Jo no he vist tots els partits de pretemporada, però n'he vist algún.
He vist força crítiques entre uns i altres -components del foro- pel joc vist/ofert per l'equip en diferents partits.
Es tracta de no enfadar-se entre uns i altres per donar la seva opnió, sempre amb el respecte degut.
Però tampoc es tracta que ningú s'enganyi a si mateix.
El salt entre la 2a B i la 3a divisió, és ABISMAL, per tan, això de portar un bloc que es coneix de la temporada anterior, està bé, però és perillós. Ens van fer disfrutar a 3a divisió. Molt de compte amb això. Ara mateix, podriem dir que som un equip de 3a. amb 1 o 2 retocs que juguem a 2a B. Per tan, tinguem en compte, que quan juguem a Alacant, Badalona, Terrassa.... etc podem patir perque són millors equips que nosaltres i molts equips, per no dir la majoria, tenen més pressupost que nosaltres. Ei, i no dic que no guanyem a Alacant, Badalona o Terrassa e....., espero i confio que si.
Però tinguem clar tots que dels 9 reforços que hem fet, de moment, 4 han vingut procedents de 2a B (Antúnez -aquest porta 1 any sense jugar-, Miki, Pirri, Carrillo) i 5 de 3a en avall (Fran, Siso, Lara, Finidi i Miguel Ángel).
Siguem sincers també, i és de CALAIX que fa falta un altre davanter però de forma MOLT NECESSÀRIA. Amb Ollés, que és propens a lesionar-se i Fran, que debutarà a 2a B, procedent de dues categories per sota, doncs anem justos. I qui no ho veigi així, crec que s'equivoca. Necessitem un altre davanter però de 2a B, no que vingui de 3a o que pugui jugar en punta de forma puntual -casos Montero, Carrillo......- Cadascú que fagi el que millor sàpiga fer.
I ja per acabar, diré que s'ha de millorar i molt, que només estem a pretemporada, però que com a màxim aquest any podrem aspirar a una salvació. Espero que sense patir, tot i que em penso... que pot no ser així. Tenim un equip justet per 2a B, i aquesta és la realitat. Que ningú aspiri ni tan sols a entrar a Copa del Rei.
De totes formes, em fa confiar i molt el cos tècnic amb Ramón Moya al capdevant. Fa dues temporades, també amb un equipet força fluix a 2a B, amb l'Hospi el va classificar entre els llocs 12 o 13 amb un equip molt similar al nostre aquest any, i amb molts jugadors actuals nostres que llavors jugaven allí.
Espero menjar-me totes aquests paraules a fi d'any, i que estiguem el més amunt millor, però no crec que hagim de ser ni pessimistes ni realistes, sinó realistes. I això és el que hi ha.
Ah, i vagi per endavant que a mi perdre 3 a 0 a Girona o 2 a 1 a Igualada o guanyar 3 a 1 a la Grama en pretemporada no em diu res. Són partits per fer proves ia gafar ritme i prou. Que per això, ningú es preocupi