Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154873 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #160 el: 01 de Setembre de 2008, 20:34:29 pm »
Una altri de les coses que no son extranyes actualment, és comprar propietats en països que acaben d'entrar en zona euro. S'ha fet fa temps i ara se torna a fer, en països que son en la zona d'expansió. Se compren barats i se prveu un bon creixement de preu degut a la millora econòmica d'eixos països.
També en compren moltes en zones residencials properes a zones termals per a oferir serveis a les majoristes de viatges especialitzades.
Per altre part, un apunt. Som la part de la zona euro que menys ha relantitzat la seua economia. Altris països amb més potencial teòric han notat més la frenada.

Perquè també som la mes endarrerida i en la que hi ha més economia submergida... com en tot, a nosaltres ens arriben les coses uns mesos o anys tard... espera uns mesets a veure on ha afectat més la relantitzacio.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 01 de Setembre de 2008, 23:54:07 pm »
Uffffff, Demasiados tecnicismos para mí. Yo de todo eso no entiendo. Seguro que por eso no tengo un duro. Me conformo con que no me falte el trabajo y poder pagar el piso en el que vivo dar de comer a mi familia. Yo a lo de invertir en dolares o comprar amarraderos no llego. Ahorro lo justo para poder canviarme el coche el día que ya no de mas el mio.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #162 el: 02 de Setembre de 2008, 21:13:59 pm »
Uffffff, Demasiados tecnicismos para mí. Yo de todo eso no entiendo. Seguro que por eso no tengo un duro. Me conformo con que no me falte el trabajo y poder pagar el piso en el que vivo dar de comer a mi familia. Yo a lo de invertir en dolares o comprar amarraderos no llego. Ahorro lo justo para poder canviarme el coche el día que ya no de mas el mio.

Eso como casi todos, primo, lo que pasa es que por aquí hay mucho capitalista suelto... :whistle:

:beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #163 el: 03 de Setembre de 2008, 13:57:44 pm »
Una altri de les coses que no son extranyes actualment, és comprar propietats en països que acaben d'entrar en zona euro. S'ha fet fa temps i ara se torna a fer, en països que son en la zona d'expansió. Se compren barats i se prveu un bon creixement de preu degut a la millora econòmica d'eixos països.
També en compren moltes en zones residencials properes a zones termals per a oferir serveis a les majoristes de viatges especialitzades.
Per altre part, un apunt. Som la part de la zona euro que menys ha relantitzat la seua economia. Altris països amb més potencial teòric han notat més la frenada.

els païssos dels que parles no ténen el potencial d'espanya (industria + turisme) ni de conya !

i, a més, ja comencen a tenir preus poc atractius...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #164 el: 03 de Setembre de 2008, 14:00:17 pm »

els païssos dels que parles no ténen el potencial d'espanya (industria + turisme) ni de conya !

i, a més, ja comencen a tenir preus poc atractius...

Es que aquestes inversions s'havien d'haver fet fa 4 o 5 anys... no ara!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #165 el: 03 de Setembre de 2008, 14:07:18 pm »
kita: el euro no es depreciarà vers el dòlar a mitjà i llarg plaç...

s'admeten juguesques  :beer2

mayolete, aixó sempre seran coses de cicles. per molt que ens ho pintin de colorets, les coses són com són...

quan la vivenda i la borsa pujava sense parar, tothom ja veia l'ibex camí dels 19000. i els pisos a 500.000 €. quan tot anava malament fins i tot els grans gurús d'intereconomia veien l'ibex a 3000 i el dólar a 2 euros.

sempre juguen amb la por, peró si aquestes coses fòssin certes pocs mesos després hi hauríen bombardejos per mitja europa. i quan n'hi hagin, tant ens fotarà l'economia.

ADMETO LA JUGUESCA:

durant 2009, veurem el canvi per sota d' 1,33USD per euro.
molt aviat el barril estarà per sota dels 100USD (tot i la baixada, ja fa dies que ho dic en foros d'invertia i economista.es)
durant 2009, veurem el petroli per sota dels 75USD i el litre a les nostres benzineres per sota de l'euro.
l'ibex, anirà avall
l'euribor, també
la vivenda, sense comentaris...

i es que hem de pagar els excessos, i quan no hi ha pasta tot s'ensorra. i aixó sense parlar de la greu crisi que s'aproxima al gegant  xinés...

i sobre les eleccions americanes...  que més dona en el fons?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #166 el: 03 de Setembre de 2008, 14:12:11 pm »
Com baixi tan l'economia et faig un petó al cul!! xDDD

Tu saps la pasta que em deixo jo al més amb gasolina????

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #167 el: 05 de Setembre de 2008, 14:03:16 pm »

Ja les vam fer. I ara les fem en països candidats a entrar a la UE. A vore si mos surt tant bé com l'altri cop.

Eso como casi todos, primo, lo que pasa es que por aquí hay mucho capitalista suelto... :whistle:

No hace falta ser un capitalista, hay muchas formas de invertir y al alcance de muchos bolsillos. El problema es que mucha gente prioriza el ocio a el ahorro o inversión.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #168 el: 05 de Setembre de 2008, 14:41:14 pm »

Ja les vam fer. I ara les fem en països candidats a entrar a la UE. A vore si mos surt tant bé com l'altri cop.

No hace falta ser un capitalista, hay muchas formas de invertir y al alcance de muchos bolsillos. El problema es que mucha gente prioriza el ocio a el ahorro o inversión.

Punt 1. Jo malhauradament no, no vaig cap inversió llavors, tot i que m'ho vaig estar mirant i vaig estar-hi a punt. I ara, tampoc està la cosa com per fer més inversions... així que seguiré amb les inversions que porto fent sempre.

Punt 2. Totalment d'acord. Jo no em considero, ni molt menys, capitalista... ni tinc la butxaca a l'alcanç de gaires coses, però he invertit i segueixo invertint. El què passa és que en aquest pais, la majoria de gent de 'a pie' i sobretot els joves, només té el cap en a veure quan surto del curro i me'n vaig a fer unes canyes... i com arribi el cap de setmana pillaré una que no vegis... Resultat total: Vicis + canyes + festes + cinemes + gastos varios = possibilitat d'inversió perduda. A vegades si aguantes un temps sense cap ni un caprixo i treus gastos fins i tot d'allà on no es poden treure, quan passa aquest temps de la inversió, podràs fer 4 vegades més del que podries fer al començament.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #169 el: 05 de Setembre de 2008, 15:16:34 pm »

Y yo...pero dudo que bajen tanto el litro en las gasolineras. Hace ya algun tiempo que no para de bajar el precio del petroleo pero en las gasolineras no se nota, como mucho han bajado 10 centimos y el petroleo ha bajado a lo mejor 20 o 30$ (nose cuanto exactamente). La de pasta que se queda el Estado en impuestos del petroleo, madre mia...banda de l******s!!!   :****
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #170 el: 05 de Setembre de 2008, 15:37:52 pm »
Y los que no sabemos invertir que?  :xupet
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #171 el: 05 de Setembre de 2008, 16:50:59 pm »

Tothom sap invertir. Invertir no es comprar terrenys a l'estranger ni invertir en el mercat de futura, ni en borsa... pots invertir de maneres molt senzilles. Tothom sap el significat d'invertir, per tant tothom sap el què es invertir, per tant tothom, en més o en menys, tothom sap invertir.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #172 el: 05 de Setembre de 2008, 16:53:58 pm »

Y yo...pero dudo que bajen tanto el litro en las gasolineras. Hace ya algun tiempo que no para de bajar el precio del petroleo pero en las gasolineras no se nota, como mucho han bajado 10 centimos y el petroleo ha bajado a lo mejor 20 o 30$ (nose cuanto exactamente). La de pasta que se queda el Estado en impuestos del petroleo, madre mia...banda de l******s!!!   :****

La gasolina lleva muchos impuestos, pero son proporcionales... el precio lo marca el precio del barril. Y el barril no lleva tiempo bajando... hasta hace poco estuvo subiendo bastante... por eso llegue a ver la 95 (que es la que uso yo) a 1,29 el litro... ahora lleva unos dias bajando... por eso, a dia de hoy está a 1,197 el litro... Ademas, en el mercado, el precio del barril marca muchas tendencias, como cualquier producto el precio final de la gasolina se puede dividir en gastos, repito... como cualquier producto que esta a la venta en cualquier mercado sectorial.

PRECIO VENTA PUBLICO = Precio materia prima (barril) + transportes + impuestos

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #173 el: 09 de Setembre de 2008, 18:07:22 pm »

Jo tampoc creia que sapigués invertir. I açò me va fer animar a aprendre com fer-ho. No és tant difícil.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #174 el: 09 de Setembre de 2008, 21:31:57 pm »
Sexeibirra enseñame a invertir ::)

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #175 el: 10 de Setembre de 2008, 01:07:21 am »

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Se t'ha girat feina, valencianet!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #176 el: 10 de Setembre de 2008, 08:57:02 am »

Jo tb faig la pre-inscripció pel curs de "com invertir i no morir en el intent"

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #177 el: 10 de Setembre de 2008, 11:08:54 am »

Jo tb faig la pre-inscripció pel curs de "com invertir i no morir en el intent"

Home, en aquest post s'han donat ja varis consells d'inversió!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #178 el: 15 de Setembre de 2008, 15:02:26 pm »
Lehman Brothers, quart banc americà, entra en quebra i desploma la borsa d'Estats Units. Merrill Lynch també ha sigut venut al Bank of America, el que tampoc augura grans coses... A Europa, el BCE injectarà 30.000 millons d'euros perquè els bancs tinguin liquidesa i el Ibex, avui, ja està per sota els 11.000 punts, mínim anual intradia...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #179 el: 15 de Setembre de 2008, 17:52:56 pm »
Collona, anda que no s'ha parlat en este fil d'inversió!
N'hi han tres tipus, la de curt termini, tipus borsa, però també és la que té més riscos, i la més inestable. La de mitx termini, tipus fons d'inversió a temps vista o alguns tipus d'obligacions. Quan hi havia bonança en la compra-venda de pisos, esta també la considerava d'este tipus, en 3 anys podies fer un bon grapat de quartos. I per últim, a llarg termini, tipus bons o obligacions de l'estat, molts segurs, però només los podràs disfrutar a la llarga.
Tal com eixeix el moment económic, ara és el moment d'estalviar, vindran temps durs. Dixar de fumar, dixar de sortir tant, reduïr despeses supèrflues. D'esta manera fas un calaix, que com va ser en el meu cas, me va permetre donar l'entrada d'un pis en un moment que va ser el principi de la pujada. Al cap de tres anys, vaig fer la venda i vaig traure un 100% de benefici, cosa que me va permetre fer 2 compres de pisos en zona nova i barata. Estos mateix, estan ja venuts, i comprats de nous, i així tinc uns lloguers que cobre a final de més i me van de perles. Amb estos redits vaig anar invertint a curt termini, i ara que l'alimentació també començarà la baixada forta, ja he venut moltes de les opcions a partides que havia comprati també he tret rendiment.
Açò si, segueixo treballant, en la meua feina,  treballant, però sabent que me puc permetre coses que altri gent no pot.
Invertir, no és fàcil, però és possible. Només has de tenir paciència, amasar un petit capital de començ i desprès no voler fer-te milionari de la nit al dia. Miracles no hi han i la primitiva no és tant fàcil.
Sexe, Birra i Sabadell!