Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154901 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #200 el: 02 de Octubre de 2008, 11:31:23 am »
No malinterpretis les meves paraules 'arrrrr', que en saps molt. Jo he dit que tothom té el que té o el que s'ha guanyat. De totes maneres no crec que em puguis comparar el sexeibirra amb el Joan Carles aquest...

Per altra banda, el meu comentari anava dirigit a què cadascú té el que té i a ningú crec que li interessi. I que cadascú és com és i ostenta del que pot o del que vol. No crec que sigui tema principal el què té o deixa de tenir el sexeibirra o jo, com has aventurat a pronosticar.

Jo crec que el tema del post no és aquest, sino que a través d'alguns exemples, sexeibirra ha demostrat com s'han de fer les coses i com la majoria de la població espanyola NO ha fet. Punt. Entrar en personalismes, doncs... allà cadascú.

Ok, aclarat doncs :ok

:beer2
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2008, 11:40:55 am per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #201 el: 02 de Octubre de 2008, 23:51:41 pm »
Al, com pilles  :mml:

Cadascú té el que s'ha guanyat, dius. Coi, Juan Carlos s'ha guanyat ser Rei? O les Infantes s'han guanyat el famós sou que tenen per desempenyar un càrrec que ho podria fer qualsevol?

Home, que només cobren més de 200.000€ de res per a fer la seva 'feina' a les empreses que treballen (cadascuna i al mes, senyors). El cas és diferent, ja que uns els posen a dit i els altres es pugen a la parra.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #202 el: 03 de Octubre de 2008, 00:00:30 am »
No discutais tanto con la gente que presume de haber ahorrado y son capaces de afrontar la crisis mejor que muchos. Todos vosotros sois ricos, y ellos lo único que tienen es dinero.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #203 el: 03 de Octubre de 2008, 13:45:35 pm »
Que facil que és excusar-se en el 'abans era més fàcil', ara tot està mes xungo. Jo tinc 22 anys i considero que he fet una bona feina en aquest sentit. Espero augmentar-ho tot en el futur, però en les èpoques dificils és quan un més s'ha d'espabilar. Ara, si en comptes de treballar 13 hores al dia com faig jo, o més... la majoria dels que tenen la meva edat només esperen el cap de setmana per emborratxar-se doncs que vols que et digui...

Abans res era més fàcil, tot estava com està ara. Els jovens intentavem fer-mos un camí en la vida i uns mos fotiem a estudiar i treballar, o a treballar 12 i 13 hores al dia, treballavem dissabtes, diumenges i altres se dedicaven a treballar 8 horetes o estudiar, sortir i viure dels papas. Tu tens una visió de la vida més realista que molts altres que se queixen per vici. Qui no inverteix en ell de jove, no ho podrà fer més avant.
Jo mateix, demà treballo, estaré tot el dia dant voltes per Barna, en temes de papers, i diumenge, aprofitaré que estaré a Barna per anar al matí a Sant Andreu a vore el partit i a la tarda a Sabadell a vore el Sabadell, però a les 10 del matí, he quedat al port olímpic per a ensenyar un amarrador a un possible comprador, i si m'apures intentar que firme el contracte.

Suposo que ja no s'en recorda de fa 15 anys quan anàvem els dissabtes i diumenges de matinada a repartir la premsa i als forns a portar coses de panrico.

Amb la butxaca plena, s'obliden de les penúries del passat.

Si m'enrecorde, si. I m'enrecorde que amb 18 anys jo vaig comprar un pis, vaig buscar-lo uns llogaters i pagava una lletra, però al temps cobrava un lloguer. I si recordes, desprès de treballar al matí 8 hores, mos anavem a classe a la tarda, i jo vaig canviar-me a nocturn més avant.
Però va aribar el moment en que jo vaig decidir arriscar, invertir, convertir-me en empresari mentre també treballava i en canvi tu vas decidir no arriscar i seguir amb la teua vida. És qüestió de objectius, principis o mentalitats.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #204 el: 08 de Octubre de 2008, 09:57:31 am »
Que facil que és excusar-se en el 'abans era més fàcil', ara tot està mes xungo. Jo tinc 22 anys i considero que he fet una bona feina en aquest sentit. Espero augmentar-ho tot en el futur, però en les èpoques dificils és quan un més s'ha d'espabilar. Ara, si en comptes de treballar 13 hores al dia com faig jo, o més... la majoria dels que tenen la meva edat només esperen el cap de setmana per emborratxar-se doncs que vols que et digui...

Abans res era més fàcil, tot estava com està ara. Els jovens intentavem fer-mos un camí en la vida i uns mos fotiem a estudiar i treballar, o a treballar 12 i 13 hores al dia, treballavem dissabtes, diumenges i altres se dedicaven a treballar 8 horetes o estudiar, sortir i viure dels papas. Tu tens una visió de la vida més realista que molts altres que se queixen per vici. Qui no inverteix en ell de jove, no ho podrà fer més avant.
Jo mateix, demà treballo, estaré tot el dia dant voltes per Barna, en temes de papers, i diumenge, aprofitaré que estaré a Barna per anar al matí a Sant Andreu a vore el partit i a la tarda a Sabadell a vore el Sabadell, però a les 10 del matí, he quedat al port olímpic per a ensenyar un amarrador a un possible comprador, i si m'apures intentar que firme el contracte.

Si estem d'acord. Jo dic que cada època té les seves coses... però es molt facil queixar-se quan només vas a classe i a sobre fent campana i passante els dies d'universitat a la cafeteria (com que la paguen els papis) i només esperant que arribi el cap de setmana per sortir de festa. Llavors clar, el món es molt dur, la vida esta molt dificil i tot esta molt car. Queixar-se es molt facil... aqui molts dieu que si no ens enrecordem que si no se que mes... jo ja us dic, treballo minim 13 hores al dia... si cal dissabtes i diumenges, ahir no vaig poder anar a entrenar perquè vaig arribar a les 3.30 de la matinada de treballar i aquest matí a les 7 ja hi tornava... qui vol algo, algo li costa... pero com cada vegada més, la cultura de l'esforç esta mal vista... als instituts i a les universitats els bons estudiants son marginats i els 'guays' son els que fan pellas, van a la cafeteria, categen, tracten malament als profes i s'enborratxen els caps de setmana... doncs... Cadascu te el que es mereix o el que s'ha guanyat.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #205 el: 08 de Octubre de 2008, 10:37:12 am »
la cultura de l'esforç esta mal vista... als instituts i a les universitats els bons estudiants son marginats i els 'guays' son els que fan pellas, van a la cafeteria, categen, tracten malament als profes i s'enborratxen els caps de setmana... doncs... Cadascu te el que es mereix o el que s'ha guanyat

Espanya = poc valor afegit.
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #206 el: 08 de Octubre de 2008, 11:52:40 am »
la cultura de l'esforç esta mal vista... als instituts i a les universitats els bons estudiants son marginats i els 'guays' son els que fan pellas, van a la cafeteria, categen, tracten malament als profes i s'enborratxen els caps de setmana... doncs... Cadascu te el que es mereix o el que s'ha guanyat

Espanya = País de dropos, ignorants, fiesteros = País de pandereta = Republica Bananera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #207 el: 10 de Octubre de 2008, 15:21:25 pm »

Espanya = País de dropos, ignorants, fiesteros = País de pandereta = Republica Bananera

I molt més. Habrieu de vore per ací baix on visc, entre Conca i Terol, la de gent que anava amb mercedes, bmw, jaguars i altres carros de alta gamma, que se van incloure en la hipoteca que tenien. Ara los estan venent per quatre duros per que no poden pagar la hipoteca, els mobles, el carro, les targes, les vacances.

Queixar-se es molt facil... aqui molts dieu que si no ens enrecordem que si no se que mes... jo ja us dic, treballo minim 13 hores al dia... si cal dissabtes i diumenges, ahir no vaig poder anar a entrenar perquè vaig arribar a les 3.30 de la matinada de treballar i aquest matí a les 7 ja hi tornava... qui vol algo, algo li costa... pero com cada vegada més, la cultura de l'esforç esta mal vista... als instituts i a les universitats els bons estudiants son marginats i els 'guays' son els que fan pellas, van a la cafeteria, categen, tracten malament als profes i s'enborratxen els caps de setmana... doncs... Cadascu te el que es mereix o el que s'ha guanyat.

Tu i jo en este tema pensem molt igual, jo treballe molts fins de setmana, i moltes hores al dia. a vegades arribe a casa a les 1 i a les 6 m'he d'aixecar per anar cap a València. I els fins de setmana, normalment tinc al típic empresari que mire algun amarradero per al barco o algun apartament per a la família o la secretària. Este cap de setmana tinc un calendari complert, i açò que voldria anar a vore el Sabadell a Oriola. A vore com m'ho monto.
Lo que passa és que la joventut vol sortir, ara que es jove, sens pensar en el futur. Desprès venen els plors. Treballa dur hui i demà podràs viure millor.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #208 el: 13 de Octubre de 2008, 13:24:09 pm »

I molt més. Habrieu de vore per ací baix on visc, entre Conca i Terol, la de gent que anava amb mercedes, bmw, jaguars i altres carros de alta gamma, que se van incloure en la hipoteca que tenien. Ara los estan venent per quatre duros per que no poden pagar la hipoteca, els mobles, el carro, les targes, les vacances.

Queixar-se es molt facil... aqui molts dieu que si no ens enrecordem que si no se que mes... jo ja us dic, treballo minim 13 hores al dia... si cal dissabtes i diumenges, ahir no vaig poder anar a entrenar perquè vaig arribar a les 3.30 de la matinada de treballar i aquest matí a les 7 ja hi tornava... qui vol algo, algo li costa... pero com cada vegada més, la cultura de l'esforç esta mal vista... als instituts i a les universitats els bons estudiants son marginats i els 'guays' son els que fan pellas, van a la cafeteria, categen, tracten malament als profes i s'enborratxen els caps de setmana... doncs... Cadascu te el que es mereix o el que s'ha guanyat.

Tu i jo en este tema pensem molt igual, jo treballe molts fins de setmana, i moltes hores al dia. a vegades arribe a casa a les 1 i a les 6 m'he d'aixecar per anar cap a València. I els fins de setmana, normalment tinc al típic empresari que mire algun amarradero per al barco o algun apartament per a la família o la secretària. Este cap de setmana tinc un calendari complert, i açò que voldria anar a vore el Sabadell a Oriola. A vore com m'ho monto.
Lo que passa és que la joventut vol sortir, ara que es jove, sens pensar en el futur. Desprès venen els plors. Treballa dur hui i demà podràs viure millor.

sense passar pels extrems, que potser demà estic mort.

disfruta i curra't-ho a la vegada. ni tot és la festa irresponsable, ni tot és la feina responsable.

sinó, aquesta vida no valdria la pena...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #209 el: 13 de Octubre de 2008, 13:25:08 pm »

sexebirra, una pregunteta...

per on vius exactament? albarracín?
es que m'agradaria saber algunes coses d'aquestes zones...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #210 el: 13 de Octubre de 2008, 16:49:20 pm »
Pues este sabado estube por la zona del corte ingles, h&m, etc. y era imposible andar de la gente que habia. Mas de 15 minutos para que te cobraran de las colas que habia, increible. Y yo me pregunto, ¿Donde cojon..s esta la crisis? ¿Es una imbecion de los politicos o los banqueros para que les saneen sus cuentas? No se, pero desde luego las colas eran increibles y eso que estamos a mitad de mes.  :grogi

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #211 el: 13 de Octubre de 2008, 19:46:14 pm »

donc jo vaig estar a la rambla de sabadell i que vols que et digui...  al bershka i a l'stradivarius hi havia cua, peró no d'aquelles inacavables d'altres anys.

ara, a colonial, etc... d'aquestes més caretes nasty...   molt soroll i poques nous. poques bosses duia la gent.

aquest any serà durillo pel comerç, ja veureu...   molt més dur que el passat: la gent disposa de 50 euros menys que fa 1 any per l'alça dels carburants, 30 per la dels aliments, 90 per la puja de l'hipoteca...  i aquesta suma resta en les compres.

el proper any serà diferent: el menjar es mantindrà i la benzina i hipoteques baixaran. hi haurà més alegria.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #212 el: 13 de Octubre de 2008, 20:57:22 pm »
Pues este sabado estube por la zona del corte ingles, h&m, etc. y era imposible andar de la gente que habia. Mas de 15 minutos para que te cobraran de las colas que habia, increible. Y yo me pregunto, ¿Donde cojon..s esta la crisis? ¿Es una imbecion de los politicos o los banqueros para que les saneen sus cuentas? No se, pero desde luego las colas eran increibles y eso que estamos a mitad de mes.  :grogi

Em sembla que els bancs i caixes d'aquí, han tingut una mica més de previsió i prevenció que a la resta d'Europa, i primer ha sangrat a la classe treballadora i ara no pateixen, al contrari d'Europa, que és ara que sangren als governs i així el poble paga indirectament.

I segueixo creient que si que hi ha crisi, però que com aquest país és un niu de trileros i fauna similar, la gent s'en sortirà, patint, però trobaran recursos per a sortir del pas.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #213 el: 13 de Octubre de 2008, 21:02:31 pm »
las discotecas siguen estando llenas, pese al precio de las entradas, y las barras de ellas llenas para pedir, pese al desorbitante precio de los cubatas...

HAY CRISIS SELECTIVA
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #214 el: 13 de Octubre de 2008, 21:22:36 pm »
Una vez mas... NO HAY CRISIS. Por lo menos no crisis economica. Para los que hemos estudiado o estudiamos economicas, sabemos que el termino CRISIS ECONOMICA significa que la economia de un territorio tenga el PIB en crecimiento negativo durante dos trimestres seguidos y eso en España no ha pasado. Es mas, el crecimiento general aun no es ni cero! Crisi del sector de la construccion? Si. Crisi financiera? Si. Crisi economica? No.

Comparar esta "crisi" con la del 1929 es un error histórico muy grave. Y tambien me hace mucha gracia que gente de la calle que no tiene ni idea de economia ni tiene inversiones ni empresas ni nada hable de crisi! Han bajado los sueldos? Que sabe la gente que sale en las noticias (abuelas marujones a la puerta de un super, ama de casa en el mercado) de economia? Que les importa a ellos la crisi? A quien afecta esta situacion es a la pequeña y mediana empresa, al sector de la construccion y a quien tiene algo en alguno de los sectores financieros. A los demas, nada de nada. Mucha alarma social porque si y pocas nueces.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #215 el: 13 de Octubre de 2008, 21:26:58 pm »
Mucha alarma social porque si y pocas nueces.

Per que si, o alarma social induïda per les grans empreses en col-laboració d'alguns partits polítics i medis de comunicació per a minar l'actual govern i de pas que les seves empreses facin reduccions de plantilla i a sobre plorin per a fer veure que ells no en tenen la culpa?

La veritat, parlant amb amics i familiars que tinc a l'estranger, em sembla una desacceleració econòmica, i no crisi, com si que tenen altres països.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #216 el: 13 de Octubre de 2008, 21:40:45 pm »
Mucha alarma social porque si y pocas nueces.

Per que si, o alarma social induïda per les grans empreses en col-laboració d'alguns partits polítics i medis de comunicació per a minar l'actual govern i de pas que les seves empreses facin reduccions de plantilla i a sobre plorin per a fer veure que  ells no en tenen la culpa?

La veritat, parlant amb amics i familiars que tinc a l'estranger, em sembla una desacceleració econòmica, i no crisi, com si que tenen altres països.

Interessos sempre n'hi ha. Aqui portem un any anunciant la catàstrofe i encara no hem arribat ni al creixement negatiu.

Mireu al Japó que van entrar en crisi a l'any 1992 i encara no n'han sortit. Allà si que hi va haver deflació, amb reduccions bestials de salaris, bancs quebrant etc etc... i el govern va tardar 6 anys en actuar. Encara avui no n'han sortit del tot. Aixo es crisi, creixement negatiu en tots els sectors, el PIB baixant trimestre rere trimestre i amb deflació. Aqui estem molt lluny de la deflació. El ciutadà de 'a peu' ni li interessa ni li ha d'interessar aquesta situació, perquè ell segueix amb el seu sou igual que abans. Evidentment que patirà qui s'ha refinanciat la hipoteca fins a limits extrems o el que ha fotut de la hipoteca una bomba amb 100% + gastos + mobles + cotxe etc etc... pero es que aquests patirien igualment anés be o malament la situacio financera.

Repeteixo que em fot molta gracia veure marujones a la sortida del super parlant per els telediaris i dient que 'hay crizi, hay crizi'. Què sabran elles del què es crisi ni del què esta passant realment. I encara fa més gràcia quan li foten les culpes al Zapatero, quan aquesta situació ve dels EEUU... ja dic jo... molta alarma social s'ha creat per certs interessos, quan en realitat al ciutadà de 'a peu' no l'afecta per res, a no ser que treballi a la construcció. O es que estan tancant les empreses com a desesperades i tenim un atur del 35%?

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #217 el: 13 de Octubre de 2008, 23:02:18 pm »
aixo de les marujes es indignant, pero ke voleu d'un pais ke dona diners a una dona maltractada pq sels ventili amb el seu maltractador mentres el ke la va intentar salvar ha estat fins fa res en coma?

i no nomes aixo.... ke ve la gota fria! sembla ke ens ofegarem tots, ke ve el fred, tots incomunicats, ke ve la calor, tots fregits... ke un avio sestavella... ara treurem al telenoticies cada cop ke un pasatger vomiti en un avio i i direm ke no li a calgut aterrar demergencia ni a agut de ser traslladat a l'hospital...

Som un pais de bombo i pandereta, de paletes i cambrers, de trileros i mangantes, de listillos i enteraos, de trepas i de puts......

aixo si, aki sembla ke els bans ens han sagnat lo suficient com per no anarsen a la m**** "de moment"....

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #218 el: 13 de Octubre de 2008, 23:28:00 pm »
quanta raó té el compan fum... :clap

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #219 el: 14 de Octubre de 2008, 00:46:19 am »
las discotecas siguen estando llenas, pese al precio de las entradas, y las barras de ellas llenas para pedir, pese al desorbitante precio de los cubatas...

HAY CRISIS SELECTIVA

murciano, esto no vale. a las discotecas va gente con pocas responsabilidades.. .