Fem tots una reflexió i ara en serio. Jo al partit de l'igualada no hi vaig anar tp així que no opinaré d'akest partit. Però posant l'exemple del partit del girona... no sé de kina manera ho vaig dir, però em vaig venir a referir que si juguem igual que a girona tota la temporada ho passarem malament. Ara us pregunto grimber i ojx: penseu igual que jo sobre això o no? Ja podriem treure coses positives o negatives del partit, però jugant com vam jugar i treient el resultat que vam treure creieu que podrem fer una temporada trankila? Com a minim ja hem arribat a l'acord de que és pretemporada i s'han de fer proves tot i que a girona va jugar el teoric ekip titular i els jugadors ja és coneixen entre ells pq la gran majoria són del bloc de l'any passat... però si el partit és dolent doncs és dolent per molt optimistes que siguem. I el resultat no va ser enganyós com es pretenia dir pq ens en podrien haver fet algun més... Però no intentem enganyar-nos a nosaltres mateixos pq la patacada després pot ser grossa. El que es va veure l'altre dia va ser allò i el que veurem la setmana que ve doncs ja ho discutirem la setmana que ve i potser és tot el contrari i me n'alegraré molt. I no confonguem el "què és el que m'agradaria que passés" (pq tothom és tan optimista com tu ojx i ningú no pensa en res més que no sigui sumar de 3 en 3) amb el "què és el que podem fer veient el que hem vist fins ara". Mentre uns discutim agafant-nos a la segona uns altres ho fan agafant-se a la primera i així no arribarem enlloc. I osti, siguem una mica autocritics ok? Que s'aprén més dels propis errors que de qualsevol altra cosa! No sempre pot ser tot molt maco!
Birri, d'acord en el tema que falta un davanter (ja ho he dit en altres ocasions) i potser també un defensa (falta pescar-los dels descartes de 2A) però no ens podem preocupar per assolir la permanència ara per ara.
Primer perquè ja tenim una plantilla millor que bastants equips del nostre grup, tenim un bon cos tècnic i un bloc que es coneix de l'any passat.
El que sí em preocupa és que es pugui fer un equip suficientment competitiu com per lluitar pels playoff.
No s'ha jugat bé a Girona, però és un partit més de pretemporada. Hauríem de veure els resultats dels altres equips en pretemporada. Creus que el Miapuesta Castefa és tan poderós perquè va guanyar al Nàstic 0-2???
La resposta és NO. No és pot valorar un partit amistós.
Després, si que et puc dir que he estat a St. Pere i allà era tot ple de proves amb jugadors que estan a prova pel filial (ens ho va dir el Nando, que feia una cara de poquer...). El de Igualada sí q em va sorpendre i em va preocupar pq eren tots els teòrics titulars de l'equip, però també s'observen canvis de posició en alguns jugadors en els canvis. Sembla que també s'han fet proves.
Ara és moment de fer aquest assajos perquè no ens juguem punts.