Autor Tema: Temp. 07/08 Intentem no patir més del compte  (Llegit 3073 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Temp. 07/08 Intentem no patir més del compte
« Respondre #20 el: 17 de Agost de 2007, 14:13:21 pm »
Sóc l'únic que no té ni idea de com quedarem al final de lliga?  :P

Bé, això no ho sap ningú.... sinó ja no tindria ni gràcia jugar la lliga  :hurra
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 17 de Agost de 2007, 14:13:58 pm »
Doncs ara jo em fico pel mig i no vull ni optimistes ni pessimistes, vull REALISTES  :ejem

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #22 el: 17 de Agost de 2007, 14:32:26 pm »
jajaja. Ja Mutiu, però com que només feu que suposar, suposar i suposar, i jo sempre la ****, menys l'any passat, pensar ara mateix en com quedarem doncs no crec que sigui el moment, més que res perquè estic segur que no encertaria. Suposo que després dels quatre primers partits( o sis) ja podrem fer el pes. Hi ha bon EQUIP però, sobretot, hi ha un bon míster. I queden els descartes de segona, encara que jo ja no hi confio molt en els fitxatges d'última hora, que sembla que vinguin perquè no han trobat res millor i amb la sensació de fer un pas enrera a la seva carrera.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 17 de Agost de 2007, 15:34:32 pm »
jajaja. Ja Mutiu, però com que només feu que suposar, suposar i suposar, i jo sempre la ****, menys l'any passat, pensar ara mateix en com quedarem doncs no crec que sigui el moment, més que res perquè estic segur que no encertaria. Suposo que després dels quatre primers partits( o sis) ja podrem fer el pes. Hi ha bon EQUIP però, sobretot, hi ha un bon míster. I queden els descartes de segona, encara que jo ja no hi confio molt en els fitxatges d'última hora, que sembla que vinguin perquè no han trobat res millor i amb la sensació de fer un pas enrera a la seva carrera.

Evidentment que són suposicions, però fetes amb el màxim realisme possible. Sense enganyar-se  a un mateix, com a mínim i A PRIORI, tenim com a mínim 13 o 14 plantilles millors que la nostres en el grup III. Sempre hi ha equips revelació com l'any passat a 2a B van sortir l'Osca i l'Hospitalet. Normalment hi ha només 1 equip revelació. Clar que podem ser nosaltres i tan de bo ho siguem, però personalment els reforços que han vingut no veig que puguin aportar massa i menys coneixent el míster que fa jugar un bloc més o menys tot l'any. Per tan, s'ha d'imaginar que jugarem amb De Navas, Sierra, Roca, Jaume, Pagès, Miki, José Mari, Morales, Mora, Montero i Ollés. Això vol dir que som un equip de 3a que acaba de pujar a 2a B i on només hi haurà 1 2 o com a molt 3 retocs respcte l'any anterior. Això és el que fa por. A més, hem de tenir en compte, que homes super importants l'any passat com Montero, o Jaume mai han jugat a 2a B. I s'haurà de veure com s'adapten. Que per mi són 2 cracks, però hauran de tenir uns partits d'adaptació lògica. Veurem com va.

Jo dic que el que dic, però estic segur que guanyarem tots els partits de lliga  :Paletas:  :cheer

Seriosament, crec que com diu el Birri, hem de ser el màxim de realistes possible i mantenir la categoria quan abans millor.

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 17 de Agost de 2007, 18:48:16 pm »
Mutio  , la segona B no es tant sencilla d'analitzar kom u fas tu. Has vist jugar a tots eks ekips per assegurar kom fas i amb la claretat ke fas que el nombre exacte de 13 o 14 ekips tenen millor PLANTILLA que nosaltres??? i EKIP???
Et bases unicament en el nombre de jugadors "coneguts" que tinguin akests ekips , i aixi cualsevol pot fer akest analisis , po et descuides d coses basikes kom muntar l'ekip , el factor sort , tenir una afició darrera que apreti en moments complicats , l'estat fisic dels jugadors  , les lesions , les dinamiques negativa/positiva que afecten la moral dels ekips durant la lliga. Es una categoria tremendament igualada i els petits detalls que van succeint durant la competició marken on staràn cada ekip , i això provoca que sovint juguen playoffs Hospis o Vilajoioses i baixin ekipassos kom Sabadell , Sant Andreu i ves a saber si akest any s'estabella l'Oriola . Nosaltres per exemple , sembla agossarat , po si no haguessim perdut 0-1 el primer partit d'akell any amb Osasuna B , no haguessim baixat.
Es per això , ke tots els ekips parteixen més o menys amb possibilitats de kedar en cualsevol llok d la classificació , i nosaltres ke som el Sabadell , no hauriem de ser menys. La clau es no ficar pressió excesiva a l'ekip i deixar ke el temps el fiki al seu llok , i no trobo positiu ke se li fiki un sostre baix kom fas tu. Al desembre ja parlarem realment d les possibilitats reals de l'ekip.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #25 el: 17 de Agost de 2007, 19:12:41 pm »
Crec que no tenim punt mig, l' any que vam baixar a l'estiu estàvem amb l'il·lusió de pujar i ara estem bastant pessimistes, potser amb la decepció d'aquell any ja estem una mica amb molt de cuidado de no voler veure més enllà de la salvació, i en realitat ho veig difícil el tema de lluitar pels playoff, l'unica cosa que m'anima una mica és conèixer la majoria de jugadors i saber que lluitaran al màxim els partits. Tenim una plantilla molt curta, a veure si arriben alguns reforços perque el que si em preocupa és el tema banqueta, veig millor banqueta l'any passat que aquest any i això és força preocupant. Repeteixo, confio en aquests jugadors i en la directiva que ens ha portat a segonaB, a vegades ens agradaria lluitar per tot però de moment sembla que la economia no està per lluitar per més. Vinga ànims i a veure si entre tots podem fer una bona temporada i passar-ho bé.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #26 el: 17 de Agost de 2007, 21:53:37 pm »
buenas noches familia arlequinada ya he vuelto hetenido espias en mi ordenador pero ya esta recuperado veo que todo sige igual tengamos paciencia el 26 tenemos la primera prueva de este nuestro equipo por cierto donde se va ajugar  .
hay que pensar que todos estos partidos de pretenporada son para coger el ritmo ya que se hacen muchas pruevas vajo mi punto de vista al terminar la tenporada estaremos entre el 8 y 12
Visca el sabadell y el que no piense igual peor para el  :scut :scut :scut :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 18 de Agost de 2007, 00:01:59 am »
Mutio  , la segona B no es tant sencilla d'analitzar kom u fas tu. Has vist jugar a tots eks ekips per assegurar kom fas i amb la claretat ke fas que el nombre exacte de 13 o 14 ekips tenen millor PLANTILLA que nosaltres??? i EKIP???
Et bases unicament en el nombre de jugadors "coneguts" que tinguin akests ekips , i aixi cualsevol pot fer akest analisis , po et descuides d coses basikes kom muntar l'ekip , el factor sort , tenir una afició darrera que apreti en moments complicats , l'estat fisic dels jugadors  , les lesions , les dinamiques negativa/positiva que afecten la moral dels ekips durant la lliga. Es una categoria tremendament igualada i els petits detalls que van succeint durant la competició marken on staràn cada ekip , i això provoca que sovint juguen playoffs Hospis o Vilajoioses i baixin ekipassos kom Sabadell , Sant Andreu i ves a saber si akest any s'estabella l'Oriola . Nosaltres per exemple , sembla agossarat , po si no haguessim perdut 0-1 el primer partit d'akell any amb Osasuna B , no haguessim baixat.
Es per això , ke tots els ekips parteixen més o menys amb possibilitats de kedar en cualsevol llok d la classificació , i nosaltres ke som el Sabadell , no hauriem de ser menys. La clau es no ficar pressió excesiva a l'ekip i deixar ke el temps el fiki al seu llok , i no trobo positiu ke se li fiki un sostre baix kom fas tu. Al desembre ja parlarem realment d les possibilitats reals de l'ekip.

Estic força d'acord en tu en això que la 2a B és molt igualada i que els petits detalls son importantíssims.
Però torno a dir que no són noms només coneguts els que em refereixo jo, sinó que molts molts equips tenen jugadors absolutament desconeguts però amb un rendiement més que desmotrable durant molts anys a 2a B. Analitzant i veient les plantilles A PRIORI -sempre a priori-, hi ha 12 o 13 plantilles millors que la nostre.
Ara mateix el que tenim nosaltres és un equip gairebé al 100% de 3a divisió que jugarà a 2a B. Moltes possibilitats hi ha que només sigui Miki que ocupi un nom nou a l'onze inicial del primer partit de lliga.
Em direu que molts dels que l'any passat jugaven amb nosaltres, han jugat a 2aB i fins i tot a 2a A i 1a. Però la única realitat és que l'any passat van fer-ho a 3a. És això el que crea més dubtes i com molts dieu, també crea dubtes els homes de banqueta. A més de necessitar amb molta urgència un altre davanter. Torno a dir que tan de bo quedem els 1rs de la lliga i pugem. Però tal i com estem ara mateix ho veig difícil. 

www.miequipo.es

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #28 el: 18 de Agost de 2007, 02:36:24 am »
ens salvarem per poc....!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #29 el: 18 de Agost de 2007, 02:45:45 am »
Totalment d'acord que s'ha de buscar un davanter amb experiencia a 2B, d'acord que l'olles es un bon davanter, pero el nano ja comença a tenir una edat i no ens podem fiar de que el tio jugui els 90minuts durant 38 jornades, per es bo buscar un recanvi. De la resta de la plantilla d'acord que alguns han jugat a primera i segona, i se'ls i nota tecnicament, pero fisicament tb  els i pot pasar factura, per tant tb es bo buscar gent experimentada en certes posicions.

De patir patirem aquesta temporada, sino digueu-me alguna temporada que no s'hagi patit amb el sabadell. C.E SBD és sinonim de patiment

Desconnectat sabadellelmillor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #30 el: 19 de Agost de 2007, 10:01:00 am »
yo kreo k edaremos entre la 5 posicion y la 10 ayer en e mini etadi vi muxos fallos por ejemplo fran arevalos se la llevaba sola la pelota mientras el olles estaba desmarcado y podria marcar el sabdell jugó bn peroo tubo fallos

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #31 el: 19 de Agost de 2007, 12:29:51 pm »
A mi si hay algo que me preocupa es saber que el año pasado se ganaron muchísimos partidos en las 2ª partes. Esto se debía a la excelente preparación física del CE SABADELL y sobretodo a la deficiente del resto de equipos de 3ª (obviando a Girona, Reus y Gavà).
Este año la cosa cambiará, los equipos estarán tan puestos fisicamente como el nuestro y en calidad pueden ser iguales o mejores.
En lo único que no nos iguala nadie es en la AFICIÓN. Esa que hace que un equipo apriete un poco más y sabe motivar a sus jugadores.
Nosotros también tendremos que estar este año a la altura de las circunstancias, cosa que no dudo.

Ah, y sigo insistiendo en la imperiosa necesidad de fichar a un lateral izquierdo (vaya coladero durante toda la pretemporada) y un delantero centro, no que acompañe a Ollés, sino que le pueda hacer sombra.

Salud.