Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 155063 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #280 el: 27 de Octubre de 2008, 17:55:14 pm »

Bé, jo també sóc de l´ofici i no havia opinat, o sigui que ja toca....

Obviament hi ha crisi....només cal mirar les oficines de l´INEM i la baixada de la Borsa d´aquest any, que és d´un 42% acumulatiu.

La qüestió comença no ara sinó a principis de 2007, amb un "mal d´alçada" relacionat amb els preus alts del sector immobiliari, que amb l´"excusa" de la pujada de tipus d´interès, crea una reacció social tant exagerada i falsament depresiva com ho havia estat l´exagerat i fals creixement experimentat durant anys.   1er. comprar a qualsevol preu NEGATIU.  2on. no comprar a cap preu.  NEGATIU....

A partir d´aquest començament mig real, mig mediàtic de la crisi, es crea una situació de "bola de nou" o un "efecte dominó", que degut a la crisi de confiança que es crea en el sistema, acaba afectant de ple al sector constructor / immobiliari, després als sectors relacionats amb aquest i finalment a tots els sectors. (bé; excepte els sectors diguem-ne "apagafocs", tipus recobro de morosos, informes comercials, etc....).

Simultaniament s´incorpora el gran detonant que és la CRISI FINANCERA, que s´inicia a EE.UU. i que està infectant tot el sistema financer, amb les corresponent quotes de falta de confiança, falta de liquidesa en el sistema i no de saber on és el final i on es tocarà fons....

I aquest és el gran problema d´aquesta crisi.... tindrà el seu final, però no se sap quan ni fins on arrivarà.  Es la crisi de l´incertesa, en suma.....

Ara bé, tampoc és des del meu punt de vista, la pitjor crisi del segle.... Es superior a la post-olímpica 1993-1994, però inferior al "shock" petrolífer del 73, i per descomptat de la gran depresió del 29.....   l´economia es recuperarà simplement QUAN ES RECUPERI LA CONFIANÇA (lo fonamental serà veure en quin punt es toca fons i fer després les coses bé, evidentment....).

Sublim.
Esta explicació és perfecte. La crisi la ha creat la falta de confiança i la paranoïa d'alguns polítics i mitjans de comunicació afins.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #281 el: 27 de Octubre de 2008, 18:08:30 pm »

Bé, jo també sóc de l´ofici i no havia opinat, o sigui que ja toca....

Obviament hi ha crisi....només cal mirar les oficines de l´INEM i la baixada de la Borsa d´aquest any, que és d´un 42% acumulatiu.

La qüestió comença no ara sinó a principis de 2007, amb un "mal d´alçada" relacionat amb els preus alts del sector immobiliari, que amb l´"excusa" de la pujada de tipus d´interès, crea una reacció social tant exagerada i falsament depresiva com ho havia estat l´exagerat i fals creixement experimentat durant anys.   1er. comprar a qualsevol preu NEGATIU.  2on. no comprar a cap preu.  NEGATIU....

A partir d´aquest començament mig real, mig mediàtic de la crisi, es crea una situació de "bola de nou" o un "efecte dominó", que degut a la crisi de confiança que es crea en el sistema, acaba afectant de ple al sector constructor / immobiliari, després als sectors relacionats amb aquest i finalment a tots els sectors. (bé; excepte els sectors diguem-ne "apagafocs", tipus recobro de morosos, informes comercials, etc....).

Simultaniament s´incorpora el gran detonant que és la CRISI FINANCERA, que s´inicia a EE.UU. i que està infectant tot el sistema financer, amb les corresponent quotes de falta de confiança, falta de liquidesa en el sistema i no de saber on és el final i on es tocarà fons....

I aquest és el gran problema d´aquesta crisi.... tindrà el seu final, però no se sap quan ni fins on arrivarà.  Es la crisi de l´incertesa, en suma.....

Ara bé, tampoc és des del meu punt de vista, la pitjor crisi del segle.... Es superior a la post-olímpica 1993-1994, però inferior al "shock" petrolífer del 73, i per descomptat de la gran depresió del 29.....   l´economia es recuperarà simplement QUAN ES RECUPERI LA CONFIANÇA (lo fonamental serà veure en quin punt es toca fons i fer després les coses bé, evidentment....).

Sublim.
Esta explicació és perfecte. La crisi la ha creat la falta de confiança i la paranoïa d'alguns polítics i mitjans de comunicació afins.

Això la d'aquí... la d'Estats Units es diferent... i a Espanya no sabem encara si hi tindra repercusió directe o indirecte, però encara no ha arribat. Aqui en tenim una de propia, per tontos...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #282 el: 10 de Novembre de 2008, 17:41:36 pm »
Això la d'aquí... la d'Estats Units es diferent... i a Espanya no sabem encara si hi tindra repercusió directe o indirecte, però encara no ha arribat. Aqui en tenim una de propia, per tontos...

Si, me referia a la d'aquí. L'explicació ha estat clara, concreta i concissa, i lo millor, sublim.
En el segon trimestre, ja vam tenir creixement negatiu. Ara si que comença la crisi de veritat per els d'abaix que no hagan guardat res en estos últims anys. I també per a los que van pujar sense invertir i pensar.

Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #283 el: 18 de Novembre de 2008, 17:53:33 pm »
TENEMOS UN PROBLEMA MUY GRAVE POR QUE LO PEOR ESTA POR LLEGAR .. ESTO yo lo e vivido antes pero esta vez va a ser peor que nunca y encima con un gobierno sin preparacion y mentirosos que solo saben hablar de la epoca de franco se nota que ellos no la vivieron la mayoria y intentan meternos mieddo miedo me dan ellos  mucho miedo los que perdieron una guerra por el ansia de poder dejen de recordarnos el pasado que bastante lo sufrimos ya los pocos que vamos quedando :beer2 y mas soluciones cosa que dudo que sean capaces de encontrar

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #284 el: 18 de Novembre de 2008, 22:13:48 pm »
TENEMOS UN PROBLEMA MUY GRAVE POR QUE LO PEOR ESTA POR LLEGAR .. ESTO yo lo e vivido antes pero esta vez va a ser peor que nunca y encima con un gobierno sin preparacion y mentirosos que solo saben hablar de la epoca de franco se nota que ellos no la vivieron la mayoria y intentan meternos mieddo miedo me dan ellos  mucho miedo los que perdieron una guerra por el ansia de poder dejen de recordarnos el pasado que bastante lo sufrimos ya los pocos que vamos quedando :beer2 y mas soluciones cosa que dudo que sean capaces de encontrar

Yo no se hasta que punto la situación es grave o no es grave, lo que sí que se de sobras es que este gobierno está totalmente incapacitado para encontrar ningún tipo de solución, pero bueno, cuando es hora de votar todo el país tenía las ideas muy claras, ahora que no se lamenten...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #285 el: 18 de Novembre de 2008, 22:26:49 pm »

Yo no se hasta que punto la situación es grave o no es grave, lo que sí que se de sobras es que este gobierno está totalmente incapacitado para encontrar ningún tipo de solución, pero bueno, cuando es hora de votar todo el país tenía las ideas muy claras, ahora que no se lamenten...

si hombre si, que hubiese salido La Falange de las J.O.N.S  :malament

que yo sepa, es una crisis a nivel mundial y no estatal ...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #286 el: 18 de Novembre de 2008, 22:32:46 pm »

Evidentemente es una crisis a nivel mundial, pero digo yo que cada país debe buscar soluciones propias para aliviar su propia crisis, algunos paises ya lo han hecho, nosotros hacemos todo lo contrario....

Es muy fácil dedicar unas sonrisas a la prensa y limpiarse las manos diciendo que la crisis es mundial y que ya vendrán mejores tiempos...
Si primer problema medio serio que hay en el país y no lo saben afrontar, pues imagínate que pasaría si realmente la crisis fuera mas grave.

El problema está en que España es un país lleno de chorizos y con bastante incultura, donde la gente vota a un partido u otro sin criterio alguno.

Y no me tires de la lengua mucho pedrito que si digo lo que pienso dsp se me tacha de lo que no soy  :wink2:
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2008, 22:43:08 pm per FerniSBD »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #287 el: 18 de Novembre de 2008, 22:52:06 pm »
bueno, cada uno tiene su propia opinion y todas se han de respetar ;)

pero es lo que dice mi profesor de Economia, ahora que hay tanto parado, lo que tendrian que hacer es estudiar algun master que pueda alimentar su curriculum, y así se les abririan nuevas puertas

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #288 el: 18 de Novembre de 2008, 23:07:46 pm »
El problema está en que España es un país lleno de chorizos y con bastante incultura, donde la gente vota a un partido u otro sin criterio alguno.

La democràcia no és tampoc un sistema perfecte. Ho pots veure històricament amb les eleccions en qualsevol país del món. Si no, no s'entén els triomfs electorals de personatges com el trio de les Azores, o anant més lluny, el del NSDAP en les Reichstagswahlen de Juliol del 1932.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #289 el: 19 de Novembre de 2008, 00:33:35 am »
NO ES UNA CRISI MUNDIAL!!!

La crisi espanyola no té res a veure amb la crisi mundial, que també afectarà Espanya, encara que en menor mesura.

En el que sí que teniu raó es que Solbes es un ******...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #290 el: 19 de Novembre de 2008, 13:38:29 pm »

Seria la fi del món i també per l'educació que ja de per sí està força malament :look:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #291 el: 19 de Novembre de 2008, 17:44:35 pm »
La crisi espanyola és un joc de nens comparat amb la que tenen a Alemanya, Bèlgica, Holanda, Anglaterra, etc, fars de l'economia europea. Allà si que se nota la crisi. La crisi que s'ha montat a la península ibèrica, és responsabilitat de l'excés de permisivitat urbanística d'ajuntaments i comunitats autònomes, que mos han deixat construït i comerciar amb un bé de primera necessitat com és la vivenda.
L'economia se va tornar folla i només se mnesurava la construcció, se va abandonar altres rames laborals i se va necesitar mà d'obra a la construcció.
Però havia d'arribar el sostre de preus, endeudament, excés de mà d'obra, etc, que és el que ha creat el gruix de la nostra (vostra) crisi.
Excés de benefici ràpid, només els vius i els que vam agafar el toro per les banyes de l'economia mos hem beneficiat. Els demés , Zapatero al capdavant, s'han trobat el pollo desplumat. Ara, o se regula tot este mercat, o en uns anys passarà el mateix. Com el 68, el 76, el 82, el 93.

Crec que els governs anteriors, tenen més responsabilitat que els d'avui, però mirant-m'ho per la meua banda, els anteriors m'han fet d'or i els d'ara no m'interessen.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #292 el: 19 de Novembre de 2008, 18:33:46 pm »
no chicos no os dais cuenta que esta todo comprado y en silencio, los politicos solo piensan en ellos me da igual unos que otros. no veis que los sindicatos se lotragan todo ¿ a cambio de que de su silencio? por que no hay ya in paro general en protesta del pais como hicimos en el 75 con dos de aquellos de la entrepierna. estan hipotecando el futuro de nuestra gente joven mis hijos mis nietos pero mirar sus sueldos y cada dia mas gastos que salen del pueblo y mas politicos, veinte millones de euros para una cupula de kaka y tenemos mayores que no ganan para vivir, eso si remodelan despachos blindan coches de lujo, tienen escoltas y luego no van a las cortes la mayoria de los dias estan vacias es lo  que tenemos y el pueblo en casa los jovenes de botellon y nadie se tira a la calle como haciamos antes el futuro es vuestro hay que ir a por el :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #293 el: 19 de Novembre de 2008, 23:14:23 pm »
no chicos no os dais cuenta que esta todo comprado y en silencio, los politicos solo piensan en ellos me da igual unos que otros. no veis que los sindicatos se lotragan todo ¿ a cambio de que de su silencio? por que no hay ya in paro general en protesta del pais como hicimos en el 75 con dos de aquellos de la entrepierna. estan hipotecando el futuro de nuestra gente joven mis hijos mis nietos pero mirar sus sueldos y cada dia mas gastos que salen del pueblo y mas politicos, veinte millones de euros para una cupula de kaka y tenemos mayores que no ganan para vivir, eso si remodelan despachos blindan coches de lujo, tienen escoltas y luego no van a las cortes la mayoria de los dias estan vacias es lo  que tenemos y el pueblo en casa los jovenes de botellon y nadie se tira a la calle como haciamos antes el futuro es vuestro hay que ir a por el :beer2

I si es tiren al carrer, els diuen terroristes...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #294 el: 20 de Novembre de 2008, 12:45:00 pm »
La crisi espanyola és un joc de nens comparat amb la que tenen a Alemanya, Bèlgica, Holanda, Anglaterra, etc, fars de l'economia europea. Allà si que se nota la crisi. La crisi que s'ha montat a la península ibèrica, és responsabilitat de l'excés de permisivitat urbanística d'ajuntaments i comunitats autònomes, que mos han deixat construït i comerciar amb un bé de primera necessitat com és la vivenda
.

Totalment en desacord. Si parlem de volum monetari és cert, però a nivell de solucions l'europea serà molt més fàcil d'arreglar.

La solució espanyola passa per canviar el sistema de treball de tot un país per adaptar-lo als altres per més tard aplicar uns termes de productivitat raonables. Allà les passen ***** 2,3,5 anys i endavant, mentre que aquí farà falta un canvi de mentalitat de la població ( qui sap quan pot tardar això, sí es que succeeix ).
The pride of Catalunya

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #295 el: 20 de Novembre de 2008, 17:46:08 pm »
no birrero cuando sale un pueblo a la calle es soberano y mas si tenemos razon, te cuento que yo soy de los que se tiraba a la calle para luchar por un convenio y por un mes de vacaciones y por cualquier manifestacion para las mejoras de nuestro pueblo, no soy un terrorista soy un SABADELLENSE español y currante ¿sabeis que pasaria si todos volvemos ala calle dejamos de pagar a los bancos ? que tanto nos roban, que se tendrian que bajar los pantalones y oir al pueblo, estos señoritos que viviendo a costa nuestra encima nos embargan y nos amenazan con los juzgados por que no as podido pagar 2 cuotas o tres si no pagara nadie haver aquien iban a llevar a los jueces a los que pagamos y a la policia la cual pagamos a los politicos los cuales nois roban y asi  mas y mas mas y mas se ha perdido la lucha y el poder lo sabe que ya nadie protesta y de eso se aprovechan pero pronto se va a liar y muy gorda hacerle caso a este viejop que esto ya lo a vivido pero entonces teniamos MENOS DEUDAS QUE AHORA :bandera :scut

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #296 el: 20 de Novembre de 2008, 18:46:07 pm »
no birrero cuando sale un pueblo a la calle es soberano y mas si tenemos razon, te cuento que yo soy de los que se tiraba a la calle para luchar por un convenio y por un mes de vacaciones y por cualquier manifestacion para las mejoras de nuestro pueblo, no soy un terrorista soy un SABADELLENSE español y currante ¿sabeis que pasaria si todos volvemos ala calle dejamos de pagar a los bancos ? que tanto nos roban, que se tendrian que bajar los pantalones y oir al pueblo, estos señoritos que viviendo a costa nuestra encima nos embargan y nos amenazan con los juzgados por que no as podido pagar 2 cuotas o tres si no pagara nadie haver aquien iban a llevar a los jueces a los que pagamos y a la policia la cual pagamos a los politicos los cuales nois roban y asi  mas y mas mas y mas se ha perdido la lucha y el poder lo sabe que ya nadie protesta y de eso se aprovechan pero pronto se va a liar y muy gorda hacerle caso a este viejop que esto ya lo a vivido pero entonces teniamos MENOS DEUDAS QUE AHORA :bandera :scut

L'has clavat però la gent d'avui dia sembla que viu en un món apartat de la realitat.
La gent d'ara són uns escèptics totals i els hi sua bastant el futur-per no dir el present-.
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #297 el: 20 de Novembre de 2008, 22:28:37 pm »

L'has clavat però la gent d'avui dia sembla que viu en un món apartat de la realitat.
La gent d'ara són uns escèptics totals i els hi sua bastant el futur-per no dir el present-.

si os parece nos vamos a pasar los dias por la calle, montando huelgas, con pancartitas, con un pito en la boca y una careta de ZP ....

Hace unos años se pasó la gente dias y dias saliendo a la calle para hechar al sr. Aznar porq nos había metido en una guerra, ahora saldremos a hechar al señor Zp porq estamos en crisis?
Que se aclare un poco la gente de a quién quiere y a quién no,q dsp llegan las elecciones y la gente vuelve a las hurnas a votar a su partido favorito como si estuvieran hipnotizados.

Yo nunca he sido partidario de "salir a la calle", mas que nada porq de los que salen tan solo un 5 % saben el motivo por el cuál salen a protestar...además que esto de salir a la calle con escopeta en mano solo lo he visto en los telediarios cuando salen paises árabes protestando porq han matado a un talibán...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #298 el: 21 de Novembre de 2008, 00:40:00 am »
¿sabeis que pasaria si todos volvemos ala calle dejamos de pagar a los bancos ?

Pues que se instauraría un anarquía y la ley de supervivencia. Muchísimo mejor que ahora.

Si uno no va a un banco a pedir un crédito... no se lo dan. El banco es una empresa y busca lucrarse a base de sus clientes, totalmente lógico.
The pride of Catalunya

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #299 el: 21 de Novembre de 2008, 15:44:58 pm »
¿sabeis que pasaria si todos volvemos ala calle dejamos de pagar a los bancos ?

Pues que se instauraría un anarquía y la ley de supervivencia. Muchísimo mejor que ahora.

Si uno no va a un banco a pedir un crédito... no se lo dan. El banco es una empresa y busca lucrarse a base de sus clientes, totalmente lógico.

Yo estoy a favor!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: