Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 155221 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12567
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #340 el: 29 de Novembre de 2008, 18:28:40 pm »
yo gracias a dios no tengo deudas pero el trabajador tine drecho a tener lujos y comodidades como los politicos que viven de nuestros impuestos por que no, siempre os podeis ir a africa y no tendreis de nadda y a la orden de los magnates por un trozo de pan :****

És il-lògic que un treballador tingui un Mercedes o un Bmw ficant-lo a la hipoteca. Desprès son els primers en plorar quan els pugen l'euribor.

Kizas el pueblo tenga una parte de culpa, cada uno deberia saber si puede permitirse pedir un prestamo, pero k digan k los bancos no tienen parte de culpa... son mas culpables, ellos ya tendrian k prevenir lo k se podia venir encima, y no ir prestando dinero asi a la ligera y kerer hacer el negocio de su vida, pues asi nos a ido...muxa gente hipotecada con apuros para llegar a fin de mes  :-\

Els bancs no son una ONG. Ells miren per el seu negoci. No estan per regalar els calés. Jo tinc un pis amb la seva corresponent hipoteca, però al ficar-nos vàrem fer números per a no quedar mai amb el cul a l'aire encara que hi hagués una crisi. Que ens podíem haver ficat en una casa? Si, i tant... però ara no podríem pagar-la.

A la crisi ens hi hem ficat entre tots.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #341 el: 29 de Novembre de 2008, 23:31:09 pm »
yo tengo un nisan primera y va de maravilla no es un cochazo pero me va bien y es mio y no tengo hipoteca a dios gracias, pero e currado mucho y e peleado mucho por los derechos de los trabajadores me huele que vosotros no conoceis la clase obrera hablais con el desprecio de los ricops cuando ven que los pobres mejoran un poco :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #342 el: 30 de Novembre de 2008, 02:23:32 am »
yo tengo un nisan primera y va de maravilla no es un cochazo pero me va bien y es mio y no tengo hipoteca a dios gracias, pero e currado mucho y e peleado mucho por los derechos de los trabajadores me huele que vosotros no conoceis la clase obrera hablais con el desprecio de los ricops cuando ven que los pobres mejoran un poco :beer2

Tinc 33 anys i porto des dels 16 treballant. Els únics 9 mesos que no he treballat, va ser quan estava fent el servei militar. Tinc hipoteca, una filla i ajudo als meus pares mensualment. Soc un treballador del sector del metall.

Conec la classe obrera, és més, soc part d'ella. No soc pas ric, però tinc uns estalvis 'per si de cas'. Tinc un cotxe de fa 8 anys.

Tot això em costa suor diària, però utilitzo el cervell i al comprar el pis, no vaig aprofitar per comprar una tele de plasma, un Bmw i pagar unes vacances al Carib com han fet d'altres que ara van fins al coll i ploren 'que no arriben a final de més. I d'aquests n'hi han molts.

(I no em refereixo als que son joves i estan treballant en un treball de m**** amb un sou de m**** per pagar un lloguer d'un pis de m****).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #343 el: 30 de Novembre de 2008, 06:18:01 am »

hablais con el desprecio de los ricops cuando ven que los pobres mejoran un poco

Aquí nadie ha hablado con desprecio. Para mi una persona que gana 60.000 € al año y gasta 65.000€ la considero igual de culpable que uno que gana 15.000 € y gasta 20.000€.
The pride of Catalunya

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #344 el: 30 de Novembre de 2008, 10:45:52 am »
pero de que hablas cuantos trabajadores gana 6o000 euros porfavor, que trabajador se puede comprar un mercedes un bmw de que hablas de ir al caribe en que mundo vivis. eso es prar clase media alta , estais lejos con esos numeros del obrero :beer2  si la gente esta ganando entre 10000  y  15000 euros al año trabajando la pareja 35000 maximo pues si que os pagan bien en el metal sera en el oro chico

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #345 el: 30 de Novembre de 2008, 13:02:18 pm »
pero de que hablas cuantos trabajadores gana 6o000 euros porfavor, que trabajador se puede comprar un mercedes un bmw de que hablas de ir al caribe en que mundo vivis. eso es prar clase media alta , estais lejos con esos numeros del obrero :beer2  si la gente esta ganando entre 10000  y  15000 euros al año trabajando la pareja 35000 maximo pues si que os pagan bien en el metal sera en el oro chico

Ademas de estar constantemente alterado no sabes leer.

Mirate los comentarios bien y veras que no tiene nada que ver con lo que respondes tu.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #346 el: 30 de Novembre de 2008, 13:30:31 pm »
No segueixo, veig que no sóc el únic que ho veu.
The pride of Catalunya

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #347 el: 30 de Novembre de 2008, 22:42:04 pm »

Els treballadors que s'han comprat cotxes per sobre dels 30.000€, o han fotut vacances al Carib, son els que ho varen incloure a l'hipoteca, i son els que ara es queixen més de la crisi.

En el metall paguen bastant millor que en la missatgeria, on estava abans i que en la impressió, on també he estat dos anys. Fàcilment algú pot arribar als 15.000 anuals. I som obrers.

Mira, et posaré un exemple pràctic, a veure si ho veus...

Fa un temps, vàrem estar mirant pisos per diversos llocs del Vallès Occidental. De bones a primeres, evidentment, vàrem descartar Sant Cugat, Sant Quirze i Cerdanyola, ja que sabíem que allà els preus eren més alts.

Vàrem trobar dos pisos que ens van agradar. Un a l'Avinguda Barberà, amb un cost de 400.000€, un altre a Castellar del Vallès, amb un cost de 200.000€. Eren dos pisos similars, amb els mateixos metres, distribució, els dos amb terrasseta... evidentment, el que canvia, és que al pis de Sabadell hi han més serveis i tendes a la vora, era amb pàrquing opcional (20.000€ més) i el de Sabadell tenia piscina i el que em vaig quedar no. Vàrem fer números per als dos pisos, a 40 anys. Ens va convèncer més el de Castellar del Vallès, per la tranquilitat de la zona, i per part meva, per no tenir piscina (ho trobo anti-ecològic i una despesa absurda).

En aquells moments, la cosa estava amb un Euríbor baix. Les quotes haurien sigut 1.319,11€ al més per el pis de Sabadell i 659,56 per al pis de Castellar del Vallès. El primer, pagable, sense capacitat d'estalvi, això si. El segon, pagable per a qualsevol parella que cobri 1.100€ al més cadascú.

Ara, amb l'Euríbor alt, les quotes serien : Al de Sabadell, 2.000,86, i al de Castellar, 1.000,43€ mensuals. El primer, cobrant 1.100€ mensuals, seria impagable. El segon, en canvi, encara et deixa marge (poc), però pots viure sense tantes apretures.

T'asseguro que el primer pis i els 3 que eren com ell, es van vendre més ràpid que el que vaig comprar jo i els 3 que hi han en el meu replà (és més, un encara no s'ha venut).

Per altre banda, i el cas que et comento (bé, els diferents casos que conec), de gent que amb una hipoteca com la meva, o fins i tot més alta, han ficat cotxes (un fins i tot un BMW), d'uns 30.000€ dintre de l'hipoteca, mobles (10.000€), Casament (20.000€ (inclòs el viatge al carib)), i alguna cosa per a reformes (5.000€)...

Les primers quotes, havent demanat 265.000€ d'hipoteca (quan en el pis es requerien només 200.000€), sortien a 873,91€. Totalment pagables per a dos sous de 1.100€, i a sobre podien estalviar per al futur i tot. Però la crisi havia de venir, molta gent ha viscut per sobre de les seves possibilitats i se li ha anat la pinça amb viatges, televisions de plasma, i comprant-se cotxes de gamma mitja-alta enlloc de conformar-se amb un utilitari que igualment et portarà on calgui.

Els que varen demanar els 265.000€ d'hipoteca, actualment estarien pagant 1.326,81€. Més de la meitat dels ingressos familiars.

Doncs imagina al que va comprar el pis de Sabadell i hi va incloure cotxe, mobles, casament amb viatge, reformes, etc... La crisi no és culpa de l'estat, ni dels bancs, ni de les empreses ni dels treballadors. La culpa de la crisi és de tots els que han volgut viure molt per sobre de les seves possibilitats quan tard o d'hora, la economia s'en ressentiria.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #348 el: 01 de Desembre de 2008, 23:24:20 pm »
en estos casos que dices te doy la razon pero creo que son una minoria mis amigos no conozco a muchos que vallan al caribe o que tengan coches de lujo, y la mayoria son como yo gente obrera que llevamos toda la vida trabajando y lo poquito que tenemos es por no hacer excesos, pero la gente quiere vivir y disfrutar y no piensan en mañana, de todas formas sigo pensando que la gente de hoy no lucha por sus derechos como lo haciamos antes,            observacion  aveces es posible que cuaando leo catalan algo no entienda pido disculpas, mi intencion nunca es molestar a nadie ni ofender menos a vosotros que sois del SABADELL    gracias :xin-xin :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #349 el: 01 de Desembre de 2008, 23:49:25 pm »
en estos casos que dices te doy la razon pero creo que son una minoria mis amigos no conozco a muchos que vallan al caribe o que tengan coches de lujo, y la mayoria son como yo gente obrera que llevamos toda la vida trabajando y lo poquito que tenemos es por no hacer excesos, pero la gente quiere vivir y disfrutar y no piensan en mañana, de todas formas sigo pensando que la gente de hoy no lucha por sus derechos como lo haciamos antes,            observacion  aveces es posible que cuaando leo catalan algo no entienda pido disculpas, mi intencion nunca es molestar a nadie ni ofender menos a vosotros que sois del SABADELL    gracias :xin-xin :scut

Tu mateix ho dius. La majoria son gent de la teva edat que ja han liquidat hipoteca, o l'han reduït, i acostumen a contenir-se econòmicament. En canvi, molts de 35 anys i menys, la generació dels diners de plàstic, s'han acostumat a viure per sobre les seves possibilitats abusant de les targes de crèdit i dels prestecs bancaris.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #350 el: 02 de Desembre de 2008, 15:22:20 pm »
yo solo e tenido credito 2 veces una fue para pagar una parte de las acciones que compre del sabadell y otra  menos de la mitad de la hipoteca y gracias a mi trabajo y al de mi mujer lo pague antes de tiempo, pero uno debe saber que gana y que se puede gastar , donde puede comer y que coche puede comprar y mantener, yo e preferido ayudar a mis hijos que viajar por el mundo y mi relax si sele puede llamar asi es ir a ver al sabadell. pero la gente de mi edad la mayoria siempre hemos mirado los gastos que hacemos para no pillarnos los dedos, es cierto que el dinero de plastico y los creditos faciles en epoca de bonanza ahora pasan factura pero vamos a tener problemas muchos mas  que solo este tipo de gente  :xin-xin EL TEME VIENE  NEGRO NEGRO NEGRO :borratxo :borratxo

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #351 el: 02 de Desembre de 2008, 21:16:31 pm »
Crec que els companys que opinen que hi ha MOLTA gent que ha estirat mes el braç que la maniga, tenen molta rao.

Fa molt temps que em pregunto com pot ser que xavalins de poc mes de 18 anys vagin amb els cotxassos que van... i la resposta es que hi ha molt inconscient suelto per aquest mon. El cas practic que comenta l'amic Birrero es molt clar: la gent amb una mica de cap ha fet com ell i la resta, els que han volgut fardar de casa o cotxe guapo, les estan passant ara mes canutes que els altres.

Estic fart de veure pel barri xavallins de 20 anys, que treballen de paletes, amb BMWs i altres cotxes de gama alta. Son xavalins que viuen a casa dels pares, i que a la primera feina a l'obra cobraven 2000€ al mes i s'embarcaven en lletres pel cotxe de 1000€ al mes... i mentre hi hagi feina, cap problema: es paga cada mes i punt. El problema arriba quan ara s'han quedat sense feina i han de demanar calers als pares o vendre's el cotxe...

Jo fa 22 anys que treballo i mai m'he comprat un bmw. Per sort -o per desgracia-, se sumar i restar i em considero un paio que toca de peus a terra i que en el seu moment, es va comprar un cotxet i un piset dins de les seves possibilitats del moment i preveient tambe una mes que possible pujada d'interessos, que, per cert, ja feia molt temps que s'olorava.

Si mes gent tingues 'els dos dits de front' necessaris, aquesta crisi no seria 'tan' greu.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #352 el: 03 de Desembre de 2008, 00:03:54 am »
daros cuenta que en el futbol tambien a pasado, hace 2 años un amigo mio que es entrenador que el año pasado cogio al final el hospitale me dijo que los clubs que estuvieran saneados y sin deudas serian los que se irian a 2 y 1 division que muchos iban a desaparecer por las deudas y a bajar de categoria y lo que me dijo llevava toda la razon ya hay equipos que sean retirado de la competicion en tercera pero por lo que veo en internet, van a caer unos cuantos mas tambien me comento que la segunda b  iba a desaparecer y parece que tambien lleva razon que pronto la segunda b quedara anulada pero uno de los motivos es la falta de dinero ya que los del ladrillo estan casi todos fuera, el casi siempre tiene razon pues todo lo que me cuenta va saliendo, es la crisis que no deja nadie fuera y pasa factura a todos los que an tirado de la manga mas de la cuenta y de los que no tambien aun que algo menos. mi deseo para este proximo año es que esto de la crisis termine de una vez que miserias ya las pasamos hace muchos años y no quiero que se vuelva a vivir lo que yo ya vivi sobre todo por vosotros los jovenes que sois el futuro de nuestro mundo :xin-xin :clap2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4315
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #353 el: 03 de Desembre de 2008, 17:51:14 pm »
Fa molt temps que em pregunto com pot ser que xavalins de poc mes de 18 anys vagin amb els cotxassos que van... i la resposta es que hi ha molt inconscient suelto per aquest mon. El cas practic que comenta l'amic Birrero es molt clar: la gent amb una mica de cap ha fet com ell i la resta, els que han volgut fardar de casa o cotxe guapo, les estan passant ara mes canutes que els altres.

Estic fart de veure pel barri xavallins de 20 anys, que treballen de paletes, amb BMWs i altres cotxes de gama alta. Son xavalins que viuen a casa dels pares, i que a la primera feina a l'obra cobraven 2000€ al mes i s'embarcaven en lletres pel cotxe de 1000€ al mes... i mentre hi hagi feina, cap problema: es paga cada mes i punt. El problema arriba quan ara s'han quedat sense feina i han de demanar calers als pares o vendre's el cotxe...

Açò és el que hem sofert a la meua empresa. De cop te venia un pintor del 3 al 4 o un manobre, dient que tenia una oferta d'una altre empresa i doblant, DOBLANT, dic, la seua demanda per acabar una faena. I si no accedies, més d'un i de dos mos havien dixat un apartament a mig pintar o alicatar. Evidentment, estos, son els que se van comprar també carracos del 15 i se quedaven un apartament de semi-luxe. Ara, esros, son els que va desesperats per fer un servei, te pinten o fan nyapes a preu de cost i te ploren de la crisi.
Un dels casos que me van desesperar més, és el d'un noi, bastant treballador, que vient-se de cop guanyant nets 3000€ al més, se va embarcar a viure en un apartament de 600000€, i va apareixer amb un cotxe de 50000€. Este mos feia terres, cuines i banys, i era autònom. Ara, desesperat, mos ha revenut el apartament a Xàbia per 450000 i viu de lloguer en un dels nostres pisos a Alacant i el cotxe l'ha malvenut per 20000.

Doncs imagina al que va comprar el pis de Sabadell i hi va incloure cotxe, mobles, casament amb viatge, reformes, etc... La crisi no és culpa de l'estat, ni dels bancs, ni de les empreses ni dels treballadors. La culpa de la crisi és de tots els que han volgut viure molt per sobre de les seves possibilitats quan tard o d'hora, la economia s'en ressentiria.

Com tu dus, la crisi, no és culpa del govern, ni dels bancs, ni dels empresaris ni del sistema. La crisi la hem creat entre tots i uns mos hem omplert la butxaca pensant en les vaques flaques i altres no van pensar en que açò variaria.
Com deia el meu pare, i se pot aplicar a l'economia: 'Entre todos la mataron y ella sola se murió'.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #354 el: 03 de Desembre de 2008, 19:48:39 pm »
los bancos an esperado su momento para dar vueltas de tuerca y pronto se quedaran con casi todo lo construido para alquilar y especular al  tiempo :****

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7282
« Respondre #355 el: 05 de Desembre de 2008, 15:10:15 pm »
los bancos an esperado su momento para dar vueltas de tuerca y pronto se quedaran con casi todo lo construido para alquilar y especular al  tiempo :****

els bancs no deixen de ser un negoci qualsevol i miren per ells mateixos. Tú, com a consumidor, has d'estar alerta en el que compres i en el que et compromets.
Si no tens informació al respecte no se la demanis al banc: aquest mirarà pel seu negoci i no per que a tu et vagi be.
Peró el problema real ve quan la gent es deixa manipular informativament, ja que et venen la película com tú la vols veure. Ara, passa amb la llei criminalitzadora de trànsit, per exemple. Peró passa amb tot i sempre has d'estar alerta i donar més importància a això que al resultat del nostre equip del diumenge, o de si l'Anna Obregón s'opera les tetes. Alguns molts, han estat per això últim i ara ho paguen... molt car.

Jo, vaig casar-me a l'agost i amb viatge i tot em vaig gastar 27.000 €. En el casament vam fer les paus, peró no per que ens donéssin molta pasta els familiars -que ens van donar, peró ni molt menys per cobrir-ho tot- sinó per que ja teníem estalviat.

Avui, la meva parella i jo tenim dos cotxes de 3 i 4 anys pagats. No per que guanyem molts calers, sinó per que ens vam gastar 16.000 € -més o menys- cada un i d'entrada ja en vam donar més de 8000. És a dir, vam ser realistes amb la nostra situació. Per tant, afrontem la crisi amb tranquilitat sabent que no tenim cap despessa financera més que els 502 euros de la hipoteca.

Ara em direu "es que tu pagues poc per la hipoteca", peró jo us contestaré: un s'ha de buscar la vida i trobarà coses. Una altra història és fer volar coloms.

salutacions !

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #356 el: 07 de Desembre de 2008, 16:37:11 pm »
Crisis? En aquest pont les estacions d´esqui estan a més del 90% d´ocupació, les cases rurals per l´estil. Ahir anaves a qualsevol centre comercial i estava ple ( amb caravana inclosa a partir de les 11:00h en centres estil Baricentro o Alcampo). Per la tarda estava impossible trobar aparcament  a Barcelona per anar a visitar la fira de Santa Llúcia.....i així podria continuar.
Crisis? on està la crisis?

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #357 el: 07 de Desembre de 2008, 19:59:34 pm »
si pero cada dia mas morosos y quemando targetas de credito vereis en tres meses como se pone el tema :scut y eb un año que se terminaran el paro no lo quiero ni pensar :borratxo

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #358 el: 08 de Desembre de 2008, 12:36:49 pm »
Adjunto email que he rebut d'un amic que crec que lliga bastant amb el tema d'aquest post:

Le envié un email con una pregunta a un amigo que vive en EE.UU.: ¿Por qué somos pobres los españoles?                   
Esta fue su respuesta desde EE.UU.:                         
Hola, cómo se ve que los árboles no le dejan ver el bosque.
¿Cómo puede llamarse pobre, cuando es capaz de pagar por un litro de gasolina más del triple de lo que pago yo? ¿ Cuando se da el lujo de pagar tarifas de electricidad, de teléfono y móvil un 80% más caras de lo que me cuestan a mí ?                         
¿Cómo puede llamarse pobre cuando paga comisiones por servicios bancarios y tarjetas de crédito del triple de lo que aquí nos cuestan, o cuando por un auto que a mi me cuesta 2,000 dólares ustedes pueden pagar el equivalente a 20,000 dólares ?
Porque ustedes sí pueden darse el gusto de regalarle  $18,000 dólares al gobierno y nosotros no.                                                                 
NO LE ENTIENDO!                                                   
Nosotros somos pobres, los habitantes de Florida. Por eso el Gobierno Estatal, teniendo en cuenta nuestra precaria situación financiera, nos cobra sólo el 2% de IVA (hay otro 4% que es Federal;  total = 6%) Y no el 16% como a ustedes los ricos que viven en España.       
Además, son ustedes los que tienen 'Impuestos de Lujo' como son los impuestos por gasolina y gas, por alcohol, cigarros, cigarrillos, cerveza, vinos, etc. que alcanza hasta el 320% del valor original, y otros como: Impuesto sobre las utilidades y sueldos, impuesto sobre automóviles nuevos, impuesto a los bienes personales, impuesto a los bienes de las empresas, Impuesto por uso de automóvil. Y dichoso que todavía se da el lujo de pagar un 16% de IVA por estos impuestos, además de todos los tramites y pagos nacionales y municipales.
Porque si ustedes no fueran ricos, ¿qué sentido tendría tener unos impuestos de ese calibre? ¿POBRES?, ¿de dónde? Un país que es capaz de cobrar el IMPUESTO A LAS GANANCIAS Y A LOS BIENES PERSONALES (mediante anticipos) por adelantado como España, necesariamente tiene que nadar en  la  abundancia, porque considera que los negocios de la nación y de todos sus habitantes siempre tendrán ganancias a pesar de saqueos y asaltos, mordidas, terremotos, sequía, invierno, corrupción, saqueo fiscal  e inundaciones y por supuesto seguro que todos deben de ganar muchísimo.                                                                           
Los pobres somos nosotros los que vivimos en USA y que NO pagamos Impuesto sobre la Renta si ganamos menos de $3,000 dólares al mes por persona. Y allí pagan seguridad privada en bancos, urbanizaciones, municipales, etc. mientras que nosotros nos conformamos con la pública. Allí hasta envían a los  hijos a colegios privados,  y mire si seremos pobres aquí en EE.UU., que las escuelas públicas nos prestan los libros de estudio previendo que no tenemos con qué comprarlos.             
A veces me asombra la riqueza de los españoles que piden un préstamo cualquiera, y son capaces de pagar 8% mensual de intereses, como mínimo.                                                           

¡¡¡ ESO ES SER RICO!!!                                             

No como aquí, que apenas llegamos al 8% anual (generalmente 7.8%), justamente porque NO estamos en condiciones de pagar más.               
Supongo que, como todo rico, tiene un auto y que está pagando un 8% ó 10% anual de seguro; si le sirve de información, yo pago sólo $345 dólares por año. Y como les sobra el dinero, ustedes si pueden efectuar pagos anuales en concepto de eso que ustedes llaman IMPUESTO DE CIRCULACION, mientras que acá nosotros no podemos darnos esos lujos y pagamos $15 dólares anuales por el STICKER sin importar qué modelo de auto manejes, pero claro, eso es para gente de recursos.
Vamos, se quedó en ESPAÑA porque es RICO. Son los pobres como yo los que nos vinimos a probar suerte a otros lados.                       
Bueno, le mando un abrazo y ahí luego me cuenta cómo les va con el nuevo presupuesto, lo que sí es seguro es que les  aumentaran más los impuestos. Pero no se preocupen, que la inflación se los va a diluir. Pero bueno eso es lo de menos cuando se tiene el dinero para pagarlos. Y tengan por seguro que en el próximo discurso le van a dar un tremendo aplauso a su presidente.                                         
Además eso es lo que hay que pagar por vivir en la 8ª potencia mundial, el mejor lugar del mundo y tercero donde la gente se siente más feliz del planeta.       
        Un saludo:                                                       
        Su pobre amigo inmigrante.                                         

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #359 el: 08 de Desembre de 2008, 18:05:00 pm »
Adjunto email que he rebut d'un amic que crec que lliga bastant amb el tema d'aquest post:

Le envié un email con una pregunta a un amigo que vive en EE.UU.: ¿Por qué somos pobres los españoles?                   
Esta fue su respuesta desde EE.UU.:                         
Hola, cómo se ve que los árboles no le dejan ver el bosque.
¿Cómo puede llamarse pobre, cuando es capaz de pagar por un litro de gasolina más del triple de lo que pago yo? ¿ Cuando se da el lujo de pagar tarifas de electricidad, de teléfono y móvil un 80% más caras de lo que me cuestan a mí ?                         
¿Cómo puede llamarse pobre cuando paga comisiones por servicios bancarios y tarjetas de crédito del triple de lo que aquí nos cuestan, o cuando por un auto que a mi me cuesta 2,000 dólares ustedes pueden pagar el equivalente a 20,000 dólares ?
Porque ustedes sí pueden darse el gusto de regalarle  $18,000 dólares al gobierno y nosotros no.                                                                 
NO LE ENTIENDO!                                                   
Nosotros somos pobres, los habitantes de Florida. Por eso el Gobierno Estatal, teniendo en cuenta nuestra precaria situación financiera, nos cobra sólo el 2% de IVA (hay otro 4% que es Federal;  total = 6%) Y no el 16% como a ustedes los ricos que viven en España.       
Además, son ustedes los que tienen 'Impuestos de Lujo' como son los impuestos por gasolina y gas, por alcohol, cigarros, cigarrillos, cerveza, vinos, etc. que alcanza hasta el 320% del valor original, y otros como: Impuesto sobre las utilidades y sueldos, impuesto sobre automóviles nuevos, impuesto a los bienes personales, impuesto a los bienes de las empresas, Impuesto por uso de automóvil. Y dichoso que todavía se da el lujo de pagar un 16% de IVA por estos impuestos, además de todos los tramites y pagos nacionales y municipales.
Porque si ustedes no fueran ricos, ¿qué sentido tendría tener unos impuestos de ese calibre? ¿POBRES?, ¿de dónde? Un país que es capaz de cobrar el IMPUESTO A LAS GANANCIAS Y A LOS BIENES PERSONALES (mediante anticipos) por adelantado como España, necesariamente tiene que nadar en  la  abundancia, porque considera que los negocios de la nación y de todos sus habitantes siempre tendrán ganancias a pesar de saqueos y asaltos, mordidas, terremotos, sequía, invierno, corrupción, saqueo fiscal  e inundaciones y por supuesto seguro que todos deben de ganar muchísimo.                                                                           
Los pobres somos nosotros los que vivimos en USA y que NO pagamos Impuesto sobre la Renta si ganamos menos de $3,000 dólares al mes por persona. Y allí pagan seguridad privada en bancos, urbanizaciones, municipales, etc. mientras que nosotros nos conformamos con la pública. Allí hasta envían a los  hijos a colegios privados,  y mire si seremos pobres aquí en EE.UU., que las escuelas públicas nos prestan los libros de estudio previendo que no tenemos con qué comprarlos.             
A veces me asombra la riqueza de los españoles que piden un préstamo cualquiera, y son capaces de pagar 8% mensual de intereses, como mínimo.                                                           

¡¡¡ ESO ES SER RICO!!!                                             

No como aquí, que apenas llegamos al 8% anual (generalmente 7.8%), justamente porque NO estamos en condiciones de pagar más.               
Supongo que, como todo rico, tiene un auto y que está pagando un 8% ó 10% anual de seguro; si le sirve de información, yo pago sólo $345 dólares por año. Y como les sobra el dinero, ustedes si pueden efectuar pagos anuales en concepto de eso que ustedes llaman IMPUESTO DE CIRCULACION, mientras que acá nosotros no podemos darnos esos lujos y pagamos $15 dólares anuales por el STICKER sin importar qué modelo de auto manejes, pero claro, eso es para gente de recursos.
Vamos, se quedó en ESPAÑA porque es RICO. Son los pobres como yo los que nos vinimos a probar suerte a otros lados.                       
Bueno, le mando un abrazo y ahí luego me cuenta cómo les va con el nuevo presupuesto, lo que sí es seguro es que les  aumentaran más los impuestos. Pero no se preocupen, que la inflación se los va a diluir. Pero bueno eso es lo de menos cuando se tiene el dinero para pagarlos. Y tengan por seguro que en el próximo discurso le van a dar un tremendo aplauso a su presidente.                                         
Además eso es lo que hay que pagar por vivir en la 8ª potencia mundial, el mejor lugar del mundo y tercero donde la gente se siente más feliz del planeta.       
        Un saludo:                                                       
        Su pobre amigo inmigrante.                                         

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡