Autor Tema: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL  (Llegit 49389 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL
« Respondre #220 el: 26 de Agost de 2007, 14:36:53 pm »
Suerte que es el primer partido y tenemos mucho tiempo para solucionarlo pero hoy el sabadell ha jugado lamentablemente, aunque el castelldefels se ha limitado a pegar palos y en dos ataques clavarnos dos chicharros :no:

FLIX,POSSE PREPAREU-VOS A LA NOVA CREU ALTA
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #221 el: 26 de Agost de 2007, 14:38:33 pm »
ufff e llegado ahora de castefa y...estoy bastante decepcionado, no sabemos definir las  jugadas que creamos, que esta es otra, nos cuesta mucho crear, por otro lado decir, que el castefa solo a chutado 2 veces a portería en todo el partido...y 2 goles, el segundo error de De Navas se lo cuelan por "su" palo...en fin un fracaso... :exxxx
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

friend

• Visitant
« Respondre #222 el: 26 de Agost de 2007, 14:39:51 pm »
Ombre tanto como para decir q tenemos peor ekipo q el año pasao no ee!!
han venido dos grandes jugadores como miki i diego carrillo i pirri lo hace bastante bien, pero estos jugadores no son suficientes como para afrontar toda la temporada... creo q sa confiado demasiado en la tipica frase q dicen " tenemos mucho ganado ya porq los jugadores se conocen" pos hoy realmente eso no ha servido de nada!!! :****

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #223 el: 26 de Agost de 2007, 15:07:53 pm »
pues a mi no me ha desagradado el equipo.... he visto el partido y j**** hemos jugado mas y mejor k el miapuesta, solo que nos ha faltado chispa, chispa que ha aparecido cuando ha entrado el chabal Arevalo que en 10 minutos que ha jugado ha xutado 3 veces... nose miki lo ha exo muy bien tiene calidad para dar pases y corta todo lo que pasa... encima no le visto de estos esos guarrotes del mediocampo sino que corta bien.... pirri ha dejado sentado 3 veces seguidas a Olalla (ex madrid b) en 3 jugadas.. en la 2º parte lo he visto sin gasolina... y los demas pues eso poniendose en forma... sufriremos, xq sino lo hicieramos no seriamos el sabadell, pero no lo veo preocupante.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #224 el: 26 de Agost de 2007, 15:15:04 pm »
No pasa res companyyyys!! es el primer partit de lliga!!!!!!!!
encara falta molt!! no os queixeuu  :laugh:
Encara que jo ja deia que mantenint el mateix bloc de tercera divisió seria dificil quedar entre el 6primers...perque si es va tindre problemes l'any pasat quedant 3ers en la lliga, a segona B es totalment diferent, i os tenieu que haver reforçat amb bons jugadors.

PERO ANIMS!!!
FORÇA SABADELL!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #225 el: 26 de Agost de 2007, 15:22:57 pm »
mirant només el resultat no ha anat massa bé, no...

Però jo em vull quedar amb lo positiu, no hem fet un mal partit, al contrari, hem jugat bé (això si, falten coses.. falta un punt de velocitat, falta pràcticar el remat final..), pero tot i això, hem tingut les nostres ocacions, només falta rodatge.

El Castelldefels no ha demostrat res, només tenir més sort. L'arbitre ha estat fatal (per varirar), i s'ha tragat un penalti clarissim a favor nostre... no vull culpar l'arbitre, pero son moments puntuals que podrien haver fet canviar el resultat final del partit. El més negatiu? Que ens han "atracat" cobrant-nos 15 euros d'entrada (7 les senyores i jubilats), El més positiu? No hem donat mala imatge, falten coses, pero jo soc optimista, i només ha sigut el primer partit.. encara en queden 37!

Aixi que no podem treure cap conclusió, al contrari... la lliga tot just ha començat, i ara només toca pensar en el pròxim partit!

Jo estic ben animat!!!  :bandera :scut

VISCA EL SABADELL!!!

PD: I em quedo també amb una frase de la crònica de Radio Sabadell "El conjunt arlequinat ha perdut al Municipal dels Canyars contra el Miapuesta Castelldefels (2-0), tot i fer un bon partit en línies generals"   :clap2 clar que si!

« Darrera modificació: 26 de Agost de 2007, 15:32:08 pm per ojx »
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #226 el: 26 de Agost de 2007, 16:01:39 pm »
Jo sincerament després de vuere el partit no m'ha agradat gens el Sabadell, això si, el Miapuesta no té gaire més bon equip que nosalgtres, l'únic que han aprofitat les seves ocasions i nosaltres no. Espero que es porti un davanter perquè si no patirem i molt. També comentar com hem agut d'escoltar ja a la primera jornada els tipis càntics de fa unes temporades de "a tercera a tercera" d'algun sector de l'afició local i de com anaven comentant que "el sabadell este no tiene ná, no tiene equipo", sembla com si ens tinguessin ganes després d'haver-los apallissat la temporada passada, sense entendre que aquest equip no és el seu, aquest era el Figueres amb un altre nom i altre samarreta. A sobre, tot i que l'entrada era gratuita i regalar nits a hotels no han anat ni quatre gats en comparació amb els seguidors del Sabadell, que altra vegada ens mereixem un deu i que (espero que no), si l'equip no espavila, patirem aquest any. Espero que com que només portem un partit els jugadors des possin les piles i aquesta derrota sigui només una anécdota a final de temporada.
SOM DE SEGONA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #227 el: 26 de Agost de 2007, 16:03:47 pm »
Adriancito, es que ese es el problema de noventa minutos, dominamos ochenta y en los diez restantes ellos tienen tres ocasiones y marcan dos goles....
porque el mi apuesta flojito flojito.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #228 el: 26 de Agost de 2007, 16:17:06 pm »
Vaja una colla de pesimistes  :o al·lucino  :-\

Senyors, companys i amics... que es el primer partit home i ja esteu començant com la temporada que vem baixar? Un demanant reforços a la primera jornada, que si tenim pitjor equip que l'any passat, que si patirem, que si em recorda a l'equip que ens va baixar, que si ja estem quasi a tercera... aixo si, per demostrar el seu arlequinadisme sempre ho acaben amb un 'ojala m'equivoqui'. Llegir per creure!

En una cosa us donare rao... a mi tambe em recorda a l'any que vem baixar... pero no m'ho recorda ni l'equip ni el joc... m'ho recordeu vosaltres, els fenicis de torn que ja estan pronosticant tots els mals de nostradamus a la 1a, si, PRI-ME-RA jornada de lliga.

Ara, per seguir amb lo que va passar a l'any 'trunfal' nomes falta que no es guanyi la setmana que ve i començeu ja a demanar el cap de l'entrenador...

Til·les per tothom, cambrer!  :beer

Ah... i ojala m'equivoqui ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #229 el: 26 de Agost de 2007, 16:28:05 pm »
los ke tanto defendeis recordais el año ke bajemos no critikeis aun no critikeis aun y al final a tercera y ala entonces ya de ke sirve critikar yo no critico solo doy un toke a ke se pongan las pilas que esto no es tercera y ekipo mas o menos tenemos el mismo kitando el pirri , miki y carrillo
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #230 el: 26 de Agost de 2007, 16:32:03 pm »
Amigo power, acuerdate que esta conversación, ya la tuvimos contra el girona en la copa catalunya, y seguimos igual o peor, porque si has visto el partido el mi apuesta es un equipo patetico y nos ha marcado dos goles.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #231 el: 26 de Agost de 2007, 16:34:47 pm »
Va co-llons! Que només és el primer partit! Aquesta és l'afició del Sabadell? Ja responc jo: sí!  ;D
Que això acaba de començar!

:bandera :scut :bandera

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #232 el: 26 de Agost de 2007, 16:39:33 pm »
Els que haguem vist el partit em pogut veure un sabadell moooolt fluixot, que li costa crear ocasions i que les que té no les sap aprofitar. Fora de casa no crec que fem grans coses... però l'any pasat tampoc vam aconseguir uns grans números fora de casa, i ho vam contrarrestar amb els partits a casa. Un punt positiu és que hem començat fora, si haguessim jugat a casa i haguessim perdut de la manera que hem perdut jo m'amoinaria més.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #233 el: 26 de Agost de 2007, 16:40:14 pm »
a ver yo no quiero empezar otra discusion( j**** estoy hasta los guebos de discusiones este verano  :blink ) pero de todos los que estabamos en el lateral de sol TODOS deciamos lo mismo, vamos a sufrir este año, i es que nos faltan 2 o 3 fichajes para poder buscar soluciones, ¿el banquillo de hoy quien habia? si sacas a villanova i a montero no hay alguien que te pueda revolucionar el partido i moya a tenido que cambiar las posiciones de jugadores hasta 5 veces en 10 minutos por que no hay nadie para poder cambiar la manera de jugar i pillar al contrario asi que me parece muy bien eso que deciis algunos que es el primer partido i tal pero las carencias del equipo se ven a la legua amigosi vuelvo a decir que es la sensacion de la gran mayoria de gente que estabamos alli.   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

friend

• Visitant
« Respondre #234 el: 26 de Agost de 2007, 17:19:57 pm »
i no et serveixen el montero i en villanova com a revulsius??? :surprised:

crec q akest no es el principal problema del sabadell akest any... crec q hi ha altres mes importants, com tenir un 9 q et fixi dos centrals per ell solet, els ekips q volen fer algu el tenen, nosaltres no!!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #235 el: 26 de Agost de 2007, 17:22:09 pm »
Yo no he estado en el campo , pero si lo e escuchado por RS, y en lineas generales por lo que he oido hemos dominado el partido, pero nos ha faltado concretar, en cambio el Miapuestas, con poco bagaje ofensivo ha concretado sun ocasiones, y hay esta la diferencia. tenemos bunen bloque pero talvez nos falten 2 ó 3 jugadores que desequilibren, en el medio campo y sobre todo en la delanera.

Ahora ya hay que pensar en el Ontinyent, y conseguir los 3 puntos ,para tener tranquilidad y que no empiezen a entrar dudas en el equipo

Visca el Sabadellllllllll :clap2

la meva sang és arlequinada

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #236 el: 26 de Agost de 2007, 17:30:13 pm »
Per sort no tothom ho ha vist tan malament.. el que passa és que hi ha gent que només es queda amb lo negatiu...

quedem-nos en que hem jugat bé en moltes fases de partit, que falta el rodatge normal a aquestes altures, falta definir, pero aixo anira venint amb els partits si tots animem i estem al costat del equip. No hem jugat malament, no és cap catastrofe, ni el castefa ha sigut millor, han tingut més sort, això si.. pero perderem més d'un partit, i no cal posar-nos a plorar. Jo estic segur que en guanyarem molts més que no pas perderem! Ara, confiem en que guanyarem al Ontinyent!

Perdre un partit no vol dir res.. ja començarem a fer valoracions quan n'haguem jugat almenys 10.

friend

• Visitant
« Respondre #237 el: 26 de Agost de 2007, 17:30:33 pm »
me gustaria la contratacion de un nueve "tanque" es decir, tener la posibilidad de pegar un balonazo para arriba i q el la controlara i la dejara a los q vienen por bandas como puede ser roberto, diego, ivan, montero...i con su rapidez i calidad podriamos acer mucho daño. seria un gran acierto fixar un jugador q reuna esas caracteristicas!!  :cheer

amigo panso, las discusiones las ves tu solo, porq esto es un foro i cada uno da su opinion y lo bueno de estos foros es la diversidad de respuestas y diferentes opiniones, si no te gusta y tu lo ves como discusiones q no piensen como tu miratelo amigo!! ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #238 el: 26 de Agost de 2007, 17:36:51 pm »
ojx es que el problema és aquest que el Castefa no ha sigut superior a nosaltres i hem quedat 2-0 ja m'explicaras, no s'ha de ser tant optimista,

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #239 el: 26 de Agost de 2007, 17:40:17 pm »
ojx es que el problema és aquest que el Castefa no ha sigut superior a nosaltres i hem quedat 2-0 ja m'explicaras, no s'ha de ser tant optimista,

I perque no?

El que no s'ha de fer és ser tan pesimista, coi!

Ha sigut mala sort i falta d'encert, res més.. si l'arbitre hagués pitat el penalti potser haguesim guanyat, o si haguesim fet un gol de les ocasions que hem tingut, potser tambe hauriem guanyat, i llavors aqui tothom content, havent jugat igual... aqui hi ha gent que va d'un extrem a un altre... almenys jo soc coherent amb l'optimisme :P i el que dic jo, és que no es poden treure conclusions amb un sol partit de lliga.  A més, repeteixo en que jo confio molt en aquest equip!!

Per sort, estic veient que hi ha bastants misatges optimistes també!! :) :) :)