Doncs no, no hi ha crisis.
Este matí, m'ha vingut un paio per a demanar-me per llogar un amarradero que tinc a Marbella. I el millor, és que ahir també me lo volia llogar un altre per a dixar-lo a un compromís.
La resta dels amarraderos que tinc al mediterrani, estan llogats, menys el que tinc per a us personal. I diuen que hi ha crisis. Ja, me ric jo.
coneixeu algú qui ha dixat d'anar a sopar els dissabtes a la nit.
250.000 samarretes d'espanya vengudes des del diumenge.
Coneixeu algú que haja dixat de sortir si ho feia?
Coneixeu algú que haja dixat de fumar per la crisi?
I de fer servir el cotxe per els findes?
Crisi? NO hi ha crisi, simplement que vivim excesivament bé.
un 'mafies' que vol un amarradero té pasta per llogar-te'n 27.
en canvi demana pels restaurants i cases de menjars dels treballadors: ja no ténen els paletes, amb els seus tradicionals esmorzars i el seu alcoholisme desmesurat. fins i tot, jo que els visito, em comenten que la maquineta egarenca (cirsa) no els dóna la meita que abans.
moltes cases de menjar tancaran aviat o les pasaran xungues. de fet, ja ho estan fent.
i els àpats de cap de setmana estan en forta crisi, peró de gasto: estan plens, peró ara la gent comparteix el primer, prenen un segon i de postres i vi... res. aigua. el sopar de 35 euros ara és de 22. amb tot, alguns restaurants van a mig gas, i sinó demana a determinades zones urbanes i turístiques.
CONEC ALGÚ QUE HAGI DEIXAT DE SORTIR ELS FINES?
en part si en part no. peró conec gent que els 'findes' fan una sortideta i ja no van al restaurant, porten l'entrepà de casa (en aquests m'incloc i no per necessitat), conec gent que anirà de vacances i gastarà molt menys, gent que quan va a platja d'aro ja no es compra la samarreta de marca al anar de passeig a les tardes, i molta gent jove megahipotecada que simplement, va al parc catalunya a voltar i es menja un cucurutxo.
QUE HAGI DEIXAT DE FUMAR?
pocs, peró t'assefuro que hi ha gent que ha afluixat molt.
I DE FER SERVIR ELS COTXES?
donc explica'm per que ara es ven un 30% menys de benzina al detall que fa sols un any...
LES 250.000 SAMARRETES D'ESPANYA...
és un bici barat... anar un dia de sabadell a puigcerdà a passar el dia, només de transport et costarà molt més que una samarreta de la selecció.
crisis? realment la cosa havia de normalitzar-se i ara la crisi corregeix els excessos. SIMPLEMENT, MOLTS VIVIEN MOLT PER SOBRE DE LES SEVES POSSIBILITATS.
i es que si ets mileurista, has de gastar 800 al mes i estalviar-ne 200 fins tenir un coixí d'uns 10.000 euros estalviats, pel que pugui ser... i sinó: COMPTE AMB LES CONSEQÜÈNCIES !!