Autor Tema: Amistòs CF Igualada-CE Sabadell  (Llegit 6061 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Amistòs CF Igualada-CE Sabadell
« el: 15 de Agost de 2007, 10:59:45 am »
Avui, a les 19 hores: Amistòs a les Comes contra el CF Igualada.

Avui suposo que en Moya farà proves, moltes proves, ja que tindrà part de l'equip a Sant Pere Molanta, i això farà que no estem al 100% de jugadors.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
Re: Amistòs CF Igualada-CE Sabadell
« Respondre #1 el: 15 de Agost de 2007, 12:09:58 pm »
Avui, a les 19 hores: Amistòs a les Comes contra el CF Igualada.

Avui suposo que en Moya farà proves, moltes proves, ja que tindrà part de l'equip a Sant Pere Molanta, i això farà que no estem al 100% de jugadors.

Crec que a Sant Pere Molanta nomès aniràn els joves i els que estàn a prova. En quant a Igualada penso que aniràn els teòrics titulars, així que espero que guanyem....o almenys donar bones sensacions i començar a dominar en el joc.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 15 de Agost de 2007, 20:24:02 pm »
Per cert... per escoltar el partit d'Igualada...

http://www.cfigualada.com/nou_laradio.php

(És que jo no tinc altaveus).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 15 de Agost de 2007, 20:39:51 pm »
yo le dado pero no se escucha nada :no:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 15 de Agost de 2007, 20:46:05 pm »
No está en antena, la dirección está descolgada por eso no entra.   :ko
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 15 de Agost de 2007, 21:24:38 pm »
cuando alguien sepa alguna cosa que lo escriba plis  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 15 de Agost de 2007, 21:42:26 pm »
Diuen que hem perdut 2 a 1. S'ha iniciat el Sabadell al marcador, i després ens han remontat. Diuen que el Sabadell no ha donat massa bones sensacions, davant un rival acabat d'ascendir a 3ª.

Desconnectat arlekinada

• Infantil
  • Missatges: 185
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 15 de Agost de 2007, 21:56:51 pm »
pues si hemos perdio 2 a 1.
ha marcao morales, luego el igualada y a 1 o 2 minutos del final el arbi a pitao penalty a favor de ellos.
la verdad esq no emos jugao mu bien, incluso moya a tenido q llamarle la atencion un par de veces a sierra, y de navas des del bankillo a estado dando ordenes a sus kompañeros. :arbit

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #8 el: 16 de Agost de 2007, 00:07:37 am »
ahora que salga el optimista y que de su punto de vista a ver que dice  :ejem

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #9 el: 16 de Agost de 2007, 00:58:12 am »
lo que cuenta es cuando empieze la temporada!!alli es cuando valorare los resultados,un saludo!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #10 el: 16 de Agost de 2007, 09:38:01 am »

Ohhh, si que em trobes a faltar   ::)   (m'he donat per aludit per les nostres anteriors converses, tot i que sé que no soc l'únic optimista que volta per aqui  :ejem )

Del partit no puc dir res pq aquest cop no hi he anat. Pero sincerament, no em preocupa perdre partits de pretemporada. És millor perdre ara i aprendre dels errors, i poder corregir-los per estar preparat quan comenci la lliga el dia 26, que és quan realment s'ha de guanyar.

Son partits on es fan proves, i crec que el resultat és el de menys, i com que no vaig veure res,, no opinaré, pero confio 100% en que el mister ( i els propis jugadors) haurà vist els errors i té temps de corregir-los, i tenim temps de millorar de cara el dia 26, perque no oblidem que tenim una bona base, i aquest equip ja ens ha demostrat el què pot fer!!

Visca el Sabadell!!!
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2007, 09:47:09 am per ojx »
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #11 el: 16 de Agost de 2007, 09:58:19 am »
Davant el perill de depressió col·lectiva jo també vull reivindicar que no tot és negatiu, per exemple:

- L'equip que ens ha eliminat de la Copa Catalunya, el Girona, ha acabat sent el "guanyador de la fase prèvia" superant el Lleida o sigui que està en un bon moment.
- A l'anterior ronda vam superar el millor català de 2ªB (i quart català absolut) de la temporada passada, l'Hospitalet, no a quatre arreplegats
- No veig pas que estiguem perdent més partits que el Real Madrid  :yes:

Penso que cal esperar que comenci la temporada i tinc la sensació que arribarem a la jornada 5 o 6 a mitja taula o prop d'ella que és el que ens "correspon" com a equip recent ascendit i pels recursos que hi ha  :ok

Es parla de fitxatges, val fitxem a Henry? Està clar que aquest any ha de ser de consolidació i a poc a poc anar disposant de més recursos per rellançar l'equip  :beer2

En resum esperem a que comenci el ball i no ens precipitem  :balla

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #12 el: 16 de Agost de 2007, 10:58:11 am »

Ohhh, si que em trobes a faltar   ::)   (m'he donat per aludit per les nostres anteriors converses, tot i que sé que no soc l'únic optimista que volta per aqui  :ejem )

Del partit no puc dir res pq aquest cop no hi he anat. Pero sincerament, no em preocupa perdre partits de pretemporada. És millor perdre ara i aprendre dels errors, i poder corregir-los per estar preparat quan comenci la lliga el dia 26, que és quan realment s'ha de guanyar.

Son partits on es fan proves, i crec que el resultat és el de menys, i com que no vaig veure res,, no opinaré, pero confio 100% en que el mister ( i els propis jugadors) haurà vist els errors i té temps de corregir-los, i tenim temps de millorar de cara el dia 26, perque no oblidem que tenim una bona base, i aquest equip ja ens ha demostrat el què pot fer!!

Visca el Sabadell!!!

per fi et dons conte que tots diem el mateix nanu  :clap :clap :clap :clap :clap   aqui tots els que em criticat el joc del equip sempre a sigut  una critica constructiva, cap dels que han criticat ni deixaran al equip sol ni van en contra de ningu pero si que voliam donar un toc d´atencio per que la pretemporada se acaba i no te gaire bona pinta la cosa, els altres equips han fichat be i el cami per segonaB no sera facil aqui tots estimem el sabadell per igual pero has de diferenciar entre criticas constructivas i destructivas abans d´atacar a la gent que critica alguna cosa  ;) sense mes espero que no tornem a caure en l´error per no tornar a estar discutint tonteries 2 setmanas (tambe haig de dir que aixo pasa per que tenim mono de futbol...  :laugh:  ) habiam si començem la lliga rapid :xin-xin

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #13 el: 16 de Agost de 2007, 11:16:36 am »
eh eh eh..trankilos..tran kilos...que esto aun no ha empezado...tampoco ibamos a subir por que no ganabamos a los grandes...esto no tiene importancia..los jugadores no han de ganar partidos.sino ponerse bien fisicamente.,conocerse,ganar toque de balón.estos resultados no son importantes..empeza mos el dia 26 y con cero puntos no?como todos los equipos..los jugadores andan cansados..el igualada jugó en su presentación contra su gente..motivados ante un segunda B..os recuerdo que el año que bajamos con NEFTALI,MADRIGAL,CAÑADAS y compañia..nos salimos en pretemporada..y bajamos..el mister sabe lo que hace..y si no se enfada con SIERRA...o con cualquiera..mal vá..yo no es que sea opitimista,si no que no hago mucho caso a los resultados.igual que cuando ganamos a la GRAMA...todo el mundo decía...uy...que bien pinta esto..o contra el HOSPI en casa...todos positivos..pues ni una cosa ni la otra..son profesionales..mira el betis..pierde con el sanluqueño y contra el ceuta pierde..(el betis plagado de titulares)y ayer le gana al madrid..`por favor..que es pretemporada..opina r..por que para eso está el foro..pero pesimistas con el juego del equipo..o actitud...iros o abrir otro post..PANSO amigo mio..tu es que eres muy exigente..ja ja ja..y no quieres perder...ni el autobús...ni siquiera al dominó..esto está en manos de quien sabe..a mi el juego del equipo tampoco me gusta. pero los jugadores si.y confío en ellos..el dia 26 esto es otra cosa..estaremos de media tabla para arriba..pero si queremos estar arriba y ser un equipo verdaderamente fuerte hemos de ganar en CASTELLDEFELS y a los recien ascendidos en casa como nosotros..ONTENIENT E Y EIVISSA.mejor calendario que este no lo podemos tener...yo lo hubiera firmado así..y en Terrassa no opino por que no he visto al terrassa y no puedo pronosticar..pero con todos mis respetos hacia estos rivales y a sus aficiones..hemos de ganar estos nueve puntos..pero nadie ha hablado de ascenso..lo cual me parece muy correcto..por que si hablas de objetivo subir y luego no lo consigues..decepcio n o fracaso..hemos de ser humildes,partir de esa base,ser modesto pero ambiciosos..creamos en los que nos han subido...yo no pido subir..eso es una ilusion..lo que si quiero y pido es buen futbol,alegrias continuas,pocos sufrimientos..pero mas no se puede pedir..lo dicho...animo  a todos que esto chutará..que la temporada dura nueve meses y aun no ha empezado.confio y creo en este equipo.saludos y gracias al que lea hasta aqui.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #14 el: 16 de Agost de 2007, 13:31:46 pm »
Em permets que quan guanyi el Sabadell a la lliga et digui que surtin els pessimistes a baixar-se els pantalons? (per no dir coses més gruixudes)
No es tracta de ser optimista es tracta de pendre'ns els partits de pretemporada com a tals, o sigui, partits de proves tàctiques, preparació física etc, etc, però per a res pensar que els resultats importen i anar a liar la troca (com sols dir tu).

Per cert, el Nando va comentar a Sant Pere Molanta que hi havien fins i tot jugadors a prova pel B. O sigui que podria haver-me presentat jo a jugar (quasi). Normal el resultat amb el Vilafranca doncs.
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2007, 14:07:33 pm per X-Men Aigua »
Honor al Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #15 el: 16 de Agost de 2007, 16:32:03 pm »
Em permets que quan guanyi el Sabadell a la lliga et digui que surtin els pessimistes a baixar-se els pantalons?[/b] (per no dir coses més gruixudes)
No es tracta de ser optimista es tracta de pendre'ns els partits de pretemporada com a tals, o sigui, partits de proves tàctiques, preparació física etc, etc, però per a res pensar que els resultats importen i anar a liar la troca (com sols dir tu).

Per cert, el Nando va comentar a Sant Pere Molanta que hi havien fins i tot jugadors a prova pel B. O sigui que podria haver-me presentat jo a jugar (quasi). Normal el resultat amb el Vilafranca doncs.

dons no, no t´ho permeto primer de tot per que jo mai he sigut pesimista i segon per que el primer que va començar a dir coses en contra de la gent que no pensava igual vas ser tu aixi que  valdria la pena que fessis una mica mes de memoria i miressis els meus post per donarte compte que jo mai he sigut ni negatiu ni pesimista, soc uns dels foreros mes antics del foro i sempre e defensat al club als tecnic i als jugadors a capa i espassa i tinc molt companys que poden donar fe de las meves paraules, aixi que sem tildi de negatiu o pesimista em toca bastant els collons, jo he rebut moltes criticas per defensar a la directiva i als tecnics i encara no hi ha un sol post meu criticant a cap jugador de la plantilla i que ara per dir que el equip a fet una m**** de partit vingueu un parell a dir que la meva opinio no serveix per res i que vosaltres sou els abanderats del club dons .... que vols que et digui... em molesta i molt, jo igual que el ojx varem tenir moltes discussions al antic foro per intentar portar una dimnamica positiva i aixo li va costar la sortida del foro al ojx (sembla mentida que no s´enrracordi d´aixo i que ell tambe em tildi de pesimista) e batallat a moltes discussions sent jo el unic que apoyaba decissions que donaban pena (inclus cuan e anat a la radio vaig defensar la postura del club amb la jornada economica) i que ara em digueu aquestes coses dons... no ho trobo logic i per aixo no et permeto que em diguis pesimista ni negatiu ni res que s´assembli si vaig fer una critica va ser per pendre bona nota i intentar solucionar coses per que el meu club (per que es tant meu com vostre) funcioni millor i no caigem en errors antics que ens facin tornar a viure inferns esportius.
com ja he posat en un altre resposta espero que aquest tema es començi a tancar per que ja cansa i el atac directe sense sentit es absurd a no ser que es tingui alguna cosa personal, i per la meva part no existeix aixi dons espero que valoreu les criticas entre constructivas i destructivas i ataqueu nomes las destructivas que son las que fan mal al nostre club

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 16 de Agost de 2007, 17:14:07 pm »
Fem tots una reflexió i ara en serio. Jo al partit de l'igualada no hi vaig anar tp així que no opinaré d'akest partit. Però posant l'exemple del partit del girona... no sé de kina manera ho vaig dir, però em vaig venir a referir que si juguem igual que a girona tota la temporada ho passarem malament. Ara us pregunto grimber i ojx: penseu igual que jo sobre això o no? Ja podriem treure coses positives o negatives del partit, però jugant com vam jugar i treient el resultat que vam treure creieu que podrem fer una temporada trankila? Com a minim ja hem arribat a l'acord de que és pretemporada i s'han de fer proves tot i que a girona va jugar el teoric ekip titular i els jugadors ja és coneixen entre ells pq la gran majoria són del bloc de l'any passat... però si el partit és dolent doncs és dolent per molt optimistes que siguem. I el resultat no va ser enganyós com es pretenia dir pq ens en podrien haver fet algun més... Però no intentem enganyar-nos a nosaltres mateixos pq la patacada després pot ser grossa. El que es va veure l'altre dia va ser allò i el que veurem la setmana que ve doncs ja ho discutirem la setmana que ve i potser és tot el contrari i me n'alegraré molt. I no confonguem el "què és el que m'agradaria que passés" (pq tothom és tan optimista com tu ojx i ningú no pensa en res més que no sigui sumar de 3 en 3) amb el "què és el que podem fer veient el que hem vist fins ara". Mentre uns discutim agafant-nos a la segona uns altres ho fan agafant-se a la primera i així no arribarem enlloc. I osti, siguem una mica autocritics ok? Que s'aprén més dels propis errors que de qualsevol altra cosa! No sempre pot ser tot molt maco!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #17 el: 16 de Agost de 2007, 19:38:48 pm »
macho no lo entiendo, yo estoy fuera de vacaciones pero he hablado con bastantes caompañeros que fueron a ver el partido, y todos me han dicho lo mismo... el girona nos pasó por encima en la segunda parte y ahora veo que el señorito todo va bien, ¿dice que fue engañoso? macho haztelo ver por que eso de navegar a contracorriente las 24 horas del dia 7 dias a la semana no es logico ni normal, que la mayoria de foreros digan lo mismo y que salga siempre el mismo de turno a llevar la contra ya creo que es de pitorreo, nose me parece que son ganas de liar la troca

Mira, Panso, per mí vas començar tu amb aquest post, així que deixa de fer-te el víctima.
I t'he subrallat el que per mí és ofensiu als altres forerus (inclós jo, encara que anava dirigit al OJX em sembla).
Fes-t'ho mirar una mica pq has caigut baix recordant que portes més antiguitat i més escrits en aquest forum.
Honor al Sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #18 el: 16 de Agost de 2007, 19:45:29 pm »
ARA que ja hem carregat tots contra tots, a veure si som capaços de deixar-nos de pikes entre nosaltres i fem un post més constructiu, on s'aceptin les crítiques i ningu es cregui més arlekinat que un altre
em sembla que tots volem el millor pel CES, tot i les crítiques que en el fons són o així jo ho entenc per millorar el que en aquests moments és l'ekip i no pas per enfonsar-lo
VINGA TOTS A UNA I TOTS AMB  :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #19 el: 16 de Agost de 2007, 19:50:13 pm »
Fem tots una reflexió i ara en serio. Jo al partit de l'igualada no hi vaig anar tp així que no opinaré d'akest partit. Però posant l'exemple del partit del girona... no sé de kina manera ho vaig dir, però em vaig venir a referir que si juguem igual que a girona tota la temporada ho passarem malament. Ara us pregunto grimber i ojx: penseu igual que jo sobre això o no? Ja podriem treure coses positives o negatives del partit, però jugant com vam jugar i treient el resultat que vam treure creieu que podrem fer una temporada trankila? Com a minim ja hem arribat a l'acord de que és pretemporada i s'han de fer proves tot i que a girona va jugar el teoric ekip titular i els jugadors ja és coneixen entre ells pq la gran majoria són del bloc de l'any passat... però si el partit és dolent doncs és dolent per molt optimistes que siguem. I el resultat no va ser enganyós com es pretenia dir pq ens en podrien haver fet algun més... Però no intentem enganyar-nos a nosaltres mateixos pq la patacada després pot ser grossa. El que es va veure l'altre dia va ser allò i el que veurem la setmana que ve doncs ja ho discutirem la setmana que ve i potser és tot el contrari i me n'alegraré molt. I no confonguem el "què és el que m'agradaria que passés" (pq tothom és tan optimista com tu ojx i ningú no pensa en res més que no sigui sumar de 3 en 3) amb el "què és el que podem fer veient el que hem vist fins ara". Mentre uns discutim agafant-nos a la segona uns altres ho fan agafant-se a la primera i així no arribarem enlloc. I osti, siguem una mica autocritics ok? Que s'aprén més dels propis errors que de qualsevol altra cosa! No sempre pot ser tot molt maco!
Birri, d'acord en el tema que falta un davanter (ja ho he dit en altres ocasions) i potser també un defensa (falta pescar-los dels descartes de 2A) però no ens podem preocupar per assolir la permanència ara per ara.
Primer perquè ja tenim una plantilla millor que bastants equips del nostre grup, tenim un bon cos tècnic i un bloc que es coneix de l'any passat.
El que sí em preocupa és que es pugui fer un equip suficientment competitiu com per lluitar pels playoff.
No s'ha jugat bé a Girona, però és un partit més de pretemporada. Hauríem de veure els resultats dels altres equips en pretemporada. Creus que el Miapuesta Castefa és tan poderós perquè va guanyar al Nàstic 0-2???
La resposta és NO. No és pot valorar un partit amistós.
Després, si que et puc dir que he estat a St. Pere i allà era tot ple de proves amb jugadors que estan a prova pel filial (ens ho va dir el Nando, que feia una cara de poquer...). El de Igualada sí q em va sorpendre i em va preocupar pq eren tots els teòrics titulars de l'equip, però també s'observen canvis de posició en alguns jugadors en els canvis. Sembla que també s'han fet proves.
Ara és moment de fer aquest assajos perquè no ens juguem punts.
Honor al Sabadell