La crisi espanyola és un joc de nens comparat amb la que tenen a Alemanya, Bèlgica, Holanda, Anglaterra, etc, fars de l'economia europea. Allà si que se nota la crisi. La crisi que s'ha montat a la península ibèrica, és responsabilitat de l'excés de permisivitat urbanística d'ajuntaments i comunitats autònomes, que mos han deixat construït i comerciar amb un bé de primera necessitat com és la vivenda.
L'economia se va tornar folla i només se mnesurava la construcció, se va abandonar altres rames laborals i se va necesitar mà d'obra a la construcció.
Però havia d'arribar el sostre de preus, endeudament, excés de mà d'obra, etc, que és el que ha creat el gruix de la nostra (vostra) crisi.
Excés de benefici ràpid, només els vius i els que vam agafar el toro per les banyes de l'economia mos hem beneficiat. Els demés , Zapatero al capdavant, s'han trobat el pollo desplumat. Ara, o se regula tot este mercat, o en uns anys passarà el mateix. Com el 68, el 76, el 82, el 93.
Crec que els governs anteriors, tenen més responsabilitat que els d'avui, però mirant-m'ho per la meua banda, els anteriors m'han fet d'or i els d'ara no m'interessen.