Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 155269 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #420 el: 27 de Gener de 2009, 16:49:25 pm »
Es curioso sí, que tantas manifestaciones que habian antes... ahora con este gobierno nadie salga a la calle, aunque bueno es mejor que no lo hagan, total gobierna quién elige el país xDD

Por cierto, a mi me van bastante bién las cosas, no se donde ve la gente la crisis: tengo trabajo, coche nuevo, salgo cada fin de semana, voy a comer fuera cuando me da la gana, ya tengo planeada  mi Semana Santa y mi verano...yo no veo crisis por ningún lado:ok

Crisis no hay, lo que mucha  gente no sabe organizar su economia.

Posiblemente te puedes permitir todo eso porque no tienes familia que mantener. Si fuera al revés, lo más seguro es que otro gallo te cantaría. Vaya, en mi opinión.

:beer2
« Darrera modificació: 27 de Gener de 2009, 19:53:19 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #421 el: 27 de Gener de 2009, 22:52:23 pm »
Es curioso sí, que tantas manifestaciones que habian antes... ahora con este gobierno nadie salga a la calle, aunque bueno es mejor que no lo hagan, total gobierna quién elige el país xDD

Por cierto, a mi me van bastante bién las cosas, no se donde ve la gente la crisis: tengo trabajo, coche nuevo, salgo cada fin de semana, voy a comer fuera cuando me da la gana, ya tengo planeada  mi Semana Santa y mi verano...yo no veo crisis por ningún lado:ok

Crisis no hay, lo que mucha  gente no sabe organizar su economia.

Posiblemente te puedes permitir todo eso porque no tienes familia que mantener. Si fuera al revés, lo más seguro es que otro gallo te cantaría. Vaya, en mi opinión.

Evidentemente Arrrrrrrrrlekinat, pero de todas formas tampoco es muy normal ver a chavalitos de 18 años con la L y que se compran el BMW, y además tuneado que como también es baratillo tunear un coche...luego están los que se quieren independizar y se van a vivir con la novia que conocieron 2 semanas antes y se meten en un piso (normalmente alquilado) y venga a pagar agua, gas, luz... sin apenas tener ingresos fijos.
Luego están los caprichitos que si la moto de trial, que si la moto para ir "por aquí", chavales que se dejan como 200 € al mes en el móbil, hablo de chavales jovencillos de 17-20 años, vamos que ni que trabajaran de detectives privados o algo, luego las bambitas Nike de 100 €, el reloj de 250 €, que ves niños de 16 años con relojes mas grandes que ellos, etc,etc... muchos caprichos a tenido siempre la juventud de este país, yo también me incluyo pero que yo siempre me he considerado una persona bastante centrada a la hora de administrar mi economia y la de mi casa.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7282
« Respondre #422 el: 28 de Gener de 2009, 23:05:12 pm »

por no hablar de las bikkembergs de 210€, el tous de 120€, las belstaff de 520€,...

EL PROBLEMA: després de moltes generacions en coneixerem una en la que molts hauran de rebaixar el nivell que tenien els seus pares. I es que uns s'ho van currar, peró no van saber ensenyar als seus a currar-s'ho.

il·capo

• Visitant
« Respondre #423 el: 28 de Gener de 2009, 23:25:06 pm »
Cómo ya han comentado, el Ibaza es cacadelavaca (por decirlo de alguna manera). Además, has puesto el ejemplo de BMW, marca alemana, Honda, Nissan y Toyota (marcas japonesas) son bastante duraderas, pero si me tengo que quedar con alguna, Volkswagen, en especial de modelo el Golf. Mi padre tiene uno de hace 21 años y sí, empezo a perder dinero con él a partir de los 18. Sin duda, las mejores marcas son las alemanas y japonesas, ya que son de mejor calidad los coches.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #424 el: 28 de Gener de 2009, 23:40:27 pm »
Cómo ya han comentado, el Ibaza es cacadelavaca (por decirlo de alguna manera). Además, has puesto el ejemplo de BMW, marca alemana, Honda, Nissan y Toyota (marcas japonesas) son bastante duraderas, pero si me tengo que quedar con alguna, Volkswagen, en especial de modelo el Golf. Mi padre tiene uno de hace 21 años y sí, empezo a perder dinero con él a partir de los 18. Sin duda, las mejores marcas son las alemanas y japonesas, ya que son de mejor calidad los coches.

pero si tienes una gran leche con el coche, sobretodo marcas alemanas, italianas o volvo. estan preparados para países donde se puede o hasta poco se podía correr mucho.
de hecho, en alemania se pueden ver coches circulando a 310 km/h por las autopistas, es legal a medias pero los seguros se desentienden.

que no tenga un piño con un mazda, un citröen, un toyota, un hyundai, ...

y es que a veces el dinero no es solo la marca.

il·capo

• Visitant
« Respondre #425 el: 31 de Gener de 2009, 00:19:41 am »

pero si tienes una gran leche con el coche, sobretodo marcas alemanas, italianas o volvo. estan preparados para países donde se puede o hasta poco se podía correr mucho.
de hecho, en alemania se pueden ver coches circulando a 310 km/h por las autopistas, es legal a medias pero los seguros se desentienden.

Estaremosn el siglo XXI, pero no emos llegado al final, aun existen clases sociales en el primer mundo:

Alta: Multimillonarios
Media Alta: La gente con dinero pero que trabaja (por lo tanto lleva buenos  coches; BMW, mercedes benz, Volvo...)
-------------
-------------
Media: La que subió de la baja
Media Baja: La ultima y la que la gran mayoria és.
Baja: Mendigos...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #426 el: 31 de Gener de 2009, 12:19:46 pm »

Estaremosn el siglo XXI, pero no emos llegado al final, aun existen clases sociales en el primer mundo:

Media Alta: La gente con dinero pero que trabaja (por lo tanto lleva buenos  coches; BMW, mercedes benz, Volvo...)
-------------
-------------

Donde te has licenciado tu?

Clases existen alta, media y baja... y aqui en España justo estamos empezando a entender lo que es la clase media, hasta ahora solo habia alta y baja.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #427 el: 31 de Gener de 2009, 12:51:18 pm »

-------------
-------------
Quines coses més rares...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #428 el: 31 de Gener de 2009, 14:22:29 pm »

sobre classes socials reals:

Any 1.792 (Revolució francesa)

CLASSE ALTA
eren els que vivíen del cuento gràcies a títols nobiliaris, els que cobraven només pel fet de ser els qui eren i els qui tenien la paella pel mànec: títols nobiliaris i grans terratinents. També s'han d'incloure l'alt clergat.

CLASSE MITJA
burgesia i grans industrials de l'època, a més de el clero. Persones amb bons contactes. Aquests ja treballaven peró eren els que els hi anaven molt be les coses.
aquesta classe tiraba endavant la societat.

CLASSE BAIXA
eren majoria. Dins d'aquesta classe, on hi havia la majoria, s'havien de fer tres divisions
· comerciants, petits industrials
· ma d'obra i professionals
· presoners, lladres, pobres,...

Any 2.009

CLASSE ALTA
segueixen sent els que viuen del cuento, gràcies a títols nobiliaris, els que segueixen cobrant només pel fet de ser els qui són i els qui tenen la paella pel mànec: títols nobiliaris i grans terratinents. També s'han d'incloure l'alt clergat. A més, podríem afegir una classe política alta la qual només opta a certs càrrecs que no són els més coneguts per la majoria de les persones, així com els qui controlen el fluxe dels calers.
(dit d'una altre manera: esperanza aguirre, el sant pare, els bush, els rockefeller...)

CLASSE MITJA
burgesia i grans industrials de l'època, a més de el clero. Persones amb bons contactes. La diferència és que abans eren propietaris -i responsables- de les seves empresses, i ara gestionen el mateix des de fons d'inversió i fòrmules que ens són molt complexes d'entendre.
aquesta classe ja no tira endavant la societat, peró hi té un fort control.
(dit d'una altre manera: amancio ortega, grans gestors de fons, lluis bassat,...)

CLASSE BAIXA
Dins d'aquesta classe, on hi ha la majoria, segueixen havent tres divisions
· comerciants, petits industrials (dit d'una altre manera: el jefe d'una empresa normal) aquests tiren avui endavant la societat
· ma d'obra i professionals (arquitectes, tècnics, ma d'obra pura i dura...)
· presoners, lladres, pobres,...

El problema es que ens han volgut fer creure que erem classe mitja per tenir-nos contents. Peró no podem estar per sota d'una classe amb un poder exageradíssim, no és raonable ni lògic.

A més, no s'estan carregant la classe mitja, sinó la part alta de la classe baixa. La classe mitja seguix encara avui lluitant pel poder amb la classe alta, més que res per no perdre pistonada.

Ara, qui viuen realment millor? cada dia crec que els qui millor viuen -sempre que els deixin- són justament la majoria: ma d'obra i professionals. Ténen pocs mal de caps i poden surtir tranquils al carrer.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #429 el: 25 de Febrer de 2009, 13:46:47 pm »

i ara, va i ens quedem sense pirelli al bages !

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4315
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #430 el: 25 de Febrer de 2009, 17:47:36 pm »

Definitiu?
Tota va a fora o és reducció parcial?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #431 el: 25 de Febrer de 2009, 23:02:13 pm »

Llavors aniré en contra de l'INTER! Visca el United (només per fotre el patrocini dels de Pirelli)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #432 el: 02 de de 2009, 18:01:28 pm »
hola chicos estoy `por aqui unos dias recordais mis comentarios cada dia peor y nadie se echa a la calle a protestar cada dia mas paro y mas que llegara y sin soluciones  Y LOS SINDICATOS CALLADOS POR QUE EL GOVIERNO LES TIENE COMPRADO SU SILENCIO. un abrazo y suerte de corazon para todos :scut :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #433 el: 02 de de 2009, 18:43:17 pm »
hola chicos estoy `por aqui unos dias recordais mis comentarios cada dia peor y nadie se echa a la calle a protestar cada dia mas paro y mas que llegara y sin soluciones  Y LOS SINDICATOS CALLADOS POR QUE EL GOVIERNO LES TIENE COMPRADO SU SILENCIO. un abrazo y suerte de corazon para todos :scut :beer2

y además, de verdad!

con el pp gobernando la que hubieran liado los sindicatos

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #434 el: 02 de de 2009, 19:16:37 pm »
l'altre dia va haver-hi una manifestació a Sabadell per la crisis i l'atur, en concret el pasat dijous, i l'història va acabar amb els mossos repartint llenya..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #435 el: 02 de de 2009, 20:19:25 pm »
l'altre dia va haver-hi una manifestació a Sabadell per la crisis i l'atur, en concret el pasat dijous, i l'història va acabar amb els mossos repartint llenya..

Els mossos repartint lenya? No pot ser  :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #436 el: 02 de de 2009, 22:01:39 pm »

cuanta razón tienes amigo pesoto con tu frase en mayúscula, la gente es así q quieres...
Pero vamos que yo tampoco se porq hay que montar manfestaciones ,estamos en un país democrático donde cada 4 años hay votaciones, supongo que si un partido gana por mayoría absoluta será porq a la gente le gusta, además, la crisis es mundial no? Entonces para q salir a la calle a manifestarse contra cosas q no podemos solucionar en nuestro país....

D mientras yo estudio la posibilidad de irme algun fin de semana a Italia haber si con un poco d suerte encuentro alguna bambina y ya ni vuelvo a Ejjjjpaña xDDD

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #437 el: 02 de de 2009, 22:27:45 pm »

cuanta razón tienes amigo pesoto con tu frase en mayúscula, la gente es así q quieres...
Pero vamos que yo tampoco se porq hay que montar manfestaciones ,estamos en un país democrático donde cada 4 años hay votaciones, supongo que si un partido gana por mayoría absoluta será porq a la gente le gusta, además, la crisis es mundial no? Entonces para q salir a la calle a manifestarse contra cosas q no podemos solucionar en nuestro país....

D mientras yo estudio la posibilidad de irme algun fin de semana a Italia haber si con un poco d suerte encuentro alguna bambina y ya ni vuelvo a Ejjjjpaña xDDD
Si això és democràcia, n'he vistes de millors... :no:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #438 el: 04 de de 2009, 00:12:49 am »
Audiovisual de 10 minuts en angles, molt clar i interessant, del pq de la crisi del credit:

http://crisisofcredit.com

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #439 el: 17 de de 2009, 22:43:30 pm »
segun ha dicho un importante economista, en EUA y Europa, no se esta invirtiendo lo suficiente para combatir la crisis, y se podria alargar más tiempo.. resumiendo, que hay para largo y hay que cojerse donde sea como sea, porque esto es la ruina..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL