Autor Tema: GIRONA SABADELL A LA COPA CATALUNYA  (Llegit 18773 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: GIRONA SABADELL A LA COPA CATALUNYA
« Respondre #100 el: 14 de Agost de 2007, 15:10:54 pm »
Yo no quiero polemicas con nadie, pero faltando 12 dias para empezar la liga, el año pasado por estas fechas y estando en tercera (que nadie se olvide ) habia mejor plantilla que este año.
Per posarte un exemple... el criado (al qual li vam donar porta a mitja temporada) li dona mil patades a qualsevol dels jovenets que hem portat (i per dir algun de la banqueta...). Millor ekip titular no pq és practicament el mateix, però la diferencia es nota a la banqueta que es el que fa por...
A veure, es que fins ara l'unic nou que ha destacat ha estat el miki, espero que ens sorprenguin tots quan comencem la temporada, però una vegada que comenci la lliga els costarà molt començar a destacar pq comptaran amb pocs minuts pq acabarà jugant el bloc de l'any passat més el miki...

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #101 el: 14 de Agost de 2007, 15:40:48 pm »
Está claro que no se ha reforzado el equipo como se debería haber hecho, esto no es tercera división, yo con el bloque del año pasado, el que comenzó la liga creo que la salvación sería un hecho, Sergio Iglesias, Juanje, Nauzet, Criado, Roger, Miki, Manel....es que con solo nombrar y comparar las cosas hablan solas, y con quién nos hemos reforzado? de momento creo que solo tienen la confianza de Moya, Miki y Pirri... es que es de risa, alguna vez se ha visto esto en un equipo? que en vez de reforzarse se tenga un equipo mas flojo al subir de categoría?
Confio en el bloque del año pasado, que sé que tienen agallas para sacar esto y lo que les venga encima pero la directiva no les está ayudando en nada. Saludos.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #102 el: 14 de Agost de 2007, 15:45:03 pm »
Personalment, crec que la directiva ha comès un error en els fitxatges: l'any passat va construir un molt bon bloc per pujar de categoria, i ha fet que continui l'equip titular (excepte Nauzet) per aquest any, el que és una bona notíca, ja que confien en el bloc de l'ascens. Però crec que els fitxatges no han estat del tot encertats: fitxar a David Pirri no em va entusiasmar; els fitxatges joves els veig molt bé, això sí... Tant de bo m'equivoqui i siguem l'equip revelació, però...  :mmmm

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #103 el: 14 de Agost de 2007, 16:16:17 pm »
Aquest forum ja fa un temps que s'ha de opinar els que els "amiguets" diuen. Fa pudor a guetto.
A veure, jo no vaig ser-hi però un company de grada que sí que estava m'ha comentat que el Girona tampoc va fer un bon partit i, per tant, vol dir que no ens ha passat per sobre. Simplement ens hem vingut a baix amb el segon gol segurament. No hem arribat amb claredat a dalt pq sí que faria falta un davanter centre més i hem tingut errades a la defensa, però també pot ser normal que un partit de pretemporada hi hagin errors, NO PASSA RES.
Mireu, critiqueu però tingueu present que els Hooligans mai deixarem sól a aquest equip. Ni als moments díficils de la competició lliguera.
QUE ESTEM A PRETEMPORADA, NANOS!!!!

que pasa que si criticas deixas sol al equip? :ostres habiam si ara els que no critiqueu al equip sereu els abanderats del club... resulta que el equip fa un partit de pena i tothom ho veu aixi i per 2 personas que no pensan aixi tots els demes no mereixen ni criticar ni donar tocs d´atencio?
va home va.....   potser si fossiu mes objectius i deixesiu a part aquests pensaments de geetos i tonterias no hi haurian aquests  piques tan absurds al foro. esta clar que hi ha molta gent que ens coneixem aqui pero utilitzar aquesta excusa per atacarnos...... ho trobo una tonteria.
per cert ojx feia molt de temps que no escribias al foro, espero que la teva excusa per anar escribint buscan las pesigolles no vingui donat per un cap de setmana dolen que vas tenir amb mi  ::) per que em dona la sensacio que t´agrada molt buscar brega nanu
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #104 el: 14 de Agost de 2007, 16:22:16 pm »
per cert ojx feia molt de temps que no escribias al foro, espero que la teva excusa per anar escribint buscan las pesigolles no vingui donat per un cap de setmana dolen que vas tenir amb mi  ::) per que em dona la sensacio que t´agrada molt buscar brega nanu

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mira noi, sino t'agrada escoltar o llegir opinions diferents a la teva, ho sento, pero aqui no tothom pensa igual. Si aixo li dius buscar brega, tu sabras pq  ;)

I x cert, sobre el torneig, ja et vaig dir el que pensava en el seu moment, i per mi és tema tancat. Tinc pensat algunes coses que comentaré quan organitzem el torneig de la temporada que ve, i ja està.

I jo no necesito cap excusa per escriure, escric quan em ve de gust fer-ho, com tothom. Si les meves opinions son optimistes, positivies.. i pel que es veu, diferent a les teves, doncs millor, aixi hi ha tema de conversa, que si tots pensesim igual aixo seria molt aburrit!

Apa, salut!
 :beer2
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #105 el: 14 de Agost de 2007, 16:33:05 pm »
Hola nois

No us enfadeu, crec que tothom pot dir la seva. Jo nomes vull comentar que per un partit que es perdi ( i a camp contrari) no passa res. Un exemple, vaig anar a veure aquest diumenge un Vilanova-Prat(de 1ª Catalana), i encara que es va guanyar per 1-0, el cert es que el Prat podia haber guanyat per 4 gols. Per un partit no es pot treure conclusions.

Per cert, si el Sabadell hagues guanyat al Girona, aquest equip hauria vingut dema a jugar a Vilanova. En fi, paciència, i les critiques quan es portin partits de lliga. Encara que es bo unes veus discrepants dient el que els hi sembla allo que no rutlla.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #106 el: 14 de Agost de 2007, 16:44:25 pm »
aquest es el problema amic xavier,hi ha gent que no sap diferenciar entre critica i destruccio, si la majoria de gent diu que el partit contra el girona vam fer pena no vol dir que el equip es una m**** sino que es un toc d´avis per fer coses positives abans de començar la lliga, el que pasa que aqui quasi tot s´interpreta amb els ulls que un ho vol mirar, jo conec a quasi tots els que han dit que es va jugar malament i tots estiman els sabadell com el que mes i no per dir aixo deixaran de estimar al equip, ni la gent que criticabam las entradas de la copa catalunya no estimem el club ni la gent que es queixa del preu de la samarreta no se la comprará pero cadascu pensa las cosas com vol i las enten com li don la gana

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #107 el: 14 de Agost de 2007, 17:22:25 pm »
Com canvien les coses... Quan jo criticava al Mora hi havien els ultradefensors aquí al forum i ara que les coses es fan amb més seny (es gasta el que es pot en fitxatges desconeguts com Montero, Villanova i ara a d'altres sub23, un entrenador que es rodeja de jugadors de confiança i fa fóra a jugadors bons però desestabilitzadors al vestuari) tot són crítiques abans de començar pretemporada, però per sorpresa d'alguns es guanya 3-1 a la Grama, però ara sí que toca criticar per 45 minuts de Torneig d'Històrics i ara la traca amb el Girona (que potser serà un bon equip de 2B com el Gavà).
A més, hi ha una cosa que no entenc gaire, Com és possible que alguns com Antcarcer (i d'altres) pensi per una banda que s'ha fitxat malament i a la vegada que l'objectiu és no patir per la permanència. Es de bojos, ara per ara tenim equip per mantenir-nos a la categoria amb certa holgura, però cert que ens falta un davanter golejador per PATIR PER ESTAR A DALT.

I torno a dir, ESTEM  A PRETEMPORADA, no sigueu histérics, tranquilitat nois que això sembla Can Fanga (o cal Mandril) que ja tireu m**** abans de començar, espereu a tirar m**** quan començi la temporada i xiuleu si voleu i mostreu els mocadors blancs, PERÒ A LA LLIGA, NO A PRETEMPORADA!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
« Respondre #108 el: 14 de Agost de 2007, 17:42:32 pm »
Estamos en SEGUNDAB no en tercera división y con una plantilla en mi opinión peor que la del año pasado, ahora alguno me dirá que es pronto para decirlo porque casi nadie conoce estos chicos que se han fichado, pero alguno se cree aún que estamos mejorando con estos fichajes?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #109 el: 14 de Agost de 2007, 17:46:48 pm »
ahora alguno me dirá que es pronto para decirlo porque casi nadie conoce estos chicos que se han fichado, pero alguno se cree aún que estamos mejorando con estos fichajes?

Si, jo!

Qui coneixia a Montero quan el vem fitxar? Jo i tres o quatre més. I jo pensava que aquí marcaria menys gols (i n'ha marcat menys, però no pas per joc, per el canvi en la situació del camp).

El que si ens falta és una segona opció experimentada de davanter (Mora el veig mitja-punta) i seguretat defensiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #110 el: 14 de Agost de 2007, 17:49:07 pm »
Ja t´entenc Panso. Un pot estimar els colors i no per aixo no criticar el que pensa que va malament. Es mes, un critica i es queixa perque estima els colors. Jo puc criticar al Sabadell i al Vilanova quan veig que les coses no es fan be, pero ho faig perque se senten els colors.

Si el Terrassa fa les coses malament no les criticare (mes aviat al contrari, jejeje), i la explicacio es perque tan en dona el que faci el Terrassa (dic Terrassa com podia dir la Gramanet, o el Girona).

Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #111 el: 14 de Agost de 2007, 17:52:03 pm »
Estamos en SEGUNDAB no en tercera división y con una plantilla en mi opinión peor que la del año pasado, ahora alguno me dirá que es pronto para decirlo porque casi nadie conoce estos chicos que se han fichado, pero alguno se cree aún que estamos mejorando con estos fichajes?

Miki y David Pirri.
Creo que Nauzet se ha ido por problemas con Moya. Creo que le gustaba la noche (en todo caso eso queda en el vestuario, no para la prensa rosa ni el entorno)
Tampoco conocíamos a Montero ni Villanova y ahora són de nivel 2B bien bien.
Si se fichan nombres conocidos MAL y si se fichan desconocidos jóvenes MAL.

No lo entiendo.... parece que mi intelecto no llega a tanto.

Me voy al bar.   :pilotasso
Honor al Sabadell

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
« Respondre #112 el: 14 de Agost de 2007, 17:54:22 pm »
Ojalá tengas razón Birrero, pero yo no cambiaba a Manel por Fran Arevalo, Sergio Iglesias por Miki ( sin duda el mejor fichaje) , Roger por Pirri, Nauzet, Juanje, Criado por estos chicos....Ojalá destaquen y nos lleven lo más arriba posible. Saludos

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #113 el: 14 de Agost de 2007, 17:56:20 pm »
Ja t´entenc Panso. Un pot estimar els colors i no per aixo no criticar el que pensa que va malament. Es mes, un critica i es queixa perque estima els colors. Jo puc criticar al Sabadell i al Vilanova quan veig que les coses no es fan be, pero ho faig perque se senten els colors.

Si el Terrassa fa les coses malament no les criticare (mes aviat al contrari, jejeje), i la explicacio es perque tan en dona el que faci el Terrassa (dic Terrassa com podia dir la Gramanet, o el Girona).

:clap :clap :ok

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #114 el: 14 de Agost de 2007, 18:43:21 pm »
Hasta donde hemos llegado, sacando todo lo negativo del pasado y colocarlo nuevamente en el presente en el día a día de hoy, mi comentario, desde que se produjo el resultado en Girona, es que hay que fichar un delantero que sepa finalizar algunas de las oportunidades que se pueden producir durante un encuentro, después de pasar  las primeras horas y leer las opiniones de los comentaristas deportivos de los diferentes medios, saco la conclusión de que en el primer tiempo se trató de tú a tú al Girona, que este en la segunda parte y con fortuna, obtuvo el premio del gol, que cuando nuestro equipo jugaba buscando el empate, el adversario consiguió su segundo gol y que el tercero llegó en tiempo limite, con estos comentarios no es que se me haya quitado la incertidumbre creada, ¿ Tenemos o no tenemos equipo para salvar la categoría?  pienso que el Girona nos lleva una semana de preparación y hablando  en términos físico es una buena ventaja, otra haber jugado con equipos de mayor categoría, los jugadores se curten mucho más, en cambio este torneo no se toma en consideración como la propia liga, creo que hay que tomarlo como dije como partido de preparación.
Se está trabajando para tener la mejor plantilla posible, aunque se echa en falta un hombre gol y un lateral; aquí esta uno de los comentarios a los que hago mención:

En un gran final de partido, el Girona se clasificó para la sexta ronda de la Copa Catalunya. Los de Raül Agné golearon en Montilivi a un Sabadell que también dispuso de sus ocasiones .

El inicio del partido fue frenético. La primera ocasión llegó en un cabezazo del arlequinado José Mari y la réplica llegó en las botas del local Eloi, que hizo intervenir a De Navas en un chut desde fuera del área. Chechu, todavía antes del primer cuarto de hora, tuvo una gran opción para abrir el marcador, pero su chut salió ajustado. Aunque luego el juego se serenó, el Sabadell seguía creando peligro en las bandas con Carrillo y Montero, mientras que Uri era el más activo de los rojiblancos.

En la reanudación, fue el Girona el que ganó la partida en el centro del campo, con Matamala y Santi Asensio haciendo un gran papel. Precisamente, éste último marcó el 1-0 en en lanzamiento de una falta. Este gol motivó que los de Ramón Moya se lanzaran al ataque en busca del empate, lo que dejó muchos huecos que supo aprovechar Jito a 10 minutos para el final, tras un contragolpe muy bien llevado por Miki Albert. Dos lanzamientos de falta de Larios y Jito pudieron haber ampliado la ventaja, pero el travesaño lo impidió. Sí marcó el central Nagore, ya en el minuto 89, cuando recogió un rechace dentro del área y cerró la cuenta. Sport

Aquí los comentarios dicen mucho si sabemos leer entre líneas, aquí no se habla de un pésimo Sabadell, con menos preparación que su oponente, en cambio se indica los momentos puntuales donde el Girona supo manifestar su superioridad, lo dicho hace falta un delantero y reforzar el lateral donde se ubica nuestro Roca. Pienso que sobran algunos comentarios que aunque los respeto, no vienen al caso recordando el pasado.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #115 el: 14 de Agost de 2007, 19:07:03 pm »
MIRA QUE HA COSTAT QUE ALGÚ HO DIGUÉS CLAR!!!!!!!!!!!!!
i passa que alguns posen en boca de qui no a dit  paraules que fan derivar el post cap a un altre lloc, perquè tot allò de GRAN CATÀSTROFE MUNDIAL ho ha escrit l'optimista AKÍ Només s'ha comentat que tenim un ekip fluixet i que les possibles baixes no hi ha qui les cobreixi amb garanties, això no és pesimisme és plantejar-se una realitat i buscar-hi sol.lucions TOTS VOLEM EL CES A DALT DE TOT
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2007, 20:25:18 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #116 el: 14 de Agost de 2007, 19:11:19 pm »
Hola labtec, no estamos hablando que sea un equipo pesimo, estamos diciendo, que la liga es muy larga. hay lesiones y sanciones, y no hay banquillo, simplemente eso :beer2

Pero eso ocurrirá en todos los equipos, las lesiones, sanciones, etc., pienso que la plantilla necesita un delantero y un lateral y que estos jugadores tengan una categoría, es sorprendente por ejemplo, leer que el Dani ex-blanco y ex-azulgrana, ha fichado por el Rayo Majadahonda, creo que sería un jugador interesante para esta categoría a sus 32 años y la experiencia que acumula.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #117 el: 14 de Agost de 2007, 20:10:07 pm »
Pero es que per saber si la gent de la banqueta val o no, no ho podem veure en 10 o 20 o 30 minuts d'un partit.
Un jugador no pot sortir 20 minuts i fer-te un gol i una assistencia sempre. Si a sobre afegim que aquests jugadors son nous, doncs més dificil encara. Si agafem i dividim l'equip en dos per fer els amistosos, es IMPOSIBLE que els nous es conjuntin amb els que ja hi ha, sota la meva opinió.
Jo soc dels que crec que els joves tenen força qualitat, s'els ha de donar oportunitats i confiança, i no oblidar falses apariencies de pretemporada, perque jo recordo com el Criado per molts quan el vau veure a pretemporada era una maquina, i despres a mi a la lliga no em va demostrar res i al final li vam donar porta perque, per mi, no valia per l'equip. I nomes es un exemple  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #118 el: 15 de Agost de 2007, 10:04:50 am »
MIRA QUE HA COSTAT QUE ALGÚ HO DIGUÉS CLAR!!!!!!!!!!!!!
i passa que alguns posen en boca de qui no a dit  paraules que fan derivar el post cap a un altre lloc, perquè tot allò de GRAN CATÀSTROFE MUNDIAL ho ha escrit l'optimista AKÍ Només s'ha comentat que tenim un ekip fluixet i que les possibles baixes no hi ha qui les cobreixi amb garanties, això no és pesimisme és plantejar-se una realitat i buscar-hi sol.lucions TOTS VOLEM EL CES A DALT DE TOT

jejejeje, que bona! Ara resultara que no sabem agafar les ironies ;)

Això si que és posar en boca d'altres el que no han dit... :ejem

Jo vaig dir que el partit havia sigut una CATASTROFE?  :laugh: :laugh: vaig donar la meva opinio sobre el partit de Girona (que em vaig quedar amb les coses positives, que n'hi van haver!) i vaig posar que semblava que per alguns hagués sigut un drama, una catastrofe, UNA GRAN CATASTROFE MUNDIAL (<<<<ironia>>>>, obviament per mi no va ser cap catastrofe el partit)... veient els comentaris, practicament tots negatius, que es feien del partit el qual jo també vaig veure el persona

Aqui tots anem en el mateix barco, hi ha gent que veiem les coses de manera més optimista, i n'hi ha que no tant, pero el que s'ha d saber fer és respectar les opinions de tots. Jo respecto que alguns no els agradés el partit de Girona, pero també demano que es respecti quan hi ha gent (que no soc jo sol) que vem veure-hi bastantes coses que ens van agradar i ens vem quedar amb lo positiu.

Alguns creieu que cal algun fitxatge més, i no hi estic pas en contra, al contrari.. si arriba, benvingut sigui! Pero jo estic ben content amb la plantilla que tenim fins el moment (és la meva opinio), si quan dius aquestes coses hi ha gent que et diu buscabregues i que t'agrada anar a contracorrent i nosequemés... doncs mira  :P (i parlant de posar coses en boca d'altres, jo mai he dit que voler més fitxatges sigui ser pesimista, el que és ser pesimista és veure només les coses negatives del partit del Girona... )

Apa, i no oblidem, que encara que tinguem DIFERENTS opinions, tots volem el mateix  :scut :bandera

VISCA EL SABADELL!!!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #119 el: 15 de Agost de 2007, 16:28:11 pm »
a tu et passa ellò del tomba i tomba, i sempre estàs girant pel cantó que et convé
......  res noi que a cada missatge et poses en evidència
VISCA EL CES  :bandera :bandera :bandera