Autor Tema: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL  (Llegit 49268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chimito

• Infantil
  • Missatges: 106
  • SIEMPRE SABADELL!!
MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL
« el: 12 de Agost de 2007, 23:00:58 pm »
Abro este post para hablar y pronosticar sobre el partido del proximo dia 26 de agosto entre el Miaqpuesta Castelldefels y nuestro SABADELL!

Lo que va de pretemporada me esta gustando el equipo, la base del año pasado y algun refuerzo como el Miki, Pirri, creo que tenemos un equipo competitivo. Pero no debemos dormirnos ni creernos superiores a nadie y darlo  todo en cada partido.

Creo que nos falta un DELANTERO!  :ejem

Atencion al Miapuesta que hoy precisamente ha ganado contra el NASTIC 0-2, y en sus filas milita un tal MARTIN POSSE, vetarano del futbol español!

Miapuesta 0 - Sabadell 0

VISCA EL SABADELL!!!!!!  :scut
« Darrera modificació: 22 de Agost de 2007, 23:46:21 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL
« Respondre #1 el: 12 de Agost de 2007, 23:10:27 pm »
Creo que este post puede llevar a confusion con el de la porra arlekinada en el que se pronosticara para este partido.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

antcarcer

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Agost de 2007, 23:48:24 pm »
Despues de la tragedia de hoy, mejor que de momento no de ningún pronostico :paret :paret

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 13 de Agost de 2007, 01:15:32 am »
Visto lo visto hoy y lo que vi en el resumen del Nàstic 0-2 Miapuesta, no creo que seamos los favoritos para este partido...

Desconnectat chimito

• Infantil
  • Missatges: 106
  • SIEMPRE SABADELL!!
« Respondre #4 el: 13 de Agost de 2007, 02:01:38 am »
Amigo Bermos_sbd yo no creo que este post lleve a confusion con el de la porra porque en este simplemente es para hablar sobre el partido del dia 26 de agosto y quien quiera puede pronosticar o solamente hablar del partido.

Una cosa es el post del primer partido oficial y otra cosa la liga de porras que para eso tiene su post!

Gracias!

Visca el SABADELL!! :scut

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de Agost de 2007, 02:27:24 am »
lo que ha passat avui es pretemporada als jugadors juguen els seus primers partits i es normal que perdem una cosa es pretemporada i un altre cosa lliga

Miapuesta Castelldefels  1  - 3  CE SABADELL

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 13 de Agost de 2007, 10:09:17 am »
Despues de la tragedia de hoy, mejor que de momento no de ningún pronostico :paret :paret

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:  tragedia??  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Jo estic segur que guanyarem! (per dir algo... 0-2)

Confio 100% amb els nostres jugadors!!
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2007, 10:59:29 am per ojx »
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 13 de Agost de 2007, 10:35:19 am »
Si yo tambien confio, pero hay que ser realista, para competir en segunda b, faltan mimbres, la plantilla no está completa, y quedan trece dias para que empieze la liga :mmmm

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #8 el: 13 de Agost de 2007, 10:39:53 am »
Jo no estic dacord en que tinguem una pantilla incompleta o que no pugui competir a segona B. Si ve algun fitxatge més, benvingut sigui, pero sino.. tenim jugadors molt bons per fer una molt bona temporada (i jo no em conformo amb la permanència)

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de Agost de 2007, 10:50:25 am »
Que la plantilla no está incompleta?? dime en los tres partidos oficiales, que han aportado los cambios, durante el partido  ???

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 13 de Agost de 2007, 12:53:10 pm »
Jo trobo que els jugadors de la banqueta no acaben de donar la talla... Si tenim algun lesionat de llarga durada ho notarem una mica...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 13 de Agost de 2007, 13:02:47 pm »
També te una mica de llogica que els jugadors que s'han d'acoplar a la plantilla a dia d'avui s'els vegi menys participatius que la resta de companys
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 13 de Agost de 2007, 13:49:13 pm »
Tan de bo m'equivoqui, però crec que el problema no és l'adaptació, sinó l'edat i el lloc d'on venen. Els jugadors que tenim a la banqueta tenen 18-20 anys i venen de la Damm Juvenil, l'Igualada de primera catalana, el Prat...

No dic que sigui dolents, però penso que no és el perfil de gent que jo hagués buscat. I ja dic que està molt bé donar bola a la gent jove, i que potser amb el temps siguin bons jugadors, però crec que ens falta maduresa i jugadors experimentats per ser uns bons suplents.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 13 de Agost de 2007, 13:54:27 pm »
Segueixo pensant que aquests fitxatges joves son ben bons. I sino, pregunto jo, d'on ve Dos Santos? I bon rendiment esta donant al primer equip, despres de donar un salt molt gran de categories. Donem-lis oportunitats, jo crec que poden donar bon rendiment. A més jo fitxaria un davanter urgent, i a confiar ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 13 de Agost de 2007, 14:01:11 pm »
No t'ekivokis freak, no hem fitxat cap dos santos nosaltres...  L'oportunitat se'ls hi donarà, clar, però acabem de pujar i no estem com per fer gaire proves ni com per jugar-nos-la.  Tu has vist on està el barça b, oi? I amb bojan i dos santos... i amb molts altres jugadors bons, pq no tenien un ekip dolent. Això vol dir que la segona b no és facil, i l'inexperiència s'acaba pagant cara.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 13 de Agost de 2007, 14:05:24 pm »
Ja ja, es per aixo que he posat l'exemple de dos santos. Un equip completament jove ha baixat de segona B a tercera, i amb dos santos pasant molt temps desapercebut. Quant s'ha rodejat d'experiencia, ha donat bon rendiment. Es el que pot passar amb alguns dels nostres joves aquest any, nose si m'explico

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #16 el: 13 de Agost de 2007, 14:05:46 pm »
Tu has vist on està el barça b, oi? I amb bojan i dos santos... i amb molts altres jugadors bons, pq no tenien un ekip dolent. Això vol dir que la segona b no és facil, i l'inexperiència s'acaba pagant cara.

Potser tenien algun "crack" pero no tenien un bon equip.. nosaltres potser no tenim cap crack, pero si que tenim equip, un bon equip!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #17 el: 13 de Agost de 2007, 15:44:35 pm »
potser que sigui pre temporada pero ahir es va fer un malt partit. recordo que millor que tenim es que es conserva la columna vertebral de l´any aixo pot servir de base de cara al any vinent. Potser per millorar la cara d´aquest CES el millor seria renunciar el que diem ascensos i jugar-nos ho tot amb la cantera encara que baixem de categoria i llavors començar de nou. pero us dic que contra miapuesta 0-4

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #18 el: 13 de Agost de 2007, 15:48:42 pm »
:llegir No he llegit enlloc que hi hagi hagut un pronunciament definitiu de la RFEF sobre la UE Miapuesta Castelldefels, només d'una jutgessa... però que jo sàpiga la jutgessa no elabora grups ni calendaris ni designa àrbitres per als partits... això ho fa la RFEF i encara no ha dit ni ase ni bèstia i manté el seu calendari amb el UE Miapuesta Figueres-CE Sabadell a la primera jornada... digueu-me pesat...  :beer2

Ah el pronòstic, guanyarem 0-1 (si no tenim jornada de descans  :laugh:)
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2007, 15:53:23 pm per Daniel D.L. »

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #19 el: 13 de Agost de 2007, 15:56:52 pm »
es molt important guanyar el primer partit de la temporada, agafar akets primers 3 punts vitals,

aposto x una victoria justa xro treballada

1-2
Visca el Sabadell!!