Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 155064 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: NO hi ha crisis.
« Respondre #540 el: 28 de Agost de 2009, 14:32:48 pm »
@ Arrrrrrlekinat: A vore, el crack del 29 no va ser la causa de la segona guerra mondial, però va afigir moltes causes a que se produïs. Va alimentar a dos extrems polítics que també van colaborar amb la preparació de la guerra, nazisme i feixisme. Bó, de història tampoc vaig fort, però algo va influïr.

@PATFACIL: En aquell moment debia estar parlant amb un amic/company/treballador en castellà i per açò t'ho vaig posar así, la cosa del xip dels idiomes.
PEr cert, la cosa, està clara, crisi crisi, no la tenen les grans empreses ni los grans empresaris. Ni los alts fncionaris.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 833
« Respondre #541 el: 28 de Agost de 2009, 15:37:42 pm »
@PATFACIL: En aquell moment debia estar parlant amb un amic/company/treballador en castellà i per açò t'ho vaig posar así, la cosa del xip dels idiomes.
PEr cert, la cosa, està clara, crisi crisi, no la tenen les grans empreses ni los grans empresaris. Ni los alts fncionaris.
OK la cosa esta clara. PD clara para unos negra para la mayoria PD2 Un dato EL Corte Ingles (si mas no indicativo) año anterior 47% menos de beneficios
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #542 el: 28 de Agost de 2009, 18:48:12 pm »
Al lloro que el Corte Ingles segueix guanyant calers eh... un 46% menys que l'any anterior pero tot i aixi ha tingut un beneficis de quasi 400 kilos d'euros... pobrets... iguals que els bancs, que molt queixar-se molt queixar-se pero segueixen guanyant calers... potser ja ens va be que deixin de guanyar TANTS calers i no s'acostumin a TRIPLICAR els beneficis any rera any...

Canvi de tema pero que tambe crec relacionat amb aquest fil...

Feia temps que no anava al super pq normalment compro on-line per internet. Avui tenia temps i hi he anat. La sorpresa ha estat veure que productes tan basics com els recanvis d'insecticides, diferents salses (perrins, romesco...) i altres productes varis, les tenien en caixetes de metacrilat tancades amb clau pq la gent no se les emporti (  :o ). Estava ja acostumat a veure els guiskis i licors sota clau, pero els insecticides i les salses?? carai com esta el pati...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7271
« Respondre #543 el: 28 de Agost de 2009, 19:23:10 pm »
Al lloro que el Corte Ingles segueix guanyant calers eh... un 46% menys que l'any anterior pero tot i aixi ha tingut un beneficis de quasi 400 kilos d'euros... pobrets... iguals que els bancs, que molt queixar-se molt queixar-se pero segueixen guanyant calers... potser ja ens va be que deixin de guanyar TANTS calers i no s'acostumin a TRIPLICAR els beneficis any rera any...

Canvi de tema pero que tambe crec relacionat amb aquest fil...

Feia temps que no anava al super pq normalment compro on-line per internet. Avui tenia temps i hi he anat. La sorpresa ha estat veure que productes tan basics com els recanvis d'insecticides, diferents salses (perrins, romesco...) i altres productes varis, les tenien en caixetes de metacrilat tancades amb clau pq la gent no se les emporti (  :o ). Estava ja acostumat a veure els guiskis i licors sota clau, pero els insecticides i les salses?? carai com esta el pati...

A l'Esclat de Sallent aviat fotaran els tomàquets en aquestes caixetes de metraquilat. T'ho juro.

Un dia a l'encarregat l'hi vaig dir que marxaria sense pagar. Ell, que és amic meu es va quedar sorprès i l'hi vaig dir: es que aqui tothom s'emporta alguna cosa, i com el jefe de l'Esclat no perd mai jo pago lo meu i lo de la gent que no paga coses.

La crisis la ténen ells, peró també la tinc jo. CRISIS DE VALORS, ja que l'altre dia s'amagaven coses una parelleta que els dos són a l'atur, peró circulen amb un Mini Cooper i van a sopar tots els findes a restaurants de 30 euros.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
« Respondre #544 el: 30 de Agost de 2009, 17:25:12 pm »
Lo he citado como indicativo  el dia que estos no tengan beneficios apaga y vamonos

por cierto donde compras on-line y que tal? nuestro suministrador (no le seria rentable) y nos ha dejado colgados Gracias y Salu2
siempre alineao,
nunca alienao,

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #545 el: 30 de Agost de 2009, 17:42:41 pm »
...por cierto donde compras on-line y que tal? nuestro suministrador (no le seria rentable) y nos ha dejado colgados Gracias y Salu2

Hola Pat,

No tinc un de fixe, m'ho combino entre el capraboacasa.com i el condisline.com... em miro lleugerament les ofertes i promocions de cada un i depedent del que haig de comprar faig un o altre.

Tots 2 compleixen be l'horari. Caprabo te un servei post-venta excelent.

Salut!

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
« Respondre #546 el: 01 de Setembre de 2009, 19:33:13 pm »
...por cierto donde compras on-line y que tal? nuestro suministrador (no le seria rentable) y nos ha dejado colgados Gracias y Salu2

Hola Pat,

No tinc un de fixe, m'ho combino entre el capraboacasa.com i el condisline.com... em miro lleugerament les ofertes i promocions de cada un i depedent del que haig de comprar faig un o altre.

Tots 2 compleixen be l'horari. Caprabo te un servei post-venta excelent.

Salut!

Pues muchas gracias compañero, de momento ya he visto que me ahorrare problemas de horarios, probaremos Salu2   :beer2
siempre alineao,
nunca alienao,

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #547 el: 01 de Setembre de 2009, 23:04:17 pm »

A PUNT DE PETAR ELS BANCS ESPANYOLS?

Mauldin: España es madre de las burbujas inmobiliarias y banca oculta pérdidas
Hora: 17:57      Fuente : Invertia         
 Estefanía Fonseca
Invertia.com

Patito feo, manzana podrida u oveja negra. Este es el último calificativo del que se ha servido uno de los analistas financieros más respetados en EE UU para explicar la situación de la economía española. John Mauldin, presidente de la firma de inversión Millennium Wave Advisors (MWA), ha hecho saltar las alertas al asegurar que ”un desastre está a punto de suceder en España”.
La tormenta a la que se refiere John Mauldin, uno de los expertos financiero más respetados en Wall Street, se extenderá porque el crash inmobiliario en España es peor de lo que se estimaba y porque las entidades patrias han escondido sus pérdidas. Al experto no le tiembla el pulso al asegurar que los inversores están fumando crack al pensar que la banca nacional es una de las más sólidas de Europa.

“Un desastre está apunto de suceder en España”, vaticina. Las razones de peso que esgrime Mauldin para predecir la catástrofe que se avecina son las peores previsiones sobre derrumbe del ladrillo español y su contagio al sector financiero.

Así, el estratega asegura que los inversores no han sabido valorar la gravedad de la crisis algo que les pasará factura y que tendrá profundas consecuencias para todo el sistema bancario europeo. “España está inmersa en una deflación que será larga y dolorosa, que se manifestará en un nivel de desempleo muy elevado para una economía industrializada, que colapsará el mercado de bienes raíces (vivienda) y llevará a la insolvencia bancaria general”, sentencia.

“España tiene la madre de todas las burbujas inmobiliarias”, es otra de las florituras que se puede leer en el informe de Mauldin publicado hoy. En este texto, el autor de varios best seller señala que España tiene en estos momentos las mismas casas sin vender que tiene EE UU, aproximadamente un millón de viviendas, cuando la dimensión de este último es aproximadamente seis veces más grande. Por otro lado, España representa el 10% del PIB de la Unión Europea (UE), mientras que abarca el 30% de todas las nuevas viviendas construidas desde el 2000.

Con estos argumentos, Mauldin descarta cualquier signo de mejora para mercado de ladrillo nacional e insiste en que los precios de la vivienda en España han bajado algo más de un 10% desde sus máximos.

Otro de los focos de atención del experto es la banca. Ante el contagio de la burbuja inmobiliaria Mauldin se pregunta porque los bancos españoles no han sufrido un colapso similar a los de EE UU, Irlanda o Reino Unido. La explicación del experto es sencilla: los bancos españoles están escondiendo sus problemas. La fortaleza de la banca española para Mauldin se justifica por una serie de cambios contables; por no valorar los préstamos a valor de mercado; por continúan dando préstamos a empresas “zombis” y por seguir ofreciendo hipotecas a 40 años y al 100%.

“Con el fin de esconderse de los efectos de la caída de los inmuebles, los bancos españoles han comprando propiedades antes de que los préstamos que los financiaban entraran en insolvencia, tratando de deshacerse de estas propiedades a través de sus propias inmobiliarias”, relata.

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #548 el: 01 de Setembre de 2009, 23:33:52 pm »
per els que no entenem gaire el que podrà/pot/pasarà, ens podries fer cinc cèntims Kita? :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #549 el: 02 de Setembre de 2009, 00:04:27 am »
per els que no entenem gaire el que podrà/pot/pasarà, ens podries fer cinc cèntims Kita? :beer2

Donc que segons sembla els bancs espanyols porten dies maquillant greument els comptes. Vamos, que si als USA es deia 'hipotecas subprime' a Europa es parlaran de les 'hipoteques espanyoles'.

De fet, suposo que hauràs entès el text. Els bancs disimulen la morositat refinançant deutes a gent que saben que no pagarán com una fugida endavant. No pagarán pel sobreendeutament moltes empreses i  autònoms, o moltes famílies que poc a poc deixaran de cobrar l'atur.

Al no tenir la mateixa capacitat adquisitiva, els espanyols compraran menys fent abaixar els preus (deflació). Això, segons les teories, comporta que com no hi ha demanda els preus es van abaixant i els consumidors retrasen les seves decisions de compra, ja que com més tard comprin més barat. Per tant, més atur.

I pr una altra banda que quan els estalviadors estrangers que han invertit a Espanya es dónin compte de l'engany, s'enduran els calers.

Així a grans trets.

I el pitjor de tot: ELS AUTÒNOMS.

Aqeusts són els que de veritat aixequen el país peró aquest cop no ho podran fer: els que han plegat solen estar endeutadíssims i sense ingressos. Ningú els finançarà per tornar a començar.

I aquí neixerà un altre post meu en que debatrem si surt a compte ser autònom.

Bona nit!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #550 el: 02 de Setembre de 2009, 00:45:24 am »
No cal debatre gaire kita. Ja t'ho dic jo. No surt a compte. Ventatges, cap. Beneficis, ara mateix negatius... i tots els perjudicis del món, tan fiscals com laborals.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #551 el: 02 de Setembre de 2009, 08:39:28 am »
No cal debatre gaire kita. Ja t'ho dic jo. No surt a compte. Ventatges, cap. Beneficis, ara mateix negatius... i tots els perjudicis del món, tan fiscals com laborals.

Si, pró a sobre els currantes et veuen com un megaric que estafa a hisenda i ells no poden, que fas factures en negre i t'ho desgraves tot, cotxe i casa.

Quan avui, milers de treballadors en atur l'hi estan fotent la feina a milers d'autònoms que cada mes paguen els seus impostos. Els aturats, van cobrar finiquito i els 1070 euros de l'atur mentre fan la seva feineta en negre, i treuen el poc pa que els queda a molts autònoms que a sobre paguen impostos actualment i els fan tancar.

Sobretot en lo que és relacionat en la construcció.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #552 el: 02 de Setembre de 2009, 11:16:41 am »

Si, pró a sobre els currantes et veuen com un megaric que estafa a hisenda i ells no poden, que fas factures en negre i t'ho desgraves tot, cotxe i casa.

Quan avui, milers de treballadors en atur l'hi estan fotent la feina a milers d'autònoms que cada mes paguen els seus impostos. Els aturats, van cobrar finiquito i els 1070 euros de l'atur mentre fan la seva feineta en negre, i treuen el poc pa que els queda a molts autònoms que a sobre paguen impostos actualment i els fan tancar.

Sobretot en lo que és relacionat en la construcció.

A sobre sense dret a atur i com et dic, sense els beneficis fiscals que tenen els treballadors ara amb tanta ajuda. Al revés, els impostos van pujant i pobre de tu que no els paguis... els recarrecs son altissims per nomes una setmaneta de retràs. A part, cotitzen molt menys que un treballador i en canvi paguen més impostos, sobretot de renda.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #553 el: 02 de Setembre de 2009, 11:59:16 am »
Precíssament els autònoms de la construcció, que ara passen molt mala època, en els bons temps eren els que millor es guanyaven la vida. En conec a molts, que cobraven fortunes per posar rajoles o fer encofrats, es compraven una casa i anaven en Bmw i ara son els primers en plorar la crisi.

És més, on visc, n'estic rodejat d'aquests.

La resta dels autònoms, que no estan relacionats amb un boom com el que hi va haver de la construcció, realment, si que els he vist, els veig i crec que seguiré veient-los putejats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #554 el: 02 de Setembre de 2009, 13:58:51 pm »
Precíssament els autònoms de la construcció, que ara passen molt mala època, en els bons temps eren els que millor es guanyaven la vida. En conec a molts, que cobraven fortunes per posar rajoles o fer encofrats, es compraven una casa i anaven en Bmw i ara son els primers en plorar la crisi.

És més, on visc, n'estic rodejat d'aquests.

La resta dels autònoms, que no estan relacionats amb un boom com el que hi va haver de la construcció, realment, si que els he vist, els veig i crec que seguiré veient-los putejats.

Ojo que no és or tot el que llueix.

Els autònoms relacionats amb la construcció movien molts calers, una altre cosa era que fóssin seus.

Entrava i sortia molt diner, però les seves activitats vivien molts dels deutes bancaris. Molts no tenien cap mena de coneixement econòmic, i es van sobreendeutar per mantenir un sistema de vida propi dels rics.

A més, abans de montar l'empresa ja anaven amb el bmw, el mòvil més car, etc... i realment només teníen deutes.

A sobre, no s'adonaven que treballaven moltes vegades per sota de costos, i que el que realment guanyaven era el que demanaven al banc. Per què? Per que teníen molta competència, molta, havíen de afluixar preus i pactar-los quan els materials pujaven mes rere mes. I a sobre, els treballadors cobraven una burrada. Però s'anava fent...

I per liarla encara més, molts han deixat de cobrar millonades o s'han quedat empantanats amb terrenys i immobles que avui no costen ni el 60% del que deuen.

FANTÀSTIC VAJA

Total, era tot façana. I t'ho puc demostrar.

QUI HA POGUT FER CALERS...?

El treballador amb cap. Que avui estava en aquesta obra i demà en l'altre. Al millor postor.
3000€ nets al mes i quan ha baixat la feina, atur.

El autònom simplement té deutes, refinançaments, embargaments, no té atur i molts problemes.

És així en un país on tothom aspira a ser funcionari, polític o simplement robar.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #555 el: 02 de Setembre de 2009, 16:01:30 pm »
Si ja et dic, el meu bloc de pisos està rodejat de cases noves de 600.000€, que es varen vendre en un parell de setmanes, i ara, la meitat estan a la venda i per molt menys del seu preu.

Però era tant divertit veure'ls fent el ric per allà, aparcant el Mercedes a la porta, els diumenges netejant-lo enmig del carrer, tots vestidets de Ralph Lauren i amb les dones recent operades de la pitrera o vint anys més joves... que ara, no em donen cap llàstima quan sento que demanen ajudes.

I jo, segueixo passant per enmig d'aquell carrer, amb el meu Skoda, o el cistell i el bastó d'aran a collir bolets.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #556 el: 02 de Setembre de 2009, 20:55:40 pm »
Si ja et dic, el meu bloc de pisos està rodejat de cases noves de 600.000€, que es varen vendre en un parell de setmanes, i ara, la meitat estan a la venda i per molt menys del seu preu.

Però era tant divertit veure'ls fent el ric per allà, aparcant el Mercedes a la porta, els diumenges netejant-lo enmig del carrer, tots vestidets de Ralph Lauren i amb les dones recent operades de la pitrera o vint anys més joves... que ara, no em donen cap llàstima quan sento que demanen ajudes.

I jo, segueixo passant per enmig d'aquell carrer, amb el meu Skoda, o el cistell i el bastó d'aran a collir bolets.

Ja m'ensenyaràs a buscar bolets, que jo mai en trobo!

I recorda que prepotents va segons el caràcter, no segons si erets autònom o treballador.

Molta gent estaven guanyant 5000 la parella, en sectors que es pagaven bé peró que més han notat la crisi (comercials/ ventes i toxto), i es van creure rics, fins que...

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #557 el: 03 de Setembre de 2009, 19:48:58 pm »
Avui ja ha sortit per la tele que a Europa tots els països estan notan una millora economica i tenen bones perspectives menys Espanya, per contra, altres emisores de televisió diuen que Espanya ja està practicament fora de la crisi i que el pitjor ja ha pasat.. per cert, també s'està començant a parlar de que Espanya té un dèficit econòmic molt gran amb la UE, i que aquesta, l'ha advertit que no descarta el deixar de donar-li ajudes i poder expulsar-la. Es cert kita o qualsevol que domineu aquests temes?  :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #558 el: 03 de Setembre de 2009, 23:23:14 pm »
No nomes es cert, si no que ja han caigut sancions varies...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #559 el: 04 de Setembre de 2009, 09:49:36 am »

Que ens expulsin és molt difícil, però no impossible. El que passa es que tampoc els acaba d'interessar ja que hem passat de rebre diners de la UE com a país pobre a aportar-hi diners, cosa que ajuda a que no ens expulsin gràcies a la nostra aportació actual.

Espanya no està surtint del forat i es més, tornarà a posar al forat a tota Europa. Alemanys, francessos i europeus en general ens van deixar milions d'euros per que nosaltres puguessim comprar pisos sobrevalorats. Avui, témen que no se'ls tornin aquests calers ja que l'índex de morositat espanyol real (no el que ens diuen) és brutal, exagerat.

Passa que al 2006 es feien moltes refinanciacions en que una parella jove que cobraven 2000 entre els dos se'ls refinançava els 40 kilos del duplex, els 6 del bmw, els 3000 del cofidis, els 5000 del cuenta ahora, els 2800 del financia, els 18000 d'un altre credit rapid,... total, ara debien 54 kilos més 10000 euros para irnos de vacacioes y tener dinero ttal 56 kilos...   hipoteca subprime.

Avui, molts bancs espanyols amaguen la morositat dient-li al client que l'hi fan el possible per que paguin només interessos de la burrada que deuen, aprofitant els tipus baixos d'interès que duraran fins molt aviat, que tornaran a pujar. I es que un 2% d'interès sobre 50 milions és una quota de només 500 euros al mes, peró no estas tornant un duro. O empreses zombies que ni existeixen. I es que es basava en una població que guanyava sous d'entre 1200 i 6000 euros mensuals (molts més dels que us penseu guanyaven 6000 al mes, immobiliaries, credits services, etc...) i avui la gent guanya enre 600 i 2400 euros.

Als EEUU les subprime van petar al 2007 i al 2008 van caure els bancs americans. Aqui, gracies als interessos baixos, las subprime estan petant ara i segurament al 2010-11 petin bancs espanyols, sobretot quan pugin interessos i surti la brutícia que hi ha sota l'alfombra. Donc, veurem que passa en un país que s'està quedant sense indústria i amb unes taxes d'endeutament brutals.

A més, Espanya té un govern socialista en uns moments on realment necessitaria un de dretes. I un govern de dretes quan es necessitaria un socialista. Ara, els socialistes s'estan dedicant a repartir misèria (els famosos 420 euros) en comptes d'incentivar realment que la gent treballi.

Una altra cosa important: no feu ni cas del que us diuen a la tele, ÉS TOT MENTIRA!  De fet, us posen notícies que no ens serveixen de res (Gaza, Afganistán, etc...) que ben poc ens importen. En canvi, d'aqui posen ben poc, populista i mitges veritats. Molta grip A (i ara diuen que no hi havia per tant peró ja han gastat els calers que havíen de gastar en una coneguda multinacional), i poc xerrar del que realment tenim al país.

PER CERT...

Si sortim de la UE que no ens passi res!
Tenim crisis per anys, i el pitjor està per venir.

La crisis serà durilla fins 2010, on molta gent es quedarà a l'atur sobretot per que l'administració pública retallarà molts serveis i obres.

De 2010 a 2012 molta gent sense prestacions, cobrant els mínims. Molts aturats treient feines als autònoms per sobreviure, cosa que farà que més autònoms s'arruïnin. Gravíssima crisis social i política que portarà la gent al carrer en la pitjor crisis del nostre país. Seran els pitjors anys

2012 en endavant, inici d'una lenta recuperació i canvi en el govern. Segurament s'haurà depurat molt la política i creat noves normes contra la corrupció.

2010-2012 serà terrible si no hi ha un miracle!