Autor Tema: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL  (Llegit 49362 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: MIAPUESTA CASTELLDEFELS - SABADELL
« Respondre #260 el: 26 de Agost de 2007, 21:48:42 pm »
A mi l'esperança me les donen les paraules de Moya després del partit. No he anat a Castelldefels, per tant no he vist el partit però segons RS no s'ha jugat pas malament. Moya ha reconegut el bon joc però també que ha faltat verticalitat i que sense crear ocasions de gol no es poden guanyar partits. Això sumat a errors defensius que recorden altres epoques ha suposat la derrota del nostre equip. La pretemporada s'ha d'assimilar, segurament ens falta el '9' totxo que molts comenteu per aquí. Per un equip si juga bé, a la llarga aconsegueix resultats, avui ens ha faltat verticalitat, segurament tambe ho ha fet la superficie amb la que jugavem, i que la Segona B es molt mes resultadista que una altra cosa. S'ha de millorar la construccio vertical del joc i polir els errors defensius, que no ens costin tants punts com en anteriors temporades... a partir d'aquí, tampoc he vist el partit com per dit que ens n'anem a Tercera o que aquest any no ens salva ni la Mare de Déu de la Salut.
Molts parleu de no desestabilitzar en altres posts, pero en lo esportiu, que es on realment es desastabilitza un equip sou els primers ens ser tremendament i sensacionalistament dramàtics.
Què passarà? Doncs el de sempre, si ara guanyem a casa jugant bé, tenim un bon equip... si no guanyem els proxims dos partits ja hi haurà una pressió exagerada a sobre dels jugadors i el cos tècnic.
Senzillament, no n'aprendrem mai.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #261 el: 26 de Agost de 2007, 21:52:11 pm »
No passa res arlekinats! aixo acaba de començar, i a fora..
Us anirà bé, com a "toc d'atenció" pq s'hi facin més!

Per cert, quanta gent a nat a els canyars? quans locals i visitants més o menys?
Com s'ha viscut lambientillo? s'ha cridat gaire els gols locals?
Hi ha hagut crits contra Flix o afavor de lunio? o prou feina tenieu a animar al vostre equip..

vinga geent, almenys podeu disfrutar de 2ab.. :(

Sempre Unió!

doncs el camp feia goig... "tribuna" plena i general-lateral plena d'arlequinats... l'afició local ha despertat amb el 1r gol pero timidament si et dic que del 100%, 85% erem arlequinats i 15% ludopates no t'exageraria massa...

ens em desfogat amb l'arbitre cap al final (val a dir que a la 1a part la seva actuació a sigut correcte) i cantics en contra de flix i a favor de la unio pocs... alguns pero pocs
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #262 el: 26 de Agost de 2007, 21:53:20 pm »
miauuu trankilos es el primer partido  trankilos  chicos al tarrasa  :reverencia2 :clap2 :surprised:

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #263 el: 26 de Agost de 2007, 21:55:09 pm »
L'arbitre no ha vist les mans, tens raó, però ja voldria jo tenir arbitres així a cada partit. Crec que hem de ser més crítics i constructius que algú en vol dir pessimistes, ens cal un 9-Orangutan/Sellarès que faci anar a la defensa contrària de corcoll i així es podria aprofitar millor les qualitats de OLLÈS i els nostres laterals no estan a l'alçada de 2B, ja sé que hi ha més mancances però penso que si apuntalessim aquests llocs l'equip seria molt més sòlid i el joc es tornaria més efectiu, podriem tenir ocasions clares que siguem sincers en aquests moments no creem. També em sembla un canvi suicida el que ha fet el mister amb 1-0 JA SÉ QUE ÉS MOLT FÀCIL PARLAR ARA, però quedava temps encara i teniem un home més al camp.
A PARTIR D'AKÍ QUE TINGUEM SORT AL PRIMER PARTIT A LA NCA

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #264 el: 26 de Agost de 2007, 21:55:31 pm »

No passa res arlekinats! aixo acaba de començar, i a fora..
Us anirà bé, com a "toc d'atenció" pq s'hi facin més!

Per cert, quanta gent a nat a els canyars? quans locals i visitants més o menys?
Com s'ha viscut lambientillo? s'ha cridat gaire els gols locals?
Hi ha hagut crits contra Flix o afavor de lunio? o prou feina tenieu a animar al vostre equip..

vinga geent, almenys podeu disfrutar de 2ab.. :(

Sempre Unió!
el camp era totalment arlequinat pero al final als gols si que hi habia **** gent del castefa, em sembla que la meitat eran familiars dels jugadors i l´altre mitat gent que s´apropaba per curiositat, la veritat que hi habia mes gent del castefa del que jo em pensava.
i respecte als crits a favor de l´unio dons.. que vols que et digui prou teniam nosaltres veien que el partit noo anava com pensavam  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #265 el: 26 de Agost de 2007, 21:59:25 pm »
Figuerenc, no tenieu que venir uns quants a Castefa? que ha passat al final?  :xin-xin
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2007, 22:04:05 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #266 el: 26 de Agost de 2007, 22:01:02 pm »
La meva opinió, després d'haver vist el partit d'avui a Castelldefels.....

Per començar, dir que avui NO hem merescut perdre. Hi han hagut fases de joc dolentes i d'altres normals, tirant cap abaix.
Crec que tenim un exemple MOLT clar del que podem patir aquest any.

Fa tot just 1 any, --> Castelldefels 2 - 4 Sabadell

Avui --> Castelldefels 2 - 0 Sabadell.

Aquí està el salt de categoria. Amb el mateix equip que l'any passat -excepte 3 jugadors que han entrat nous, De navas, Pirri i Miki-, l'equip ha passat de guanyar 2 a 4, a perdre 2 a 0. El salt de categoria entre Tercera i 2a B, és MOLT gran. I el camp era el mateix que fa 1 any.

Avui ha jugat la banda local, contra la banda visitant. Directament, i a dia d'avui, només puc dir que som una banda. Però el Miapuesta també ho és.... estarà lluitant amb els de baix. Com pot ser que s'hagi vist robant pilotes a  Ollés o Fran a la nostra àrea, jugant contra 10....... Segur que millorarem, perque no ès difícil, i estic segur que a casa és on ens farem forts i on equips de la nostra talla els guanyarem.

PErò ara mateix, falten moltes coses. Per exemple, un davanter amb URGENCIA MAXIMA. I no és broma. Els qui hagin vist partits de pretemporada i avui mateix, hauran vist que és imprescindible.
Penso que les dimensions i la superficie del camp ens ha perjudicat, però no és cap excusa.

Com a nota positiva, m'agrada i MOLT el pivot que formen Jose Mari i Miki. Per mi el millor del partit. I Ollés també, però com que ja no rep, ni rebrà tantes pilotes -bàsicament perque als extrems no els serà tan fàcil com l'any passat arribar a la línea de fons-, doncs ha d'enfrontar-se en ocasions tot solet contra 3 o 4 defenses que li passen 2 caps. Necessitem un davanter alt i fort, que per camps com els d'avui són molt importants.

A casa si que no podem perdre CAP punt.
Hem de guanyar a l'Ontinyent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #267 el: 26 de Agost de 2007, 22:03:27 pm »
haviam nois queda moltissima lliga, nomes son tres puntets que hem perdut, encara queden molts més! L'important no es com comença, sino com acaba

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #268 el: 26 de Agost de 2007, 22:04:56 pm »
haviam nois queda moltissima lliga, nomes son tres puntets que hem perdut, encara queden molts més! L'important no es com comença, sino com acaba

Estic d'acord amb tu, però la imatge ni el joc d'avui són gens esperançadors, i menys contra un equip que serà de la nostre lliga. És això el que dóna que pensar.

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #269 el: 26 de Agost de 2007, 22:05:39 pm »
Jo no crec que el Miapuesta estigui abaix  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #270 el: 26 de Agost de 2007, 22:06:30 pm »

Estic d'acord amb tu, però la imatge ni el joc d'avui són gens esperançadors, i menys contra un equip que serà de la nostre lliga. És això el que dóna que pensar.

bé Mutio jo no puc pas opinar sobre el partit d'avui perque ni l'he vist, ni l'he escoltat per tant, demà a l'arlequinat ja es veurà...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #271 el: 26 de Agost de 2007, 22:07:31 pm »

bé Mutio jo no puc pas opinar sobre el partit d'avui perque ni l'he vist, ni l'he escoltat per tant, demà a l'arlequinat ja es veurà...

Potser si Mora hagués marcat un gol cantat al minut 35, més o menys, tot hauria canviat. O potser no, mai se sap.

Bé, segur que millorem i guanyem la setmana vinent a l'Ontinyent  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #272 el: 26 de Agost de 2007, 22:09:35 pm »
No crec que la cosa sigui tant alarmant,ha sigut un partit de futbol en el que els dos equips han fet un bon partit ,pero ells han tingut dues ocasions clares i les han aprofitat i nosaltres no.
No es cap secret que ens falta un bon davanter,tan sols amb aixo la cosa cambiaria molt.Igual donant minuts al Fran "Garfunkel" Arevalo ,tindriem una bona sorpresa,perque avui m'ha semblat que es movia be , buscaba la pilota i donava impresio de poder fer gols,pero aixo si, donan-l'hi confiança,no asseure'l a la banqueta a la primera de cambi.
En cuan a la mitja crec Miki ens podria fer oblidar al Iglesias,i el Jose Mari ara esta molt be.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #273 el: 26 de Agost de 2007, 22:12:12 pm »
Veiam si tens raó i el Fran s'arregla...... ha de saber que per fer gol o centrar ha d'anar cap a porteria i no córrer cap a la línea de fons i sortir fora del camp........ sense cap sentit  :Paletas:

Això ho dic en to broma.... que ningú se m'enfadi.....

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #274 el: 26 de Agost de 2007, 22:12:29 pm »
Aquest pensament no val MUTIO, sempre es fallen oportunitats fins i tot els super-profesionals, també el Miki ha tingut una pilota franca a la segona part i a fet un xutet i a més desviat. Es tracta de que no donem sensació de perillositat i el rival davant d'això es creix, tot i que no sigui pas molt fort

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #275 el: 26 de Agost de 2007, 22:14:47 pm »
Ultimament ens agrada molt la paraula BANDA eh? Tots son bandes, hasta nosaltres... potser que vagin els FOREROS ARLEKINATS a jugar en comptes de jugadors professionals... total si tothom es una BANDA...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #276 el: 26 de Agost de 2007, 22:14:59 pm »
Aquest pensament no val MUTIO, sempre es fallen oportunitats fins i tot els super-profesionals, també el Miki ha tingut una pilota franca a la segona part i a fet un xutet i a més desviat. Es tracta de que no donem sensació de perillositat i el rival davant d'això es creix, tot i que no sigui pas molt fort

Jo no li donc la culpa de res al Mora eeee, ni molt menys. Em sembla un jugador EXCElL.LENT, però avui n'ha fallat una. Com demà la fallarà un altre i passat no la fallarem......
Estic d'acord en això que no donem sensació de perill ni tampoc creem ocasions amb cara i ulls.

Segur que diumenge vinent serà diferent i guanyarem  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #277 el: 26 de Agost de 2007, 22:20:53 pm »
Mireu el Todopoderoso Orihuela que a empatat a 1 en el camp del Badalona amb els fitxatges que a fet!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #278 el: 26 de Agost de 2007, 22:22:23 pm »
Mireu el Todopoderoso Orihuela que a empatat a 1 en el camp del Badalona amb els fitxatges que a fet!

i al ultim minut i de penal, amb un jugador de camp del Badalona fent de porter xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #279 el: 26 de Agost de 2007, 22:28:15 pm »
Per cert, en el partit entre Miapuesta i Sabadell, si us heu fixat, els utillers i els jugadors suplents, portaven o bé "sudaderas" o "polos", on encara hi havia l'escut de la Unió Esportiva Figueres. Lamentable  :ko

www.miequipo.es