Doncs nosaltres hem vistt el partit de futbol que es va jugar a l'estadi de Montilivi el dia 12 a les 8 del vespre entre el Girona i el Sabadell. Ens sap molt greu no poder donar millors nolticies però va passar el que s'ha comentat i tenim un panorama molt negre.
Tu ens expliques el conte de la lletera que si el primer gol de xurro, que si el segon una perdua de pilota que si el tercer a l'últim minut, però has tocat mai de peu a terra? tot t'està bé, els preus, perdre tres a zero, noi amb tu tot va de conya però la realitat és tota una altra i molt crua
Doncs jo també he vist el mateix partit, i no m'ho he agafat com LA GRAN CATASTROFE MUNDIAL!!
Si hi ha gent que és pesimista de mena (i que veuen un panorama molt negre
), ho trobo molt bé... pero n'hi ha d'altres que som optimistes de mena, i com diu l'amic Bend tan respectable és una opinió com una altra
No diguis que heu comentat el que va passar... en tot cas, has donat la TEVA opinio d'un partit que no va sortir bé, i jo he donat la MEVA. La realitat objectiva aqui ningu l'ha dit, ni tu ni jo (en tot cas el partit vist objectivament serien numeros i res més...pases ben fets, pases mal fets, posesio, xuts a ports, gols...)
No dic que estigui bé perdre 3-0.. pero és que realment el partit no va ser de 3-0, no és cap tonteria pensar que tal com va anar, si el xurro del primer gol l'haguesim tingut nosaltres i no ells, hauriem passat, i aqui tothom estaria euforic havent jugat igual. Aixo no és cap conte de la lletera noi, el que passa és que el que mana son els gols, i n'hi ha que us quedeu només amb això. I el resultat va ser molt excesiu pel que es va veure.
Jo aquest equip el veig bé, comparant amb altres pretemporades, m'agrada molt com estem jugant, i l'equip que tenim (és la meva opinió, tan respectable com la teva suposu). Si a un altre persona, un altre arlequinat, li costa acceptar que hi hagi gent que pensi com jo... si que ja nosé què dir.
Si tu ho vols veure tot tan catastrofic ho respecto, i si la realitat és tan crua passa-la per la paella, volta i volta
No si encara som els raros tots els que hem vist el mateix! xD La vida dona molts pals i no sempre es pot veure tot de color de rosa...
Jo no dic que ningu sigui raro, aqui tothom té la seva opinió, n'hi ha de optimistes, i de pesimistes... i alguns diran que de realistes (pero això ja és més subjectiu) i això és la gràcia d'un foro tan participatiu, no? Si tots pensesim el mateix, això no tindria cap gracia!
I.. perdre un partit de copa a la pretemporada no ho considero cap pal, i menys de la manera que va anar el partit (segons la MEVA opinio, clar
)
Visca el Sabadell!!