Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154884 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
  • Gènere: Masculí
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #180 el: 18 de Setembre de 2008, 14:11:21 pm »

total...: que hi ha una crisi de cavall !!

jo treballo bastant amb els comerciants i m'hi trobo cada dia. ja no hi ha gens d'alegria i es nota que dóna gust.

restaurants plens peró amb facturacions un 35% inferiors (que vol dir un 80% menys de beneficis, ja que els gastos fixes hi son), les botigues de roba que venen només marques a qui les poden pagar, la gent que comparteix entre 6 i 8 persones un trist pollastre a l'ast, etc...

recalcar que, amb tanta normativa, fan que quatre visquin a cos de rei a costa de refrenar les ventes i fer tancar negocis. massa politiqueo...

qui digui que no hi ha crisis o és que està ceg, o és un dels que l'ha liat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #181 el: 19 de Setembre de 2008, 13:44:09 pm »
qui digui que no hi ha crisis o és que està ceg, o és un dels que l'ha liat.

Tots l'han volgut liar. molta gent ha viscut per sobre les seues possibilitats durant molt de temps, perque la vaca dava llet, i ara que no dona son els primers en plorar. La de gent que va posar el bmw dintre la hipoteca, per lluïr carro i que ara no saben com fer-se per pagar esta hipoteca que ells mateixos han inflat amb mobles, cotxe, vacances i altris.
Ningú se va voler quedar fora del consumisme radical d'estos ultims anys, i ara que mos hem d'apretar la cintura, son els primers en plorar.
Reajustament, és la paraula més exacta. És un filtre cíclic en les economies que mos fa aguantar només a los que no mos reventem de bones a primeres lo que guanyem.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #182 el: 19 de Setembre de 2008, 14:00:58 pm »

peró aquest reajustament serà molt més dur: a diferència d'altres, molta gent està molt endeutada.

i aixó arrastra a molta gent que ha fet les coses be, ja sigui per atur o per que li baixa molt la feina.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #183 el: 19 de Setembre de 2008, 14:18:44 pm »
Los que s'han endeutat, que paguen per no tenir cap.
Els altres, tranquil, que qui dona sempre la cara, sempre troba alguna cosa. El problema d'este país, és que molta gent li han anat molt bé les coses en cuatre dies i ara no se volen posar a basureros, butaneros o netejavidres, per açò ja estan els inmigrants. Una mica d'humiltat, mos vindria molt bé, a la societat que vivim.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #184 el: 20 de Setembre de 2008, 00:55:22 am »
El problema d'este país, és que molta gent li han anat molt bé les coses en cuatre dies i ara no se volen posar a basureros, butaneros o netejavidres, per açò ja estan els inmigrants.

O sigui, que tu proposes una selecció natural, i que els treballadors ens baixem els pantalons com a forma habitual de trobar feina... Si ja t'ho dic jo que et surt la vena empresària...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #185 el: 20 de Setembre de 2008, 12:47:14 pm »
El problema d'este país, és que molta gent li han anat molt bé les coses en cuatre dies i ara no se volen posar a basureros, butaneros o netejavidres, per açò ja estan els inmigrants.

O sigui, que tu proposes una selecció natural, i que els treballadors ens baixem els pantalons com a forma habitual de trobar feina... Si ja t'ho dic jo que et surt la vena empresària...

home birrero, doncs no li falta raó.
La gent sóm bastant tiquis-miquis alhora de buscar feina (jo el primer q consti), que si horari, q si no treballar en dissabte, q s'hi plegar d'hora..
Feina de netejar escales, netejar vidres, repartir propaganda, etc... n'hi ha, però que molts dels que estan a l'atur et diran que hi vagis tu a fer això.
Jo segueixo mantenint la postura de que molts dels q estan en atur no treballen perq no volen, jo mateix l'any passat aquestes alçades m'oferien feines del meu sector, sí, però treballant 10 hores al dia, cobrant 700 € i lluny, i jo pensava, q amb aquestes condicions " anessin a treballar els romanos que tienen el pecho de lata" :Hecho_polvo:

A vegades alhora de buscar feina et toca abaixar-te els pantalons, i abaixar-se els pantalons no vol dir passar-se a la prostitució...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #186 el: 20 de Setembre de 2008, 12:54:40 pm »
Els altres, tranquil, que qui dona sempre la cara, sempre troba alguna cosa. El problema d'este país, és que molta gent li han anat molt bé les coses en cuatre dies i ara no se volen posar a basureros, butaneros o netejavidres, per açò ja estan els inmigrants. Una mica d'humiltat, mos vindria molt bé, a la societat que vivim.

Si senyor!

Si la gent no hagués viscut MOLT PER SOBRE de les seves possibilitats durant la bonança, ara no hi hauria crisi a nivel del baix treballador. Perquè aquestes crisis afecten als que tenen inversions bursàtil, valors en cotització o empreses, ja que l'economia global baixa.

El tio que va a treballar segueix tenint el mateix sou i si les coses son mes cares deixarà de comprar unes marques per comprar-ne unes altres.

Però clar, si un tio que cobra 1.000 euros al mes i la seva parella uns altres 1.000... han viscut a cos de rei durant anys comprant-se un pis de 50 millons i la hipoteca (sense entrada logicament) li han sumat els mobles, el cotxe nou, la reforma del pis, la tele de plasma, les vacances al Carib i qui sap què més, resulta que ara que pugen els interessos tenen una hipoteca de 1.400 euros mensuals i els queden 600 euros per passar el mes.

Aquesta culpa, a part dels que han concedit aquests crèdits és dels que no han tingut cap a l'hora que s'han vist amb interessos baixos. Un pis es necessari per viure, pero mobles nous i bons, teles de plasma, viatges al Carib, cotxe nou, reformes, etc no son necessari, son luxes prescindibles... i els que s'han pensat que amb 2.000 euros al mes podien viure com si en tinguessin 5.000 ara ho pagaran.

Les crisis econòmiques no han d'afectar a qui no te grans inversions o empreses en funcionament... si afecten es perque algo han fet molt malament. I la gent es molt tonta, i a la que se li fot la por al cos... tothom parla d'economia com si fos llicenciat en econòmiques i tothom parla de crisi sense saber el que es.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #187 el: 20 de Setembre de 2008, 15:05:45 pm »

Tota la raó,

Fa uns anys, els butaneros, netejavidres, basureros van colocarse a fer de paletes, vendre cotxes, vendre pisos... i s'han trobat amb el doble o el triple de sou... i clar... ara tornar a lo d'avans... doncs costa i mes si has visgut per sobre de les teves possibilitats.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #188 el: 01 de Octubre de 2008, 13:14:17 pm »
A tornar a la feina d'abans...   si poden.  Aquesta crisi canviarà la forma de viure de tota la gent del món. I recordo que Espanya està al principi de la crisi, el 2009 i el 2010 seran força pitjors que l'actual.
The pride of Catalunya

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #189 el: 01 de Octubre de 2008, 18:09:51 pm »
Espanya està al principi de la crisi, el 2009 i el 2010 seran força pitjors que l'actual.

En açò estic d'acord, venen temps en que els treballadors estareu suant la gota gorda i patint de valent, i en canvi, els que hem fet cuartos, si hem guardat, podrem resistir la crisi. I açò, que vos dic que la crisi d'ací, es poqueta comparada amb altris llocs d'europa.
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #190 el: 01 de Octubre de 2008, 18:40:19 pm »
Una mica d'humiltat, mos vindria molt bé, a la societat que vivim.
En açò estic d'acord, venen temps en que els treballadors estareu suant la gota gorda i patint de valent, i en canvi, els que hem fet cuartos, si hem guardat, podrem resistir la crisi. I açò, que vos dic que la crisi d'ací, es poqueta comparada amb altris llocs d'europa.

On és l'humiltat aquesta que pregones? Al cap i a la fi, tots els capitalistes sou iguals... :malament

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #191 el: 01 de Octubre de 2008, 19:22:29 pm »
On és l'humiltat aquesta que pregones? Al cap i a la fi, tots els capitalistes sou iguals... :malament

Tens tota la raó, però desgraciadament, ell també la té.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #192 el: 01 de Octubre de 2008, 20:39:34 pm »

Tens tota la raó, però desgraciadament, ell també la té.

Però birrero, és que jo no estic dient pas que no tingui raó. I tant que la té. Actualment, la situació econòmica està a punt de caramel per a capitalistes com ell, i estan vivint com una lluna de mel. Jo el que li critico i li rebutjo és la seva descarada ostentació de diners. Aquí a dalt hi han alguns missatges seus que resulten bastant insultants. No hi ha gairebé cap missatge en que no ens vulgui repassar per la cara la de cuartos que té a la butxaca: que si amarraderos al port de València, que si viatges cap aquí i cap allà, que si BMW's... Crec que no hauria de xerrar massa, perquè mai sap quan es trobarà en el nostre lloc... De totes maneres, em fa gràcia veure un capitalista demanant humiltat, quan es ben conegut que ells, precisament, humiltat, poca. La humiltat sempre la tindrem els TREBALLADORS.

Salut als treballadors de bona voluntat, aquells que mantenim aquest coi de país! :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #193 el: 01 de Octubre de 2008, 20:43:28 pm »
Suposo que ja no s'en recorda de fa 15 anys quan anàvem els dissabtes i diumenges de matinada a repartir la premsa i als forns a portar coses de panrico.

Amb la butxaca plena, s'obliden de les penúries del passat.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #194 el: 01 de Octubre de 2008, 20:45:48 pm »
Suposo que ja no s'en recorda de fa 15 anys quan anàvem els dissabtes i diumenges de matinada a repartir la premsa i als forns a portar coses de panrico.

Amb la butxaca plena, s'obliden de les penúries del passat.

Ja saps com són els anomenats "nuevos ricos"...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #195 el: 01 de Octubre de 2008, 20:57:06 pm »
Molta enveja veig en alguns...

Cadascú te el que te o el que s'ha guanyat i cadascú es com es... aixi que cadascú a casa seva, i yo en la de todas... xD

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #196 el: 01 de Octubre de 2008, 22:00:29 pm »
Una mica d'humiltat, mos vindria molt bé, a la societat que vivim.

Arrrrrrrrrlekinat, tots aquests que pressumeixen de tenir TANTS DINERS , llavors resulta que res de res, i lo pitjor és que són uns garrepes de cuidado. A més a més, no crec q en un fòrum q es parla de la crisi ens importi gaire la situació económica de cadascú de nosaltres, sincerament ningú n'ha de fotre res dels diners que té cadascú dels foreros ni amb que s'els gasta. :xin-xin

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #197 el: 01 de Octubre de 2008, 23:26:04 pm »
Espanya està al principi de la crisi, el 2009 i el 2010 seran força pitjors que l'actual.

Akest argument tel compraria si TOTHOM agues tingut les mateixes oportunitats i sort...

Pero com ke no es aixi, trobo fins i tot de mal gust ke diguis aixo cuan i a gent ke potser volguent tb estalviar i fer un raco, ha hagut de pagar metges i operacions per algun familiar malalt, o ha tingut procesos de divorci, o els joves ke comencen ara a treballar i no han tingut temps material de fer res, i seran els ke mes paguin les conseqüencies, per molt "ke tinguin la voluntat de fer cuartos i guardarlos...."

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #198 el: 02 de Octubre de 2008, 11:18:17 am »
Molta enveja veig en alguns...

Cadascú te el que te o el que s'ha guanyat i cadascú es com es
... aixi que cadascú a casa seva, i yo en la de todas... xD

Mira Fum, jo enveja, precisament, cap. Ans al contrari: aquest tio a mi em fa llàstima. Llàstima perquè, pel que va comentar el Birrero, ja no recorda el seu passat humil ara que s'ha vist amb la butxaca plena (si és que la té, com comenta el Ferni). Jo penso, personalment, que per molts calers que facis mai has d'oblidar d'on véns. Qui sap si en un futur hauràs de baixar dels núvols del capitalisme i tornar allà on eres fa temps. Si tu defenses els seus modals, serà perquè ets 3/4 parts igual que ell... Jo no sóc l'únic que li ha retret: mira el Birrero. O el Ferni. O el Bend.

Cadascú té el que s'ha guanyat, dius. Coi, Juan Carlos s'ha guanyat ser Rei? O les Infantes s'han guanyat el famós sou que tenen per desempenyar un càrrec que ho podria fer qualsevol?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #199 el: 02 de Octubre de 2008, 11:26:36 am »
No malinterpretis les meves paraules 'arrrrr', que en saps molt. Jo he dit que tothom té el que té o el que s'ha guanyat. De totes maneres no crec que em puguis comparar el sexeibirra amb el Joan Carles aquest...

Per altra banda, el meu comentari anava dirigit a què cadascú té el que té i a ningú crec que li interessi. I que cadascú és com és i ostenta del que pot o del que vol. No crec que sigui tema principal el què té o deixa de tenir el sexeibirra o jo, com has aventurat a pronosticar.

Jo crec que el tema del post no és aquest, sino que a través d'alguns exemples, sexeibirra ha demostrat com s'han de fer les coses i com la majoria de la població espanyola NO ha fet. Punt. Entrar en personalismes, doncs... allà cadascú.

Akest argument tel compraria si TOTHOM agues tingut les mateixes oportunitats i sort...

Pero com ke no es aixi, trobo fins i tot de mal gust ke diguis aixo cuan i a gent ke potser volguent tb estalviar i fer un raco, ha hagut de pagar metges i operacions per algun familiar malalt, o ha tingut procesos de divorci, o els joves ke comencen ara a treballar i no han tingut temps material de fer res, i seran els ke mes paguin les conseqüencies, per molt "ke tinguin la voluntat de fer cuartos i guardarlos...."

Que facil que és excusar-se en el 'abans era més fàcil', ara tot està mes xungo. Jo tinc 22 anys i considero que he fet una bona feina en aquest sentit. Espero augmentar-ho tot en el futur, però en les èpoques dificils és quan un més s'ha d'espabilar. Ara, si en comptes de treballar 13 hores al dia com faig jo, o més... la majoria dels que tenen la meva edat només esperen el cap de setmana per emborratxar-se doncs que vols que et digui...