Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154915 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #220 el: 14 de Octubre de 2008, 01:42:52 am »
las discotecas siguen estando llenas, pese al precio de las entradas, y las barras de ellas llenas para pedir, pese al desorbitante precio de los cubatas...

HAY CRISIS SELECTIVA

murciano, esto no vale. a las discotecas va gente con pocas responsabilidades.. .

O simplemente es gente que después de una dura semana de trabajo, quiere desconectar un poco y salir a tomar unos cubatillas con sus amigos (los cuales no ve entre semana debido al trabajo) , para venir a esta vida a trabajar y dormir mejor irse al otro barrio xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #221 el: 14 de Octubre de 2008, 12:06:00 pm »
Pues este sabado estube por la zona del corte ingles, h&m, etc. y era imposible andar de la gente que habia. Mas de 15 minutos para que te cobraran de las colas que habia, increible. Y yo me pregunto, ¿Donde cojon..s esta la crisis? ¿Es una imbecion de los politicos o los banqueros para que les saneen sus cuentas? No se, pero desde luego las colas eran increibles y eso que estamos a mitad de mes.

Es el primer paso. Primero la gente deja el cotxe en casa i sale a pasear por su ciudad o pueblo i aunque se vayan al cine reducen su "coste de vida". No es el último paso, es el primero.

aki sembla ke els bans ens han sagnat lo suficient com per no anarsen a la m**** "de moment"....

Ara per ara cap banc espanyol no pot petar, simplement pq la crisi en els bancs d'arreu del món no tenen res a veure amb la nostra. Ells tenen problemes amb els actius tòxics (hipoteques subprime), i aquí el problema va encaminat cap a la morositat.

Espanya: atur i dades de morositat aproximades ( sempre parlant de bancs, ja que les caixes tenen un índex superior):

gener 2007  7,5% atur  morositat 0,7%.   setembre 2008 11% morositat 2,1% (comensem a tenir problemes).  gener 2010  previsió govern (15%) morositat insostenible.

Tenint en compte que el govern tirarà SEMPRE cap avall, el nostre país és totalment INSOSTENIBLE.

Tot això tenint en compte que el PIB espanyol és extremadament dependent del exterior. Turisme, automòbil i construcció representen un 40 % aprox del nostre PIB. No n'hi ha cap que representi un valor afegit, així que treieu bosses de plàstic... venen curves!!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #222 el: 14 de Octubre de 2008, 12:24:29 pm »
Voy aportar mi opinion y dejo una pergunta a los entendidos en la materia.

Primera decir que el jueves pasado estube con mi pareja viendo el espectaculo del Cirque du Soleil en Barcelona, por cierto muy bonito, pues no habian mas de 20 sitios libres de 2000 en total y las entradas van de los 37 euros hasta los 150, nada de baratas. Y como esto muchos ejemplos. Ahora claro, por ejemplo vete a un concensionario BMW o Audi y estan casi vacios, pero el dia a dia, llamalo cenar, cine etc, etc sigue mas o menos igual.

A parte la gente que se queja y emplea la palabra crisis es porque le han subido la hipoteca y demas y no le queda tanto dinero para caprichos o simplemente no le queda dinero.

Ahora hago mi pregunta a los expertos economicos del forum: por motivos de trabajo lo mas seguro que cambie mi residencia de Sabadell a Guissona o alrededores. Pues bien me tendre que comprar una vivienda con mi pareja. A la hora de pedir la hipoteca (que por cierto las mejores entidades por ahora preguntadas para la hipoteca son Caixa Guissona y Deuschte Bank) que tengo que hacer? Tendre que pedir el 100% si tengo pocos ahorros + algo para otros gastos? Sino que hago? Tengo claro que la hipoteca no quiero que sea mayor de un tercio de la suma del sueldo de mi pareja y mio... Que consejos mas me dais?

Muchas gracias de antemano.
« Darrera modificació: 14 de Octubre de 2008, 13:11:01 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #223 el: 14 de Octubre de 2008, 12:52:35 pm »
por motivos de trabajo lo mas seguro que cambie mi residencia de Sabadell a Guissona o alrededores. Pues bien me tendre que comprar una vivienda con mi pareja. A la hora de pedir la hipoteca (que porcieto als mejores entidades por ahora preguntadas para la hipoteca son Caixa Guissona y Deuschte Bank) que tengo que hacer? Tendre que pedir el 100% si tengo pocos ahorros + algo para otros gastos? Sino que hago? Tengo claro que la hipoteca no quiero que sea mayor de un tercio de la suma del sueldo de mi pareja y mio... Que consejos ma me dais?

Yo, como aún me falta algo para licenciarme no te doy consejo sino una opinión  :).  Que la hipoteca no supere un 35% de los sueldos es básico, sobretodo en estos momentos. Yo lo que haría es ir de alquiler un añito o dos, ahorrar lo máximo y luego ir a pedir una hipoteca mucho más tranquilo. En Cervera vas a encontrar cositas interesantes para alquilar mientras los precios de las casas bajarán ( bastante ). Más tarde, con vuestros ahorros y precios más bajos os será más fácil. Suerte!!
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #224 el: 14 de Octubre de 2008, 14:42:04 pm »
Pues este sabado estube por la zona del corte ingles, h&m, etc. y era imposible andar de la gente que habia. Mas de 15 minutos para que te cobraran de las colas que habia, increible. Y yo me pregunto, ¿Donde cojon..s esta la crisis? ¿Es una imbecion de los politicos o los banqueros para que les saneen sus cuentas? No se, pero desde luego las colas eran increibles y eso que estamos a mitad de mes.

Es el primer paso. Primero la gente deja el cotxe en casa i sale a pasear por su ciudad o pueblo i aunque se vayan al cine reducen su "coste de vida". No es el último paso, es el primero.

aki sembla ke els bans ens han sagnat lo suficient com per no anarsen a la m**** "de moment"....

Ara per ara cap banc espanyol no pot petar, simplement pq la crisi en els bancs d'arreu del món no tenen res a veure amb la nostra. Ells tenen problemes amb els actius tòxics (hipoteques subprime), i aquí el problema va encaminat cap a la morositat.

Espanya: atur i dades de morositat aproximades ( sempre parlant de bancs, ja que les caixes tenen un índex superior):

gener 2007  7,5% atur  morositat 0,7%.   setembre 2008 11% morositat 2,1% (comensem a tenir problemes).  gener 2010  previsió govern (15%) morositat insostenible.

Tenint en compte que el govern tirarà SEMPRE cap avall, el nostre país és totalment INSOSTENIBLE.

Tot això tenint en compte que el PIB espanyol és extremadament dependent del exterior. Turisme, automòbil i construcció representen un 40 % aprox del nostre PIB. No n'hi ha cap que representi un valor afegit, així que treieu bosses de plàstic... venen curves!!!!

Si senyor. Espanya es un pais insostenible. Pero no d'ara. A Espanya el sector de la contsrucció ha suposat gairebe un 15% de la economia. Evidentment, tothom ha sucat i ara que ja no s'aguanta per enlloc, tenim problemes. Els bancs espanyols forts? Ja ho veurem. Ara per ara la situacio es diferent, a mig món els bancs l'han liat amb les sub-primes, a Espanya es al reves. Mentre a mig món la crisi financera pot portar una crisi economica a Espanya es al reves, la crisi de la construccio pot portar una crisi financera. Com diu MAYOLETE, quan comenci a pujar mes encara la morositat, ja ho veurem...

Per què Espanya es un pais insostenible? Tenim un deute extern molt elevat i a sobre som un pais que no podem exportar. Es a dir, desastre total... portem molts anys vivint unica i exclusivament de la construccio. Malament malament...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #225 el: 14 de Octubre de 2008, 14:47:21 pm »
Ahora hago mi pregunta a los expertos economicos del forum: por motivos de trabajo lo mas seguro que cambie mi residencia de Sabadell a Guissona o alrededores. Pues bien me tendre que comprar una vivienda con mi pareja. A la hora de pedir la hipoteca (que por cierto las mejores entidades por ahora preguntadas para la hipoteca son Caixa Guissona y Deuschte Bank) que tengo que hacer? Tendre que pedir el 100% si tengo pocos ahorros + algo para otros gastos? Sino que hago? Tengo claro que la hipoteca no quiero que sea mayor de un tercio de la suma del sueldo de mi pareja y mio... Que consejos mas me dais?

Yo experto no soy, pero tengo experiencia en el sector financiero e inmobiliario, tampoco me he licenciado aun. Asi que ahi va otra opinion.

"Legalmente" una hipoteca en ningun lugar te la podrian dar por mas del 80% del valor de la tasación del inmueble. Pongo las comillas porque como todo el mundo sabe esto no se ha cumplido y de aqui los problemas. De la misma forma, en principio, los bancos tenian el limite del 35% de endeudamiento, pero yo he visto casos de hasta el 80%. Que es la cuota de endeudamiento? Lo que calcula el que te presta el dinero que puedes destinar a vivienda, eso es, como máximo el 35% de los ingresos de los titulares del crédito hipotecario.
Lo mejor? Como siempre, escoger bien, dar una buena entrada, coger un buen producto hipotecario y conservar el empleo. En esto no hay secretos.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #226 el: 14 de Octubre de 2008, 15:22:44 pm »
Voy aportar mi opinion y dejo una pergunta a los entendidos en la materia.

Primera decir que el jueves pasado estube con mi pareja viendo el espectaculo del Cirque du Soleil en Barcelona, por cierto muy bonito, pues no habian mas de 20 sitios libres de 2000 en total y las entradas van de los 37 euros hasta los 150, nada de baratas. Y como esto muchos ejemplos. Ahora claro, por ejemplo vete a un concensionario BMW o Audi y estan casi vacios, pero el dia a dia, llamalo cenar, cine etc, etc sigue mas o menos igual.

A parte la gente que se queja y emplea la palabra crisis es porque le han subido la hipoteca y demas y no le queda tanto dinero para caprichos o simplemente no le queda dinero.

hola company,

conec molt be aquella zona i t'asseguro que t'enamoraràs. es menja molt be, és barata, la gent fa les coses amb il·lusió, de forma senzilla, peró no es para de fer coses i activitats. aquella zona de lleida és on més festivals i activitats es fa.

guissona és un poble car per aquella zona, ja que hi ha la fàbrica de bonarea i ha apujat preus. ara be, les carreteres son genials: rectes inacabables. ràpid fas 20 kms., vaja. t'aconsello que miris per la zona de cervera, tàrrega o agramunt (si t'agrada mes ciutat) o torà, sant ramon o zona penedella si vols mes rural.

NO COMPRIS RES! QUIETO PARAO! un pis allà fa poc costava 10 kilos i nou 14. una casa nova per poc mes de 20 kilos. LLOGA'L DE MOMENT. aviat trobaràs coses a preus increibles.
PISOS 2a MA: et recomano els fets abans del boom (abans del 98) ja que allà tenien el costum de fer els pisos molt grans, de 140m2, a preus brutals.

web: elsafareig.com    revista de la zona amb immobiliàries. és setmanal i la pengen cada divendres tarda. quan entris a la web escull la zona de l'urgell.

si no fos per la dona ja viuria per allà...

salut !

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #227 el: 14 de Octubre de 2008, 15:44:54 pm »
Personalment també m'agrada molt aquella zona... jo em conec més la zona de Tàrrega cap avall, ja que sóc d'un poblet de per allà. Jo sóc més de ciutat, però s'ha de reconeixer que Sabadell cada vegada fa més pena. A mi no m'importaria tampoc anar per allà.

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #228 el: 14 de Octubre de 2008, 16:18:15 pm »
Moltes gràcies a MAYOLETE, FUM FUM i KITANOVSKY.

Kita precisament es per treballar a la Coop. Alimentaria de Guissona (o BonArea com es diuen les botigues). Per això miro primer al poble, per estar més a prop del treball i estalviar gasoil. Tambè he mirat Cervera e Igualada. Igualada es cara, però es una ciutat gran amb tots els seus serveis i esta més a prop de Sabadell, perque tindre que baixar molt aqui per tema estudis, familia i amics i a la vegada esta a prop de Guissona. En fi ara mateix moltes incognites, ja us aniré informan. Jo de totes maneres continuare jugant a la Primi a vera si toca i aixi no tinc que mirar hipoteques.  :beer2
« Darrera modificació: 14 de Octubre de 2008, 16:31:37 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #229 el: 14 de Octubre de 2008, 19:19:06 pm »
A la hora de hablar de crisis tambien decir que varia muchi de la zona donde vivas.
Mientras en Saabadell puedes hechar hoy gasoil a 1,13 o 1,14 euros el litro de media, heche el Domingo en Guissona a 1,03 euros/litro. Si cuentas que aun coche normal le caben mas de 50 litros, te ahorras una media de mas de 5 euros por deposito, que los que usamos habitualmente el coche se nota.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #230 el: 14 de Octubre de 2008, 22:18:33 pm »
las discotecas siguen estando llenas, pese al precio de las entradas, y las barras de ellas llenas para pedir, pese al desorbitante precio de los cubatas...

HAY CRISIS SELECTIVA

murciano, esto no vale. a las discotecas va gente con pocas responsabilidades.. .

O simplemente es gente que después de una dura semana de trabajo, quiere desconectar un poco y salir a tomar unos cubatillas con sus amigos (los cuales no ve entre semana debido al trabajo) , para venir a esta vida a trabajar y dormir mejor irse al otro barrio xD

Bona resposta PIPO, totalment d'acord.

Kitanovsky, apart del que t'ha contestat el PIPO, no t'has parat a pensar que potser alguns dels q sortim habitualment doncs preferim estalviar diners per a sortir el cap de setmana?
Hi ha altre gent que potser prefereix anar un dijous al vespre  al cinema, o gastar-se 50 € per un joc de la Play,comprar-se una samarreta de 90 € o anar a fer unes birres cada dia després del treball. A mi cap d'aquestes 4 coses m'agraden, és més, jo entre setmana vaig de casa al treball i del treball a casa (alguns dies passant pel gimnàs això sí), però que de gastos entre setmana pràcticament no en tinc, jo prefereixo sortir un dissabte a dinar/sopar fora i/o sortir de festa q no pas una altre cosa. I això no vol dir, ni que tinguem més diners q els altres, ni tampoc q en tinguem menys, simplement cadascú es gasta els diners amb el q vol, i no per això has de tenir poques responsabilitats, q sembla q no hagis sigut mai jove tu tampoc. Per  a tu potser les responsabilitats q són, comprar un vestit de 300 € a la dona?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #231 el: 14 de Octubre de 2008, 23:51:51 pm »

HAY CRISIS SELECTIVA

Bona resposta PIPO, totalment d'acord.

Kitanovsky, apart del que t'ha contestat el PIPO, no t'has parat a pensar que potser alguns dels q sortim habitualment doncs preferim estalviar diners per a sortir el cap de setmana?
Hi ha altre gent que potser prefereix anar un dijous al vespre  al cinema, o gastar-se 50 € per un joc de la Play,comprar-se una samarreta de 90 € o anar a fer unes birres cada dia després del treball. A mi cap d'aquestes 4 coses m'agraden, és més, jo entre setmana vaig de casa al treball i del treball a casa (alguns dies passant pel gimnàs això sí), però que de gastos entre setmana pràcticament no en tinc, jo prefereixo sortir un dissabte a dinar/sopar fora i/o sortir de festa q no pas una altre cosa. I això no vol dir, ni que tinguem més diners q els altres, ni tampoc q en tinguem menys, simplement cadascú es gasta els diners amb el q vol, i no per això has de tenir poques responsabilitats, q sembla q no hagis sigut mai jove tu tampoc. Per  a tu potser les responsabilitats q són, comprar un vestit de 300 € a la dona?

crec que no m'he explicat be...

jo m'he dedicat anys a 'la noche' en diferents locals. em referia que no es pot mesurar la crisis amb la marxa de les discoteques, ja que la majoria de gent que hi va és gent jove, que no té responsabilitats econòmiques de cap tipus.

és a dir, hi sol anar gent jove que treballa -o no-, guanya encara que siguin 900 euros i se'ls pot patejar sencers, ja que no estalvien i els usen per anar de festa, vicis i compres.

donc, no es una bona forma de mesurar l'economia.

si que ho és el mesurar altres activitats tals com botigues de roba dedicades a majors de 25-30 anys, etc...   

de fet, la petita crisis del 2000 jo tenia 24 anys, guanyava calers i me'ls patejava. no tenia crisis. altre gent sí la tenia.

només era aixó...

t'ho diu un que fa anyets es patejava més de 30.000 pessetes a fraga un dissabte !!

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #232 el: 20 de Octubre de 2008, 00:10:00 am »
Siguiendo con el tema de la crisi economica, no se si habeis leido o escuchado que el banco ING esta con problemillas. Yo tengo mis ahorrillos ahi, ya se que es dificil que quiebre ni nada parecido pero quiero sacar el dinero de ahi de todos modos.
Que Banco o Caja me aconsejais los sabios pa los ahorrillos, tal vez Sabadell Atlantico, Santander Central Hispano, BBVA, La Caixa o otros....

Gracias.
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2008, 00:54:01 am per Victor »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #233 el: 20 de Octubre de 2008, 00:14:45 am »
Doncs Victor... jo t'aconsellaria millor que els fiquis en una caixa que no en un banc. Un banc, té uns accionistes, i pot quebrar, en canvi, una caixa, com que té objectiu social i té unes institucions públiques que la respalden i que hi intervenen, el risc és menor (i els guanys i productes per guanyar, també).

Personalment, jo tinc els meus estalvis, hipoteca i productes a la Caixa, i mai he tingut cap problema.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #234 el: 20 de Octubre de 2008, 12:40:50 pm »
Doncs Victor... jo t'aconsellaria millor que els fiquis en una caixa que no en un banc. Un banc, té uns accionistes, i pot quebrar, en canvi, una caixa, com que té objectiu social i té unes institucions públiques que la respalden i que hi intervenen, el risc és menor (i els guanys i productes per guanyar, també).

Personalment, jo tinc els meus estalvis, hipoteca i productes a la Caixa, i mai he tingut cap problema.

La Caixa... tot un exemple de Caixa d'Estalvis amb objectiu social... xD

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #235 el: 20 de Octubre de 2008, 13:34:42 pm »

Llavors quin agafaries tu?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #236 el: 20 de Octubre de 2008, 16:16:08 pm »

Llavors quin agafaries tu?

La què et convingui més segons els productes que tinguin. No crec que ni ING ni cap altre banc quebri ni res per l'estil. De totes formes, si ho fessin, la Reserva garantia fins aquest any 20.000 euros, ara em sembla que ho han pactat a tota la UE fins a 100.000 euros. Així que encara que quebressin, tindries els primers 100.000 euros assegurats. Si en tens mes de 100.000 doncs mal fots de tenir-los en comptes corrents, els hauries de començar a fer correr.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #237 el: 20 de Octubre de 2008, 17:18:42 pm »
Siguiendo con el tema de la crisi economica, no se si habeis leido o escuchado que el banco ING esta con problemillas. Yo tengo mis ahorrillos ahi, ya se que es dificil que quiebre ni nada parecido pero quiero sacar el dinero de ahi de todos modos.
Que Banco o Caja me aconsejais los sabios pa los ahorrillos, tal vez Sabadell Atlantico, Santander Central Hispano, BBVA, La Caixa o otros....

Gracias.

Jo et dic el mateix que el birrero. MAI fotis els teus calers a un banc. SEMPRE a una caixa d'estalvis. I si no deixes els teus calers ni a un lloc ni a l'altre, sinó a la teva butxaca, encara millor.

:beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #238 el: 20 de Octubre de 2008, 17:37:42 pm »

Gracias.

Jo et dic el mateix que el birrero. MAI fotis els teus calers a un banc. SEMPRE a una caixa d'estalvis. I si no deixes els teus calers ni a un lloc ni a l'altre, sinó a la teva butxaca, encara millor.

Bon consell... aixi dia que passi estaràs perdent diners. Molt bon consell.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #239 el: 20 de Octubre de 2008, 17:47:54 pm »

Gracias.

Bon consell... aixi dia que passi estaràs perdent diners. Molt bon consell.

Quins diners perds si els tens a casa teva? Cap. Ans al contrari: t'assegures de que no t'els foten.
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2008, 17:58:35 pm per Arrrrrrlekinat »