Collona, anda que no s'ha parlat en este fil d'inversió!
N'hi han tres tipus, la de curt termini, tipus borsa, però també és la que té més riscos, i la més inestable. La de mitx termini, tipus fons d'inversió a temps vista o alguns tipus d'obligacions. Quan hi havia bonança en la compra-venda de pisos, esta també la considerava d'este tipus, en 3 anys podies fer un bon grapat de quartos. I per últim, a llarg termini, tipus bons o obligacions de l'estat, molts segurs, però només los podràs disfrutar a la llarga.
Tal com eixeix el moment económic, ara és el moment d'estalviar, vindran temps durs. Dixar de fumar, dixar de sortir tant, reduïr despeses supèrflues. D'esta manera fas un calaix, que com va ser en el meu cas, me va permetre donar l'entrada d'un pis en un moment que va ser el principi de la pujada. Al cap de tres anys, vaig fer la venda i vaig traure un 100% de benefici, cosa que me va permetre fer 2 compres de pisos en zona nova i barata. Estos mateix, estan ja venuts, i comprats de nous, i així tinc uns lloguers que cobre a final de més i me van de perles. Amb estos redits vaig anar invertint a curt termini, i ara que l'alimentació també començarà la baixada forta, ja he venut moltes de les opcions a partides que havia comprati també he tret rendiment.
Açò si, segueixo treballant, en la meua feina, treballant, però sabent que me puc permetre coses que altri gent no pot.
Invertir, no és fàcil, però és possible. Només has de tenir paciència, amasar un petit capital de començ i desprès no voler fer-te milionari de la nit al dia. Miracles no hi han i la primitiva no és tant fàcil.