sense veure el partit, crec que em jugat contra un "miapuesta" que estarà entre els equips que lluitaran pel descens. amb tot, no és per posar el crit al cel encara peró tampoc voler-nos posar una venda als ulls: tenim un equip justet !!
el passat any teniem un equip similar peró a tercera divisió, peró enguany i a 2aB tenim un equip més justet, al qual li afectaran psicològicament els resultats. i no us enganyeu, ja que no és el mateix portar ratxa guanyadora que ratxa perdedora. haurem de veure com afecta aixó a l'equip.
COSES OPTIMISTES son que estem en un grup amb molts equips que han ascendit. ontinyent, dènia, villarreal b, girona, gavà, eivissa i algun més que em dec deixar, equips que molts d'ells lluitaran pel mateix que nossaltres. espero que no siguem el pitjor entre tots ells. ara, que la cosa optimista hagin de ser les deficiències dels altres...
una altra cosa bona ho fa una gent que es partirà la cara molt més que els "superjugadores 2005-06". seran més dolents, tindrem menys pressupost que inclus el passat any, peró aquets jugadors lluitaran més. i de vegades les ganes donen moltes sorpreses...
COSES NEGATIVES son una pre-temporada no gaire bona, on l'únic partit interessant es va perdre 3 a 0. i un primer partit contra un equip que estarà lluitant pel descens segur, contra 1 jugador menys, i perdent de 2. mal presagi, encara que només és una jornada.
por tinc dels alicantes, terrassas, orioles i equips forts del grup. espero que la NCA sigui talismán i poguem fer-hi molts puntets.
per una altra banda, és necessari i molt urgent fitxar ara algun bon jugador. peró molt més necessari és vigilar el mercat (de 2A, 2B i 3a) per fitxar el primer dia del mercat d'hivern. LA DIRECTIVA HA DE PENSAR JA AMB EL MERCAT D'HIVERN I DEIXAR-NOS D'ENGANYAR. les coses clares: no hi ha ni cinc, és el que hi ha. ho assumim i punt.
s'ha de pensar des de ja a qui fitxarem el 15 de desembre, per que el necessitarem. i sobretot, resar per que si ens surten dos bons jugadors, no ens els prenguin.
i sobretot, dir-vos que si guanyem els tres propers partits, seguiré pensant el mateix. que anem justos !
salut i a per l'ontinyent !!