

i sobre el partit... doncs jo no ho he vist tant "apocaliptic"...  hem jugat de tu a tu  fins al primer gol, un primer gol de churro de churreria. fins que no ha arribat crec ke hem estat molt igualats. inclus despres del gol, el equip ha reaccionat, pero precisament, despres d'una jugada de gol nostre, ha vingut el contratac del girona (4 contra 2) que ha sentenciat el partit. A partir d'aqui, canvis per donar minuts als joves i a pasar els minuts de la manera mes decent possible...

esta clar que no ha estat un bon partit, pero tp es cap trajedia.....  

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #81 el: 13 de Agost de 2007, 00:39:06 am »
Nadie ha obligado a comprar nada, la gente lo compraba pq kería.
 La persona que no t1bligava estava palplntat davant la porta i et deia "l'entrada és gratuita, tenim dues tires per 3€, sortegem la camiseta de l'ascens" i tothom comprava les dues tires perquè li feia il.lusió akella samarreta amb la signatura del DOT i els altres jugadors de la temporada passada.
va que sempre anem afegint llenya al foc segons ens convingui, s'ha pagat però d'una manera més subtil

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #82 el: 13 de Agost de 2007, 00:39:59 am »
Si, yo he cogido 2 tiras de la rifa pero nadie te obligaba a ello. Pregunté y me dijeron que era gratis pero tenían la rifa y cogí un par. La gente si va y le dicen gratis, pues se anima a comprar rifa e ir al bar a gastar algo de dinerillo, pero si de repente te clavan 6 euros por una porquería de partido pues te cagas en todo y eres capaz de deshidratarte por no dejarles un mísero euro.
Por cierto lo mejor el hombre de megafonia, cada dia se supera mas.  :laugh:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #83 el: 13 de Agost de 2007, 00:48:04 am »
Es el talante con el que se suelen hacer las cosas, bien en este caso por los dirigentes del Girona CF, que han sabido llamar a la gente al Montelivi y luego pues han sacado lo que hubieran sacado si les obligas a pagar entrada en verano y una competición que tiene poco reclamo a los aficionados, encima ha ganado su equipo y los seguidores gerundenses todos contentos.
Aquí unas semanas antes, ya estamos todos cabreados y con razón por la sangría de las entradas y menos mal que han tenido la capacidad de arreglar lo de la entrada a los socios de la temporada pasada que si no, hubiera sido lamentable.

En nuestro CE Sabadell FC., ¿quién es el que piensa en estos detalles? se lo debería de mirar, quizás está perjudicando la imagen del equipo y la asistencia a la NCA.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #84 el: 13 de Agost de 2007, 10:07:41 am »
Doncs jo no sé quin partit heu vist...

mira que sou exagerats i tràgics quan les coses no surten bé!

Vale que el Girona ha fet el seu partit, han jugat bé i han passat.. pero nosaltres no hem fet cap mal partit! El resultat és molt enganyós i injust (no dic que sigui injust que el Girona hagi passat, pero si el 3-0 final).

Tal com han anat les coses si ells no haguesin fet el 1-0 de xurro, i el "xurro" l'haguesim tingut nosaltres per fer un gol, hauriem pogut passar jugant IGUAL (de bé o de malament), i segur que despres tothom estaria euforic.. i hauriem jugat igual.

A mi m'agrada MOLT aquest equip. Juguem bé. Es nota que tenim rodatge de la temporada passada, la toquem molt bé, hi ha bones jugades al primer toc. Avui ha faltat definir si, i hi ha hagut errors "tontos" si, pero per això estem a pre-temporada! Si estiguesim al ja 100% no seria normal.

Jo estic molt tranquil, i confio plenament amb la plantilla que tenim per fer una GRAN temporada!!!

Llastima aixo de la Copa... però bé l'unica pena és que el "premi" de jugar contra el Barça haurà d'esperar a una altra ocasió :P (que tampoc ens enganyem.. gaire més prestigi no et dóna guanyar aquesta copa xD)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #85 el: 13 de Agost de 2007, 11:21:30 am »
Sobre el tema de las entradas yo no le daría más vueltas.
Si queremos ser considerados como el tercer equipo de Catalunya, respetando profundamente al resto de clubs catalanes, no podemos volver al tiempo de las entradas gratuitas, rifa del jamón y guardiolas en las puertas.
Que 6€ por ver Copa Catalunya es una pasada, de acuerdo, seguramente si hubieran puesto a 5€ la entrada no nos hubieramos quejado tanto (pura psicología de tener que pagar solamente con un billete), pero repito, no podemos volver a los tiempos, para nada lejanos, de las puertas abiertas.

Por cierto, ¿alguien comprará alguna tira en el Mini Estadi este sábado? Es que como la entrada es gratuita como en Montilivi, nunca se sabe!!!

Salud y no pasa nada por perder el primer partido oficial. Si nos va a ir bien para no confarnos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #86 el: 13 de Agost de 2007, 16:15:51 pm »
Sembla que es comenci a dibuixar la clàssica tendència, habitual en el nostre equip a Segona B, de passar del "fortí" de la NCA a la "casa de palla" als desplaçaments.  Això és matèria per analitzar, de manera que es pugui equilibrar al rendiment.

Dubto molt, en aquest sentit, que s´hagués perdut l´eliminatòria si s´hagués jugat a la NCA.

Això derrota ens pot venir fins i tot bé per fer veure amb claredat la necessitat de reforçar algunes posicions;

1) un davanter contrastat i experimentat que eviti que Ollés jugui tant sol i tant carregat de responsabilitat.
2) més alternatives en defensa (no oblidem que s´ha perdut tota la banqueta - Guarch, Roger, Suárez - i que el rendiment, ara com ara d´Antúnez, és una incògnita.

Al marge d´això és necessitat tranquilitat i no desmoronar-se al primer "cop de vent", perquè la pretemporada només té un valor "psicològic" i lo important comença el 26.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #87 el: 13 de Agost de 2007, 17:08:08 pm »
tots coneixem les limitacions del nostre ces per tant totom demanar fitxar el que siqui podriem promoure alguna accio en vers el sabadell i per tant recollir pasta i per tant poder exigir.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #88 el: 13 de Agost de 2007, 17:10:56 pm »
tots coneixem les limitacions del nostre ces per tant totom demanar fitxar el que siqui podriem promoure alguna accio en vers el sabadell i per tant recollir pasta i per tant poder exigir.

Amb tota la pasta que ens gastem els socis ja sigui amb renovació del carnet,productes de marqueting etc etc, asobre encara hauriem d'anar demanant ''limosna'' pel carrer per tindre diners per fitxar??? AU VA! :paret :paret
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #89 el: 13 de Agost de 2007, 18:18:29 pm »
espero que la directiva lea todos los comentarios del fórum y tome nota....de una vez por todas!!
Menos vacaciones en Marbella y más curro.
He estado muy contento hasta ahora con el presidente & company, pero desde que se ascendió parece que se ha cumplido con el objetivo del equipo y que ya no tenemos nada más que hacer.
Señores, queremos llegar a lo más alto con este equipo, sino es este año, el que viene, sino el otro, pero nada de quedarnos en 2ªB.
Ni la ciudad ni la afición se lo merece. Esto no se debería repetir constantemente.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #90 el: 13 de Agost de 2007, 19:43:11 pm »
Doncs jo no sé quin partit heu vist...

mira que sou exagerats i tràgics quan les coses no surten bé!

Vale que el Girona ha fet el seu partit, han jugat bé i han passat.. pero nosaltres no hem fet cap mal partit! El resultat és molt enganyós i injust (no dic que sigui injust que el Girona hagi passat, pero si el 3-0 final).

Tal com han anat les coses si ells no haguesin fet el 1-0 de xurro, i el "xurro" l'haguesim tingut nosaltres per fer un gol, hauriem pogut passar jugant IGUAL (de bé o de malament), i segur que despres tothom estaria euforic.. i hauriem jugat igual.

A mi m'agrada MOLT aquest equip. Juguem bé. Es nota que tenim rodatge de la temporada passada, la toquem molt bé, hi ha bones jugades al primer toc. Avui ha faltat definir si, i hi ha hagut errors "tontos" si, pero per això estem a pre-temporada! Si estiguesim al ja 100% no seria normal.

Jo estic molt tranquil, i confio plenament amb la plantilla que tenim per fer una GRAN temporada!!!

Llastima aixo de la Copa... però bé l'unica pena és que el "premi" de jugar contra el Barça haurà d'esperar a una altra ocasió :P (que tampoc ens enganyem.. gaire més prestigi no et dóna guanyar aquesta copa xD)

Doncs nosaltres hem vistt el partit de futbol que es va jugar a l'estadi de Montilivi el dia 12 a les 8 del vespre entre el Girona i el Sabadell. Ens sap molt greu no poder donar millors nolticies però va passar el que s'ha comentat i tenim un panorama molt negre.
Tu ens expliques el conte de la lletera que si el primer gol de xurro, que si el segon una perdua de pilota que si el tercer a l'últim minut, però has tocat mai de peu a terra? tot t'està bé, els preus, perdre tres a zero, noi amb tu  tot va de conya però la realitat és tota una altra i molt crua

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #91 el: 13 de Agost de 2007, 22:03:53 pm »
No si encara som els raros tots els que hem vist el mateix! xD La vida dona molts pals i no sempre es pot veure tot de color de rosa...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #92 el: 14 de Agost de 2007, 07:28:18 am »
aviam, cada un fa la lectura del partit ke vol/pot.

si uns creiem ke el partit va ser fluix en comptes de pensar que el partit va ser una catastrofe biblica... doncs pensem aixo.... tan valida es una opinio com una altra...

la opinio que val es la de cada un i punt.

com ja he dit avans, esta clar ke no es el millor partit de la temporada, pero tp n'hiha per pensar que baixarem a 3ª de pet....

ja sabem ke les opinions i interpretacions son mmooolll subjectives.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #93 el: 14 de Agost de 2007, 10:08:42 am »
Doncs nosaltres hem vistt el partit de futbol que es va jugar a l'estadi de Montilivi el dia 12 a les 8 del vespre entre el Girona i el Sabadell. Ens sap molt greu no poder donar millors nolticies però va passar el que s'ha comentat i tenim un panorama molt negre.
Tu ens expliques el conte de la lletera que si el primer gol de xurro, que si el segon una perdua de pilota que si el tercer a l'últim minut, però has tocat mai de peu a terra? tot t'està bé, els preus, perdre tres a zero, noi amb tu  tot va de conya però la realitat és tota una altra i molt crua

Doncs jo també he vist el mateix partit, i no m'ho he agafat com LA GRAN CATASTROFE MUNDIAL!!

Si hi ha gent que és pesimista de mena (i que veuen un panorama molt negre :'( ), ho trobo molt bé... pero n'hi ha d'altres que som optimistes de mena, i com diu l'amic Bend tan respectable és una opinió com una altra  :yes:

No diguis que heu comentat el que va passar... en tot cas, has donat la TEVA opinio d'un partit que no va sortir bé, i jo he donat la MEVA. La realitat objectiva aqui ningu l'ha dit, ni tu ni jo (en tot cas el partit vist objectivament serien numeros i res més...pases ben fets, pases mal fets, posesio, xuts a ports, gols...)

No dic que estigui bé perdre 3-0.. pero és que realment el partit no va ser de 3-0,  no és cap tonteria pensar que tal com va anar, si el xurro del primer gol l'haguesim tingut nosaltres i no ells, hauriem passat, i aqui tothom estaria euforic havent jugat igual. Aixo no és cap conte de la lletera noi, el que passa és que el que mana son els gols, i n'hi ha que us quedeu només amb això. I el resultat va ser molt excesiu pel que es va veure.

Jo aquest equip el veig bé, comparant amb altres pretemporades, m'agrada molt com estem jugant, i l'equip que tenim (és la meva opinió, tan respectable com la teva suposu). Si a un altre persona, un altre arlequinat, li costa acceptar que hi hagi gent que pensi com jo... si que ja nosé què dir.

Si tu ho vols veure tot tan catastrofic ho respecto, i si la realitat és tan crua passa-la per la paella, volta i volta ;) ;)

No si encara som els raros tots els que hem vist el mateix! xD La vida dona molts pals i no sempre es pot veure tot de color de rosa...

Jo no dic que ningu sigui raro, aqui tothom té la seva opinió, n'hi ha de optimistes, i de pesimistes... i alguns diran que de realistes (pero això ja és més subjectiu) i això és la gràcia d'un foro tan participatiu, no? Si tots pensesim el mateix, això no tindria cap gracia!

I.. perdre un partit de copa a la pretemporada no ho considero cap pal, i menys de la manera que va anar el partit (segons la MEVA opinio, clar :P )

:xin-xin

Visca el Sabadell!!
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2007, 10:28:00 am per ojx »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #94 el: 14 de Agost de 2007, 11:04:41 am »
macho no lo entiendo, yo estoy fuera de vacaciones pero he hablado con bastantes caompañeros que fueron a ver el partido, y todos me han dicho lo mismo... el girona nos pasó por encima en la segunda parte y ahora veo que el señorito todo va bien, ¿dice que fue engañoso? macho haztelo ver por que eso de navegar a contracorriente las 24 horas del dia 7 dias a la semana no es logico ni normal, que la mayoria de foreros digan lo mismo y que salga siempre el mismo de turno a llevar la contra ya creo que es de pitorreo, nose me parece que son ganas de liar la troca
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #95 el: 14 de Agost de 2007, 11:05:10 am »
Vamos a ver ojx, dame un motivo para que podamos ser tan optimistas como tu...
Porque es que no hay por donde agarrarlo :beer2

jejeje, aviam ho dius com si jo sigués l'únic optimista, i no és així. Jo parlo amb molta gent que pensa com jo (això si, la majoria d'aquesta gent no son habituals al foro, ni tan sols als ordinadors.. com el meu avi, per exemple :P )

vols motius, doncs pensa en que hem sabut mantenir la base de l'equip que l'any passat ens va fer disfrutar i amb el que vem pujar de categoria, tenim bons jugadors que ho donen tot, que hi ha fitxatges que apunten molt bones maneres (per exemple, el Miki) i joves que poden aportar molt, que hi ha molta gent treballant perque això surti bé, que tenim un gran entrenador, la manera com estem jugant (jo he vist molt bones jugades, que no recordo d'altres pre-temporades.. i si,si, estem a pre-temporada, o sigui, encara no estem al 100%).............. i a més, el més important: això és futbol!!! Si amb el futbol no es pot ser optimista, amb què ho seràs?? :yes:

Jo sempre vaig al camp convençut que guanyarem, penso que cada partit el podem guanyar (o a cas hi ha algun equip invencible?), i anant partit a partit i per aquesta regla de tres, penso que podem estar dels 4 primers a final de temporada. Així de simple.

Salut!!!  :xin-xin

I Visca el Sabadell!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #96 el: 14 de Agost de 2007, 11:14:17 am »
macho no lo entiendo, yo estoy fuera de vacaciones pero he hablado con bastantes caompañeros que fueron a ver el partido, y todos me han dicho lo mismo... el girona nos pasó por encima en la segunda parte y ahora veo que el señorito todo va bien, ¿dice que fue engañoso? macho haztelo ver por que eso de navegar a contracorriente las 24 horas del dia 7 dias a la semana no es logico ni normal, que la mayoria de foreros digan lo mismo y que salga siempre el mismo de turno a llevar la contra ya creo que es de pitorreo, nose me parece que son ganas de liar la troca

M'agrada com saps respectar les opinions de tots.

Sembla que no t'agradi que hi hagi gent que pensi diferent, però és aixi, aqui tothom té la SEVA opinió personal!! Hi ha opinions positives, negatives, optimistes i pesimistes.. i sino sabem respectar-les, no anem bé ;) Tenir opinions diferents no és anar "a contracorriente".

No soc l'únic que pensa així, jo parlo amb molta gent que pensa així.. el mon no s'acaba al foro, hi ha molts socis i simpatitzants que mai s'han conectat i mai es conectaran al foro, potser perque ni tenen ordinador, pero son socis i tenen opinions tan respectables com les teves i les meves. I aixo, molts familiars meus que son socis.. me mare, me germana, el meus avis, tiets, cosins... també amics.. que practicament mai es conecten ni escriuen la seva opinió aqui, pero tenen la seva.. i no sempre és tan negativa com alguns voleu fer creure.... sembla que hagi sigut una catastrofe mundial el partit contra el Girona, i jo hi vaig estar, i no va ser aixi, em van agradar moltes coses... potser tinc la sort, que em quedo amb lo positiu, no com altres que només veuen el marcador final. I si, per mi, va ser un resultat enganyós, molt enganyós!

Em fa gràcia que quan surt algu amb opinions diferents a la majoria de forerus (que no vol pas dir a la majoria de la gent), hi hagi gent que es molesti tant... potser us agradaria més que el 100% de forerus opinés el mateix.

Per ejemple, em va fer gràcia com en el tema de les entrades de la copa catalunya, aqui semblava que el 80 o 90% de la gent estigués super molesta i enfadada, pero realment, al camp el % de gent "enfadada" per això era mooolt menor. O amb el tema del preu de les camisetes,, tothom queixant-se pero vas als partits i hi ha mooolta gent que ja la porta. Potser és que les opinions del foro, que son MOLT respectables, no son la veritat absoluta?? Potser hi ha gent, escrigui o no escrigui al foro, que té opinions diferents????

Apa,Salut!

:xin-xin

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #97 el: 14 de Agost de 2007, 13:09:18 pm »
Aquest forum ja fa un temps que s'ha de opinar els que els "amiguets" diuen. Fa pudor a guetto.
A veure, jo no vaig ser-hi però un company de grada que sí que estava m'ha comentat que el Girona tampoc va fer un bon partit i, per tant, vol dir que no ens ha passat per sobre. Simplement ens hem vingut a baix amb el segon gol segurament. No hem arribat amb claredat a dalt pq sí que faria falta un davanter centre més i hem tingut errades a la defensa, però també pot ser normal que un partit de pretemporada hi hagin errors, NO PASSA RES.
Mireu, critiqueu però tingueu present que els Hooligans mai deixarem sól a aquest equip. Ni als moments díficils de la competició lliguera.
QUE ESTEM A PRETEMPORADA, NANOS!!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #98 el: 14 de Agost de 2007, 13:42:53 pm »
Aquest forum ja fa un temps que s'ha de opinar els que els "amiguets" diuen. Fa pudor a guetto.
A veure, jo no vaig ser-hi però un company de grada que sí que estava m'ha comentat que el Girona tampoc va fer un bon partit i, per tant, vol dir que no ens ha passat per sobre. Simplement ens hem vingut a baix amb el segon gol segurament. No hem arribat amb claredat a dalt pq sí que faria falta un davanter centre més i hem tingut errades a la defensa, però també pot ser normal que un partit de pretemporada hi hagin errors, NO PASSA RES.
Mireu, critiqueu però tingueu present que els Hooligans mai deixarem sól a aquest equip. Ni als moments díficils de la competició lliguera.
QUE ESTEM A PRETEMPORADA, NANOS!!!!

Aki ningú esta condicionant la forma de pensar de ningú ni molt menys, simplement quan hi han 30 persones al forum, llegeixes el DS d'avui, el Mundodeportivo o Sport de dilluns ... veus q tothom 'critica' el joc del Sabadell a la segona part i lu fluixos q vem star n defensa. Apreciació objectiva.

jo confio en q això va ser un entrebanc q no s'ha de repetir ... però la veritat q portem dos derrotes per 3-0 ja ...

trobo molt bé q hi hagi gent optimista, pero no hi ha com excusar el partit a Girona. Passem pagina i mirem andavant, el veritable objectiu és la lliga i queden 12 dies per començar.

i molt macu q els Hools no deixeu a l'ekip en moments dificils ... però s q això jo tmpoc u faré i no soc hool, aixi q això no és justificació.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #99 el: 14 de Agost de 2007, 14:36:30 pm »
Els del getto (com dieu alguns) vam veure el partit igual que tots els que hi van anar. I vam veure una primera part bastant igualada i una segona part on ens van fer 3 gols i a sobre ens van crear ocasions com per que ens fotessin alguns més ( i grimber, tot això pensant que el girona no va fer un gran partit eh? t'imagines el meneo que ens podrien haver fotut si arriben a jugar bé i nosaltres haguessim jugat tal com vam jugar? ). Cada centro que feien era una ocasió de perill, apareixia el miki albert i pq no les fotia pq sino... Ei grimber i em sembla molt bé que opinis per lo que t'han explicat eh? Akí hi ha algun altre que tb ho ha fet però dir que no vam jugar malament es dir una mentida com un temple.

Aquí ningú deixarà sol l'ekip, i no sóc menys arlekinat que cap altre que ho veu tot de forma positiva. Simplement sóc més realista i sé veure el que fins ara (fins ara!) hi ha. I em prenc en broma lo del getto, però que sàpigues que encara que ens coneguem molts de nosaltres no sempre opinem el mateix, i si en akest cas ho opinem és per algo. Però em fa gracia que un comenci un missatge dient "jo no sé quin partit heu vist vosaltres" quan l'únic que opina diferent és ell... xD