Quins diners perds si els tens a casa teva? Cap. Ans al contrari: t'assegures de que no t'els foten.
T'explique:
Hui tens 100€, i els guardes en una caixa. Dintre d'un any, estos 100€, no te serviran per comprar el mateix, ja que el que vulgues comprar pujarà com a mínim l'IPC. Açò farà que necessites 105€ dintre un any per comprar el que hui compres per 100€.
Tenir-los en un banc, te proporciona els interessos, menors que l'IPC, açò si, i a sobre perdràs comisions, tarjes, etc.
Posa els teus diners on et vingui més de gust... de moment a curt termini no petarà cap banc ni caixa del territori espanyol, d'aquí un any ja tornarem a parlar.
Cajamadrid ja ha superat el 3% de morositat. Jo no me fiaria, i més si la intervé la comunitat de madrit.
sexebirra, una pregunteta...
per on vius exactament? albarracín?
es que m'agradaria saber algunes coses d'aquestes zones...
Hola, xato. Fa dies que no entrava i per açò no t'havia dit res. Visc vora Albarracín, però allò és Terol i jo visc entre Terol i Conca, en una comarca que se diu el Racó, i que és província de València, encara que estem separats d'ella. És un enclavament històric que fundaren els àrabs abans el 1200. Jaume I va ser el que mos va conquerir i al final, no mos varem ni quedar castellans ni aragonesos, com a mal menor, mos varem quedar valencians.
Açò si, Albarracín vos ho recomane.
Siguiendo con el tema de la crisi economica, no se si habeis leido o escuchado que el banco ING esta con problemillas. Yo tengo mis ahorrillos ahi, ya se que es dificil que quiebre ni nada parecido pero quiero sacar el dinero de ahi de todos modos.
Que Banco o Caja me aconsejais los sabios pa los ahorrillos, tal vez Sabadell Atlantico, Santander Central Hispano, BBVA, La Caixa o otros....
Gracias.
De ING, tinc referències preocupants dels mercats europeus. Si vols mantenir els teus estalvis, retorna-los cap a una caixa, però te recomano descartar Cajamadrid, per el que ja he referenciat. Per altri banda, se rumoreja que s'ajuntaran amb Caixa Catalunya la Penedès, Laietana i Manlleu. Ojo al dato.