Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154916 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:NO hi ha crisis.
« Respondre #600 el: 08 de Juny de 2010, 20:40:02 pm »
sembla mentira que amb la que està caient, i aquest post tant abandonat...!

Quan va caure el fòrum, m'havia buscat unes estadístiques i tal, i van desaparèixer. I mira que eren canyeres...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #601 el: 08 de Juny de 2010, 22:39:55 pm »

Jo no seré pas el q em queixi. Mentre la família i jo tinguem feina no em queixaré pas. De fet ara mateix de feina no ens en falta pas a nosaltres.
Això sí, avui he fet un viatge al Taulí en và per culpa dels 4 funcionaris amb poques ganes de treballar que han fet vaga. Normalment de 6 hores de treball s'en passen 3 al bar, doncs avui directament se n'han anat al bar tot el dia xDDD.

Ara en serio, no val la pena queixar-se de res. Ara mateix no existeix ningú capacitat en aquest país per a fer front a la crisis i tan els sous com les pensions les baixaran a qui vulguin i quan vulguin. Això sí, molta queixa pero quan hi hagi eleccions tots votarem als mateixos 2 partits de sempre......

Que hi farem si "LA QUIZI É INTENASIONÁ" !!  Ara mateix sóm dels q estem més fotuts i de llarg però la "QUIZI SIGUE SIENDO INTENASIONÁ"

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #602 el: 10 de Juny de 2010, 10:06:16 am »

Quan va caure el fòrum, m'havia buscat unes estadístiques i tal, i van desaparèixer. I mira que eren canyeres...

De què anaven?

Per cert Ferni, amb aixó tens raó, mentre es pugui menjar...  Peró passa que passat l'estiu moltes famílies no podran menjar i hauran de fer alguna cosa per poder menjar. Robar? No sé, peró 3 milions de famílies no cobraran res aquest nadal.

A mi em fa por ja que cada dia que passa veig més raons per gaudir d'un corralito a la europea. Només veure que Alemania està també fotuda em posa els pels de punts i em fan pensar en un retorn a la època previa de la III GM.

Els americans ens la van fotre ben fotuda amb aquestes subprimes que els vam comprar. Ells no ho han patit, ja que van vendre la basura exportant tots els seus 'pufos', i a Europa ens menjarem els pufos de casa i els de fora. Insostenible.

Amb aixó, tenim un euro a la baixa i un dolar que anirà a més.

Cal prohibir l'especulació pura i dura, tal com estan fent els alemans i ara els francessos (sobretot amb els derivats) i no com es nega a fer la corrupta CNMV espanyola. I cal buscar responsabilitats en els americans, els qui la van liar sense pagar conseqüències.

Peró ara es començarà a notar els efectes reals a la crisi: fi dels ajuts i prestacions, etc...  ia ara veurem a Càritas desbordada com mai abans ho havia estat. Trobar feina és un miracle i al final d'any els bancs tindran una forta morositat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #603 el: 10 de Juny de 2010, 11:14:54 am »
Les estadístiques eren sobre el número de funcionaris per comunitat autònoma respecte a la seva població activa.

A Ceuta el 33% de la població activa son funcionaris.
A Melilla més d'un 25%.
A Extremadura, més d'un 20%.
A Catalunya menys d'un 10%.

Calen tants a Ceuta o MElilla?

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #604 el: 10 de Juny de 2010, 15:03:23 pm »
Això sí, avui he fet un viatge al Taulí en và per culpa dels 4 funcionaris amb poques ganes de treballar que han fet vaga. Normalment de 6 hores de treball s'en passen 3 al bar, doncs avui directament se n'han anat al bar tot el dia xDDD.

Ara en serio, no val la pena queixar-se de res. Ara mateix no existeix ningú capacitat en aquest país per a fer front a la crisis i tan els sous com les pensions les baixaran a qui vulguin i quan vulguin. Això sí, molta queixa pero quan hi hagi eleccions tots votarem als mateixos 2 partits de sempre......

Lo dels funcionaris és per pixar i no traure gota. Se queixen de que de mitjana les treuen un 5% del sou, i un dels que conec li han tret un net del 2'2%, i va plorant per les cantonades.
Si tenen una faena super-assegurada, no noten tant la crisi, tenen més facilitats per als crèdits, tenen beneficis socials per ser funcionaris, collona, que ells si que viuen molt bé. Més ho pague esta situació un currant que cobrava 1500€ nets i ara se queda en atur cobrant 1000. Açò és una pèrdua de poder adquisitiu del 50%.

I si, desgraciadament entre el poc útil del ceji i la seua banda de pandereta i els altris, que sembla que vulguen enfonsar el país i que encara vagi a pitjor fotent foc a tot lo que se fà, en este país els polítics demostren inutilitat.

Ojalà hi haguès un Duran i Lleida que no les tinguessen mania el munt de paletoides de l'Espanya profunda (i ojo, que no se m'enfade ningú, que el meu avi és de Cuenca, el meu pare va nàixer allà i ara jo visco a Ademúz).
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #605 el: 11 de Juny de 2010, 11:08:34 am »
I si, desgraciadament entre el poc útil del ceji i la seua banda de pandereta i els altris, que sembla que vulguen enfonsar el país i que encara vagi a pitjor fotent foc a tot lo que se fà, en este país els polítics demostren inutilitat.

Només et posaré un exemple clar del que és estimar al seu país per sobre d'estimar al poder: Alemanya. Allà han governat conservadors i cristianodemòcrates amb socialdemòcrates una legislatura i no tenen la crisi tant accentuada com nosaltres. Actualment tenen un govern entre conservadors (CDU), cristianodemòcrates (CSU) i liberals (FDP), i quan han hagut de tractar temes de retallades, els socialdemòcrates del SPD els han donat suport i han col-laborat amb ells.

Això, aquí, és impensable.

Desconnectat kitanovsky

• President
SI hi ha crisi
« Respondre #606 el: 16 de Juny de 2010, 23:17:01 pm »

No s'hauria de dir aquest post "SI hi ha crisi"?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
Crisi?
« Respondre #607 el: 23 de Juny de 2010, 17:05:01 pm »

Busca apartament a primera línia de mar per anar de vacances i voràs. Tothom es queixa de la crisi, però no tinc tant per segur que n'hi haja.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Re:Crisi?
« Respondre #608 el: 22 de Juliol de 2010, 11:08:54 am »

Busca apartament a primera línia de mar per anar de vacances i voràs. Tothom es queixa de la crisi, però no tinc tant per segur que n'hi haja.

Hi ha molta gent que té els mateixos sous que fa anys, i que han preferit agafar un apartament aquí, que no anar a fora de viatge. Simplement per no gastar tant i tenir quelcom estalviat.

També busca més lluny de primera línia i a preus més baixos, i és on primer s'ha omplert.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #609 el: 23 de Juliol de 2010, 10:26:48 am »
Birrero, collona, que estic ara a un lloc on tinc 8 apartaments de lloguer fotent un vistasso i menys el que saps que està encara fent los acabats, que estic supervisant ja que demà s'ha d'entregar), estan tots llogats. I son de classe mitjana-alta, no de luxe.

El que se porta fa temps és el diner negre, diner b, economia submergida, la que manté el 24% d'esta economia. La hòstia se la foteran molts quan s'acabe el paro i no pugan cotitzar per que estan en esta roda i no pugan sortir.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #610 el: 23 de Juliol de 2010, 16:22:14 pm »

No podeu valorar una economia segons els apartaments llogats a la costa.

De fet, se'n lloguen per vàries raons:
· Canvi de destí internacional per nacional
· Els guiris ens visiten, per que som Espanya i aqui ténen el sol assegurat.
· Per què molts son capaços de tot per fer vacances.

Conec un nano que té llogat 12 pisos a Manresa i cada any l'hi passa el mateix: la majoria no paguen el lloguer el juliol o l'agost i se'n van de vacances, per posar-se al dia els mesos posteriors, especialment en la paga doble.

La realitat són els milers de comerços i autònoms que estan en la corda fluixa, i uns governs que han endeutat el país fins a límits increïbles. Ara, han de parar part de les obres púbiques que s'hi feien creant més atur.

Per cert, que es diu que uns 3000 dels 9000 ajuntaments espanyols no podran pagar nòmines a finals d'any. Ja n'hi han uns quants d'aquests...! De moment, a Manresa l'ajuntament ha baixat el sou una mitjana del, crec, 17%.  Casi res...

Aixó sí que serà crisis...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #611 el: 23 de Juliol de 2010, 16:27:10 pm »
No és que sia una crisi, és que s'ha estirat molt més el braç que la manga i ara TOTS els que no estan preparats en patiran les conseqüències. És com les queixes dels funcionaris. Si les baixen el sou 5% i és una p****a, oi tant que si, però més p****a son el milió de treballadors que cobraven 1500 nets i ara a l'atur en cobren 1000, o sia un 33% menys de sou.

I lo més trist, és que no n'aprendrà, ni la gent de clase popular, ni la mitjana empresa o autònoms. Los que guanyen, sempre, son les grans empreses.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #612 el: 23 de Juliol de 2010, 21:36:36 pm »
No és que sia una crisi, és que s'ha estirat molt més el braç que la manga i ara TOTS els que no estan preparats en patiran les conseqüències. És com les queixes dels funcionaris. Si les baixen el sou 5% i és una p****a, oi tant que si, però més p****a son el milió de treballadors que cobraven 1500 nets i ara a l'atur en cobren 1000, o sia un 33% menys de sou.

I lo més trist, és que no n'aprendrà, ni la gent de clase popular, ni la mitjana empresa o autònoms. Los que guanyen, sempre, son les grans empreses.

A Manresa, l'ajuntament els ha baixar vasi un 20%.
Els policies locals, 300 i pico euros menys al mes, les netejadores  més de 150 euros de reducció, els administratius casi 200,...

Conec molta gent que ha passat de guanyar més de 2500, a matar-se per 1200.

Xungo ho tindrà qui estigui endeutat. Jo, per sort, no tinc hipoteca.

CREC QUE EL QUE PASSARÀ A ESPANYA SERÀ SEMBLANT A LA BOMBOLLA JAPONESA, només cal que mireu conseqüències i causes, és clavat.

Per tant, i més veient la indústria que hi ha a Espanya, crec que el preu de la vivenda caurà un 33% addicional en els propers 5 anys (65% des de màxims). És el que hi ha. Caldrà adaptar-se als nous temps.

Ha vaigut tot, des dels mals situats fins als més exclussius del passeig de gracia de bcn. Tots, per molt que diguin.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #613 el: 24 de Juliol de 2010, 19:32:26 pm »
Doncs que no es queixin tant els funcionaris, que ells no tenen per ara cap perill d'ERE ni de tancament d'empresa.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #614 el: 26 de Juliol de 2010, 08:42:39 am »
Doncs que no es queixin tant els funcionaris, que ells no tenen per ara cap perill d'ERE ni de tancament d'empresa.

no, peró ja hi han més de 50 ajuntaments espanyols que no paguen ni les nòmines, 100 més que es retrasen en el pagament i 3000 més que segons els diaris econòmics, podríen deixar de pagar a finals d'any.

obviament, tots els empleats que no son funcionaris, a la que puguin van fora.

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #615 el: 26 de Juliol de 2010, 08:49:08 am »
Des de la meva modesta opinió crec que els funcionaris no haurien de tenir aquest dret a poguer treballar sempre i no s'els pugui fer fora, perquè els altres treballadors sí i a ells no, perquè?

HO TROBO TOTALMENT INJUST!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #616 el: 26 de Juliol de 2010, 13:21:49 pm »
Des de la meva modesta opinió crec que els funcionaris no haurien de tenir aquest dret a poguer treballar sempre i no s'els pugui fer fora, perquè els altres treballadors sí i a ells no, perquè?

Home, sempre i quan tinguin feina, no lloc de treball, sino gent que soliciti els seus serveis, com per exemple els empleats de correus, no li veig el perquè de fer-los fora. Pensa que molts d'ells han fet unes oposicions ;)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #617 el: 26 de Juliol de 2010, 13:32:26 pm »

Home, sempre i quan tinguin feina, no lloc de treball, sino gent que soliciti els seus serveis, com per exemple els empleats de correus, no li veig el perquè de fer-los fora. Pensa que molts d'ells han fet unes oposicions ;)
Em sembla que no mas entés (o potser no m'he expressat bé...) el que deia es que:

Ems embla bé que treballin nofa falta fer-los fora, el que dic es que veig malament que la gent que treballa en un banc per exemple, no tingui el lloc assegurat i un que treballi al govern si que el tingui i a part cobri pensions per haver sigut funcionari tota la vida i el que havia treballat al banc no ho cobra tant, per això no estic en contra dels funcionaris si no del sistema que s'ha montat el govern.  :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #618 el: 26 de Juliol de 2010, 15:10:05 pm »

Em sembla que no mas entés (o potser no m'he expressat bé...) el que deia es que:

Ems embla bé que treballin nofa falta fer-los fora, el que dic es que veig malament que la gent que treballa en un banc per exemple, no tingui el lloc assegurat i un que treballi al govern si que el tingui i a part cobri pensions per haver sigut funcionari tota la vida i el que havia treballat al banc no ho cobra tant, per això no estic en contra dels funcionaris si no del sistema que s'ha montat el govern.  :beer2

El meu pare treballa en un banc, i no el poden fer fora aixi com aixi...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #619 el: 26 de Juliol de 2010, 19:43:45 pm »

El meu pare treballa en un banc, i no el poden fer fora aixi com aixi...

Aixó ja s'està acabant.