Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 150288 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #100 el: 04 de Juliol de 2008, 18:42:40 pm »
Yo me'ls guardaria una part per si de cas...que aixo es politica y "donde dije digo, digo Diego"  :laugh:

Això si, en qualsevol moment ens pugen un IBI, un IVA o un impost indirecte per a recaudar el que han deixat anar.  ;D Però per mi, ja poden anar demanant, que m'han hagut de deixar anar una morterada, sent pare.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #101 el: 05 de Juliol de 2008, 14:33:56 pm »
Doncs no, no hi ha crisis.
Este matí, m'ha vingut un paio per a demanar-me per llogar un amarradero que tinc a Marbella. I el millor, és que ahir també me lo volia llogar un altre per a dixar-lo a un compromís.
La resta dels amarraderos que tinc al mediterrani, estan llogats, menys el que tinc per a us personal. I diuen que hi ha crisis. Ja, me ric jo.
coneixeu algú qui ha dixat d'anar a sopar els dissabtes a la nit.
250.000 samarretes d'espanya vengudes des del diumenge.
Coneixeu algú que haja dixat de sortir si ho feia?
Coneixeu algú que haja dixat de fumar per la crisi?
I de fer servir el cotxe per els findes?

Crisi? NO hi ha crisi, simplement que vivim excesivament bé.

un 'mafies' que vol un amarradero té pasta per llogar-te'n 27.

en canvi demana pels restaurants i cases de menjars dels treballadors: ja no ténen els paletes, amb els seus tradicionals esmorzars i el seu alcoholisme desmesurat. fins i tot, jo que els visito, em comenten que la maquineta egarenca (cirsa) no els dóna la meita que abans.

moltes cases de menjar tancaran aviat o les pasaran xungues. de fet, ja ho estan fent.

i els àpats de cap de setmana estan en forta crisi, peró de gasto: estan plens, peró ara la gent comparteix el primer, prenen un segon i de postres i vi... res. aigua. el sopar de 35 euros ara és de 22. amb tot, alguns restaurants van a mig gas, i sinó demana a determinades zones urbanes i turístiques.

CONEC ALGÚ QUE HAGI DEIXAT DE SORTIR ELS FINES?
en part si en part no. peró conec gent que els 'findes' fan una sortideta i ja no van al restaurant, porten l'entrepà de casa (en aquests m'incloc i no per necessitat), conec gent que anirà de vacances i gastarà molt menys, gent que quan va a platja d'aro ja no es compra la samarreta de marca al anar de passeig a les tardes, i molta gent jove megahipotecada que simplement, va al parc catalunya a voltar i es menja un cucurutxo.

QUE HAGI DEIXAT DE FUMAR?
pocs, peró t'assefuro que hi ha gent que ha afluixat molt.

I DE FER SERVIR ELS COTXES?
donc explica'm per que ara es ven un 30% menys de benzina al detall que fa sols un any...

LES 250.000 SAMARRETES D'ESPANYA...
és un bici barat... anar un dia de sabadell a puigcerdà a passar el dia, només de transport et costarà molt més que una samarreta de la selecció.

crisis? realment la cosa havia de normalitzar-se i ara la crisi corregeix els excessos. SIMPLEMENT, MOLTS VIVIEN MOLT PER SOBRE DE LES SEVES POSSIBILITATS.

i es que si ets mileurista, has de gastar 800 al mes i estalviar-ne 200 fins tenir un coixí d'uns 10.000 euros estalviats, pel que pugui ser...  i sinó: COMPTE AMB LES CONSEQÜÈNCIES !!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #102 el: 05 de Juliol de 2008, 16:58:29 pm »
Dons mira, els sous han pujat una mitja de un 2,5% mentres que omplir el diposit per poguer anar a currar suposa uns 15 o 20€ mes que l'any passat en el meu cas, que porto gasolina,els diesel encara mes. L'any passat gastaba una mitja de 150 € setmanals en anar a comprar menjar i les cuatre cosetes del super, peró aquest any, he fet comptes i portant mes o menys lo mateix em gasto uns 200€ a la setmana.
De vacances si m'en vaig, despres de currar com un burru tot l'any crec que me les mereixo, pero mentres que l'any passat m van costar les vacances 1500€, aquest any m'he agafat un apartament llogat una setmaneta i em gastaré 700€.
Clar que qui lloga un amarradero imagino que te alguna embarcació. Jo no em puc permetre aixo. Aixi que tinc que donar la rao als companys de que el que te pasta, encara te mes i el que no en te, dons continua sense tenir, pero t'aseguro que el que no en te de pasta, está pitjor qe l'any passat.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #103 el: 05 de Juliol de 2008, 17:32:34 pm »
Et dono la raó, NO HI HA CRISI (per als que lloguen amarres clar)

pero ke les ventes de cotxes a catalunya s'agin reduit gairebé al 50%....

per no parlar de la construcció.... el que pasa que precisament akets dels amarres son els ke san forrat a base de ROBAR  als pringats que cobrem 4 merdres. Aixo si, un cop rebentada la bombolla, els dels amarres a gaudir dels "pingües" beneficis, mentre que els seus treballadors a la  PUT_ calle. Ah! i pagantlis nomes 20 dies per any treballat, pq com les pobres empreses porten dos anys amb perdues..... (aixo si, cuan tripliquen els beneficis no et paguen 120 dies x any treballat)

Jo tb he notat que el volunm de feina ha baixat moltisim... esperem que sestavilitzi ja.... pq sino....

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #104 el: 05 de Juliol de 2008, 18:35:06 pm »
Et dono la raó, NO HI HA CRISI (per als que lloguen amarres clar)

pero ke les ventes de cotxes a catalunya s'agin reduit gairebé al 50%....

per no parlar de la construcció.... el que pasa que precisament akets dels amarres son els ke san forrat a base de ROBAR  als pringats que cobrem 4 merdres. Aixo si, un cop rebentada la bombolla, els dels amarres a gaudir dels "pingües" beneficis, mentre que els seus treballadors a la  PUT_ calle. Ah! i pagantlis nomes 20 dies per any treballat, pq com les pobres empreses porten dos anys amb perdues..... (aixo si, cuan tripliquen els beneficis no et paguen 120 dies x any treballat)

Jo tb he notat que el volunm de feina ha baixat moltisim... esperem que sestavilitzi ja.... pq sino....

el més dur encara està per arribar, per lo menys queden entre anyet i mig, dos anyets de panorama xungo xungo..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #105 el: 07 de Juliol de 2008, 18:07:44 pm »
Doncs els que patiu la crisis sou els de sempre. Els que no heu estalviat durant aquests bons últims anys, els que no heu arriscat en inversions i els que heu preferit un cotxe nou que no pas abaixar la lletra hipotecària.
Desgraciadament s'està justificant la falta de previsió de les famílies amb una desaceleració i canvi d'orientació de l'economia.
Un exemple: este any s'ha produït a la península un 21% menys de blat, per la sequia, i este augmentarà un preu d'un 30%, ja que s'ha d'importar. Els pagesos tindran un 21% menys de facturació en este article, valtres pagareu un 35-40% més d'estos articles. Adivineu on nirà a parar este diner?
Als treballadors no. A l'estat tampoc.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #106 el: 07 de Juliol de 2008, 20:50:18 pm »
Alguns no hem arriscat en inversions per que no teníem que invertir... A més, si inverteixo, invertiria èticament, no amb empreses d'armament o que prostitueixen la vivenda o l'alimentació, que son articles de primera necessitat.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #107 el: 07 de Juliol de 2008, 21:29:52 pm »
Doncs els que patiu la crisis sou els de sempre. Els que no heu estalviat durant aquests bons últims anys, els que no heu arriscat en inversions i els que heu preferit un cotxe nou que no pas abaixar la lletra hipotecària.
Desgraciadament s'està justificant la falta de previsió de les famílies amb una desaceleració i canvi d'orientació de l'economia.
Un exemple: este any s'ha produït a la península un 21% menys de blat, per la sequia, i este augmentarà un preu d'un 30%, ja que s'ha d'importar. Els pagesos tindran un 21% menys de facturació en este article, valtres pagareu un 35-40% més d'estos articles. Adivineu on nirà a parar este diner?

Completament d'acord... la gent ha aprofitat els anys de bonança economica per viure per sobre de les seves possibilitats... es exactament la faula de la formiga i no se quin altre bixarraco...

Si en comptes de gastar-se el diner facil que donaven els bancs amb tipus d'interès al 2% en cotxes nous, pisos nous, sopars cada divendres de 100 euros... haguessin sigut previsors, haguessin invertit (no fa falta invertir en borsa, es pot invertir a plaç fix tambe), estalviat, guardat o prosperat economicament, ara no plorariem tots...

Prosperar economica no vol dir tenir més si no fer més eficient els teus béns. Tenir un cotxe de 50.000 euros i un pis nou de 300.000 no es prosperar economicament si per això t'ha hagut d'endeutar per sobre les teves possibilitats... el que abans era un endeutament del 35% (permès per qualsevol entitat de credit), avui aquest mateix endeutament supera el 50%... no parlem dels que es van endeutar per sobre del 45%... ara estan prop del 80% i alguns per sobre... estic posant casos lleus...

Quan les coses van be a l'economia es quan s'ha d'aprofitar a fer fort el patrimoni per resistir les epoques dolentes i poder-les aprofitar tambe.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #108 el: 08 de Juliol de 2008, 00:11:54 am »
Me dejas flipado. Me quieres decir como alguien que a duras penas llega a fin de mes, tiene un coche con diez años (que no se cambia porque no puede pagar lo que vale un coche nuevo), una hipotca que no puede pagar con su sueldo y necesita el salario de su mujer para poder vivir y no paran de subirle productos de primera necesidad, como va a invertir o a ahorrar en estos ultimos buenos años, si no ha tenido ultimos buenos años? Dichosos los que cobran un sueldo que le permite pagar hipoteca, gastos mensuales(luz, agua, gas, gasolina...), comida y aun les sobra para ahorrar o invertir.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #109 el: 08 de Juliol de 2008, 11:22:40 am »
Aqui hay gente que se cree que todos cobramos grandes sueldos para poder ir especulando con las necesidades vitales de la mayoria de la gente.

por muy bien que vaya la economia, la mayoria de gente siempre cobra el mismo sueldo (excepto venderores que tengan comisiones).

Un señor que en el 2000 llega justo a fin de mes, que en el 2004 llega tb justo a fin de mes, y que en 2008 sigue llegando justo a fin de mes pq siempre tiene el mismo sueldo... que va a invertir?

la diferencia eske mientras su jefe si que tenia grandes variaciones de sueldo y las ha podido invertir en "amarres", el currante se encuentra con el mismo sueldo (eso si no lo echa a la calle...)

Aunque tb es verdad, que por ejemplo un vendedor de coches que se ha forrado con las comsisiones de las ventas de coches, en vez de pensar en el futuro, se ha dedicado a dilapidarse el sueldo en un mercedes o un porsche, o pegandose vacaciones y cenorras a cualquier precio...
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2008, 11:26:39 am per Bend »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #110 el: 08 de Juliol de 2008, 12:30:55 pm »
Y los que no llegan a final de mes tambien se van a cenar fuera todos los viernes... y se compran la tele de plasma y cambian los muebles... todo a comodos plazos... ese es el problema. La economia es igual para una empresa que para un hogar... hay gastos fijos que no puedes eludir y lo que yo llamo gastos tontos... bienes o servicios que no te aportan ningun beneficio pero que hay que pagar igual... y como gastos tontos son prescindibles. Si no llegas a final de mes... no te hipoteques, no compres coche nuevo, no salgas a cenar, no compres la tele de plasma, no te cambies los muebles y economiza tu dinero. Es asi de facil... el problema es que los que viven con 800 euros al mes han querido vivir como los que cobran 2.000... y eso no puede ser.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #111 el: 08 de Juliol de 2008, 22:33:27 pm »
Hipoteca: 700€
Luz : 50€
Agua: 15€
Comida, detergente, etc.: 600€
Gasolina: 100€
Total: 1465€

Ya ves, gastos normales, nada de cenas, ni de coches nuevos, etc., y ya ves que en comida y otras cosas del super he puesto solo 600€, he sido mas bien austero, porque yo por ejemplo tengo 2 crias ( o sea somos 4 de familia) y me dejo tranquilamente 800€ al mes entre pañales, comida, detergentes y otras necesidades.
Me quieres decir que tiene que suprimir una persona que cobre 1500€ netos para ir desahogado?
Por cierto, alguien que cobra 800€ al mes, a no ser que este soltero y sin gastos obligados, no vive, sobrevive.
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2008, 22:52:44 pm per BERMOS_SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #112 el: 08 de Juliol de 2008, 22:39:49 pm »
Al final haurem de suprimir... el menjar. Arrels d'herbotes del camp i fulles de morera. Avui he anat al super i amb quatre coses se m'han anat 40€.  :o

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #113 el: 09 de Juliol de 2008, 16:16:28 pm »

Ya ves, gastos normales, nada de cenas, ni de coches nuevos, etc., y ya ves que en comida y otras cosas del super he puesto solo 600€, he sido mas bien austero, porque yo por ejemplo tengo 2 crias ( o sea somos 4 de familia) y me dejo tranquilamente 800€ al mes entre pañales, comida, detergentes y otras necesidades.
Me quieres decir que tiene que suprimir una persona que cobre 1500€ netos para ir desahogado?
Por cierto, alguien que cobra 800€ al mes, a no ser que este soltero y sin gastos obligados, no vive, sobrevive.

amb aquests números exposats, creieume que esteu llegint a un autèntic DOCTORAT EN ECONOMIA

nano, si quatre mengeu amb 600 euros es per que mengeu molt porc i marques blanques, que si no...  el problema es que els números reals de moltes famílies són els que tu expresses, i quan arriba setembre arriba l'hecatombe.

un problema que si que es cert que hi ha es que molta gent que aviat tindrà fills, no ha estalviat un duro, i aviat tindrà una situació molt més crítica a la teva. a més, de la gent que es pot quedar a l'atur...

es que no tothom pot invertir ni en amarres, ni en simples aparcaments.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #114 el: 09 de Juliol de 2008, 16:42:30 pm »
Y los que no llegan a final de mes tambien se van a cenar fuera todos los viernes... y se compran la tele de plasma y cambian los muebles... todo a comodos plazos... ese es el problema. La economia es igual para una empresa que para un hogar... hay gastos fijos que no puedes eludir y lo que yo llamo gastos tontos... bienes o servicios que no te aportan ningun beneficio pero que hay que pagar igual... y como gastos tontos son prescindibles. Si no llegas a final de mes... no te hipoteques, no compres coche nuevo, no salgas a cenar, no compres la tele de plasma, no te cambies los muebles y economiza tu dinero. Es asi de facil... el problema es que los que viven con 800 euros al mes han querido vivir como los que cobran 2.000... y eso no puede ser.

Bueno, bueno, pero no quedamos en qué estamos en un sistema capitalista???
Si no hubiera habido tanto consumo en los años de bonanza no habría habido tal crecimiento económico, por lo tanto estamos en lo de siempre (el pez que se muerde la cola). Creo que el mayor problema no viene de la clase media que ha sido derrochadora sinó de los peces gordos que se han hecho de oro a base de "jugar" con su dinero (burbuja inmobiliaria, aumento de precios desorbitantes en el cambio de moneda al euro, el biocombustible aumenta precios de alimentos básicos de forma bestial y un largo etc...).
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #115 el: 09 de Juliol de 2008, 16:45:39 pm »
De fet, ara els que governen demanen que la gent no tingui por i segueixi consumint i comprant. Per això, precisament ens volen fer creure que no hi ha crisis.
Honor al Sabadell

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #116 el: 09 de Juliol de 2008, 17:54:01 pm »

amb aquests números exposats, creieume que esteu llegint a un autèntic DOCTORAT EN ECONOMIA

nano, si quatre mengeu amb 600 euros es per que mengeu molt porc i marques blanques, que si no...  el problema es que els números reals de moltes famílies són els que tu expresses, i quan arriba setembre arriba l'hecatombe.

un problema que si que es cert que hi ha es que molta gent que aviat tindrà fills, no ha estalviat un duro, i aviat tindrà una situació molt més crítica a la teva. a més, de la gent que es pot quedar a l'atur...

es que no tothom pot invertir ni en amarres, ni en simples aparcaments.
Per començar, has de aprendre a llegir be els missatges expossats, ja que jo he dit que em deixo TANQUILAMENT 800 €. Peró si que et dic que conec, segurament al igual que tu, gent que cobra menys dels 1500€ que he exposat i si que son 4 de familia.
Ah, si que compro marques blanques, perque no em dona per comprar marques de 1ª fila, i si vols, et guardo els tikets del super perque vegis el que em gasto en menjar. Perque m'agradaria gastarme 1200€ en menjar per la familia, pero desgraciadament no m'arriba.
Una altre cosa.Jo pot ser soc DOCTORAT EN ECONOMIA, peró tu em sembla que deus tenir un sou collonut i espero que sempre el tinguis i no t'hagis de veure mai com cosins meus que estan cobrant 950€ de sou i les pasen molt magres per arribar a acabar el mes. Tu deus tenir fins i tot un MASTER perque segons tu, fins i tot el que no te sou, pot estalviar 200 o 300€ cada mes. Fes un curset a tota la gent que les pasa magres, que t'ho agrairan.
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2008, 18:02:25 pm per BERMOS_SBD »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #117 el: 09 de Juliol de 2008, 20:44:27 pm »
Per començar, has de aprendre a llegir be els missatges expossats, ja que jo he dit que em deixo TANQUILAMENT 800 €. Peró si que et dic que conec, segurament al igual que tu, gent que cobra menys dels 1500€ que he exposat i si que son 4 de familia.
Ah, si que compro marques blanques, perque no em dona per comprar marques de 1ª fila, i si vols, et guardo els tikets del super perque vegis el que em gasto en menjar. Perque m'agradaria gastarme 1200€ en menjar per la familia, pero desgraciadament no m'arriba.
Una altre cosa.Jo pot ser soc DOCTORAT EN ECONOMIA, peró tu em sembla que deus tenir un sou collonut i espero que sempre el tinguis i no t'hagis de veure mai com cosins meus que estan cobrant 950€ de sou i les pasen molt magres per arribar a acabar el mes. Tu deus tenir fins i tot un MASTER perque segons tu, fins i tot el que no te sou, pot estalviar 200 o 300€ cada mes. Fes un curset a tota la gent que les pasa magres, que t'ho agrairan.

:clap :clap :clap :clap :clap :clap

A tot això, ZP ha dit que "ja es podria començar a parlar" de crisi... :ejem :Hecho_polvo:

:beer2
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2008, 21:44:17 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #118 el: 09 de Juliol de 2008, 23:13:15 pm »

:clap :clap :clap :clap :clap :clap

A tot això, ZP ha dit que "ja es podria començar a parlar" de crisi... :ejem :Hecho_polvo:

:beer2

Arrrrrrrrrrrrrrrrrr rlekinat, q vols q digui el president? Q hi ha crisi?
He estat veient aquests últims dies alguns debats i algunes entrevistes que a fet i està claríssim que quan li parlen de crisis ja no sap ni per on sortir, de fet cada dia treu el mateix discurset explicant les 4 coses que han fet, que si la alta velocidad que si s'han cobert no se quans llocs de treball (suposo que per als immigrants perquè a l'INEM cada dia hi ha més gent i cada cop hi ha menys treball), total que sempre acaba treient les 4 coses que no es creu ni ell mateix.
Només cal escoltar-lo 5 minuts per a veure la incapacitat que té aquest govern, això sí, anda que no li ha anat bé la pluja de maig pel problema q tenia amb la sequia i també la Eurocopa d'Espanya per a tenir-nos uns quants dies dies distrets a tots.

En fi, no dic que avui en dia existeixi cap partit capaç de solucionar els problemes del país, el que està clar és que a l'actual govern aquesta situació li queda molt molt gran, i l'únic recurs que té és fer veure que les coses no van tan malament com semblen.

No hi podem fer res per això, seguirem igual o pitjor  fins que no hi hagi una oposició una mica més seriosa i competent que l'actual PP del sr. Rajoy.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #119 el: 09 de Juliol de 2008, 23:21:13 pm »
Les crisis econòmiques actuals, son les seleccions naturals d'avui en dia. Si amb la crisi l'atur puja, només els més ben preparats o els més ben enxufats, podran viure decentment. Els demés, o es reciclen, o van buscant nous horitzons, com fa temps van fer els nostres pares i avis.