mirant només el resultat no ha anat massa bé, no...
Però jo em vull quedar amb lo positiu, no hem fet un mal partit, al contrari, hem jugat bé (això si, falten coses.. falta un punt de velocitat, falta pràcticar el remat final..), pero tot i això, hem tingut les nostres ocacions, només falta rodatge.
El Castelldefels no ha demostrat res, només tenir més sort. L'arbitre ha estat fatal (per varirar), i s'ha tragat un penalti clarissim a favor nostre... no vull culpar l'arbitre, pero son moments puntuals que podrien haver fet canviar el resultat final del partit. El més negatiu? Que ens han "atracat" cobrant-nos 15 euros d'entrada (7 les senyores i jubilats), El més positiu? No hem donat mala imatge, falten coses, pero jo soc optimista, i només ha sigut el primer partit.. encara en queden 37!
Aixi que no podem treure cap conclusió, al contrari... la lliga tot just ha començat, i ara només toca pensar en el pròxim partit!
Jo estic ben animat!!!
VISCA EL SABADELL!!!
PD: I em quedo també amb una frase de la crònica de Radio Sabadell "El conjunt arlequinat ha perdut al Municipal dels Canyars contra el Miapuesta Castelldefels (2-0), tot i fer un bon partit en línies generals"
clar que si!