La meva opinió, després d'haver vist el partit d'avui a Castelldefels.....
Per començar, dir que avui NO hem merescut perdre. Hi han hagut fases de joc dolentes i d'altres normals, tirant cap abaix.
Crec que tenim un exemple MOLT clar del que podem patir aquest any.
Fa tot just 1 any, --> Castelldefels 2 - 4 Sabadell
Avui --> Castelldefels 2 - 0 Sabadell.
Aquí està el salt de categoria. Amb el mateix equip que l'any passat -excepte 3 jugadors que han entrat nous, De navas, Pirri i Miki-, l'equip ha passat de guanyar 2 a 4, a perdre 2 a 0. El salt de categoria entre Tercera i 2a B, és MOLT gran. I el camp era el mateix que fa 1 any.
Avui ha jugat la banda local, contra la banda visitant. Directament, i a dia d'avui, només puc dir que som una banda. Però el Miapuesta també ho és.... estarà lluitant amb els de baix. Com pot ser que s'hagi vist robant pilotes a Ollés o Fran a la nostra àrea, jugant contra 10....... Segur que millorarem, perque no ès difícil, i estic segur que a casa és on ens farem forts i on equips de la nostra talla els guanyarem.
PErò ara mateix, falten moltes coses. Per exemple, un davanter amb URGENCIA MAXIMA. I no és broma. Els qui hagin vist partits de pretemporada i avui mateix, hauran vist que és imprescindible.
Penso que les dimensions i la superficie del camp ens ha perjudicat, però no és cap excusa.
Com a nota positiva, m'agrada i MOLT el pivot que formen Jose Mari i Miki. Per mi el millor del partit. I Ollés també, però com que ja no rep, ni rebrà tantes pilotes -bàsicament perque als extrems no els serà tan fàcil com l'any passat arribar a la línea de fons-, doncs ha d'enfrontar-se en ocasions tot solet contra 3 o 4 defenses que li passen 2 caps. Necessitem un davanter alt i fort, que per camps com els d'avui són molt importants.
A casa si que no podem perdre CAP punt.
Hem de guanyar a l'Ontinyent.